Hellas Rally Raid 2024: Ο Πέτρος Πισσαρίδης τερματίζει τον αγώνα καβάλα στο Voge 300 Rally

Αποδεικνύοντας με τον καλύτερο τρόπο τον αξιόμαχο χαρακτήρα της μικρής On-Off της εταιρείας
Πισσαρίδης VOGE
Κώστα Γκαζή
Από τον

Κώστα Γκαζή

18/6/2024

Για μια ολόκληρη εβδομάδα περισσότεροι από 400 αναβάτες από ολόκληρο τον κόσμο έδωσαν τον καλύτερό τους εαυτό στο Hellas Rally του 2024, τον δεύτερο αγώνα στο πρόγραμμα του Ευρωπαϊκού Κυπέλλου Tout Terrain Rally, που έλαβε χώρα στις περιοχές ανάμεσα σε Ιτέα, Άμφισσα, Καρπενήσι και Λαμία.

Στα βουνά της κεντρικής Ελλάδας, οι αγωνιζόμενοι κλήθηκαν να καλύψουν κάτι παραπάνω από 1.600 χιλιόμετρα, σε μια σκληρή μάχη κόντρα σε αντιξοότητες και χρονόμετρα, με τη διαδρομή να ανεβαίνει σε υψόμετρα ακόμα και πάνω από τα 2.300m, ενώ στο πρόγραμμα υπήρχε και μία διήμερη δοκιμασία “Marathon Stage” κατά την οποία οι αναβάτες δεν είχαν δυνατότητα λήψης εξωτερικής βοήθειας από τους μηχανικούς τους.

Πάνω από 400 συμμετέχοντες συγκεντρώθηκαν στο bivouac στο λιμάνι της Ιτέας, με τη συνέχεια να διαγράφεται συναρπαστική στα βουνά της Στερεάς Ελλάδας, όπου τα σκληρά χωμάτινα εδάφη και οι καταρρακτώδεις βροχές έβαλαν σε δοκιμασία τόσο τις αντοχές όσο και τις δεξιότητες της πλειοψηφίας των συμμετεχόντων. Το Hellas Rally Raid είναι ένας άκρως σημαντικός αγώνας Rally, καθόσον σε αυτόν καταξιωμένοι διεθνείς αναβάτες προετοιμάζονται για το Παγκόσμιο Πρωτάθλημα και παίρνουν την πολυπόθητη πρόκριση για συμμετοχή στο Rally Dakar.

Voge 300 Rally

Αγωνίζονται με μοτοσυκλέτες Enduro και αυτή τη φορά, ανάμεσά τους βρέθηκε και ο Έλληνας Πέτρος Πισσαρίδης, με τη μοναδική On/Off μοτοσυκλέτα να τα βάζει με καθαρόαιμες κατασκευές.

Πισσαρίδης, VOGE

Το Voge 300 Rally απέδειξε περίτρανα πως με λίγη δουλειά μπορεί κάλλιστα να τα βγάλει πέρα ακόμα σε σε συνθήκες ενός κορυφαίου και ιδιαίτερα σκληρού ράλι. Άλλωστε, δεν πρέπει να ξεχνάμε ότι δεν πρόκειται για μια αγωνιστική Enduro αλλά για μοτοσυκλέτα διπλής χρήσης, με την οποία κάλλιστα μπορεί κάποιος να κυκλοφορεί σε καθημερινή βάση!

Πέτρος Πισσαρίδης και Voge 300 Rally

Πέτρος Πισσαρίδης

Ένας ιδανικός όπως αποδείχθηκε συνδυασμός, με τον έμπειρο αναβάτη της ομάδας PPgraphics Rally Team να τερματίζει πάνω σε ένα ειδικά προετοιμασμένο Voge 300 Rally. Αξίζει να αναφερθεί πως αυτός ήταν ο παρθενικός αγώνας της ομάδας σε Rally θεσμούς και πως αυτή αποτελείται από τον αναβάτη Πέτρο Πισσαρίδη, τον μηχανικό Χρήστο Βλάμη, καθώς και αρκετούς ακόμη εξωτερικούς συνεργάτες! Μετά τον αγώνα, ο οδηγός της ομάδας δήλωσε πως είναι εντυπωσιασμένος με τις δυνατότητες του Voge 300 Rally και πως έπεται συνέχεια!

