X-Trial 2020: Πέμπτη συνεχόμενη νίκη για τον Bou!

Επικράτησε στο απαιτητικό Bilbao!
Από τον

Πάνο Καραβοκύρη

19/2/2020

Είναι η δεύτερη φορά που ένα αγώνας του X-trial πρωταθλήματος πραγματοποιήθηκε, στο Bilbao που μπορεί να χωρέσει μέχρι και 15.000 θεατές. Οι φίλαθλοι σχεδόν γέμισαν το στάδιο και ανταμείφθηκαν με έναν αγώνα γεμάτο θέαμα, χάρη στη χειρουργικής ακρίβειας οδήγηση του Tony Bou (Repsol Honda), ενώ η ένταση κορυφώθηκε χάρη στον Adam Raga (TRRS) που πάλεψε για τη νίκη μέχρι και την τελευταία στιγμή.

Στον πρώτο γύρο ο Raga πέρασε πάνω απ’ τα εμπόδια της πίστας κάνοντας ελάχιστα λάθη και του επιβλήθηκαν μόνο τέσσερις βαθμοί ποινής σε αντίθεση με τον Bou που έκανε περισσότερα και μάζεψε οκτώ βαθμούς. Ο Raga πρόσφερε μπόλικο θέαμα και ένταση στους φιλάθλους διατηρώντας το ενδιαφέρον σε ολόκληρο τον αγώνα. Ήταν πολύ ανταγωνιστικός, όμως ο Τελικός που περιλάμβανε μια πολύ απαιτητική, τεχνική και δύσκολη διαδρομή, αποτέλεσε την αρένα που θα έχανε τον αγώνα.

Εκεί, ο Bou κατάφερε να ξεδιπλώσει το ταλέντο του και να παραμείνει ανίκητος στο φετινό πρωτάθλημα, παίρνοντας τη πέμπτη και πιο γλυκιά νίκη του όπως είπε. “Στον Τελικό ρίσκαρα περισσότερο από όσο θα έπρεπε αλλά ο ανταγωνισμός έχει αυξηθεί πολύ φέτος. Ο Adam οδηγεί φανταστικά και αυτή η νίκη είχε μεγάλη σημασία για μένα διότι με φέρνει ένα βήμα πιο κοντά στη κατάκτηση του τίτλου,” ανέφερε ο Bou.

Στο τρίτο σκαλί του βάθρου ανέβηκε ο Benoit Bincaz (Beta) όπου η τελευταία φορά που βρέθηκε σε μια θέση του βάθρου ήταν πέρσι στον ίδιο αγώνα. Ο τερματισμός στην τρίτη θέση ήταν οριακός καθώς πίσω του ήταν ο Jeroni Fajardo (Sherco). “Είμαι πολύ χαρούμενος με το πρώτο μου βάθρο για φέτος, δεδομένου μάλιστα ότι ξεκίνησα τραυματισμένος. Το οδηγικό μου επίπεδο είναι αρκετά ανταγωνιστικό και ελπίζω να μην είναι το τελευταίο μου βάθρο στο φετινό πρωτάθλημα. Είμαι πολύ ευχαριστημένος που τερμάτισα τρίτος στο Bilbao καθώς είναι μια πολύ απαιτητική πίστα,” είπε ο Bincaz.

Ο Fajardo επωφελήθηκε της απουσίας του Jaime Busto και κατάφερε να προκριθεί στο X-Trial Wiener Neustadt, την ώρα που ο Gabriel Marcelli δεν κατάφερε να τον πιέσει αρκετά και να τον νικήσει με αποτέλεσμα να κλείσει τη πεντάδα.

Τα αποτελέσματα του αγώνα στο Bilbao
Θέση
Αναβάτης
Εθνικότητα
L1
L2
L3
T3
Βαθμοί
Ομάδα
Μοτοσυκλέτα
1
Bou Toni
SPA
 
 
9
9
20
Repsol Honda Team
Montesa
2
Raga Adam
SPA
 
 
13
13
15
TRRS Factory Team
TRRS
3
Bincaz Benoit
FRA
 
2
 
2
12
Beta Factory Racing
Beta
4
Fajardo Jeroni
SPA
 
3
 
3
9
Sherco Factory Team
Sherco
5
Marcelli Gabriel
SPA
 
17
 
17
6
RG Team
Montesa
6
Casales Jorge
SPA
 
25
 
25
4
Gas Gas Factory Team
Gas Gas
7
Gelabert Miquel
SPA
15
 
 
15
2
Vertigo Factory Team
Vertigo
8
Martyn Toby
GBR
25
 
 
25
1
TRRS Factory Team
TRRS
 
Η βαθμολογία του πρωταθλήματος
Θέση
Αναβάτης
Εθνικότητα
Βαθμοί
Ομάδα
Μοτοσυκλέτα
1
Bou Toni
SPA
100
Repsol Honda Team
Montesa
2
Raga Adam
SPA
75
TRRS Factory Team
TRRS
3
Fajardo Jeroni
SPA
34
Sherco Factory Team
Sherco
4
Bincaz Benoit
FRA
28
Beta Factory Racing
Beta
5
Busto Jaime
SPA
28
Vertigo Factory Team
Vertigo
6
Casales Jorge
SPA
28
Gas Gas Factory Team
Gas Gas
7
Marcelli Gabriel
SPA
25
RG Team
Montesa
8
Gelabert Miquel
SPA
24
Vertigo Factory Team
Vertigo
9
Martyn Toby
GBR
2
TRRS Factory Team
TRRS
10
Touly Kieran
FRA
1
Scorpa Factory
Scorpa

