Yamaha R7 European Cup SuperFinale: Τεράστια νίκη Γιάννη Περιστερά με 4ο τον Ντίνο Μαυρόπουλο! [Video]

Στο νήμα πήρε τη νίκη ο Περιστεράς, ενώ ο Μαυρόπουλος εκκίνησε 12ος!
R7
Από τον

Παύλο Καρατζά

19/9/2025

Ο πρώτος αγώνας του Yamaha R7 European Cup SuperFinale ήταν απολαυστικός με έντονο το ελληνικό στοιχείο, με τον Γιάννη Περιστερά να παίρνει μία μεγάλη νίκη στο νήμα και τον Κωνσταντίνο Μαυρόπουλο να τερματίζει 4ος από 12ος που ξεκίνησε!

Ο Γιάννης Περιστεράς ξεκινούσε από την 3η θέση και ο Κωνσταντίνος Μαυρόπουλος από την 12η, σε έναν αγώνα 9 γύρων.

Ο Περιστεράς ξεκίνησε δυνατά τον αγώνα έδινε μάχη με άλλους 3 αναβάτες για την πρωτοπορία.

Στον δεύτερο γύρο, ο Περιστεράς παίρνει τα ηνία του αγώνα, ενώ έναν γύρο αργότερα ο Bergamini παίρνει το sleapstreaming και περνάει εκείνος πρώτος. Ο Κωνσταντίνος Μαυρόπουλος που ξεκίνησε από την 12η θέση, προσπέρασε γρήγορα αρκετούς αναβάτες και βρέθηκε στην 7η θέση στον 2ο γύρο, την 4η θέση στον 3ο γύρο και την 3η θέση στον 4ο γύρο, με τον Γιάννη Περιστερά να είναι πρώτος εκείνη την ώρα.

Στον 5ο γύρο, Περιστεράς 2ος και Μαυρόπουλος 4ος παλεύοντας για τη νίκη με Bergamini, και Lacoi. Οι τέσσερις αυτοί αναβάτες έδιναν μάχες με συνεχή αλληλοπροσπεράσματα και όλοι τους έδειχναν έτοιμοι για τη νίκη.

Στον 7ο γύρο ο Γιάννης Περιστεράς πέρασε μπροστά στον αγώνα και ο Κωνσταντίνος Μαυρόπουλος ήταν 4ος, μισό δευτερόλεπτο από την κορυφή!

Ένα γύρο πριν το τέλος, ο Περιστεράς έκανε μάλιστα και μία μικρή διαφορά από τον 2ο Bergamini, με τον Μαυρόπουλο να ανεβαίνει στην 3η θέση!

Στον τελευταίο γύρο οι δύο Έλληνες ήταν μπροστά, με τον Περιστερά πρώτο και τον Μαυρόπουλο δεύτερο. Υπήρξαν πάρα πολλά προσπεράσματα μεταξύ των 8 πρώτων αναβατών, με τον Γιάννη Περιστερά να είναι 2ος και να παίρνει τη νίκη κυριολεκτικά στο νήμα και τον εξαιρετικό Μαυρόπουλο να τερματίζει τελικά στην 4η θέση έχοντας εκκινήσει 12ος. Μπράβο και στους δύο και αναμένουμε με ανυπομονησία και τον δεύτερο αγώνα που θα πραγματοποιηθεί αύριο 20 Σεπτεμβρίου επίσης στο Paul Ricard.

Δείτε τον αγώνα στο video που ακολουθεί 

Michael Dunlop – Έντεκα χρόνια μετά θα συμμετάσχει ξανά στις 24 ώρες του Le Mans με Honda Fireblade

Αποτελεί μέλος της γαλλικής ομάδας TRT27, μαζί με τρεις ακόμα Βρετανούς αναβάτες
Michael Dunlop – Έντεκα χρόνια μετά θα συμμετάσχει ξανά στις 24 ώρες του Le Mans με Honda Fireblade
Από τον

Αλέξανδρο Λαμπράκη

11/4/2024

Ο 25 φορές νικητής του TT, Michael Dunlop, θα αγωνιστεί μετά από 11 χρόνια στον θρυλικό 24ωρο αγώνα του Le Mans στις 18-21 Απριλίου, που αποτελεί μέρος του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος Endurance, με στόχο να έχει πρωταγωνιστικό ρόλο σε ένα καλό αποτέλεσμα της ομάδας του TRT27.

