Yamaha-Jack Miller: Μαζί και στο 8ωρο αντοχής της Suzuka

Με την εργοστασιακή ομάδα των Ιαπώνων και team mate τον Katsuyuki Nakasuga
Jack Miller - Yamaha - Suzuki 8 Hours 2025
Από τον

Θοδωρή Ξύδη

26/5/2025

Ο Jack Miller πρόκειται να επιστρέψει στους αγώνες του Παγκόσμιου Πρωταθλήματος Αντοχής FIM με την εργοστασιακή αγωνιστική ομάδα της Yamaha στο 8ωρο της Suzuka.. 

Ο Miller θα πλαισιωθεί από τον έμπειρο αναβάτη του Suzuka 8 Hours, Katsuyuki Nakasuga, ο οποίος έπαιξε αναπόσπαστο ρόλο στις τέσσερις συνεχόμενες νίκες της Yamaha Factory Racing Team (2015-2018). 

Ο τρίτος αναβάτης της Yamaha για τον αγώνα Suzuka 8 Hours 2025 θα επιλεγεί από τους αναβάτες της Yamaha WorldSBK και η ανακοίνωση του ονόματος θα ακολουθήσει σύντομα. 

Ο Miller έχει συμμετάσχει ξανά στον αγώνα Suzuka 8 Hours το 2017 και τερμάτισε με την ομάδα του στην 4η θέση. Ο ίδιος δήλωσε “Είναι προφανώς τεράστια τιμή για μένα να μπορώ να εκπροσωπήσω τη Yamaha στις 8 ώρες της Suzuka φέτος. Είναι ένας αγώνας στον οποίο ήθελα να επιστρέψω από το 2017, όταν τερμάτισα τέταρτος, χάνοντας τότε από τη Yamaha. Είναι μεγάλη χαρά που θα οδηγήσω αυτή τη φορά τη μοτοσυκλέτα Yamaha R1 και θα εκπροσωπήσω την εργοστασιακή ομάδα Yamaha Racing Team στην Ιαπωνία σε έναν αγώνα με τόσο μεγάλο κύρος.

Όπως είπα, ονειρευόμουν αυτόν τον αγώνα και το να έχω την ευκαιρία να επιστρέψω με μια τόσο δυνατή ομάδα είναι τεράστια χαρά. Ελπίζω σε ένα καλό αποτέλεσμα για αυτούς στην πατρίδα τους και να λάβω μεγάλη υποστήριξη από τους Ιάπωνες οπαδούς”.
Ο Tetsu Ono, Γενικός Διευθυντής του Τμήματος Στρατηγικής Μηχανοκίνητου Αθλητισμού της Yamaha πρόσθεσε: “Φέτος συμπληρώνονται 70 χρόνια από την ίδρυση της Yamaha και η εργοστασιακή μας συμμετοχή στον αγώνα αντοχής Suzuka 8 Hours Endurance Race αποτελεί σημαντικό μέρος του αγωνιστικού μας προγράμματος.

Με στόχο να γράψουμε μια νέα σελίδα στην 70χρονη ιστορία μας στην ανάληψη προκλήσεων και να προσφέρουμε ενθουσιασμό στους οπαδούς μας σε όλο τον κόσμο που μας έχουν υποστηρίξει όλα αυτά τα 70 χρόνια, αναζητήσαμε την καλύτερη σύνθεση αναβατών για να κερδίσουμε τις 8 Ώρες της Suzuka. Είμαι τώρα περήφανος που ανακοινώνω ότι ο δεύτερος αναβάτης μας θα είναι ο σημερινός αναβάτης του MotoGP Jack Miller.

Ο Miller υπήρξε ένα πολύ σημαντικό μέρος της σύνθεσής μας στο MotoGP. Από τον πρώτο γύρο της σεζόν, έχει συμβάλει όχι μόνο στις δοκιμές και την εξέλιξη, αλλά έχει επίσης δώσει ώθηση σε ολόκληρη την ομάδα της Yamaha με τη μαχητική του συμπεριφορά και την ισχυρή του παρουσία. Με την προηγούμενη εμπειρία του στις 8 ώρες της Suzuka, ταιριάζει απόλυτα στην αγωνιστική ομάδα της Yamaha, καθώς στοχεύουμε στη νίκη το 2025.

