O Valentino Rossi στις 24 ώρες του Le Mans με την BMW M4 GT3 της WRT

Ο στόχος ενός βάθρου στον πρώτο αγώνα χάθηκε μετά από επαφή με μία Ferrari
Rossi Le Mans
Από το

motomag

9/6/2023

Ο Valentino Rossi έκανε το όνειρο του πραγματικότητα καθώς αγωνίζεται αυτές τις ημέρες στις 24 ώρες του Le Mans, σε υποστηρικτική κατηγορία με την BMW M4 GT3, ωστόσο στον πρώτο αγώνα τα πράγματα δεν κύλησαν κατ’ ευχήν για την ομάδα της WRT, που έχασε το βάθρο μέσα από τα χέρια της...

Ο σπουδαιότερος αγώνας αντοχής αυτοκίνητου, κι ένα από τα πιο σπουδαία μηχανοκίνητα γεγονότα της χρονιάς, λαμβάνει χώρα το προσεχές Σαββατοκύριακο (10-11 Ιουνίου) στο Circuit de la Sarthe. Μαζί με τον κυρίως αγώνα υπάρχουν υποστηρικτικοί θεσμοί οι οποίοι για τα 100 χρόνια του Le Mans 24h θα δώσουν μια ξεχωριστή νότα. Σε έναν από αυτούς τους θεσμούς αγωνίζεται ο θρύλος του MotoGP Valentino Rossi, με την BMW M4 GT3 της WRT, έχοντας ως teammate τον Jérôme Policand. Να θυμίσουμε πως η αγάπη του Ιταλού για τους αγώνες αυτοκινήτου είναι τόσο μεγάλη που κατά καιρούς έχει αγωνιστεί σε αγώνες του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος Ράλλυ (WRC), σε αγώνες τουρισμού αλλά έχει πραγματοποιήσει δοκιμές και με μονοθέσιο της Ferrari. Ο Rossi κατά καιρούς είχε δηλώσει πως όνειρο του ήταν να λάβει μέρος στον διάσημο 24ωρο αγώνα καθώς αποτελεί μια σπουδαία πρόκληση.

Valentino Rossi - Le Mans 2023, 1ος αγώνας

Αυτό το όνειρο εν τέλει έγινε πραγματικότητα καθώς ο Valentino Rossi, βρέθηκε στο grid με ακόμη 57 οδηγούς οι οποίοι αγωνίστηκαν στον πρώτο από τους δύο αγώνες “Road to Le Mans”. Ο εννέα φορές Παγκόσμιος Πρωταθλητής MotoGP βρέθηκε πίσω από το τιμόνι της BMW M4 GT3 της WRT και με το καλημέρα κατάφερε να οδηγεί την κούρσα της κατηγορίας GT3, ωστόσο ένα συμβάν προπορευόμενων αυτοκινήτων ανάγκασε τον Ιταλό πολυπρωταθλητή να χάσει 10 θέσεις με αποτέλεσμα να πέσει αρκετά πίσω στην κατάταξη.

Ο “Γιατρός” με αντεπίθεση διαρκείας ανάκτησε τέσσερις θέσεις ενώ μπαίνοντας στα pits για ανεφοδιασμό και αλλαγή οδηγού είχε ανέβει στη δεύτερη θέση της κατηγορίας GT3! Στα υπολειπόμενα λεπτά του αγώνα ο Jérôme Policand βρίσκονταν πίσω από το τιμόνι της BMW M4 GT3 της WRT, έχοντας ως στόχο να κρατήσει το πολυπόθητο βάθρο, ωστόσο αυτό δεν ήταν γραφτό να συμβεί, καθώς εισερχόμενος στη στροφή “Dunlop” ήρθε σε επαφή με μία Ferrari με αποτέλεσμα να βγει εκτός πίστας χάνοντας ταυτόχρονα κάθε ελπίδα για μια καλή θέση.

