Πανελλήνιο κύπελλο Supermoto 2019: Με επιτυχία ο πρώτος αγώνας

Ανακοινώθηκε και το πρόγραμμα της χρονιάς
Από τον

Πάνο Καραβοκύρη

17/4/2019

Το πρόγραμμα του πανελλήνιου κυπέλλου Supermoto ανακοινώθηκε στις 30 Μαρτίου, την ώρα που το τεύχος Απριλίου με τα προγράμματα όλων των πρωταθλημάτων ήταν ήδη στα περίπτερα. Ο πρώτος αγώνας πραγματοποιήθηκε την ίδια μέρα με τους αγώνες των παγκόσμιων πρωταθλημάτων MotoGP και Motul WSBK. Παρακάτω ακολουθεί το δελτίο τύπου της ομάδας Wolf Racing σχετικά με την εξέλιξη του αγώνα και στο τέλος υπάρχει ο πίνακας με τις ημερομηνίες των επόμενων αγώνων του κυπέλλου.

ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ

Ο αγώνας του Πανελληνιου Κυπελλου Ελλαδος Supermoto πραγματοποιήθηκε στην πίστα SPARTA RACING CIRCUIT MOTUL σε ένα υπέροχο από θέμα καιρού και έντονο από θέμα ανταγωνισμού, Σαββατοκύριακο.

Οι δυνατές κόντρες και μάχες των οδηγών έβαλαν φωτιά στο Πρωτάθλημα του Supermoto, στην κατεξοχήν "έδρα" του στην πίστα της Σπάρτης. Ταυτόχρονα η ομάδα κατάφερε να ανέβει στο βάθρο προσφέροντας δυνατές συγκινήσεις.

Ο πρώτος οδηγός της ομάδας μας, Γ. Παπασταύρου, εξέπληξε με την κορυφαία HONDA CRF500SW κάνοντας δύο εκπληκτικές εκκινήσεις από την 2η (στρατηγική) θέση του grid και με holeshot κατάφερε να πάρει διαφορά 5 δευτερολέπτων στο 1ο σκέλος. Παρόλη όμως την διαφορά, μια "αργή" πτώση λίγο πριν το τέλος τον ανάγκασε να τερματίσει στην 4η θέση.

Στο 2ο σκέλος ο Γιώργος επανέλαβε την εξαιρετική του οδήγηση, αυτήν την φορά χωρίς λάθη, και κατέκτησε την 1η θέση του βάθρου.

Ο δεύτερος οδηγός, Τάσος Κλαρουδας, πάλεψε και επικράτησε του αντιπάλου του στο 1ο σκέλος, παίρνοντας την 2η θέση, ενώ στο δεύτερο σκέλος κατάφερε να μείνει κοντά στον ανταγωνισμό τερματίζοντας 4ος και επιβεβαιώνοντας ως νέο ταλέντο την μαχητική του διάθεση και την ανταγωνιστικότητά του απέναντι σε έμπειρους οδηγούς.

Σχόλιο Γιώργου Παπασταύρου:

"Είμαι πολύ χαρούμενος για το αποτέλεσμα πάρα την πτώση μου στο 1ο σκέλος - ήταν μια επιπόλαια πτώση, άλλα αυτά συμβαίνουν όταν κινείσαι σε γρήγορο ρυθμό.

Η μοτοσυκλέτα μου ήταν υποδειγματική και ομόλογο ότι δεν περίμενα να "κουμπώσω" τόσο νωρίς πάνω της. Η Wolf-Racing απέδειξε για άλλη μια φορά την μεγάλη της εμπειρία και τεχνική κατάρτιση και ετοίμασε το ιδανικό set-up για την συγκεκριμένη πίστα.

Ευχαριστώ όλους τους ανθρώπους που στέκονται διπλά μας σε αυτό το μοναδικό άθλημα με το απίστευτο θέαμα!."

Σχόλιο Τάσου Κλαρούδα:

"Δεν έχω λόγια να εκφράσω την χαρά μου. Μόλις πριν από ένα μήνα ‘γύρναγα’ με 1.3’’ στην πίστα SPARTA RACING CIRCUIT MOTUL και σήμερα πάλευα για την 2η θέση! Είναι απίστευτο!

Η μοτοσυκλέτα μου είναι ότι πιο δυνατό και απόλυτο έχω οδηγήσει και η στήριξη της ομάδας μου ήταν απίστευτη - μου έχει μάθει πολλά σε πολύ μικρό διάστημα - είναι κάτι που σέβομαι και προσπαθώ να αντλήσω με προσοχή όσο γνώση μπορώ από αυτήν. Τους ευχαριστώ όλους για τις πολύτιμες συμβουλές!"

Σχόλιο Team Manager Γιώργου Παρασκευά:

"Είχαμε μια αποχή ως ομάδα, αλλά φέτος φαίνεται ότι επιστρέψαμε δυνατά. Προτιμώ να επενδύω σε ανθρώπους που αγαπάνε αυτό που κάνουμε εδώ και που είναι σε θέση να απορροφήσουν την τεχνολογία – έτσι έρχονται οι μεγάλες επιδόσεις και πάνω απ’ όλα οι μοναδικές στιγμές.

