Valentino Rossi, Intercontinental GT Challenge - Βάθρο στο Abu Dhabi με την BMW M Team WRT [VIDEΟ]

Ένα πρόβλημα στο πεντάλ του γκαζιού της BMW M4 GT3 του στέρησε τη νίκη
motomag Valentino Rossi, Intercontinental GT Challenge – Έκλεισε τη χρονιά με βάθρο στο Abu Dhabi με την BMW M Team WRT [VIDEΟ]
Από τον

Γιάννη Τσινάβο

11/12/2023

Ο εννέα φορές Παγκόσμιος Πρωταθλητής στο MotoGP, Valentino Rossi, ο οποίος συμμετείχε με την ομάδα της BMW M Team WRT μαζί με τους Dries Vanthoor και Nick Yelloly στον αγώνα αντοχής “Gulf 12 Hours” που πραγματοποιήθηκε στη Yas Marina Circuit λίγο έλειψε να κατακτήσει τη νίκη ωστόσο ένα μηχανικό πρόβλημα στην BMW MT GT3, του στέρησε το πρώτο σκαλί του βάθρου.

Ξεκινώντας από την τέταρτη θέση του grid, o Dries Vanthoor κατάφερε να πλασαριστεί στην τρίτη θέση, με τον Valentino Rossi να παίρνει τη θέση του πίσω από το τιμόνι της BMW M4 GT3 φτάνοντας στις εφτάμιση ώρες του αγώνα. Ο Ιταλός πολυπρωταθλητής ο οποίος είχε πάρει την πρωτοπορία (!) του αγώνα θα έβλεπε λίγο αργότερα τις ελπίδες για την κατάκτηση της νίκης στον τελευταίο αγώνα της χρονιάς να σβήνουν άδοηξα... Κατά τη διάρκεια του pitstop αλλαγής οδηγού, ο Nick Yelloly ο οποίος θα έκανε το τελευταίο stint του αγώνα αντιμετώπισε μηχανικό πρόβλημα με το πεντάλ του γκαζιού της BMW M4 GT3, με αποτέλεσμα να χάσει πολύτιμο χρόνο καταφέρνοντας ωστόσο να βγει στην πίστα στη δεύτερη θέση. Ο Βρετανός οδηγός πίεσε όσο μπορούσε στα τελευταία στάδια του αγώνα ωστόσο τερμάτισε 12 δευτερόλεπτα πίσω από τους Luca Stolz, Mikael Grenier και Maro Engel της GroupM Racing Mercedes-AMG GT3 οι οποίοι πανηγύρισαν μια ανέλπιστη όπως φάνηκε νίκη.

Valentino Rossi, Intercontinental GT Challenge – Έκλεισε τη χρονιά με βάθρο στο Abu Dhabi με την BMW M Team WRT [VIDEΟ]

Ο Valentino Rossi ο οποίος ετοιμάζεται την επόμενη χρονιά να αγωνιστεί με την BMW M Team WRT στην κατηγορία LMGT3 στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Αντοχής (WEC), μετά το βάθρο στον αγώνα “Gulf 12 Hours” δήλωσε: "Στο τέλος, ήταν ένα σπουδαίο Σαββατοκύριακο για εμάς. Ο στόχος ήταν να ανέβουμε στο βάθρο και ήμασταν πολύ δυνατοί, πολύ γρήγοροι. Είχαμε έναν σχεδόν τέλειο αγώνα. Θα μπορούσαμε επίσης να είχαμε κερδίσει. Έτσι στο τέλος είμαστε λίγο στεναχωρημένοι γιατί νιώσαμε τη γεύση της νίκης, αλλά είχαμε ένα πρόβλημα με το πεντάλ του γκαζιού και χάσαμε κρίσιμα δευτερόλεπτα στο pitstop. Αυτό είναι πολύ κρίμα γιατί τελικά χάσαμε 12 δευτερόλεπτα, ενώ αν δεν είχαμε το τεχνικό αυτό πρόβλημα θα είχαμε μια φανταστική μάχη μέχρι τον τελευταίο γύρο. Αλλά όπως και να 'χει, είναι σπουδαίο, το αυτοκίνητο ήταν πολύ δυνατό, η ομαδική δουλειά ήταν όπως πάντα πολύ καλή και μου άρεσε πολύ να αγωνίζομαι με τον Dries και τον Nick. Είναι σπουδαίο να ολοκληρώνουμε τη σεζόν με ένα βάθρο. Είναι το έκτο βάθρο της σεζόν. Έτσι είμαι πολύ χαρούμενος για τη φετινή σεζόν και για τη βελτίωση που είχα αγωνιστικά".

