Isle of Man TT: Ο McGuinness σκέφτεται να αποσυρθεί!

Απόρροια της ακύρωσης του αγώνα για το 2021
Από τον

Λάζαρο Μαυράκη

8/12/2020

Όταν έσκασε η "βόμβα" στα τέλη του περασμένου μήνα, σχετικά με την ακύρωση του Isle of Man TT και για το 2021, δεν έπεσε κανείς από τα σύννεφα… Μπορεί τα νέα από την άφιξη των εμβολίων κατά της πανδημίας του κορωνοϊού να έχουν φέρει μια νότα αισιοδοξίας, αλλά τα υφιστάμενα στοιχεία και η κατάσταση έτσι όπως έχει διαμορφωθεί, δεν αφήνει περιθώρια για ευοίωνες σκέψεις. Ακόμη και στο πιο αισιόδοξο σενάριο με την μαζικό εμβολιασμό του πληθυσμού, θα ήταν αδύνατο να προλάβει να διοργανωθεί ο αγώνας του 2021.

Σαφώς αυτό είναι λυπηρό για όλους εμάς που αγαπάμε τους αγώνες, αλλά δεν έχει καμία σχέση με την απογοήτευση που νιώθουν οι ίδιοι οι αγωνιζόμενοι, οι οποίοι ρισκάρουν τα πάντα προκειμένου να αγωνιστούν στο ΤΤ, κάθε χρόνο. Αυτή η ανακοίνωση για την ακύρωση του αγώνα το 2021 οδήγησε τον 23 φορές νικητή του ΤΤ, John McGuinness, να δηλώσει στο "Manx Radio" ότι σκέφτεται σοβαρά να αποσυρθεί από τους αγώνες.

"Θα είμαι 50 ετών όταν θα έχω ξανά την δυνατότητα να δω τη θέα στο Bray Jill πάνω από τη σέλα ενός αγωνιστικού superbike και δεν ξέρω αν αυτό μπορεί να συμβεί", είπε ο θρύλος του ΤΤ. "Μας επηρεάζει όλους, είναι ο τρόπος ζωής μου και το μόνο που θέλω να κάνω. Το περιβάλλον γύρω μου, η οικογένειά μου, οι φίλοι μου, οι χορηγοί, ακόμη και η μοτοσυκλέτα μου, θα είναι εκεί αν θελήσω να τρέξω. Αλλά μια διετία είναι πολύς χρόνος…"

 Ο McGuinness έσπευσε να διευκρινίσει όμως ότι δεν έχει πάρει καμία οριστική απόφαση, λέγοντας ότι όλοι οι αναβάτες θα είναι βαθιά απογοητευμένοι και θα τους λείψει υπερβολικά το ΤΤ, ενώ εξέφρασε την ελπίδα ότι ο αγώνας θα επιστρέψει πιο δυναμικός το 2022. Είπε επίσης ότι το 2021 θα ήταν η 100η του εκκίνηση στον θρυλικό αγώνα και θα ήθελε πολύ να φτάσει αυτό το ορόσημο, έστω κι αν αυτό σημαίνει ότι θα πρέπει να περιμένει μέχρι το 2022.

Στην ίδια συνέντευξη ρωτήθηκε και για το μέλλον του ΙΟΜΤΤ γενικότερα, λέγοντας ότι τον ανησυχεί ιδιαίτερα το τι πρόκειται να συμβεί. Όπως είπε χαρακτηριστικά "αν το Isle of Man δεν χρειαστεί το ΤΤ μετά από μια διετία, υπάρχει πιθανότητα να μην το ξαναχρειαστεί ποτέ; Δεν ξέρω, αλλά ειλικρινά ελπίζω ότι αυτό το διάλλειμα θα μεγαλώσει την προσμονή".

Μέχρι στιγμής πάντως, το καθεστώς στο Isle of Man των απαγορεύσεων σε ό,τι αφορά τα ταξίδια βρίσκεται στο επίπεδο "4", με το ανώτατο όριο να είναι το "5" (ταξίδι μόνο για πολύ σημαντικούς λόγους). Όπως συμβαίνει παντού με τα μέτρα κατά της πανδημίας, όλοι αυτοί οι περιορισμοί αναθεωρούνται διαρκώς και προσαρμόζονται ανάλογα με τα επιδημιολογικά στοιχεία.