Με τους νέους οδηγούς στην ομάδα μας, αλλά και τον 3ο Τάσο Στροφάλη, που αναμένεται να μπει γερά εντός του έτους, νομίζω θα ζήσουμε έντονες συγκινήσεις φέτος στο άθλημα τουSupermoto.

Θέλω να ευχαριστήσω από καρδίας όλους του ανθρώπους που μας στηρίζουν και πιστεύουν χρόνια τώρα σε αυτό που κάνουμε!"

 

Ημερολόγιο Κυπέλλου Supermoto

ΗΜΕΡΟΜΗΝΙΑ

ΤΟΠΟΘΕΣΙΑ

ΟΡΓΑΝΩΣΗ

14/4/2019

ΠΙΣΤΑ ΚΑΡΤ ΣΠΑΡΤΗΣ

ΑΜΟΣ

23/6/2019

ΠΙΣΤΑ ΚΑΡΤ ΚΑΛΛΙΦΥΤΟΥ ΔΡΑΜΑΣ

Θ.Α.

8/9/2019

ΠΙΣΤΑ ΚΑΡΤ ΣΠΑΡΤΗΣ

ΑΜΟΣ

6/10/2019

ΠΙΣΤΑ ΚΑΡΤ ΚΑΛΛΙΦΥΤΟΥ ΔΡΑΜΑΣ

Θ.Α.

 

 

BMW M Motorsport - Στόχος του Valentino Rossi η νίκη στις 24 ώρες του Le Mans 2025 με το #46 BMW M4 GT3 EVO

Ο “γιατρός” έχει απαράμιλλη δημοτικότητα, και οι Βαυαροί το εκμεταλλεύονται στο έπακρο
Valentino Rossi
Κώστα Γκαζή
Από τον

Κώστα Γκαζή

14/1/2025

Στην ανακοίνωση της BMW M Motorsport για τους οδηγούς αγώνων αυτοκινήτου του βαυαρικού εργοστασίου για το 2025, η φωτογραφία του ανοίγματος έχει… αποκλειστικά τον Valentino Rossi, με τους υπόλοιπους οδηγούν να παρουσιάζονται σε δεύτερο επίπεδο.

Η κίνηση αυτή της BMW λέει πολλά για τη δημοτικότητα του Rossi, χωρίς αυτό να υποβαθμίζει το ταλέντο και την ταχύτητα του Ιταλού στους τέσσερις τροχούς.

Η παρουσίαση των εργοστασιακών οδηγών WEC & IMSA έρχεται μερικές εβδομάδες μετά την παρουσίαση των οδηγών του Hypercar της BMW, εκεί που φιλοδοξεί να μεταβεί κάποια στιγμή και ο Rossi στο κοντινό μέλλον.

Όσον αφορά στο 2025, ο Rossi θα συμμετάσχει για δεύτερη χρονιά στην κατηγορία LMGT3 του FIA WEC με το #46 BMW M4 GT3 EVO. Ο Ιταλός θα μοιράζεται το κόκπιτ με τους Kelvin van der Linde (RSA) και Ahmad Al Harthy (OMA).

Στο αυτοκίνητο με το #31 στον Augusto Farfus (BRA) θα κάνουν παρέα οι νεοεισερχόμενοι στην ομάδα Timur Boguslavskiy και Yasser Shahin, ενώ στους αγώνες της IMSA η Paul Miller Racing θα αγωνιστεί με δυο BMW M4 GT3 EVO στην GTD Pro κατηγορία. Παράλληλα η Turner Motorsport θα έχει το  #96 BMW M4 GT3 EVO στην κατηγορία GTD.

Η Team WRT ξεκινά τη σεζόν 2025 του FIA WEC με στόχο τη νίκη στην LMGT3 κατηγορία στον αγώνα 24 Hours of Le Mans (FRA) και την κατάκτηση του τίτλου στο Πρωτάθλημα.

Ο Rossi δήλωσε μεταξύ άλλων: “Είμαι πολύ χαρούμενος που θα συνεχίσω στο FIA WEC, καθώς πέρυσι ήταν μια δυνατή πρώτη σεζόν. Είχαμε μερικούς καλούς αγώνες, συμπεριλαμβανομένων δύο βάθρων, και θέλουμε να προσπαθήσουμε να γίνουμε πιο δυνατοί και πιο γρήγοροι. Θα δουλέψουμε σκληρά μαζί με την BMW M Motorsport για να βελτιώσουμε τις επιδόσεις μας και να είμαστε πιο ανταγωνιστικοί σε κάθε αγώνα. Είναι υπέροχο να αγωνίζομαι για άλλη μια φορά σε μερικές φανταστικές πίστες, τις οποίες γνωρίζω καλά από τους αγώνες μοτοσυκλετών, και αυτό με κάνει να απολαμβάνω τους αγώνες στο FIA WEC. Το Le Mans είναι φυσικά το πιο σημαντικό, ήμασταν άτυχοι πέρυσι, αλλά θα παλέψουμε για το βάθρο το 2025!”

Ετικέτες