Παν. Enduro Σπάρτη 2019: Νίκησε ο Αλέξης Ζώρας

Αναλυτικός Πίνακας Αποτελεσμάτων
Θάνο Αμβρ. Φελούκα
Από τον

Θάνο Αμβρ. Φελούκα

22/9/2019

Άλλη μία νίκη για τον δυναμικό Αλέξη Ζώρα σήμερα στην Σπάρτη, στην κορυφή της Ε2! Βαρσάμης, Κακολύρης, Ντουζένης και Σιαφαρίκας έκλεισαν την πρώτη πεντάδα.

Δείτε αναλυτικά τα αποτελέσματα του αγώνα και θα ακολουθήσει ρεπορτάζ από την διεξαγωγή του και όλα όσα έγιναν εκεί:
 

Π.Π.ENDURO & ΚΥΠ.N ΕΛΛΑ∆ΟΣ 5ος ΑΓΩΝΑΣ- ΣΠΑΡΤΗ
22 ΣΕΠΤΕΜΒΡΙΟΥ 2019
ΓΕΝΙΚΗ ΚΑΤΑΤΑΞΗ
 
 
A/A
ΑΝΑΒΑΤΗΣ
ΜΟΤΟ
Χρόνος συν.
∆ΙΑΦΟΡΑ
 
1
201
ΖΩΡΑΣ ΑΛΕΞΙΟΣ
E2
KTM EXCF 350cc
42:24.949
0.000
 
2
132
ΒΑΡΣΑΜΗΣ ∆ΗΜΗΤΡΗΣ
E1
EXC-F 250
42:36.005
11.056
 
3
100
ΚΑΚΟΛΥΡΗΣ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ
E1
YAMAHA WRF 250
42:52.332
27.383
 
4
190
ΝΤΟΥΖΕΝΗΣ ΜΙΧΑΗΛ
E1
KTM EXC-F 250
43:19.908
54.959
 
5
31
ΣΙΑΦΑΡΙΚΑΣ ΒΑΣΙΛΕΙΟΣ
E3
HONDA CRF 480
43:58.212
1:33.263
 
6
387
ΠΑΠΑΘΕΟ∆ΩΡΟΥ ΧΡΗΣΤΟΣ
E3
HONDA CRF 480
44:03.671
1:38.722
 
7
295
ΖΕΡΒΑΣ ΝΙΚΟΛΑΟΣ
E2
HONDA CRF450 450
44:04.050
1:39.101
 
8
38
ΘΕΟ∆ΩΡΙ∆ΗΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ
E3
KTM exc-f 500
44:10.094
1:45.145
 
9
111
ΜΑΝΩΛΙ∆ΗΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ
E1
YAMAHA WR 250
44:23.103
1:58.154
 
10
22
ΚΟΙΝΩΝΑΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ
E2
YAMAHA WRF 450
44:43.133
2:18.184
 
11
285
ΧΑΣΑΠΗΣ ΙΩΑΝΝΗΣ
E2
KTM EXC F 350
44:44.049
2:19.100
 
12
426
ΜΑΡΑΓΚΟΣ ΖΑΦΕΙΡΗΣ
EN
KTM-EXC 350
45:30.549
3:05.600
 
13
501
ΓΚΑΓΚΑΝΑΤΣΙΟΣ ΑΘΑΝΑΣΙΟΣ
ES
EXCF 350 350
45:31.116
3:06.167
 
14
425
ΜΑΡΑΓΚΟΣ ∆ΗΜΗΤΡΗΣ
EN
YAMAHA WRF 250
45:31.549
3:06.600
 
15
322
ΤΡΙΓΚΑΣ ΓΙΑΝΝΗΣ
E3
BETA 300cc
45:57.623
3:32.674
 
16
415
ΚΑΡΙΜΑΛΗΣ ΓΡΗΓΟΡΗΣ ΑΛΕΞΑΝ
EN
Husqvarna FE 250
47:02.255
4:37.306
 
17
24
ΠΙΣΙΜΑΝΗΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ
E2
YAMAHA WR 250
47:07.306
4:42.357
 
