Gino Rea - Βγήκε από το νοσοκομείο!

Θα συνεχίσει την αποκατάσταση του στη Βρετανία
Κώστα Γκαζή
Από τον

Κώστα Γκαζή

6/9/2022
Όταν ο Gino Rea έπεσε στη Suzuka πριν από ένα μήνα, χτυπώντας άσχημα το κεφάλι του για να καταλήξει σε κώμα στο νοσοκομείο, η κατάσταση του ήταν εξαιρετικά κρίσιμη, σε βαθμό που πολλοί να υπέθεταν πως δεν θα κατάφερνε να επιβιώσει. Κι όμως, ο Βρετανός απεδείχθη μαχητής, και με τη σωστή ιατρική φροντίδα κατάφερε να επανέλθει, για να πάρει επίσημα εξιτήριο στις 5/9! Τώρα θα συνεχίσει την αποκατάσταση του στη χώρα του.
 
Τα ευχάριστα νέα ήρθαν από την ομάδα του Rea, την TSR Honda, η οποία δημοσίευσε στα social media μια ενημέρωση για την έξοδο του αναβάτη της από το νοσοκομείο μαζί με μια φωτογραφία που τον δείχνει σε φορείο, έτοιμο να μπει στο ασθενοφόρο για να μεταβεί στο αεροδρόμιο. Ο Rea έχει δίπλα του έναν Ιάπωνα γιατρό και ένα μέλος της οικογένειας του (πιθανώς την κοπέλα του, ή την αδελφή του), ενώ φορά μαύρα γυαλιά, έχει σταυρωμένα τα χέρια στο στήθος, και χαμογελά.
 
Ακολουθεί η ενημέρωση από την TSR Honda:
 
“Είναι πάντα πιο σκοτεινά πριν την αυγή. Συνέβη ακριβώς ένα μήνα πριν. Ειπώθηκε πως 48 ώρες ήταν η διαφορά μεταξύ ζωής και θανάτου (σσ. η διατύπωση μπορεί να ερμηνευτεί είτε πως οι γιατροί του έδιναν 48 ώρες ζωής, είτε πως τις πρώτες 48 ώρες θα φαινόταν αν θα ζήσει ή αν θα πεθάνει). Κι όμως, το δυνατό του σώμα άντεξε. Και σήμερα, Δευτέρα 5 Σεπτεμβρίου, νωρίς το πρωί, μεταφέρθηκε στο αεροδρόμιο για μια πιο αποτελεσματική αποκατάσταση στο γνώριμο έδαφος της πατρίδας του. Μετά τις διακοπές της Ομπόν (σσ. Ομπόν ή απλά Μπον, είναι μια τριήμερη Ιαπωνική βουδιστική γιορτή, κατά την οποία οι πιστοί τιμούν τα πνεύματα των νεκρών που το 2022 έπεσε μεταξύ 13-16 Αυγούστου 2022), ο Gino Rea σημείωσε μια αξιοθαύμαστη ανάρρωση, ξεπερνώντας τις προσδοκίες των γιατρών και της οικογένειας του. Είχαμε μεγάλη υποστήριξη τόσο από το ιατρικό προσωπικό όσο και από τις αρχές που βοήθησαν με τις βίζες της οικογένειας. Είμαστε πεπεισμένοι πως η δυνατή θέληση του Gino βοήθησε στο σημερινό αποτέλεσμα. Σίγουρα η αποκατάσταση θα είναι δύσκολη, αλλά πιστεύω πως θα δείτε σύντομα τα νέα του βήματα.”

O Dave Suddes σκοτώθηκε σε αγώνα στη Σκωτία

Βετεράνος αναβάτης και ιδιοκτήτης της BSD Motorcycles
Dave Suddes
Κώστα Γκαζή
Από τον

Κώστα Γκαζή

17/9/2024

Στις 15 Σεπτεμβρίου του 2024, ο βετεράνος αγωνιζόμενος Dave Suddes σκοτώθηκε σε αγώνα στην πίστα East Fortune στη Σκωτία. Ο Suddes ήταν το αφεντικό του καταστήματος μοτοσυκλετών BSD Motorcycles και ιδιαίτερα αγαπητός στη βρετανική σκηνή αγώνων μοτοσυκλέτας.

Ο Suddes ήτανε ένας άνθρωπος που η καρδιά του χτύπαγε σε αγωνιστικούς ρυθμούς, καθώς το πάθος του για τις μοτοσικλέτες το είχε κάνει και τρόπο ζωής ώστε να βιοπορίζεται από αυτό, ως ιδιοκτήτης της BDS Motorcycles. Η όρεξη του να βοηθήσει όλες τις ομάδες, αναβάτες έμπειρους και μη, ήτανε κάτι που το έκανε ανιδιοτελώς, γεμίζοντας τον ως άνθρωπο. Ο ίδιος έτρεχε σε αγώνες εδώ και πολλά χρόνια, ενώ τα τελευταία 3 έτη ήταν και χορηγός αγώνων.

Η εταιρεία της BDS Motorcycles έχει εμπειρία πάνω από 30 χρόνια σε επίπεδο σέρβις, βελτιώσεις και δυναμομετρήσεων ενώ πωλούν και μοτοσυκλέτες και scooter των Keeway, Sym, Royal Alloy, Hanway, MGB, Voge, AJS.

Πίσω του o Dave Suddes αφήνει τη σύζυγό του Amanda και τα παιδιά του Staphanie-Jonathan-Chris.

Ετικέτες