IOMTT 2018: Νέα νίκη για Michael Dunlop – Αφιερωμένη στον νεκρό Dan…

Συναισθηματικά φορτισμένο το κλίμα για την o BMW
Θάνο Αμβρ. Φελούκα
Από τον

Θάνο Αμβρ. Φελούκα

4/6/2018

Αξιοποιώντας την ευχή του πατέρα, αλλά κι όλης της οικογένειας του Dan Kneen, η Tyco BMW και ο Michael Dunlop πήραν άλλη μία νίκη, από εκεί που ήταν στην δεύτερη θέση με διαφορά 18 δευτερολέπτων..

Στο IOMTT είναι πολύ λογικό να υπάρχουν και μεγάλες διαφορές χρόνου και να εξανεμίζονται και γρήγορα, καθιστώντας έτσι απρόβλεπτη την εξέλιξη κάθε αγώνα. Τον ρυθμό του αγώνα έδωσε πολύ νωρίς ο Dean Harrison σπάζοντας το ρεκόρ γύρου από την εκκίνηση και κάνοντας απευθείας, από εκείνον το γύρο, 3,7 δευτερόλεπτα διαφοράς από τον Dunlop ενώ τρίτος ήταν ο Peter Hickman, με άλλα 1.9 δευτερόλεπτα απόστασης. Την πρώτη εξάδα έκλειναν οι Hillier, Cummins και Johnson όσο ο Harrison εμπρός έκανε τα στόματα να ανοίγουν διάπλατα, ανεβάζοντας την διαφορά στα 5.6 στο μέσο του δεύτερο γύρου και μέχρι να φτάσει στο σημείο που είχε σκοτωθεί ο Dan, είχε φτάσει ήδη στα 8 δευτερόλεπτα από τον Dunlop!

Ο Dean Harrison περιμένει την εκκίνησή του:

Πριν αρχίσουν τα pit stop, ο Harrison ήταν σχεδόν 17 δευτερόλεπτα μπροστά με τον Dunlop σταθερά στην δεύτερη θέση και τον Cummins να ανεβαίνει τρίτος. Τώρα όλες οι διαφορές είχαν γίνει τεράστιες, με αποκορύφωμα τον Johnson μισό λεπτό πίσω, σχηματίζοντας έτσι μία πρώτη εξάδα που οι θεατές περίμεναν αρκετή ώρα για να την θαυμάσουν. Τότε ξεκίνησαν τα προβλήματα του Harrison, στην μέση του αγώνα, όπου ψαλιδίστηκε σχεδόν η μισή διαφορά με τον Dunlop και μέχρι την μέση του τέταρτου γύρου, είχε πέσει κάτω από τα 5 δευτερόλεπτα.

Αμέσως μετά η ομάδα μάθαινε πως ο Harrison είχε εγκαταλείψει… Με την μορφή που είχε πλέον ο αγώνας, μονάχα με απρόσμενο γεγονός μπορούσε να αλλάξει κάτι, καθώς στο τέλος του τέταρτου γύρου ο Dunlop είχε φτάσει 40,3 δευτερόλεπτα διαφοράς από τον Cummins, με τον Hillier στην τρίτη θέση με σχεδόν είκοσι δευτερόλεπτα ακόμα. Στους επόμενους δύο και τελευταίους γύρους, ούτε τα pit stop δεν γινόταν να αλλάξουν την κατάσταση, παρόλο που ο Hillier ανέβασε ρυθμό. O Hickman που σίγουρα είχε την τρίτη θέση στην τσέπη και το βάθρο, εγκατέλειψε με αρκετή απογοήτευση, όπως φαίνεται και στην φωτογραφία.

Με δύο εγκαταλείψεις και χωρίς ουσιαστικές διεκδικήσεις, ο αγώνας της κορυφαίας κατηγορίας έληξε σε συναισθηματικά φορτισμένο κλίμα, με την ομάδα να αφιερώνει την νίκη στον Dan Kneen.

