Mason Klein, KOVE, Dakar 2025 - Μοναδική ιστορία αλληλεγγύης με τη ρυμούλκησή του 80 χλμ από άλλο αναβάτη KOVE, μετά από μηχανικό πρόβλημα! [VIDEO]

Επαναλαμβάνεται το σκηνικό του 2024 για τον κακότυχο Αμερικανό - Καλύτερα τοποθετημένος αναβάτης της KOVE ο Theric μέσα στην 20άδα γενικής!
Mason Klein - Abulhalim Almogheera
Κώστα Γκαζή
Από τον

Κώστα Γκαζή

7/1/2025

Ο ταλαντούχος Mason Klein που ξεχώρισε πέρυσι με το Kove 450 -δέκατος στον πρόλογο και τρίτος την πρώτη ημέρα- πριν εγκαταλείψει από σπασμένο κινητήρα, είχε για μια ακόμη φορά ραντεβού με την κακοτυχία, αφού στο 2ο σκέλος του Dakar 2025 αντιμετώπισε μηχανικό πρόβλημα που οδήγησε στη ρυμούλκησή του από έτερο αναβάτη της Kove για 80 χιλιόμετρα μέχρι το Bivouac!

Ο ίδιος ο Klein αναφέρει στο προφίλ του στα social media για το επεισοδιακό δεύτερο σκέλος του Dakar 2025: "Αυτές ήταν 48 ώρες, τουλάχιστον. Δεν μου έφτανε μια ασθένεια που με ταλαιπωρεί, καθώς αντιμετώπισα μεγάλο πρόβλημα με τον συμπλέκτη, που τελικά οδήγησαν σε σπασμένο κινητήρα (σσ. από την υπερστροφία).

Ευτυχώς, το πνεύμα του ράλι εμφανίστηκε δίπλα μου, όταν δυο υπέροχοι αγωνιζόμενοι με ρυμούλκησαν για συνολικά 80 χιλιόμετρα με ιμάντα (σσ. στο προφίλ του Klein αναφέρεται και δεύτερος οδηγός που βοήθησε χωρίς αυτός να κατονομάζεται, όμως η KOVE αναφέρεται μόνο σε έναν αναβάτη μοτοσυκλέτας στην περίπτωση). Μεγάλος σεβασμός και ευγνωμοσύνη σε αυτούς που με βοήθησαν να ξεπεράσω μια κατάσταση που έδειχνε μη αναστρέψιμη. Πριν από όλα αυτά, βρήκα μια ευκαιρία να ανοίξω το γκάζι σε ένα ταχύτατο τμήμα της διαδρομής, μέχρι που η μοτοσυκλέτα μου αποφάσισε πως είχε άλλα σχέδια. Παρόλα αυτά, είμαι ευγνώμων που έφτασα στον τερματισμό του β' σκέλους. Είναι στιγμές σαν κι αυτήν που μου θυμίζουν για ποιο λόγο αγαπώ αυτό το άθλημα -για τις προκλήσεις, τη συντροφικότητα και την αποφασιστικότητα να συνεχίσεις να παλεύεις, ενάντια σε όλες τις δυσκολίες. Η μοτοσυκλέτα κι εγώ προετοιμαζόμαστε για να ξεκινήσουμε το 3ο σκέλος του αγώνα. Let's do this!"

Με την παραπάνω περιπέτειά του, και πριν μάθουμε αν τελικά ο Klein προχώρησε σε αλλαγή κινητήρα που μεταφράζεται σε μηδενισμό όλων των πιθανοτήτων για οποιαδήποτε μορφής διάκριση φέτος, ο Αμερικανός είχε τερματίσει 90ς στο 2ο σκέλος, και βρισκόταν 65ος γενικής, ενώ ο καλύτερα τοποθετημένος αναβάτης της KOVE ήταν ο Γάλλος Neels Theric, στην 17η θέση γενικής.