18
311
ΣΕΒΑΣΤΑΚΗΣ ΚΩΝ/ΝΟΣ-ΕΥΑΓΓΕΛ
E3
Beta 300
47:18.884
4:53.935
 
19
51
ΜΙΜΙΚΟΣ ΜΙΧΑΛΗΣ
ES
KTM 350
47:44.832
5:19.883
 
20
281
ΛΕΟΝΤΙΑ∆ΗΣ ΛΕΩΝΙ∆ΑΣ
E2
HONDA CRF 400
47:53.754
5:28.805
 
21
35
ΚΑΡΠΕΛΗΣ ΓΡΗΓΟΡΗΣ
E3
HUSQVARNA TE 300
48:49.254
6:24.305
 
22
121
ΑΝΤΖΕΛΟΥΣ ΞΕΝΟΦΩΝ - ΧΡΗΣΤ
E1
Yamaha 250
49:33.182
7:08.233
 
23
502
ΠΑΠΑ∆ΗΜΗΤΡΙΟΥ ΕΛΙΣΣΑΙΟΣ
ES
Husqvarna 350
49:53.353
7:28.404
 
24
513
ΚΑΛΕΝ∆ΕΡΗΣ ΕΥΣΤΡΑΤΙΟΣ
ES
KTM exc tpi 250
50:05.195
7:40.246
 
25
55
ΠΑΣΧΑΛΙ∆ΗΣ ΕΜΜΑΝΟΥΗΛ
ES
KTM 350
51:35.487
9:10.538
 
26
525
ΖΑΦΕΙΡΙΟΥ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ
ES
SUZUKI RMZ 250 250
51:53.634
9:28.685
 
27
520
ΣΚΙΑ∆ΑΣ ΙΩΑΝΝΗΣ
ES
Gas Gas 250
53:27.968
11:03.019
 
28
515
ΜΑΝΩΛΟΓΛΟΥ ΝΙΚΟΛΑΟΣ
ES
ΒΕΤΑ RR 390
53:36.542
11:11.593
 
29
290
ΑΝ∆ΡΕΑ∆ΑΚΗΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ
E2
ktm 350 exc-f 350
H.C.
 
 
30
316
ΚΥΡΙΛΗΣ ΗΛΙΑΣ
E3
ΒΕΤΑ / RR 300
H.C. 6
 
 

 

Stark Future: Θα τρέξει στο Red Bull Erzbergrodeo με την ηλεκτρική Varg

Πρώτη φορά στην ιστορία του, το εμβληματικό Red Bull Erzbergrodeo ανοίγει τις πόρτες του σε ηλεκτρικές μοτοσυκλέτες.
Stark Varg
Από τον

Φίλιππο Σταυριδόπουλο

17/12/2025

Η εταιρεία μετά την αμφιλεγόμενη ανάβαση υψομέτρου στις Άνδεις, ανακοίνωσε ότι θα δώσει το παρών τον Ιούνιο, με αναβάτες τους Eddie Karlsson (που είχε μεγάλη επιτυχία στο Red Bull Romaniacs) και Toby Martyn, σε έναν από τους πιο σκληρούς και απαιτητικούς αγώνες enduro παγκοσμίως.

Η Stark Varg, το ηλεκτρικό μοντέλο της εταιρείας, θα αγωνιστεί υπό κοινούς αγωνιστικούς και τεχνικούς κανονισμούς με τις μοτοσυκλέτες εσωτερικής καύσης, παρά τις προφανείς διαφορές στην τεχνολογία.

Η σουηδική εταιρεία μετά την αμφιλεγόμενη ανάβαση υψομέτρου στις Άνδεις, ανακοίνωσε ότι θα δώσει το παρών τον Ιούνιο, με αναβάτες τους Eddie Karlsson (που είχε μεγάλη επιτυχία στο Red Bull Romaniacs) και Toby Martyn, σε έναν από τους πιο σκληρούς και απαιτητικούς αγώνες enduro παγκοσμίως. Η Stark Varg, το ηλεκτρικό μοντέλο της εταιρείας, θα αγωνιστεί υπό κοινούς αγωνιστικούς και τεχνικούς κανονισμούς με τις μοτοσυκλέτες εσωτερικής καύσης, παρά τις προφανείς διαφορές στην τεχνολογία. Οι συμμετοχές με ηλεκτρικές μοτοσυκλέτες θα ενταχθούν στην Open Class κατά τη διάρκεια του Prologue Qualification, διεκδικώντας κανονικά πρόκριση για τον κύριο αγώνα. Σύμφωνα με ανακοίνωση της Stark, “η συμμετοχή ηλεκτρικών μοτοσυκλετών έχει ήδη ενσωματωθεί στην επίσημη διαδικασία εγγραφής αθλητών και στην επικοινωνία της διοργάνωσης”. Η αποδοχή των ηλεκτρικών συμμετοχών σημαίνει και πρακτικές αλλαγές στη διοργάνωση. Στο Erzbergrodeo θα προστεθούν σταθμοί φόρτισης, ενώ η αλλαγή μπαταριών θα γίνεται στο ίδιο σημείο όπου επιτρέπεται ο ανεφοδιασμός καυσίμου για τις θερμικές μοτοσυκλέτες. Σε αντίθεση με τους αναβάτες των μοτοσυκλετών εσωτερικής καύσης, οι ηλεκτρικοί συμμετέχοντες θα έχουν το πλεονέκτημα της υποστήριξης από το service crew τους στο ειδικά διαμορφωμένο σημείο, ώστε να πραγματοποιείται η αντικατάσταση της μπαταρίας κατά τη διάρκεια του αγώνα. Η απόφαση του Red Bull Erzbergrodeo θεωρείται καθοριστική για την εξέλιξη των ηλεκτρικών μοτοσυκλετών στα αγωνιστικά δρώμενα. Αποτελεί ένα σαφές μήνυμα ότι οι ηλεκτρικές μοτοσυκλέτες  μπορούν πλέον να σταθούν ισότιμα απέναντι στους κινητήρες εσωτερικής καύσης, ανοίγοντας τον δρόμο και προς άλλες μεγάλες διοργανώσεις. Ο ιδρυτής και CEO του Red Bull Erzbergrodeo, Karl Katoch, δήλωσε, “Η ηλεκτρική μοτοσυκλέτα Stark Varg είναι ξεχωριστή για μένα, γιατί είναι η πρώτη ηλεκτρική off-road μοτοσυκλέτα παραγωγής στον κόσμο που μπορεί να είναι ανταγωνιστική σχεδόν σε κάθε σύγχρονη διοργάνωση και να διεκδικήσει υψηλές θέσεις. Αυτή η αγωνιστική απόδοση την καθιστά ιδιαίτερα ενδιαφέρουσα και για το R