Οι δηλώσεις του Πέτρου Πισσαρίδη

Πέτρος Πισσαρίδης, VOGE Greece

“Στο Hellas Rally Raid 2024 στόχος μας ήταν ένας ασφαλής τερματισμός του Voge 300 Rally μας, καθόσον επρόκειτο για την πιο αδύναμη και βαριά μοτοσυκλέτα στην κατηγορία της, παράλληλα και τη μόνη On/Off. Σίγουρα αυτό δεν ήταν εύκολο μιας και τα χιλιόμετρα ήταν πολλά και το τερέν κάποιες φορές πολύ απαιτητικό. Δεν θα λέγαμε το ίδιο και για το roadbook, με τη χρήση του οποίου κατάφερα και προσαρμόστηκα σχετικά άμεσα και παρά τις μόλις τέσσερις προπονήσεις. Από προβλήματα είχαμε κάθε μέρα με τη βάση του πύργου της πλοήγησης, κάποιες φορές έφτασα στον τερματισμό κρατώντας τον με τα χέρια μου! Υπήρξαν δύο σημαντικές στιγμές, κατά τις οποίες νόμιζα ότι ο αγώνας τελείωσε για μένα. Η πρώτη ήταν τη δεύτερη μέρα, όταν και είχα μια πτώση που επέφερε μια τρύπα στο καπάκι του κινητήρα και απώλεια λιπαντικού. Βρήκα τη δύναμη και το έφτιαξα, χρησιμοποιώντας λάδι diesel που βρήκα σε ένα βενζινάδικο. Ναι καλά το ακούσατε, με αυτό το λάδι έκανα χωρίς πρόβλημα περισσότερα από 170 χιλιόμετρα μέχρι να γυρίσω στο Bivouac και να το αναλάβει ο μηχανικός μου! Η δεύτερη στιγμή ηταν στη Marathon stage 1 των 330 χλμ, όπου μια καταρρακτώδης βροχή επέφερε μια βραχυκυκλωμένη ασφάλεια! Στις δύο Marathon ειδικές κατάλαβα πόσο επικίνδυνος ήταν αυτός ο αγώνας, μιας και έβλεπα μοτοσυκλέτες πεσμένες σε γκρεμούς και τραυματισμένους αναβάτες. Για να μην σας κουράζω, ήθελα πάση θυσία τον τερματισμό όπως και έγινε! Προσωπικά θέλω να πω ένα μεγάλο ευχαριστώ στην ομάδα μου, στον Χρήστο Βλάμη και τον βοηθό του Σάλι Σκέλτζεν, που δούλεψαν νύχτα μέρα. Όπως επίσης ενα μεγάλο ευχαριστώ για αυτή την τεράστια αγκαλιά από τη μαμά εταιρεία Voge Greece! Όπως έχω πει στο παρελθόν, το μικρόβιο μπήκε σε ολους μας, χτίζουμε μια βάση και συλλέγουμε δεδομένα από τις εμπειρίες και τις δυσκολίες που μόνο καλύτερους μας κάνουν! Στόχος μας φυσικά είναι το όνειρο! Το όνειρο που μας εμφύσησε ο φίλος Βασίλης Μπούδρος! Ραντεβού στον επόμενο αγώνα 24 ώρες 1000 χιλιόμετρα τον Οκτώβριο, πάντα στη σέλα του Voge 300 Rally!”

Περισσότερες πληροφορίες για τη μοτοσυκλέτα μπορείτε να δείτε ΕΔΩ.