Valentino Rossi, Intercontinental GT Challenge – Έκλεισε τη χρονιά με βάθρο στο Abu Dhabi με την BMW M Team WRT [VIDEΟ]Valentino Rossi, Intercontinental GT Challenge – Έκλεισε τη χρονιά με βάθρο στο Abu Dhabi με την BMW M Team WRT [VIDEΟ]Valentino Rossi, Intercontinental GT Challenge – Έκλεισε τη χρονιά με βάθρο στο Abu Dhabi με την BMW M Team WRT [VIDEΟ]

Ετικέτες

KOVE - Στο Isle of Man TT του 2026, με τον James Hillier!

Λίγο μπερδεμένη η κατάσταση με τη μοτοσυκλέτα και την κατηγορία συμμετοχής
Η KOVE στο Isle of Man TT
Κώστα Γκαζή
Από τον

Κώστα Γκαζή

7/2/2025

Σε ένα σύντομο δελτίο τύπου της η KOVE ανακοινώνει πως θα λάβει μέρος στο Isle of Man TT του 2026, με τον πολύπειρο James Hillier στο τιμόνι, όμως για την ώρα δεν διευκρινίζεται με ποια μοτοσυκλέτα θα αγωνιστεί στο ΤΤ ο Βρετανός και σε ποια κατηγορία.

Έχει ενδιαφέρον το γεγονός πως ο “γάμος” James Hillier - KOVE προήλθε από τους Off-Road αγώνες, αφού ο Hillier αγωνίστηκε με την 450 Rally της κινέζικης εταιρείας τόσο στο International Six Days Enduro 2024 όσο και στο Dakar 2025 που τερμάτισε με σπασμένη μύτη. Το 2023 ο Hillier είχε γίνει ο πρώτος αγωνιζόμενος του ΤΤ που τερματίζει στο Rally Dakar, όταν έφτασε στο τέλος του αγώνα παρά τον σπασμένο του από πτώση ώμο, στην κατηγορία Original by Motul.

Βέβαια ο Hillier είναι πρώτα απ’ όλα γνωστός για τις επιδόσεις του σε αγώνες μοτοσυκλέτας τόσο σε ασφάλτινες πίστες όσο και σε αγώνες Road-Racing, έχοντας 14 βάθρα στο Isle of Man TT και 9 στο North West 200 ενώ ήταν στην δεκάδα και στο Macau GP, ενώ επιπλέον έχει τερματισμούς στην δεκάδα στα Supersport και Superstock του Πρωταθλήματος BSB. Ο τίτλος της σελίδας του στο διαδίκτυο είναι “James Hillier - professional motorcycle rider for hire”, και στο βιογραφικό του φαίνεται πως έχει πολύ καλή αίσθηση του χιούμορ, και της επικοινωνίας, στοιχεία που σίγουρα του δίνουν πρόσθετους πόντους σε κάθε εταιρεία που θα θελήσει να τον προσλάβει ως εργοστασιακό αναβάτη.

Στο δελτίο τύπου της KOVE που για την ώρα δημοσιεύεται μόνο στα social media της εταιρείας, διαβάζουμε μεταξύ άλλων: “Πιστεύουμε πως τα δεδομένα που αποκτήσαμε από τους αγώνες θα ανεβάσουν το 450RR σε υψηλότερο επίπεδο, ενώ αυτό σημαίνει πως χρειαζόμαστε έναν αναβάτη που να μπορέσει να δείξει τις δυνατότητες της μοτοσυκλέτας. Θα ενώσουμε τις δυνάμεις μας με τον Πρωταθλητή του Isle of Man James Hillier, για να δημιουργήσουμε τον δικό μας θρύλο σε αυτή την θρυλική πίστα.”

Αφού προσπεράσουμε τον όρο “Πρωταθλητής του Isle of Man” το θέμα με το παραπάνω δελτίο είναι το ότι η τετρακύλινδρη 450RR δεν μπορεί να αγωνιστεί στη μικρή κατηγορία του ΤΤ που αφορά αποκλειστικά δικύλινδρες μοτοσυκλέτες έως 700 κ.εκ., ενώ στα Supersport αγωνίζονται δικύλινδρα, τρικύλινδρα και τετρακύλινδρα 600-765 κ.εκ.

Οπότε; Είτε η KOVE γνωρίζει πως το 2026 θα υπάρχει μια νέα κατηγορία στο TT που θα μπορούσαν να αγωνιστούν τετρακύλινδρα και δικύλινδρα 450 -Kawasaki ZX-4RR, Kove 450RR, CFMOTO 450SR, KOVE SRK 450RR, κ.α.- είτε θα πρέπει να αλλάξουν οι κανονισμοί των Supertwin.

“Το 2026 θα αγωνιστούμε με το 450RR τέρμα γκάζι στο Isle of Man TT.” Λίγη υπομονή, και θα δούμε τι ακριβώς εννοούν και πώς σκοπεύουν να το κάνουν αυτό.

Ετικέτες