E-XBike: Νέος θεσμός στα MXGP!

Κύππελο με ηλεκτρικά ποδήλατα
Από τον

Πάνο Καραβοκύρη

1/4/2019

Τα τελευταία χρόνια που η ηλεκτρική τεχνολογία έχει σημειώσει αλματώδη πρόοδο, η FIM γίνεται όλο και πιο δραστήρια στην δημιουργία κυπέλλων που χρησιμοποιούν οχήματα αυτής της τεχνολογίας. Μετά το πέρας της καταστροφικής φωτιάς που έκαψε τα Moto-E κατά τη διάρκεια των δοκιμών τους στην πίστα της Jerez, αναγάκζοντας την διοργάνωση να ορίσει νέες ημερομηνίες για την διεξαγωγή του κυπέλλου, η FIM συνεχίζει ακάθεκτη να προωθεί και να στηρίζει την ηλεκτρική τεχνολογία. Στην προκείμενη περίπτωση, έχουμε την θεσμοθέτηση ενός νέου κυπέλλου στα πλαίσιa του παγκοσμίου πρωταθλήματος MXGP, που θα διεξάγεται με ηλεκτρικά ποδήλατα. Στο Δελτίου Τύπου που ακολουθεί μπορείτε να βρείτε περισσότερες λεπτομέρειες σχετικά με την έναρξή του.

Δελτίο Τύπου

VALKENSWAARD (Ολλανδία) 31 Μαρτίου 2019 – Η Youthstream βρίσκεται στην ευχάριστη θέση να ανακοινώσει ένα ολοκαίνουργιο event και όραμα για το μέλλον των αγώνων! Μαζί με την FIM και τους κατασκευαστές ηλεκτρικών ποδηλάτων, η Youthstream θα φιλοξενήσει το πρώτο στην ιστορία κύπελλο της FIM E-Xbike, που θα κάνει το ντεμπούτο του κατά τη διάρκεια του γύρου στην Imola του MXGP πρωταθλήματος τον Αύγουστο.

Το σαββατοκύριακο που μας πέρασε στο γύρο της Ολλανδίας του MXGP πρωταθλήματος πραγματοποιήθηκε η ενημέρωση του εθνικού και παγκόσμιου Τύπου, για την ανακοίνωση του νέου αγώνα των ηλεκτρικών ποδηλάτων που θα πραγματοποιηθεί στην πίστα της Imola –μήκους 1.550 μέτρων- μετά το πρόγραμμα των κατατακτήριων των MXGP του Σαββάτου, της 17ης Αυγούστου.

Ο πρόεδρος της Youthstream, κ.Giuseppe Luongo σε δηλώσεις του είπε: “Είμαστε πολύ ενθουσιασμένοι που ξεκινάμε αυτό το νέο Project με την FIM και την ευχαριστούμε, ιδίως τον πρόεδρό της κ.Jorge Viegas για την εμπιστοσύνη που μας έδειξε και την ευκαιρία που μας έδωσε στην ανάπτυξη αυτού του νέου αθλήματος, όπου θα είναι πρόκληση και συνάμα πολύ ενδιαφέρον. Ο στόχος μας είναι να αναπτύξουμε το FIM E-X Bike παγκόσμιο κύπελλο για όλους τους πελάτες και αναβάτες που θέλουν να απολαύσουν τους αγώνες σε μια δύσκολη πίστα ενώπιων ενός τεράστιου πλήθους, με μια πολύ καλή τηλεοπτική κάλυψη.”

Ο αγώνας, που θα αποτελείται από ένα σκέλος, θα περιέχει μια μαζική εκκίνηση, με τον συνδυασμό των κατηγοριών των αντρών και γυναικών όπου θα αγωνίζονται για 30 λεπτά συν έναν γύρο, αλλά θα βαθμολογούνται ξεχωριστά. Ο αγώνας θα είναι ανοιχτός για οποιονδήποτε έχει ηλεκτρικό ποδήλατο. Το project αναπτύχθηκε με την πλήρη υποστήριξη της Youthstream, όπως εξηγεί ο CEO κ. Giuseppe Luongo λέγοντας: “Η Youthstream θα χρησιμοποιήσει όλους τους πόρους που διαθέτει στην τηλεόραση και τα μέσα επικοινωνίας για να προωθήσει όσο το δυνατόν περισσότερο αυτό το νέο αγώνισμα. Το πρώτο FIM E-XBike παγκόσμιο κύπελλο θα προβληθεί ζωντανά στις OTT πλατφόρμες μας, στο MXGP-TV.com και στην σελίδας μας στο Facebook, όπου έχει πάνω από 2,5 εκατομμύρια ακόλουθους”.