Ετικέτες

Daniel Sanders: Αφοσιωμένος στην ΚΤΜ με νέο πολυετές συμβόλαιο

Στο πορτοκαλί θα κλείσει την καριέρα του ο Παγκόσμιος Πρωταθλητής Rally-Raid 2025 και πρωτοπόρος της φετινής σεζόν
Daniel Sanders
Από τον

Σπύρο Τσαντήλα

9/6/2026

Ο 31 ετών Αυστραλός αναβάτης είναι ένας εκ των πιο γνωστών προσώπων των ράλι, έχοντας κατακτήσει τον τίτλο του παγκόσμιου πρωταθλητή FIM Rally-Raid το 2025, χρονιά στην οποία πήρε τη νίκη και στο Dakar Rally.

Φέτος ο Sanders έχει ξεκινήσει δυναμικά τη σεζόν των παγκοσμίων ράλι, τερματίζοντας πέμπτος στο Dakar και νικώντας στα Rally-Raid Portugal και Desafío Ruta 40, έχοντας αυτή τη στιγμή την πρώτη θέση στην προσωρινή κατάταξη του 2026 FIM World Rally-Raid Championship (W2RC).

Daniel Sanders

Ο Αυστραλός μόλις ανανέωσε το συμβόλαιό του με τη Red Bull KTM Factory Racing, με τη διάρκεια της νέας του συμφωνίας να μην ανακοινώνεται ακριβώς, πλην της περιγραφής του συμβολαίου ως “πολυετές”.

Αυτό πρακτικά σημαίνει πως ο Sanders πιθανότατα θα μείνει στην ΚΤΜ ως το τέλος της καριέρας του, η οποία δεν περιορίζεται μόνο στο κεντρικό θέμα της, τα ράλι. Για παράδειγμα, πριν μερικές μέρες ο Sanders εκμεταλλεύτηκε ένα κενό στο καλεντάρι του W2RC για να συμμετάσχει στον περίφημο αγώνα Hard Enduro Erzbergrodeo, όπου μάλιστα διακρίθηκε τερματίζοντας δεύτερος στον Πρόλογο του αγώνα πίσω από τον Andrea Verona, αναβάτη της Red Bull KTM Factory Racing στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Enduro.

Daniel Sanders

Daniel Sanders: “Είμαι πραγματικά ενθουσιασμένος που συνεχίζω με τη Red Bull KTM Factory Racing και θα παρατείνω τον χρόνο μου με την ομάδα ράλι. Έχουμε καλύψει μια μακρά διαδρομή μαζί τα τελευταία χρόνια και νιώθω πως μαζί με την ομάδα έχουμε χτίσει κάτι πολύ ξεχωριστό. Όλοι προσπαθούν διαρκώς να βελτιωθούν και αυτή η ώθηση είναι το στοιχείο που απολαμβάνω ως μέλος αυτής της ομάδας. Η επιτυχία που έχουμε βιώσει μαζί ως τώρα είναι απίστευτη και μου δίνει μεγάλη αυτοπεποίθηση και κίνητρο για όλα όσα θα έρθουν. Το να αγωνίζομαι για την ΚΤΜ ήταν ένα όνειρο για μένα από τότε που ήμουν παιδί, έτσι να το συνεχίσω να εκπροσωπώ αυτήν την εταιρεία σημαίνει πολλά για μένα. Αδημονώ για το επόμενο κεφάλαιο και ελπίζω αυτό να σημαίνει πολλά πετυχημένα χρόνια μαζί.”

Daniel Sanders

Andreas Hölzl – Rally Team Manager: “Φυσικά είμαστε πολύ χαρούμενοι που θα συνεχίσουμε με τον Daniel για να επόμενα χρόνια. Το να έχουμε τον τρέχοντα Παγκόσμιο Πρωταθλητή FIM Rally-Raid στην ομάδα είναι εξαιρετικά σημαντικό για μας, όχι μόνο σε επίπεδο αποτελεσμάτων, αλλά και για τον ρόλο που παίζει στο ευρύτερο πρόγραμμά μας. Ο Daniel έχει εξελιχθεί σε άνθρωπο-κλειδί για την ομάδα, ο οποίος συνεισφέρει τόσο στους αγώνες όσο και στην εξέλιξη της KTM 450 Rally. Εξακολουθεί να επιβεβαιώνει τις ικανότητές του σε κάθε αγώνα, αποδίδοντας στο κορυφαίο επίπεδο με συνέπεια και διαρκώς ψάχνοντας τρόπους να βελτιωθεί. Η ταχύτητα, η αποφασιστικότητα και η συνέπειά του τον κάνουν πολύτιμο κεφάλαιο στην ομάδα και είμαστε ενθουσιασμένοι που θα συνεχίσουμε να χτίζουμε πάνω στις επιτυχίες μας και να πιέζουμε για ακόμη περισσότερες νίκες στο μέλλον.”