Ο David Johnson που ανέβηκε στην τέταρτη θέση με τις δύο εγκαταλείψεις, σημείωσε την καλύτερή του στιγμή στην καριέρα του στο IOMTT αλλά όχι χωρίς μάχη καθώς την προστάτεψε από τους υπόλοιπους, μιας και πίσω του οι διαφορές δεν ήταν τόσο μεγάλες, όσο εμπρός. Την πρώτη δεκάδα έκλεισαν οι Rutter, Jessopp, Ivan Lintin, Phil Crowe και Josh Brookes.

Σήμερα το απόγευμα ξεκινά ο επόμενος αγώνας στο IOMTT με την σειρά αγώνων να ολοκληρώνονται την Παρασκευή.

 
Από αριστερά: Conor Cummins, Michael Dunlop and James Hillier

 

Ο Conor Cummins, περιχαρής με την συζηγό του μετά τον τερματισμό στην 2η θέση

Ετικέτες

Gino Rea - Επιστρέφει στο EWC με την Wójcik Racing Team το 2024

Μετά τον σοβαρό τραυματισμό του στην πίστα της Suzuka το 2022, ξανά με μοτοσυκλέτα της Honda
motomagGino Rea – Επιστρέφει στο EWC με την Wójcik Racing Team το 2024
Από τον

Αλέξανδρο Λαμπράκη

22/12/2023

Μετά τον πολύ άσχημο τραυματισμό του στον 8ωρο αγώνα της Suzuka το 2022, ο Gino Rea κάνει την μεγάλη επιστροφή στους αγώνες αντοχής του EWC, όντας ο ένας από τους τέσσερις αναβάτες της Wójcik Racing Team για την κατηγορία Superstock του FIM Endurance World Championship για την σεζόν του 2024, με μία μοτοσυκλέτα που γνωρίζει καλά.

Οι νέοι κανόνες του Πρωταθλήματος που επιτρέπουν σε τέσσερις αναβάτες να τρέξουν με την ίδια ομάδα στη Superstock κατηγορία για τους δύο γύρους των 24 ωρών, έδωσαν τη δυνατότητα στην ομάδα Wójcik να εντάξει στους κόλπους της τον Rea. Έτσι ο 34χρονος Βρετανός, ο οποίος έδωσε μία μεγάλη μάχη μετά τον σοβαρό του τραυματισμό στο κεφάλι κατά τη διάρκεια των δοκιμαστικών στη Suzuka τον Αύγουστο του 2022, θα αγωνιστεί πλάι στους Kevin Manfredi, Sheridan Morais και Danny Webb, καβάλα στην ολοκαίνουργια για το 2024 μοτοσυκλέτα της Wójcik, μία Honda με ελαστικά της Dunlop. Γνώριμη η μοτοσυκλέτα αν σκεφτούμε ότι πριν τον τραυματισμό του ο Rea ήταν μέλος της ομάδας FCC TSR Honda France, και πάλι με Fireblade -διαφορετικών προδιαγραφών.

Ο Βρετανός ήταν μέλος της ομάδας όταν αυτή βρέθηκε για πρώτη φορά στο βάθρο του EWC, στον διάσημο αγώνα του Bol d’Or το 2019. Ακόμη, στο παρελθόν έχει υπάρξει ξανά ομόσταυλος του Morais, ενώ γνωρίζει όλες τις πίστες που απαρτίζουν το πρόγραμμα του EWC για το 2024. Από την άλλη και η Wójcik Racing Team δεν είναι τυχαία, καθώς ισοβάθμισε με την τρίτη γενικής 3ART Best of Bike στο Πρωτάθλημα Κατασκευαστών του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος FIM Endurance 2023.

Η απόφαση του Gino Rea να επιστρέψει στους αγώνες μετά από ό,τι πέρασε δείχνει το πάθος και τη δύναμη χαρακτήρα του. Παρά το γεγονός ότι κινδύνευσε να χάσει την ζωή του και πέρασε μία ιδιαίτερα μακρά περίοδο ανάρρωσης, η οποία του στέρησε την συμμετοχή του το 2023, επανέρχεται τώρα δυναμικά, έχοντας καταφέρει να ξεπεράσει τον τραυματισμό του.

Ετικέτες