Ετοιμάζει την επιστροφή του ο Folger το 2020!

Στην κατηγορία της Moto2
Από τον

Λάζαρο Μαυράκη

9/7/2019

Μετά την ολοκλήρωση των συμμετοχών του ως αντικαταστάτης του Pawi για την ομάδα της Petronas Sprinta στην Moto2, ο Jonas Folger έχει θέσει ήδη το στόχο του για την επόμενη χρονιά, που δεν είναι άλλος από την πλήρη επιστροφή του στην αγωνιστική δράση. Ο Γερμανός που εργάζεται ως αναβάτης εξέλιξης για τη Yamaha, μετά την διακοπή της καριέρας στα MotoGP εξαιτίας μιας σοβαρής ασθένειας, δεν κατάφερε να μαζέψει βαθμούς στους τρεις αγώνες που αγωνίστηκε με την Petronas, αν και άφησε να φανούν δείγματα των δυνατοτήτων του, όντας ο ταχύτερος αναβάτης στα FP1 του Sachsenring, ενώ είχε και γυρολόγιο αντίστοιχο με της πρώτης δεκάδας στον αγώνα. Στον αγώνα της πατρίδας του τερμάτισε στην 17η θέση, ενώ είχε ξεκινήσει από την 20η και ο ίδιος ήταν αρκετά ικανοποιημένος με την απόδοσή του, η οποία ήταν καλύτερη σε σχέση με την Catalunya και το Assen. "Είμαι ευτυχής που βελτίωσα τις ικανότητές μου", είπε ο Folger και συνέχισε λέγοντας, "ήταν και ο πρώτος αγώνας που οδήγησα πιο επιθετικά με περισσότερη αυτοπεποίθηση."

Μπαίνω στους αγώνες όλο και περισσότερο και το μαχητικό μου πνεύμα επιστρέφει σιγά-σιγά. Πλέον, το θέμα είναι να επικεντρωθώ περισσότερο στην προετοιμασία μου με τις μοτοσυκλέτες της Moto2 που διαθέτουν τους νέου κινητήρες της Triumph. Αυτό θα είναι το πρώτο βήμα μου για την προετοιμασία της επόμενης χρονιάς. Πήρα την απόφαση να επιστρέψω πλήρως στους αγώνες του χρόνου στην Moto2 κι ελπίζω ότι θα βρω μια καλή ομάδα όπως η Petronas."
Ο Folger τόνισε επίσης ότι έχει δείξει τη δυναμική του για να πρωταγωνιστήσει, αλλά αυτό θα χρειαστεί καιρό και δεν μπορεί να γίνει μέσα σε τρεις αγώνες μετά από ενάμιση χρόνο αποχής από την δράση. Να σημειώσουμε επίσης ότι φέτος, η ομάδα της Petronas στην Moto2 έχει μόνο έναν αναβάτη και είναι γνωστό ότι ψάχνει για μια δεύτερη συμμετοχή  για του χρόνου, κάτι που αν επιβεβαιωθεί, τότε σίγουρα ο Folger θα βρίσκεται στην λίστα των υποψηφίων.

 

Πυρκαγιά κατέκαψε κεντρική εγκατάσταση της Honda στην Ισπανία [Video]

Επλήγησαν αποθήκες μοτοσυκλετών και ανταλλακτικών, κέντρο συναρμολόγησης, η βάση αγωνιστικών ομάδων και άλλες υπηρεσίες της ισπανικής Honda
honda
Από τον

Σπύρο Τσαντήλα

9/6/2026

Ένα τεράστιο συγκρότημα της Honda στη βιομηχανική περιοχή Santa Perpetua de Mogoda στα περίχωρα της Βαρκελώνης στην Ισπανία καταστράφηκε από μεγάλη πυρκαγιά που εκδηλώθηκε το απόγευμα της Παρασκευής 5 Ιουνίου.

Η εγκατάσταση αυτή ήταν πρακτικά η καρδιά της ισπανικής αντιπροσωπείας της Honda, περιλαμβάνοντας μια σειρά από σημαντικά κτίρια που φιλοξενούν αποθήκες μοτοσυκλετών, καθώς και ανταλλακτικών και αξεσουάρ για μοτοσυκλέτες και αυτοκίνητα, μια γραμμή παραγωγής για μοτοσυκλέτες trial (Montesa), γραφεία εμπορικών και λογιστικών υπηρεσιών, το Honda Safety Institute και τη βάση των αγωνιστικών ομάδων της Honda στην Ισπανία.

Η δε επίδραση της καταστροφικής αυτής φωτιάς ξεπερνά τα όρια της Ισπανίας, καθώς από τις συγκεκριμένες αποθήκες εφοδιάζονται τόσο η εγχώρια αγορά, όσο και η Πορτογαλία και μεγάλο μέρος της νότιας Γαλλίας.

 

Σύμφωνα με τις ως τώρα πληροφορίες, η φωτιά ξεκίνησε περίπου στις 3 μ.μ. της Παρασκευής από το κέντρο logistics και έχει επιβεβαιωμένα προκαλέσει μεγάλες καταστροφές σε αποθηκευμένα υλικά. Ευτυχώς εκείνη την ώρα δεν υπήρχε πολύς κόσμος στις εγκαταστάσεις, ενώ όλα τα πρωτόκολλα ασφαλείας λειτούργησαν σωστά για να απομακρυνθούν όσοι εργαζόμενοι ήταν μέσα χωρίς να προκύψει τραυματισμός ή άλλο πρόβλημα. Ωστόσο η Honda επισήμως δεν έχει κάνει τον πλήρη απολογισμό της ζημιάς ως τώρα, καθώς η καταγραφή συνεχίζεται.

Το μήνυμα της Honda πάντως καθησυχάζει το κοινό δηλώνοντας πως η αποκατάσταση των ζημιών θα γίνει γρήγορα και η φωτιά δεν θα επηρεάσει τη ροή μοτοσυκλετών και εξαρτημάτων προς το δίκτυο της εταιρείας.