Όπως ακριβώς κάνει ήδη στο MotoGP, ο Miller θα φέρει στην ομάδα την εμπειρία, τις γνώσεις, το πάθος και το αγωνιστικό του πνεύμα. Με τον Miller στη σύνθεσή μας, στοχεύουμε να διοργανώσουμε έναν αγώνα που θα μείνει αξέχαστος στους οπαδούς σε όλο τον κόσμο. Ο τρίτος αναβάτης της ομάδας θα ανακοινωθεί σε μεταγενέστερη ημερομηνία, οπότε παρακαλούμε να έχετε το νου σας στις μελλοντικές ανακοινώσεις”.

Ο αγώνας Suzuka 8 Hours διεξάγεται στην Ιαπωνία κάθε χρόνο από το 1978 και αποτελεί ένα πολύ σημαντικό αγώνα για τον μοτοσυκλετιστικό κόσμο. Πολύ μεγάλα ονόματα έχουν συμμετάσχει όλα αυτά τα χρόνια στον θεσμό αυτό και νικητές μεταξύ άλλων έχουν υπάρξει οι Mick Doohan, Colin Edwards, Valentino Rossi, Jonathan Rea και Johann Zarco.

Πέθανε στο Misano ο Mike Trimby ιδρυτής της IRTA, που εκπροσωπούσε αναβάτες και ομάδες στην FIM

Carmelo Ezpeleta, Dorna Sports CEO, Jorge Viegas, Πρόεδρος και Herve Poncharal, Πρόεδρος IRTA τον αποχαιρετούν
Πέθανε στο Misano ο Mike Trimby ιδρυτής της IRTA, που εκπροσωπούσε αναβάτες και ομάδες στην FIM
Θάνο Αμβρ. Φελούκα
Από τον

Θάνο Αμβρ. Φελούκα

9/9/2023

Ο Mike Trimby πρώην αγωνιζόμενος, ιδρυτής της IRTA στην οποία κατείχε πλέον την θέση του γραμματέα πέθανε στο Misano κάνοντας εκείνο που αγαπούσε περισσότερο, όπως δήλωσε και ο Poncharal που δεν παρέλειψε να πει πως ο Mike δούλευε περισσότερο από κάθε άλλον στην ιστορία των αγώνων για τα συμφέροντα των αναβατών.

Η International Roadracing Teams Association δημιουργήθηκε το 1986 για να εκπροσωπεί τα συμφέροντα των αναβατών και των ομάδων στην FIM καθιστώντας προτεραιότητα την ασφάλεια των αγωνιζομένων. Κάθε αλλαγή σε πίστες και τροποποίηση κανονισμών είχε για μία τεράστια περίοδο των αγώνων, την υπογραφή του Mike.

Δεν είναι λοιπόν υπερβολή να πει κανείς πως πολλοί αναβάτες είναι σήμερα ζωντανοί ή αρτιμελής εξαιτίας των δικών του προσπαθειών. Θωρούσε πως τα συμφέροντα των εργοστασίων θα πρέπει να έρχονται δεύτερα και να προωθείται η ασφάλεια ώστε οι αγώνες να βελτιώνονται αλλά να παραμένουν και ανταγωνιστικοί.

Συλλυπητήρια στην σύζυγό του Irene που επίσης δούλεψε και δουλεύει για την IRTA, φτάνοντας της εδώ που είναι σήμερα, ένας μεγάλος και πιστοποιημένος οργανισμός με ουσιαστικό έργο. Το Misano αποτίει φόρο τιμής στον Mike Trimby και στην συνεισφορά του στους αγώνες μοτοσυκλέτας

Πέθανε στο Misano ο Mike Trimby ιδρυτής της IRTA, που εκπροσωπούσε αναβάτες και ομάδες στην FIM

 

Ετικέτες