Οι συμμετοχές με ηλεκτρικές μοτοσυκλέτες θα ενταχθούν στην Open Class κατά τη διάρκεια του Prologue Qualification, διεκδικώντας κανονικά πρόκριση για τον κύριο αγώνα. Σύμφωνα με ανακοίνωση της Stark, “η συμμετοχή ηλεκτρικών μοτοσυκλετών έχει ήδη ενσωματωθεί στην επίσημη διαδικασία εγγραφής αθλητών και στην επικοινωνία της διοργάνωσης”.

Η αποδοχή των ηλεκτρικών συμμετοχών σημαίνει και πρακτικές αλλαγές στη διοργάνωση. Στο Erzbergrodeo θα προστεθούν σταθμοί φόρτισης, ενώ η αλλαγή μπαταριών θα γίνεται στο ίδιο σημείο όπου επιτρέπεται ο ανεφοδιασμός καυσίμου για τις θερμικές μοτοσυκλέτες.

Varg

Σε αντίθεση με τους αναβάτες των μοτοσυκλετών εσωτερικής καύσης, οι ηλεκτρικοί συμμετέχοντες θα έχουν το πλεονέκτημα της υποστήριξης από το service crew τους στο ειδικά διαμορφωμένο σημείο, ώστε να πραγματοποιείται η αντικατάσταση της μπαταρίας κατά τη διάρκεια του αγώνα.

Η απόφαση του Red Bull Erzbergrodeo θεωρείται καθοριστική για την εξέλιξη των ηλεκτρικών μοτοσυκλετών στα αγωνιστικά δρώμενα. Αποτελεί ένα σαφές μήνυμα ότι οι ηλεκτρικές μοτοσυκλέτες  μπορούν πλέον να σταθούν ισότιμα απέναντι στους κινητήρες εσωτερικής καύσης, ανοίγοντας τον δρόμο και προς άλλες μεγάλες διοργανώσεις.

Varg

Ο ιδρυτής και CEO του Red Bull Erzbergrodeo, Karl Katoch, δήλωσε, “Η ηλεκτρική μοτοσυκλέτα Stark Varg είναι ξεχωριστή για μένα, γιατί είναι η πρώτη ηλεκτρική off-road μοτοσυκλέτα παραγωγής στον κόσμο που μπορεί να είναι ανταγωνιστική σχεδόν σε κάθε σύγχρονη διοργάνωση και να διεκδικήσει υψηλές θέσεις. Αυτή η αγωνιστική απόδοση την καθιστά ιδιαίτερα ενδιαφέρουσα και για το Red Bull Erzbergrodeo. Γι’ αυτό και η Stark Varg έχει ήδη αποκτήσει μόνιμη θέση στο γκαράζ μου, με το βλέμμα στραμμένο στις προκλήσεις που έρχονται στο Erzberg.”

Varg

Η συμμετοχή της Stark στο Erzbergrodeo του 2026  αποτελεί ορόσημο για το μέλλον των ηλεκτρικών μοτοσυκλετών στον χώρο των πιο σκληρών off-road αγώνων.

Varg