Fantic: Συνεχίζει νικηφόρα στο Ιταλικό Πρωτάθλημα Motocross και Enduro

Δύο νίκες σε δύο θεσμούς
Μπάμπη Μέντη
Από τον

Μπάμπη Μέντη

8/3/2021

Η συμμετοχής της εργοστασιακή ομάδας της Fantic στα ιταλικά πρωταθλήματα Motocross και Enduro έχει στεφθεί με απόλυτη επιτυχία καθώς ο Nicholas Lapucci στο MX και ο Kévin Cristino στην κατηγορία Youth του Assoluti d ' Italia Enduro είχαν κυρίαρχη παρουσία. Περισσότερες λεπτομέρειες στο δελτίο τύπου που ακολουθεί:

 

ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ

 

Veni, vidi, vici : Ένα πραγματικά απίστευτο αγωνιστικό ΣΚ για την κόκκινη ομάδα της Fantic!

 

Στο πεδίο μάχης του MX, στον δεύτερο αγώνα στη Σαρδηνία για το 2021 «EICMA - Internazionali d'Italia», η Fantic κυριαρχεί σε όλες τις κατηγορίες που συμμετέχει.

 

Στο MX2, ο (Fantic Factory Team Maddii) κερδίζει το "Newfren - Pole Position" και το "Best lap - 24MX" και στις αρχές του αγώνα παίρνει το προβάδισμα και το διευρύνει από τους αντιπάλους του μέχρι την καρώ σημαία.

Πίσω από τον οδηγό της Fantic, τερμάτισε ο Andrea Bonacorsi (Hutten Metaal Yamaha), ο οδηγος που κατάκτησε πέρυσι πρωταθλητής MXGP125 με το Fantic XX125.

 

Στην κατηγορία 125 - μια πραγματικά σκληρή κατηγορία - "Pole Position-Nefren" για τον Hakon Osterhagen (Fantic Factory Team Maddii), ο οποίος έκανε δύο τέλεια σκέλη τερματίζοντας στη δεύτερη και την πρώτη θέση αντίστοιχα, καθώς επίσης και έχοντας κατακτήσει το "Hole Shot- EICMA »στον πρώτο αγώνα και το« Καλύτερο γύρο - 24MX ».

Δεύτερη θέση στο βάθρο της ημέρας Andrea Rossi (Mxone - KTM) που βρήκε τις σωστές γραμμές σε μια πολύ δύσκολη πίστα.

Στον πρώτο αγώνα του Assoluti d ' Italia Enduro που σηματοδοτεί το ξεκίνημα της Ευρωπαϊκής αγωνιστικής σεζόν Enduro 2021, στο Passirano (Bs) η Fantic φέρνει τα ίδια απίστευτα αποτελέσματα: Νίκη στην κατηγορία που συμμετέχει!

Ο αγώνας αποτέλεσε τη σκηνή για το επιτυχημένο ντεμπούτο από το νέο απόκτημα της Fantic, τον Kévin Cristino, ο οποίος κερδίζει την κατηγορία του (Youth) με το καταπληκτικό Fantic XE 125.

«Η κούρσα του Kevin μας ενθουσίασε επειδή ήταν ένας αγώνας ανάπτυξης. Με δυσκολίες στον πρώτο γύρο άρχισε να βελτιώνεται σε κάθε ειδική ανακτώντας το αρχική διαφορά από τους πρώτους, μέχρι να καταλήξει στην κορυφή της κατηγορίας στο τέλος του αγώνα»

 

 

www.fanticmotor.it/en/                                                                         www.caballerofantic.com

 


 

Σκοτώθηκε αναβάτης στον αγώνα North West 200 – 1ο θανατηφόρο μετά από 10 χρόνια

Το δυστύχημα έγινε στην κατάταξη των Superbike
Σκοτώθηκε αναβάτης στον αγώνα North West 200 – 1ο θανατηφόρο μετά από 10 χρόνια
Θάνο Αμβρ. Φελούκα
Από τον

Θάνο Αμβρ. Φελούκα

7/5/2026

Τραγικά τα νέα για την κόκκινη σημαία που βγήκε πριν λίγο στις δοκιμές κατάταξης των Superbike στον North West 200, το προοίμιο του Isle of Man TT.

Σκοτώθηκε αναβάτης μετά από πτώση με την κόκκινη σημαία να βγαίνει αμέσως και το ασθενοφόρο να τον προσεγγίζει ενώ είχε ακόμη σφυγμό προσπαθώντας να τον σταθεροποιήσει στο σημείο.

Η οικογένεια του θανούντα έδωσε την συγκατάθεσή της να συνεχίσουν οι δοκιμές και η διεξαγωγή του αγώνα, αλλά ζήτησε να μην δημοσιευτεί προς το παρόν το όνομα του νεκρού.

Παρότι υπάρχει αντίθετη φήμη, είναι το πρώτο θανατηφόρο εδώ και μία δεκαετία στον συγκεκριμένο αγώνα, όπου το τελευταίο δυστύχημα έγινε το 2016.

Στον North West έχει σκοτωθεί και ένας από τους πολλούς Dunlop που έχουν χάσει την ζωή τους σε αυτό το είδος αγώνων, ο πατέρας του Micheal, Robert Dunlop που σκοτώθηκε στις δοκιμές των 250αριών, στις 15 Μαΐου 2008.

Σήμερα το δυστύχημα έγινε στην στροφή Station και δεν αναφέρεται συμμετοχή άλλων αναβατών.

Θερμά συλλυπητήρια στην οικογένεια.

 

UPDATE:
 

North West 200: Κατονομάστηκε ο νεκρός αναβάτης - Ο Kamil Holan ήταν Τσέχος αγωνιζόμενος γνώριμος για το είδος αγώνων

Οικογένεια και ομάδα έδωσαν το όνομα στην δημοσιότητα