Rallye du Maroc 2024 - Σκοτώθηκε ο αγωνιζόμενος Frederic Baudry

Στην πρώτη ημέρα του ράλι, πριν καν συμπληρώσει 100 χιλιόμετρα αγώνα
Frederic Baudry
Κώστα Γκαζή
Από τον

Κώστα Γκαζή

9/10/2024

Ο Γάλλος αγωνιζόμενος Frederic Baudry έχασε τη ζωή του μετά από πτώση που είχε στους αμμόλοφους του Rally du Maroc 2024, την πρώτη κιόλας ημέρα του αγώνα.

Αυτός ήταν ο 2ος -και μοιραίος- αγώνας του Baudry σε αγώνα Παγκοσμίου Rally-Raid, με τον Γάλλο να έχει τερματίσει 73ος στη Rally 2 κατηγορία του Rallye du Maroc 2023. Το όνειρο του Baudry ήταν στο απώτερο μέλλον να λάβει μέρος στο Rally Dakar με μοτοσυκλέτα προετοιμασμένη από τη Nomade Racing.

Το 2024 ο Baudry κατάφερε να ολοκληρώσει τον πρόλογο, αγωνιζόμενος με Kove 450 Rally και με την υποστήριξη της Nomade Racing, τερματίζοντας στη 111η θέση, την Κυριακή 6/10.

Όμως τη Δευτέρα 7/10 είχε μια άσχημη πτώση στο χιλιόμετρο 97 της διαδρομής, λίγο μετά τη μέση της ημέρας. Σύμφωνα με τον Διευθυντή Αγώνα David Castera, το ιατρικό προσωπικό που έσπευσε σημείο του ατυχήματος βρήκε τον Baudry χωρίς τις αισθήσεις του. Ο Γάλλος μεταφέρθηκε με ελικόπτερο στο νοσοκομείο της Zagora, όπου και πέθανε, στις 4:45 τοπική ώρα.

“Αυτό το απόγευμα, ολόκληρη η ομάδα έχει σοκαριστεί βαθιά από τον τραγικό χαμό του Fred”, διαβάζουμε σε ανακοίνωση της ομάδας του Γάλλου, Nomade Racing. “Οι σκέψεις μας πηγαίνουν πρώτα στη γυναίκα και στα παιδιά του. Fred, ετοίμασε μερικά όμορφα μονοπάτια για εμάς εκεί πάνω.”

Η γυναίκα του, Karine αναφέρει πως “ήθελε να κάνει το όνειρό του πραγματικότητα, συμμετέχοντας σε αγώνες Rally με μοτοσυκλέτα. Το έκανε, αλλά δυστυχώς σήμερα το πάθος του, του στοίχισε τη ζωή.”

Αυτός είναι ο δεύτερος θάνατος αγωνιζόμενου σε αγώνα του W2RC 2024, μετά τον χαμό του Carles Falcon που σκοτώθηκε η 2η ημέρα του Rally Dakar.

Honda Montesa: Ντεμπούτο της ηλεκτρικής RTL Electric στο Barcelona X-Trial

Για πρώτη φορά η Honda θα δώσει το παρών στη μεγάλη κατηγορία του X-Trial με την ηλεκτρική της μοτοσυκλέτα
Honda Montesa RTL eletric
Από τον

Σπύρο Τσαντήλα

4/2/2026

Την Κυριακή 8 Φεβρουαρίου το κλειστό στάδιο της Βαρκελώνης, Palau Sant Jordi, θα φιλοξενήσει τον έβδομο γύρο του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος X-Trial 2026 και εκεί η Honda θα δώσει το παρών με έναν επιπλέον αναβάτη.

Ο Ισπανός Miquel Gelabert θα αγωνιστεί με την ηλεκτρική RTL Electric και αυτή θα είναι η πρώτη φορά που μια ηλεκτρική μοτοσυκλέτα Ιάπωνα κατασκευαστή θα αγωνιστεί σε πρωτάθλημα εσωτερικού χώρου (indoor).

Ο Miquel Gelabert έχει αγωνιστεί πέντε φορές στο Barcelona X-Trial, αγώνα της ιδιαίτερης πατρίδας του, με καλύτερο αποτέλεσμα μια πέμπτη θέση, ενώ τώρα επιστρέφει... ηλεκτρισμένος.

Με την περσινή εκδοχή της RTL Electric ο Gelabert τερμάτισε τη σεζόν του Trial2 στη δεύτερη θέση της κατάταξης και τώρα θα δοκιμάσει ξανά τις δυνάμεις του απέναντι στους κορυφαίους αναβάτες του κόσμου με τη μοτοσυκλέτα του 2026 που διαθέτει επανασχεδιασμένο πλαίσιο και άλλες βελτιώσεις βάσει της εμπειρίας που αποκτήθηκε από τη συμμετοχή στην Trial2.