Στα προκαταρκτικά αποτελέσματα του 3ου σκέλους, σήμερα 7/1, βλέπουμε τον Mason Klein να έχει τερματίσει στην 45η θέση για την ημέρα, 37 λεπτά πριν τον πρώτο Lorenzo Santolino, ανεβαίνοντας στην 61η θέση γενικής, ενώ ΓΙΑ ΤΗΝ ΩΡΑ δεν βλέπουμε να έχει πάρει ποινή για αντικατάσταση κινητήρα, οπότε ίσως ΔΕΝ τον άλλαξε -πάντως ο Αμερικανός βρίσκεται 7 ολόκληρες ώρες πίσω από τον πρώτο Sanders, μην έχοντας δυνατότητες να ξεχωρίσει. Οι κανονισμοί της FIM για το 2025 αναφέρουν πως "Όλες οι παρεμβάσεις στο "bottom-end" (μέσα στα κάρτερ) και η αντικατάσταση κυλίνδρου ή κυλινδροκεφαλής λογίζονται ως αλλαγή κινητήρα και επιφέρουν ποινή". Θα επανέλθουμε αν κάτι αλλάξει.

Οι κακεντρεχείς μπορεί να σχολιάσουν αρνητικά τη μοτοσυκλέτα της KOVE, αλλά η 17η θέση γενικής αυτή τη στιγμή του Theric σίγουρα δεν αποτελεί τμήμα της ίδιας εικόνας με εκείνης του Klein, δείχνοντας πως η κινέζικη μοτοσυκλέτα μπορεί να δουλέψει αξιόπιστα με θέση στην πρώτη 20άδα, τουλάχιστον για την ώρα και τουλάχιστον για τον Theric. 

Αξίζει όμως και με το παραπάνω να σταθούμε στην ιστορία της ρυμούλκησης του Klein από τον Σαουδάραβα Abdulhalim Almogheera, γιατί εδώ έχουμε μια εκπληκτική ιστορία δούναι και λαβείν, που αναδεικνύει μοναδικά το πνεύμα συντροφικότητας που προάγει το Rally Dakar.

Η παραπάνω ιστορία ξεκινά πέρυσι λίγο πριν την εκκίνηση του Dakar 2024, με τις μοτοσυκλέτες της κινέζικης εταιρείας να έχουν "σκαλώσει" στα γρανάζια του τελωνείου στο Ντουμπάι, και να είναι αμφίβολο αν θα καταφέρουν να φτάσουν εγκαίρως στο Bivouac της εκκίνησης. Κάπου εδώ παρεμβαίνει ο Σαουδάραβας αναβάτης της KOVE, Almogheera, που λόγω εντοπιότητας και γνωριμιών -εργάζεται στην κυβέρνηση της χώρας του- καταφέρνει να επισπεύσει τη διαδικασία εκτελωνισμού των KOVE.

Για να ξεπληρώσει αυτό το καλό που έκανε ο Abdulhalim στην εταιρεία, η KOVE απαντά θετικά στο αίτημα του Σαουδάραβα για χορηγία μοτοσυκλέτας και στο Dakar 2025, χωρίς να γνωρίζει πως εντελώς τυχαία ο Abdulhalim θα έβρισκε στο 2ο σκέλος μπροστά του τη χαλασμένη μοτοσυκλέτα του Klein.

Ο Almogheera δεν το σκέφτηκε πολύ, έδεσε την KOVE του Klein με ιμάντα, και κατάφερε να διασχίσει 80 αμμώδη χιλιόμετρα χωρίς να κάψει και τον δικό του συμπλέκτη από το ζόρι, φέρνοντας αμφότερους στον τερματισμό του 2ου σκέλους!

