Erzbergrodeo 2022 - O Manuel Lettenbichler και η ΚΤΜ στο πρώτο σκαλί του βάθρου

Μόλις 8 τερματίσαντες στο χρονικό όριο του αγώνα, από τις 1.200 αρχικές συμμετοχές
Κώστα Γκαζή
Από τον

Κώστα Γκαζή

20/6/2022
Ο Γερμανός εργοστασιακός αναβάτης της ΚΤΜ, Manuel Lettenbichler, κέρδισε για πρώτη φορά στην καριέρα του τον αγώνα του Erzbergorodeo 2022, αγώνα που πλέον αποτελεί παράλληλα και γύρο του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος Hard Enduro της FIM.
 
Ο αγώνας του Erzbergrodeo αποτελεί εμβληματικό αγώνα της Hard Enduro Παγκόσμιας σκηνής, ενώ διεξάγεται στο βουνό Erzberg της Αυστρίας, μέσα σε ένα λειτουργικό ορυχείο που παράγει περισσότερους από 2 εκατομμύρια τόνους σιδηρομεταλλεύματος σε ετήσια βάση.
Πίσω από τον πρώτο για τον 3ο γύρο του FIM Hard Enduro του 2022, Manuel Lettenbichler, στη δεύτερη θέση τερμάτισε ο Mario Roman της Sherco Factory Racing ενώ τρίτος ήταν ο αναβάτης της FMF KTM Factory Racing Trystan Hart. Ο Hart έγινε έτσι ο πρώτος Καναδός αγωνιζόμενος που ανεβαίνει στο βάθρο του «Σιδερένιου Γίγαντα», όπως είναι γνωστός ο αγώνας της Αυστρίας. Αξίζει να σημειωθεί πως στον αγώνα του 2022 μόλις οκτώ αναβάτες είδαν τη σημαία του τερματισμού στο χρονικό όριο των 4 ωρών που θέτει η διοργάνωση!
 
Το 2022 το θρυλικό Red Bull Erzbergrodeo επέστρεψε μετά από απουσία δύο ετών λόγω των μέτρων για τον Κορωνοϊό, στην 26 έκδοση του.
 
Ο αναβάτης της Red Bull KTM Factory Racing Manuel Lettenbichler οδήγησε την κούρσα των 500 αγωνιζομένων που πήραν την πρόκριση (από τους 1.200 αναβάτες του προλόγου), κερδίζοντας για πρώτη φορά τον αγώνα, έναν αγώνα που είχε κερδίσει και ο πατέρας του, Andreas, το 2015.
 
Όπως ήταν φυσικό, οι κορυφαίοι αγωνιζόμενοι είχαν προκριθεί στην πρώτη σειρά εκκίνησης, με τον Lettenbichler να ξεκινά πρώτος και να διατηρεί τη θέση αυτή μέχρι τον τερματισμό.
Αρχικά, ο Michael Walkner της GASGAS βρισκόταν κοντά στον Lettenbichler, ενώ τους ακολουθούσε ο εργοστασιακός αναβάτης της Husqvarna, Billy Bolt, ο Ρουμάνος Teodor Kabakchiev με ΚΤΜ, και ο Mario Roman της Sherco.
 
Η ατυχία χτύπησε τον Graham Jarvis της Husqvarna με το καλημέρα, καθώς ένα τεχνικό πρόβλημα τον καθήλωσε για περισσότερη από μια ώρα, μέχρι να επισκευάσει τη μοτοσυκλέτα του και να συνεχίσει.
 
Στη συνέχεια του αγώνα και στον νέο τομέα του «Udo’s Playground» -ένα ανηφορικό κομμάτι με μεγάλες πέτρες-, οι Lettenbichler, Walkner και Roman βρέθηκαν να παλεύουν κοντά ο ένας με τον άλλο, όμως στο διαβόητο κομμάτι «Carl’s Dinner» ο Lettenbichler μεγάλωσε τη διαφορά υπέρ του, ενώ ο Roman πέρασε τον Walkner.
Στα τελευταία στάδια ο Mario Roman πάλεψε για τη νίκη, όμως ο Mani διατηρούσε συνεχώς το πάνω χέρι, είτε με μικρή είτε με μεγαλύτερη διαφορά, για να τερματίσει μετά από τρεις ώρες αγώνα πρώτος, τρία λεπτά πριν τον αναβάτη της Sherco.
 
Τρίτος τελικά τερμάτισε ο Trystan Hart, στη δεύτερη μόλις συμμετοχή του στο Erzbergrodeo.
Μάχη για την 4η θέση έδωσαν ο Billy Bolt με τον Alfredo Gomez, με τον Βρετανό να επικρατεί τελικά του Ισπανού, παίρνοντας το καλύτερο αποτέλεσμα της καριέρας του στο Erzberg, παρά τους τραυματισμούς σε αστράγαλο και καρπό που τον ταλαιπωρούν ακόμα.
 
Ο φοβερός και τρομερός Graham Jarvis έκανε ένα από τα πιο επικά comeback του αγώνα, αφού μετά την επισκευή στη μοτοσυκλέτα του συνέχισε τον αγώνα από την 500η και τελευταία θέση, για να τερματίσει τελικά… 18ος!
 
Ο επόμενος αγώνας για το Παγκόσμιο Πρωτάθλημα FIM Hard Enduro 2022, θα λάβει χώρα στι 8-10 Ιουλίου στην Abestone της Ιταλίας.
 