Μαζί με τους τρεις ομόσταυλούς τους Βρετανούς αναβάτες, Ben Luxton, Tom Ward και Tom Oliver, o Dunlop θα βρεθεί πάνω στην σέλα μίας Honda CBR1000RR-R Fireblade για τη κατηγορία Superstock του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος Endurance της FIM. Μία σε γενικές γραμμές γνώριμη για τον ίδιο μοτοσυκλέτα, με την οποία αγωνίστηκε πέρυσι στο Isle of Man TT, παίρνοντας την νίκη στην κατηγορία Superbike με μέση ωριαία ταχύτητα 216 χ.α.ω., πλησιάζοντας τον θείο του, Joey Dunlop, ο οποίος βρίσκεται στην κορυφή των αναβατών με τις περισσότερες νίκες στο “Νησί”.

Michael Dunlop – Έντεκα χρόνια μετά θα συμμετάσχει ξανά στις 24 ώρες του Le Mans με Honda Fireblade

Την τελευταία φορά που ο Dunlop αγωνίστηκε στον θρυλικό αγώνα της γαλλικής πίστας ήταν το 2013, ξανά με μία μοτοσυκλέτα του Big H, με την ομάδα Honda TT Legends. Όπως ανέφερε ο ίδιος, τότε ήταν ο ταχύτερος της ομάδας του πάνω στην μοτοσυκλέτα. Μία άτυχη στιγμή όμως ενός εκ των αναβατών, ανάγκασε την ομάδα του να εγκαταλείψει, καθώς η πτώση του είχε σαν αποτέλεσμα την ολική καταστροφή της μοτοσυκλέτας.

Το γυρολόγιό που είχε τότε, σε συνδυασμό με τις δοκιμές που έκανε με την τωρινή του ομάδα, TRT27, τον κάνουν να έχει ανεβασμένη αυτοπεποίθηση, βάζοντας ως στόχο να πρωταγωνιστήσει στον αγώνα. Όπως είπε, η φετινή μοτοσυκλέτα είναι λίγο διαφορετική από αυτή που είχε πέρυσι στο TT, όμως διατηρεί αρκετά από τα γνώριμα σε εκείνον χαρακτηριστικά.

Michael Dunlop – Έντεκα χρόνια μετά θα συμμετάσχει ξανά στις 24 ώρες του Le Mans με Honda Fireblade

Από την μία ο Dunlop έχει να διαχειριστεί την οδήγηση σε πίστα, κάτι εντελώς διαφορετικό από το IOMTT και τους στενούς δημόσιους δρόμους του, αλλά και την νυχτερινή οδήγηση. Ο ίδιος βέβαια, θεωρεί ότι η θητεία του στους αγώνες δρόμου, και ιδιαίτερα στο TT, θα τον βοηθήσουν σε αυτό το δύσκολο εγχείρημα, καθώς ο γύρος του νησιού απαιτεί περισσότερο από μιάμιση ώρα με ταχύτητες που σε πολλά σημεία ξεπερνάνε τα 300 χ.α.ω. Ο αναβάτης από την Βόρεια Ιρλανδία μάλιστα δεν απέρριψε το ενδεχόμενο να βρεθεί και σε άλλους αγώνες του EWC, με την Suzuka της Ιαπωνίας να είναι μία από τις πίστες που θέλει πολύ να προσθέσει στο αγωνιστικό του βιογραφικό.

Michael Dunlop – Έντεκα χρόνια μετά θα συμμετάσχει ξανά στις 24 ώρες του Le Mans με Honda Fireblade

Σε κάθε περίπτωση, η συμμετοχή του στον 24ωρο αγώνα του Le Mans αποτελεί πολύτιμο χρόνο πάνω σε μοτοσυκλέτα σε ανταγωνιστικές συνθήκες, στον δρόμο για τον North West 200, αλλά και το Isle of Man TT του 2024. Αξίζει να σημειωθεί ότι μέχρι και σήμερα δεν έχει ανακοινώσει τα σχέδιά του για τους επερχόμενους αγώνες δρόμου.