Ένα καλό (εκτελωνισμός των KOVE το 2024) που ανταμοίφθηκε με ένα ακόμη καλό (χορηγία μοτοσυκλέτας για το 2025), για να συνεχιστεί και να τριτώσει με τη ρυμούλκηση του Klein στο τέλος του 2ου σκέλους φέτος... ιστορία που δείχνει το πνεύμα αλληλεγγύης και συντροφικότητας απέναντι στις εξοντοτικές αντιξοότητες του Dakar.

Ετικέτες

Ο Γιώργος Παρασκευάς ανέβηκε βάθρο στην Σλοβακία

Η ομάδα WOLF-RACING MOTUL BMW MOTORRAD WRRS κατέκτησε την 3η θέση στον αγώνα του BMU
WOLF
Από τον

Παύλο Καρατζά

11/9/2025

Το περασμένο Σαββατοκύριακο η ομάδα WOLF-RACING MOTUL BMW MOTORRAD WRRS βρέθηκε στην Σλοβακία και πιο συγκεκριμένα στην πίστα SLOVAKIA-RING για δύο διοργανώσεις.

Εκεί διεξαγόταν διπλός αγώνας για τις διοργανώσεις του Βαλκανικού Πρωταθλήματος BMU και του Ευρωπαϊκού Πρωταθλήματος Alpe Adria. Οι συμμετοχές ήταν πολλές και οι αναβάτες από έξι διαφορετικές χώρες προσέφεραν πλούσιο θέαμα.

Ο Γιώργος Παρασκευάς ήταν εκεί, συμμετέχοντας με την αγωνιστική του BMW S 1000 RR στην κατηγορία F1000/CUP1000.

Στον πρώτο αγώνα, ο Έλληνας αναβάτης πήρε την 10η θέση στο Alpe Adria και ανέβηκε βάθρο, κατακτώντας την 3η θέση στο BMU.

Στον δεύτερο αγώνα της Κυριακής, πήρε την 11η θέση σε 33 συμμετοχές στο Alpe Adria και την 5η στο BMU.

Ο Γιώργος Παρασκευάς δήλωσε: "Είναι η πρώτη μου φορά φέτος που συμμετέχω σε διεθνείς αγώνες και παρότι ξεκινήσαμε χωρίς καμία πληροφόρηση για τις εν λόγο πίστες, πιστεύω πλέον ότι τα έχουμε βάλει όλα σε τάξη! Το λέω αυτό γελώντας από χαρά καθώς η προσπάθεια είναι μεγάλη και έχει πολύ δουλεία από πίσω. Λίγοι το κατανοούν αυτό, ακόμα λιγότεροι μπορούν να το συλλάβουν, (για αυτό το λόγο έχουμε την σχόλη μας ώστε εάν κάποιος θέλει να δει από μέσα την αγωνιστική ζωή να έχει αυτή την δυνατότητα!)

Όμως καταφέραμε ένα μοναδικό για τα Ελληνικά δεδομένα βάθρο στην κατηγορία F1000/CUP1000 (με τις περισσότερες συμμετοχές σε Ευρωπαϊκό επίπεδο) και αυτό μας κάνει εξαιρετικά χαρούμενους!

Δώσαμε μάχες μέχρι τέλους, οι αντίπαλοι μας είναι σκληροί και πολύ πιο έμπειροι από εμάς σε αυτές τις πίστες, και μέχρι την καρό σημαία τα δώσαμε όλα με ένα αποτέλεσμα που δικαίωσε όχι μόνο εμένα προσωπικά αλλά και τους ανθρώπους που μας στηρίζουν αλλά και όλη την Ελλάδα!

Πλέον είμαστε στην 4η θέση της βαθμολογίας με άλλους 4 αγώνες να απομένουν, μικρή διαφορά βαθμών και όλα είναι ανοιχτά.

Θέλω να ευχαριστήσω από καρδίας όλους όσους στέκονται στο πλάι μας σε αυτό το εγχείρημα που κάνουμε φέτος ως ομάδα και μας δίνουν την δυνατότητα να είμαστε εδώ στις ξένες χώρες δυνατοί και ανταγωνιστικοί! "