Τελικά ο Γάλλος οδηγός κατάφερε να φέρει την BMW M4 GT3 της WRT στον τερματισμό στην 13η θέση. Νικητές στην κατηγορία GT3, ήταν οι Whale-Hesse BMW M4 GT3 Team WRT, με τους Creswick-Fjordbach Porsche 911 GT3 R HCR Caffeinesix να τερματίζουν στη δεύτερη θέση, το βάθρο συμπλήρωσαν οι Cuhadaroglu-Fumanelli Ferrari 488 GT3 Kessel Racing.

Τώρα ο Valentino Rossi θα ριχτεί στη μάχη του δεύτερου αγώνα, σήμερα Παρασκευή 9 Ιουνίου.

Καλή επιτυχία Γιατρέ”!

X-Trial: Υπέγραψε με τη Beta o Jaime Busto – Ξανά εργοστασιακός

Ο Ισπανός ετοιμάζεται για το ντεμπούτο του με τη Beta στην Tarragona
Busto Beta
Από τον

Φίλιππο Σταυριδόπουλο

30/3/2026

Ξανά εργοστασιακός αναβάτης ο Ισπανός Jaime Busto, αυτή την φορά με τη Beta, με πρώτη εμφάνιση στον ερχόμενο και τελευταίο γύρο του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος Χ-Trial (Indoor) στην Tarragona της χώρας του, στις 18 Απριλίου.

Ο τελευταίος γύρος του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος FIM X-Trial για το 2026, που θα πραγματοποιηθεί στο Caixabank Tarraco Arena το Σάββατο 18 Απριλίου, θα αποτελέσει το σκηνικό για το ντεμπούτο του Jaime Busto ως αναβάτη της Beta. Ο Ισπανός θα αγωνιστεί με την ομάδα για τις σεζόν 2026 και 2027, στοχεύοντας στην πρώτη του νίκη με τη νέα εταιρεία, στην οποία επιστρέφει μετά την τελευταία του εμπειρία με ιταλικά μοτοσυκλέτα το 2014.

Busto Beta

Ο Busto πλησιάζει αυτόν τον τελικό γύρο σε μια σφιχτή μάχη με τον Gabriel Marcelli για τη δεύτερη θέση στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα. Ο νέος αναβάτης της Beta βρίσκεται δέκα βαθμούς πίσω από τον αντίπαλό του, αλλά διατηρεί μαθηματικές πιθανότητες για να κατακτήσει τέταρτη συνεχόμενη φορά τη δεύτερη θέση του πρωταθλήματος. Για να το επιτύχει αυτό, η νίκη είναι σχεδόν απαραίτητη.

Busto Beta

Η συμμετοχή του Βάσκου αναβάτη στην Tarragona ως εργοστασιακός αναβάτης έρχεται να κλείσει μια δύσκολη περίοδο, κατά την οποία έπρεπε να αντιμετωπίσει τους τελευταίους γύρους με μια GasGas του 2018, μετά την αποχώρηση της εταιρείας από την συμμετοχή της σε αγώνες. Ο Busto αγωνίστηκε τελευταία φορά με τη GasGas στο Ponte di Legno στα μέσα Δεκεμβρίου, ενώ στη συνέχεια πήρε μέρος σε Leeds, Βαρκελώνη και Chalon-sur-Saône με τη δική του μοτοσυκλέτα.

Busto Beta

Μέχρι στιγμής τη φετινή σεζόν, που πλησιάζει στο τέλος της, o Busto έχει ανέβει έξι φορές στο βάθρο, με τέσσερις τρίτες θέσεις, μία δεύτερη και μία νίκη, που ήρθε στο Saint-Denis στο νησί Reunion. Στην Tarragona θα στοχεύσει στη δεύτερη νίκη του για τη χρονιά, κλείνοντας με τον καλύτερο τρόπο τη σεζόν και εγκαινιάζοντας τη συνεργασία του με την Beta.

Busto Beta

 

Ετικέτες