Ο Jorge Viegas που έχει εκλεχθεί ως ο νέος πρόεδρος της FIM, έλαβε μέρος στην συνέντευξη κατά τη διάρκεια της πρώτης του επίσκεψης στα MXGP και ενθουσιασμένος δήλωσε: “Είμαι πολύ χαρούμενος όπου η FIM αρχίζει να προσφέρει αγώνες για ηλεκτρικά ποδήλατα. Το πρώτο FIM E-XBike παγκόσμιο κύπελλο θα επιτρέψει σε μια νέα γενιά αναβατών να λάβει μέρος σ’ αυτούς τους συναρπαστικούς αγώνες. Χάρη στην υποστήριξη των Youthstream και Infront, της ιταλικής ομοσπονδίας και της πίστας της Imola, η FIM θα μπορεί να προσφέρει στο κοινό που θα έρθει στο MXGP της Ιταλίας, την ευκαιρία να ανακαλύψει ένα νέο είδος ανταγωνισμού. Για την FIM αποτελεί μια επανάληψη της ιστορίας επειδή οι πρώτες μοτοσυκλέτες είχαν βασιστεί σε ποδηλατικά πλαίσια με την προσθήκη ενός κινητήρα. Τα τελευταία χρόνια η ηλεκτρική τεχνολογία έχει εξελιχθεί αρκετά και είμαστε πεπεισμένοι πως το FIΜ E-XBike παγκόσμιο κύπελλο θα αποτελέσει για τους κατασκευαστές μιας εξαιρετική πλατφόρμα για την περαιτέρω εξέλιξή της. Στο Βέλγιο, στην πίστα του Metet MX στις 9 Ιουνίου, θα διοργανωθεί μια σύσκεψη των διάφορων κατασκευαστών ηλεκτρικών ποδηλάτων σε συνδιασμό με έναν άλλο διοργανωτή αγώνων ηλεκτρικών ποδηλάτων υπό την εξουσία της FMB”.

Ετικέτες

Isle of Man TT - Έκλεισε για τους θεατές η Parliament Square - Η κατάσταση των τραυματιών από το ατύχημα της 1ης μέρας

Ένας αναβάτης και οκτώ θεατές ενεπλάκησαν στο περιστατικό της πρώτης ημέρας του TT, με τους διοργανωτές να λαμβάνουν άμεσα νέα μέτρα ασφαλείας
Parliament Square
Από τον

Φίλιππο Σταυριδόπουλο

27/5/2026

Οι διοργανωτές του Isle of Man TT ανακοίνωσαν ότι η περιοχή θεατών στο Parliament Square θα παραμείνει κλειστή για το υπόλοιπο της διοργάνωσης, μετά το σοβαρό περιστατικό που σημειώθηκε κατά τη διάρκεια των δοκιμών της Δευτέρας 26 Μαΐου και είχε ως αποτέλεσμα τον τραυματισμό ενός αναβάτη και οκτώ θεατών.

Το ατύχημα σημειώθηκε στην έξοδο του Parliament Square κατά τη διάρκεια του free practice της πρώτης ημέρας του φετινού TT, οδηγώντας σε άμεση διακοπή της διαδικασίας με κόκκινες σημαίες περίπου δέκα λεπτά πριν από το τέλος της περιόδου.

Η βραδινή διαδικασία qualifying ακυρώθηκε εξ ολοκλήρου, ενώ όλοι οι τραυματίες μεταφέρθηκαν στο Nobles Hospital για εξετάσεις και περίθαλψη.

IoMTT

Σύμφωνα με τη νεότερη επίσημη ενημέρωση των διοργανωτών, ο αναβάτης και έξι από τους οκτώ θεατές έχουν ήδη πάρει εξιτήριο από το νοσοκομείο. Δύο θεατές παραμένουν νοσηλευόμενοι, ωστόσο είναι σε σταθερή κατάσταση, έχοντας τις αισθήσεις τους και λαμβάνοντας θεραπεία.

Σε ανακοίνωσή της, η διοργάνωση ανέφερε ότι η απόφαση για το κλείσιμο της περιοχής θεατών στο Parliament Square λήφθηκε στο πλαίσιο της επανεξέτασης ασφαλείας που ακολουθεί κάθε σοβαρό συμβάν.

"Λόγω της ασυνήθιστης φύσης του περιστατικού, το προληπτικό αυτό μέτρο εφαρμόστηκε μετά από αρχική αξιολόγηση από τους υπεύθυνους αγώνα, ασφαλείας και λειτουργίας", αναφέρει χαρακτηριστικά η ανακοίνωση.

IoMTT

Οι διοργανωτές σημείωσαν επίσης ότι η έρευνα για τα αίτια του συμβάντος συνεχίζεται σε συνεργασία με όλες τις εμπλεκόμενες υπηρεσίες, ενώ έχουν ήδη εφαρμοστεί άμεσα πρόσθετα μέτρα ασφαλείας πριν από την επανέναρξη δραστηριοτήτων στην πίστα.

Παράλληλα, το Isle of Man TT υπογράμμισε πως η ασφάλεια αναβατών, θεατών, κριτών και προσωπικού παραμένει η απόλυτη προτεραιότητα της διοργάνωσης.

"Οι σκέψεις μας παραμένουν με όσους ενεπλάκησαν στο περιστατικό, καθώς και με τις οικογένειες και τους φίλους τους", καταλήγει η ανακοίνωση, ευχαριστώντας παράλληλα τους κριτές, τις ιατρικές ομάδες και τις υπηρεσίες έκτακτης ανάγκης για την άμεση ανταπόκρισή τους.

IoMTT