Gino Rea - Βγήκε από το νοσοκομείο!

Θα συνεχίσει την αποκατάσταση του στη Βρετανία
Κώστα Γκαζή
Από τον

Κώστα Γκαζή

6/9/2022
Όταν ο Gino Rea έπεσε στη Suzuka πριν από ένα μήνα, χτυπώντας άσχημα το κεφάλι του για να καταλήξει σε κώμα στο νοσοκομείο, η κατάσταση του ήταν εξαιρετικά κρίσιμη, σε βαθμό που πολλοί να υπέθεταν πως δεν θα κατάφερνε να επιβιώσει. Κι όμως, ο Βρετανός απεδείχθη μαχητής, και με τη σωστή ιατρική φροντίδα κατάφερε να επανέλθει, για να πάρει επίσημα εξιτήριο στις 5/9! Τώρα θα συνεχίσει την αποκατάσταση του στη χώρα του.
 
Τα ευχάριστα νέα ήρθαν από την ομάδα του Rea, την TSR Honda, η οποία δημοσίευσε στα social media μια ενημέρωση για την έξοδο του αναβάτη της από το νοσοκομείο μαζί με μια φωτογραφία που τον δείχνει σε φορείο, έτοιμο να μπει στο ασθενοφόρο για να μεταβεί στο αεροδρόμιο. Ο Rea έχει δίπλα του έναν Ιάπωνα γιατρό και ένα μέλος της οικογένειας του (πιθανώς την κοπέλα του, ή την αδελφή του), ενώ φορά μαύρα γυαλιά, έχει σταυρωμένα τα χέρια στο στήθος, και χαμογελά.
 
Ακολουθεί η ενημέρωση από την TSR Honda:
 
“Είναι πάντα πιο σκοτεινά πριν την αυγή. Συνέβη ακριβώς ένα μήνα πριν. Ειπώθηκε πως 48 ώρες ήταν η διαφορά μεταξύ ζωής και θανάτου (σσ. η διατύπωση μπορεί να ερμηνευτεί είτε πως οι γιατροί του έδιναν 48 ώρες ζωής, είτε πως τις πρώτες 48 ώρες θα φαινόταν αν θα ζήσει ή αν θα πεθάνει). Κι όμως, το δυνατό του σώμα άντεξε. Και σήμερα, Δευτέρα 5 Σεπτεμβρίου, νωρίς το πρωί, μεταφέρθηκε στο αεροδρόμιο για μια πιο αποτελεσματική αποκατάσταση στο γνώριμο έδαφος της πατρίδας του. Μετά τις διακοπές της Ομπόν (σσ. Ομπόν ή απλά Μπον, είναι μια τριήμερη Ιαπωνική βουδιστική γιορτή, κατά την οποία οι πιστοί τιμούν τα πνεύματα των νεκρών που το 2022 έπεσε μεταξύ 13-16 Αυγούστου 2022), ο Gino Rea σημείωσε μια αξιοθαύμαστη ανάρρωση, ξεπερνώντας τις προσδοκίες των γιατρών και της οικογένειας του. Είχαμε μεγάλη υποστήριξη τόσο από το ιατρικό προσωπικό όσο και από τις αρχές που βοήθησαν με τις βίζες της οικογένειας. Είμαστε πεπεισμένοι πως η δυνατή θέληση του Gino βοήθησε στο σημερινό αποτέλεσμα. Σίγουρα η αποκατάσταση θα είναι δύσκολη, αλλά πιστεύω πως θα δείτε σύντομα τα νέα του βήματα.”

2025 Yamaha R7 Endurance Series - Νέος θεσμός αντοχής στο FIM EWC

Το επόμενο βήμα προώθησης του R7 μετά τοYamaha R7 European Cup
Yamaha R7 Endurance Series
Κώστα Γκαζή
Από τον

Κώστα Γκαζή

19/9/2024

Μετά από την επιτυχημένη διοργάνωση του Yamaha R7 European Cup για 2022, 2023 και 2024, η ιαπωνική εταιρεία ανακοίνωσε έναν νέο Endurance θεσμό για τη δικύλινδρη Supersport μοτοσυκλέτα της, που θα λάβει χώρα σε δυο Ευρπωαικούς γύρους του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος Αντοχής της FIM για το 2025.

Βασιζόμενη στο ήδη επιτυχημένο Yamaha R7 Cup, το οποίο φέτος περιλαμβάνει μια βάση από 150+ αναβάτες που συμμετείχαν σε τοπικά Πρωταθλήματα σε επτά ευρωπαϊκές χώρες για να προκριθούν κατόπιν οι κορυφαίοι 28 που έλαβαν μέρος στην Ευρωπαϊκή διοργάνωση, η R7 θα αρχίσει να πρωταγωνιστεί από το 2025 και σε αγώνες αντοχής EWC.

Στον τελευταίο γύρο του Yamaha R7 European Cup, που “έτρεξε” παράλληλα με τον τελευταίο γύρο του EWC 2024 στο Bol d’Or, η εταιρεία των τριών διαπασών ανακοίνωσε τη συνεργασία με τη FIM και τη Warner Bros Discovery Sports Europe για τη νέα σειρά R7 Endurance, που φιλοδοξεί να αποτελέσει φυτώριο για τους αγώνες αντοχής.

Ο θεσμός Yamaha R7 Endurance Series θα απευθύνεται σε όλους τους αναβάτες είτε αγωνίζονται για κάποια ομάδα είτε ως ιδιώτες.

Ετικέτες