Daniel Sanders: Αφοσιωμένος στην ΚΤΜ με νέο πολυετές συμβόλαιο

Στο πορτοκαλί θα κλείσει την καριέρα του ο Παγκόσμιος Πρωταθλητής Rally-Raid 2025 και πρωτοπόρος της φετινής σεζόν
Daniel Sanders
Από τον

Σπύρο Τσαντήλα

9/6/2026

Ο 31 ετών Αυστραλός αναβάτης είναι ένας εκ των πιο γνωστών προσώπων των ράλι, έχοντας κατακτήσει τον τίτλο του παγκόσμιου πρωταθλητή FIM Rally-Raid το 2025, χρονιά στην οποία πήρε τη νίκη και στο Dakar Rally.

Φέτος ο Sanders έχει ξεκινήσει δυναμικά τη σεζόν των παγκοσμίων ράλι, τερματίζοντας πέμπτος στο Dakar και νικώντας στα Rally-Raid Portugal και Desafío Ruta 40, έχοντας αυτή τη στιγμή την πρώτη θέση στην προσωρινή κατάταξη του 2026 FIM World Rally-Raid Championship (W2RC).

Daniel Sanders

Ο Αυστραλός μόλις ανανέωσε το συμβόλαιό του με τη Red Bull KTM Factory Racing, με τη διάρκεια της νέας του συμφωνίας να μην ανακοινώνεται ακριβώς, πλην της περιγραφής του συμβολαίου ως “πολυετές”.

Αυτό πρακτικά σημαίνει πως ο Sanders πιθανότατα θα μείνει στην ΚΤΜ ως το τέλος της καριέρας του, η οποία δεν περιορίζεται μόνο στο κεντρικό θέμα της, τα ράλι. Για παράδειγμα, πριν μερικές μέρες ο Sanders εκμεταλλεύτηκε ένα κενό στο καλεντάρι του W2RC για να συμμετάσχει στον περίφημο αγώνα Hard Enduro Erzbergrodeo, όπου μάλιστα διακρίθηκε τερματίζοντας δεύτερος στον Πρόλογο του αγώνα πίσω από τον Andrea Verona, αναβάτη της Red Bull KTM Factory Racing στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Enduro.

Daniel Sanders

Daniel Sanders: “Είμαι πραγματικά ενθουσιασμένος που συνεχίζω με τη Red Bull KTM Factory Racing και θα παρατείνω τον χρόνο μου με την ομάδα ράλι. Έχουμε καλύψει μια μακρά διαδρομή μαζί τα τελευταία χρόνια και νιώθω πως μαζί με την ομάδα έχουμε χτίσει κάτι πολύ ξεχωριστό. Όλοι προσπαθούν διαρκώς να βελτιωθούν και αυτή η ώθηση είναι το στοιχείο που απολαμβάνω ως μέλος αυτής της ομάδας. Η επιτυχία που έχουμε βιώσει μαζί ως τώρα είναι απίστευτη και μου δίνει μεγάλη αυτοπεποίθηση και κίνητρο για όλα όσα θα έρθουν. Το να αγωνίζομαι για την ΚΤΜ ήταν ένα όνειρο για μένα από τότε που ήμουν παιδί, έτσι να το συνεχίσω να εκπροσωπώ αυτήν την εταιρεία σημαίνει πολλά για μένα. Αδημονώ για το επόμενο κεφάλαιο και ελπίζω αυτό να σημαίνει πολλά πετυχημένα χρόνια μαζί.”

Daniel Sanders

Andreas Hölzl – Rally Team Manager: “Φυσικά είμαστε πολύ χαρούμενοι που θα συνεχίσουμε με τον Daniel για να επόμενα χρόνια. Το να έχουμε τον τρέχοντα Παγκόσμιο Πρωταθλητή FIM Rally-Raid στην ομάδα είναι εξαιρετικά σημαντικό για μας, όχι μόνο σε επίπεδο αποτελεσμάτων, αλλά και για τον ρόλο που παίζει στο ευρύτερο πρόγραμμά μας. Ο Daniel έχει εξελιχθεί σε άνθρωπο-κλειδί για την ομάδα, ο οποίος συνεισφέρει τόσο στους αγώνες όσο και στην εξέλιξη της KTM 450 Rally. Εξακολουθεί να επιβεβαιώνει τις ικανότητές του σε κάθε αγώνα, αποδίδοντας στο κορυφαίο επίπεδο με συνέπεια και διαρκώς ψάχνοντας τρόπους να βελτιωθεί. Η ταχύτητα, η αποφασιστικότητα και η συνέπειά του τον κάνουν πολύτιμο κεφάλαιο στην ομάδα και είμαστε ενθουσιασμένοι που θα συνεχίσουμε να χτίζουμε πάνω στις επιτυχίες μας και να πιέζουμε για ακόμη περισσότερες νίκες στο μέλλον.”