Στα video που ακολουθούν μπορείτε να δείτε την προετοιμασία της ομάδας και του Voge 300 Rally πριν τον αγώνα

Ετικέτες

KTM 990 RC R CUP 2026 - Ενιαίο κύπελο για ιδιοκτήτες 990 RC R [VIDEO]

Με 6 αγώνες σε πίστες Παγκοσμίου, και σε λογική τιμή συμμετοχής - Δυο ηλικιακές κατηγορίες
RC Cup
Κώστα Γκαζή
Από τον

Κώστα Γκαζή

14/11/2025

Η ΚΤΜ ανακοινώνει τη διοργάνωση του KTM 990 RC R CUP, ενός ενιαίου ευρωπαϊκού κυπέλου που θα αποτελείται από έξι αγώνες, και απευθύνεται σε ερασιτέχνες αναβάτες που θέλουν να διασκεδάσουν -και όχι να γίνουν στόχος από talent scouters- καβάλα στο 990 RC R  /  RC R TRACK τους.

Για να λάβει κανείς μέρος πρέπει να αγοράσει ένα KTM 990 RC R ή ένα KTM 990 RC R TRACK, μέσω ενός εξουσιοδοτημένου αντιπροσώπου -όταν αυτά βρουν στην παραγωγή δηλαδή... περιμένουμε το RC R άμεσα, στα τέλη του 2025, και το TRACK στις αρχές του 2026, με τις τιμές τους στην Ευρώπη να μην έχουν ακόμα ανακοινωθεί. Κατόπιν πρέπει να προχωρήσει στην πληρωμή της συμμετοχής του στο κύπελο, με κόστος 8.890 ευρώ. Αν τώρα επιθυμεί και τεχνική κάλυψη, μαζί με αναλώσιμα (και ίσως και διαφορετικά ελατήρια στις αναρτήσεις, δεν καταλάβαμε καλά αφού η σελίδα του κυπέλου είναι πολύ πρόσφατη και είναι στα γερμανικά, χωρίς πολλές διευκρινίσεις) αλλά και μεταφορά της μοτοσυκλέτας του από πίστα σε πίστα, θα πρέπει να πληρώσει ακόμα 4.890 ευρώ. Αν προσθέσουμε και το κόστος της μοτοσυκλέτας που θα κυμαίνεται μεταξύ 13-17.000 ευρώ (αυτές είναι οι πρώτες πληροφορίες, και δεν βάζουμε το χέρι μας στη φωτιά για την ισχύ τους στη χώρα μας), και φυσικά τα κόστη των ταξιδιών του κάθε συμμετέχοντα στις 6 πίστες του κυπέλου, το συνολικό κόστος είναι αρκετά λογικό, αντίθετα ας πούμε με το εξωπραγματικό κόστος της ακαδημίας ταλέντων που προκύρηξε πρόσφατα η Ducati. 

Η ΚΤΜ ξεκαθαρίζει πως η συγκεκριμένη διοργάνωση δεν αποτελεί διαγωνισμό ταλέντου απ' όπου οι Αυστριακοί θα περιμένουν να αρπάξουν τον επόμενο Pedro Acosta, αλλά μια παροχή για τους πελάτες της εταιρείας που θέλουν να οδηγήσουν στο όριο το 990 RC R τους σε πίστες προδιαγραφών Παγκοσμίου, και με εργοστασιακή τεχνική υποστήριξη.

Οι κατηγορίες του KTM 990 RC R CUP είναι δύο, και είναι ηλικιακές. Η πρώτη έχει όριο ηλικίας 18-34 έτη και η δεύτερη είναι άνω των 35 ετών. Οι θέσεις είναι περιορισμένες, με 23 συμμετοχές ανά κατηγορία, ενώ η προθεσμία συμμετοχής λήγει στις 14/2/2026.

Το αγωνιστικό πρόγραμμα του κυπέλου έχει ως εξής:

  • 1ος γύρος: 23-26/4/2026 - Almeria (Ισπανία)
  • 2ος γύρος: 22-24/5/2026 - Brno (Τσεχία)
  • 3ος γύρος: 26-28/6/2026 - Hochenheim (Γερμανία)
  • 4ος γύρος: 07-09/8/2026 - Misano (Ιταλία)
  • 5ος γύρος: 21-23/8/2026 - Red Bull Ring (Αυστρία)
  • 6ος γύρος: 04-06/9/2026 - Most (Τσεχία)

Δείτε αναλυτικά τους κανονισμούς του κυπέλου και δηλώστε συμμετοχή ΕΔΩ.

Ετικέτες