Αποτελέσματα Red Bull Erzbergrodeo 2022:
1. Manuel Lettenbichler (KTM) 2:58:51; 2. Mario Roman (Sherco) 3:02:17; 3. Trystan Hart (KTM) 3:11:53; 4. Billy Bolt (Husqvarna) 3:18:25; 5. Alfredo Gomez (GASGAS) 3:20:30; 6. Michael Walkner (GASGAS) 3:40:32; 7. Wade Young (Sherco) 3:55:13; 8. Matthew Green (KTM) 3:55:54…
 
Γενική Βαθμολογία Πρωταθλήματος FIM Hard Enduro 2022 μετά τον 3ο γύρο: 
1. Billy Bolt (Husqvarna) 45pts; 2. Mario Roman (Sherco) 43pts; 3. Manuel Lettenbichler (KTM) 40pts; 4. Graham Jarvis (Husqvarna) 37pts; 5. Teodor Kabakchiev (KTM) 35pts; 6. Alfredo Gomez (GASGAS) 33pts; 7. Wade Young (Sherco) 32pts; 8. Michael Walkner (GASGAS) 29pts; 9. David Cyprian (KTM) 16pts; 10. Matthew Green (KTM) 16pts…
 
Onboard video από τη μοτοσυκλέτα του Manuel Lettenbichler:

Π. Π. Enduro 2018 – Καρδίτσα: Οι καλύτερες φωτογραφίες μας

Μάχη στην λάσπη..
Θάνο Αμβρ. Φελούκα
Από τον

Θάνο Αμβρ. Φελούκα

20/3/2018

Ο πρώτος αγώνας για φέτος του Πανελληνίου Πρωταθλήματος Enduro, ήταν όσο απαιτητικός χρειαζόταν για να ξεκινήσει δυναμικά η σεζόν και να απολαύσουν θέαμα όσοι πήγαν να παρακολουθήσουν τις ειδικές. Φρόντισε βέβαια και ο καιρός για το δυναμικό ξεκίνημα, δυσκολεύοντας τα πράγματα για τους αγωνιζόμενους και κάνοντάς τα εύκολα για τους θεατές. Με βροχή και αέρα τις βραδινές ώρες πριν τις εκκινήσεις του αγώνα και καλύτερες καιρικές συνθήκες έως και ήλιο στην διάρκεια της ημέρας, οι θεατές μπορούσαν να απολαύσουν την προσπάθεια των αγωνιζόμενων να κρατηθούν όρθιοι γλιστρώντας σε ένα στρώμα παχιάς λάσπης.

Η άκρως ανταγωνιστική Ε2 έθετε τον ρυθμό στην γενική με τον Γιάννη Τρίγκα (#22 Beta) την πρώτη ημέρα να είναι άπιαστος και τον Κίμων Καράμπελα (#225 Gas Gas) να έχει τρεις πτώσεις και να μένει εκτός μάχης. Η επικράτηση του Τρίγκα την πρώτη ημέρα ήταν από νωρίς, ακόμα και στην γενική κατάταξη, ενώ την δεύτερη συνέβη το αντίθετο. Η Beta ήρθε και πάλι στην πρώτη θέση, με ένα διαστημική εμφάνιση του Γιάννη στην τελευταία ειδική. Ο δικός μας, Κίμων Καράμπελας (#225 Gas Gas), είχε το προβάδισμα για το σύνολο της ημέρας, αλλά το έχασε για μόλις 0,8 δευτερόλεπτα έπειτα από εκείνη την εντυπωσιακή τελική επίθεση του Γιάννη Τρίγκα

Περισσότερα για την πρώτη ημέρα: Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Enduro 1ος αγώνας

Περισσότερα για την δεύτερη ημέρα: Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Enduro 2ος Καρδίτσα

Θα πρέπει να επαναλάβουμε και τα συγχαρητήρια στον ΣΜΟΚ και σε όλους όσους βοήθησαν ώστε να ξανά στηθούν οι κορδέλες στις ειδικές και να γίνουν όλα όσα έπρεπε για να πραγματοποιηθεί ο αγώνας παρόλο την γενναία δόση λάσπης.

Μία επιλογή από φωτογραφίες για τον διπλό αγώνα της Καρδίτσας:
Φωτό: Θοδωρής Ερμήλιος – Post Production Media

 

 

Αθανάσιος Γκαγκανάτσιος (#51 ΚΤΜ):

 

Ιωάννης Χασάπης (#285 ΚΤΜ):

 

Βασίλης Σιαφαρίκας (#31 Honda):

 

Βασίλης Σιαφαρίκας (#31 Honda):
 
Δημήτρης Βαγγελάκος (#112 Yamaha):
 
Δημήτρης Βαγγελάκος (#112 Yamaha):
 
Δημήτρης Βαγγελάκος (#112 Yamaha):
 
Γιάννης Τρίγκας (#22 Beta): 
 
Γιάννης Τρίγκας (#22 Beta): 
 
 
Γιάννης Τρίγκας (#22 Beta): 
 
 
Αλέξης Ζώρας (#133 KTM):
 
 
Αλέξης Ζώρας (#133 KTM):
 
 
Αλέξης Ζώρας (#133 KTM):
 
 
Κίμων Καράμπελας (#225 Gas Gas):
 
Κίμων Καράμπελας (#225 Gas Gas):

 

 

Κίμων Καράμπελας (#225 Gas Gas):

 

Οι φωτογραφίες συνεχίζονται - Δείτε το Gallery

Δείτε όλες τις φωτογραφίες από τον διπλό αγώνα του Παν.Πρωτ.Enduro 2018 στην Καρδίτσα: