Φόρος τιμής στον Pedrosa απ’ την Red Bull

Ένα ντοκιμαντέρ και ένα CR 500 custom
Από τον

Πάνο Καραβοκύρη

22/1/2019

Ο Dani μπορεί να αναρρώνει ακόμη απ’ το πρόσφατο χειρουργείο του, όμως αυτό δεν τον εμποδίζει να δειχτεί την αγάπη που του εκφράζουν συχνά πυκνά πολλοί φορείς, όπως έκανε τώρα η Red Bull προσφέρωντάς του μια custom Flat Track μοτοσυκλέτα. Αυτή είναι η τρίτη μοτοσυκλέτα που λαμβάνει ως δώρο ο Pedrosa τόσο σύντομα, καθώς πέρσι το Δεκέμβρη η Honda του είχε δωρίσει δυο μοτοσυκλέτες με μεγάλη συναισθηματική αξία. Όπως θα έχετε διαβάσει ήδη στο τεύχος που κυκλοφορεί, η Big-H έδωσε απλόχερα στον βραχύσωμο αναβάτη την RS250RW με την οποία είχε κερδίσει το πρωτάθλημα του 2005, καθώς και την RC212V που μ’ αυτήν είχε έρθει δεύτερος το 2007. Οι μοτοσυκλέτες επιλέχθηκαν με προσοχή καθώς μ’ αυτές είχε δώσει φοβερές μάχες εκείνη την εποχή και είχε γνωρίσει μεγάλη δόξα.


Η Red Bull απ’ τη μεριά της αναγνωρίζοντας την συμβολή του Dani στο άθλημα όλα αυτά τα χρόνια, όντας και χορηγός του, αποφάσισε με την σειρά της να τον τιμήσει με έναν διαφορετικό τρόπο. Αρχικά, σε συνεργασία με τον Michael “Woolie” Woolaway –custom builder της γνωστής Deus Ex Machina- αποφάσισαν να δημιουργήσει μια custom μοτοσυκλέτα για τον Dani. Ο Woolie χρησιμοποίησε έναν κινητήρα της Honda από CR500 και τον τοποθέτησε στο χειροποίητο ατσάλινο σωληνωτό πλαίσιο που κατασκεύασε. Οι ζάντες 19 ιντσών που τοποθετήθηκαν, όπως και το φαρδύ τιμόνι, συμπλήρωσαν τη λίστα με τις απαραίτητες προϋποθέσεις ώστε να δημιουργηθεί μια Flat Track μοτοσυκλέτα. Το τηλεσκοπικό πιρούνι της Öhlins έχει διάμετρο 43 χιλιοστά και το αμορτισέρ είναι χειροποίητο απ’ τον Jimmy Wood της Race Tech, ενώ στα φρένα έχουμε τις δαγκάνες της Brembo. Η αισθητική της μοτοσυκλέτας συμπληρώνεται απ’ τα πλαστικά που φέρουν το φτερό της Honda εκατέρωθεν στο πίσω μέρος της μοτοσυκλέτας, ενώ μπροστά υπάρχει το number plate με τον αριθμό του Dani –φυσικά- έχοντας κεντρικά τοποθετημένο τον προβολέα.

Στο τέλος ακολουθεί γκάλερι με πλούσιο φωτογραφικό υλικό

Η φλοίδα που χρησιμοποιείται για σέλα είναι κατασκευασμένη απ’ την Saddlemen και οι διαστάσεις της βοηθούν ώστε να διατηρηθεί το ύψος χαμηλά και να έχει όσο το δυνατόν πιο σταθερό πάτημα ο βραχύσωμος αναβάτης. Κατά τη διάρκεια της εξατομίκευσης της μοτοσυκλέτας για να έρθει στα μέτρα του Pedrosa, έγιναν και οι κατάλληλες επεμβάσεις στον κινητήρα ώστε να μπορεί εύκολα να τον βάλει μπροστά με την μανιβέλα. Το αρχικό σχέδιο ήταν να επηρεάσουν τη συμπίεση του κινητήρα, επεμβαίνοντας στην θυρίδα εισαγωγής, αποτρέποντας έτσι την στιγμιαία αύξηση της συμπίεσης απ’ την κίνηση του εμβόλου, με αποτέλεσμα η μανιβέλα να χρειάζεται λιγότερη δύναμη για να λειτουργήσει. Επειδή όμως θα επηρεαζόταν και η απόδοση του κινητήρα, επικοινώνησαν με την Lectern που τους κατασκεύασε ένα καρμπυρατέρ που εξαλείφει το πρόβλημα. Παρ’ όλα αυτά εκτελώντας ολόκληρη την κίνηση της μανιβέλας η κνήμη χτυπάει στο μαρσπιέ με αποτέλεσμα το πρόβλημα να μην έχει λυθεί πλήρως. Έτσι ο Woolie αποφάσισε να εγκαταστήσει έναν αυτόματο αποσυμπιεστή τροποποιώντας την κεφαλή και ως εκ τούτου ο κινητήρας παίρνει μπροστά πιο εύκολα χωρίς να χρειάζεται η μανιβέλα να εκτελέσει όλη την διαδρομή.


Μόλις η κατασκευή της Flat Track ολοκληρώθηκε, στάλθηκε απ’ την Red Bull στον Dani ώστε να γίνουν τα απαραίτητα γυρίσματα που εμφανίζονται στο ντοκιμαντέρ με τίτλο “The Silent Samurai” και είναι αφιερωμένο στην καριέρα του, αποτελώντας το δεύτερο δώρο της Red Bull.

Εδώ μπορείτε να παρακολουθήσετε το βίντεο

Ετικέτες

ΕΛ.ΜΟΤ.Ο.: Σκοπός δημιουργίας της Ελληνικής Μοτοσυκλετιστικής Ομοσπονδίας

Νέα ανακοίνωση της ΕΛ.ΜΟΤ.Ο
ΕΛ.ΜΟΤ.Ο. Σκοπός ίδρυσης
Θάνο Αμβρ. Φελούκα
Από τον

Θάνο Αμβρ. Φελούκα

31/3/2023

Πριν από λίγες ημέρες, στις 19 Μαρτίου, ιδρύθηκε η Ελληνική Μοτοσυκλετιστική Ομοσπονδία (ΕΛ.ΜΟΤ.Ο.) η δεύτερη ομοσπονδία μοτοσυκλέτας της χώρας μας. Προφανώς στο μυαλό όλων μας είναι πως έννοια της ομοσπονδίας είναι να αποτελεί μία μονάδα, μία ομπρέλα που περιλαμβάνει όλες τις λέσχες της χώρας, μικρές και μεγάλες και όχι να αρχίσουμε να έχουμε δύο και τρεις. Ωστόσο αυτή η κίνηση ούτε ξαφνική είναι, ούτε έρχεται απροειδοποίητα. Ζυμώνεται πολύ καιρό και ήμασταν παρόν στο ιδρυτικό συνέδριο όπου συγκεντρώθηκαν εκπρόσωποι λεσχών από διαφορετικά μέρη της χώρας σχεδόν έναν χρόνο πριν.

Με σημερινή ανακοίνωσή της, η ΕΛ.ΜΟΤ.Ο. κοινοποιεί στο κοινό τους σκοπούς της ίδρυσής της και ενημερώνει για τις λέσχες που την αποτελούν και το προσωρινό διοικητικό της συμβούλιο που θα την οδηγήσει σε ένα μήνα από τώρα στην πρώτη της γενική συνέλευση και ψηφοφορία.

Στην ΕΛ.ΜΟΤ.Ο. θεωρούν πως τα πράγματα με την ΜΟΤΟΕ δεν πηγαίνουν όπως θα έπρεπε και μάλιστα μέλη της έχουν εμπλακεί σε δικαστικό αγώνα μαζί της αλλά φαίνεται πως έχουν χάσει τις πρώτες μάχες και ο αγώνας αυτός θα είναι δύσκολος. Σε κάθε περίπτωση δεν υπάρχει κάποιο νομικό όριο για το πόσες Ομοσπονδίες μπορούν να συνυπάρχουν στη χώρα είτε βρίσκονται σε δικαστική διαμάχη, είτε όχι. Προφανώς όμως, όπως έχει συζητήσει το ΜΟΤΟ με μέλη της ΕΛ.ΜΟΤ.Ο., στα σχέδιά της είναι και η ίδρυση αθλητικής ομοσπονδίας και η ανάληψη πρωταθληματικών αγώνων μοτοσυκλέτας, όπου τότε θα ανοίξει ένας άλλος γύρος αντιπαράθεσης με την υπάρχουσα κατάσταση. Σε κάθε περίπτωση τα πράγματα θα ήταν καλύτερα αν περισσότερος κόσμος ασχολούταν με τα κοινά με έμπρακτη συμμετοχή και όχι απλά σχολιάζοντας ενώ δεν έχει και την συνολική εικόνα. Ακολουθεί η ανακοίνωση της ΕΛ.ΜΟΤ.Ο.:

Οι σκοποί της Ομοσπονδίας μας είναι:
1.
Η διάδοση του υγιούς μοτοσυκλετισμού σε πανελλαδική κλίμακα σε όλες του τις μορφές: Πολιτιστική, Κοινωνική, Εκπαιδευτική, Περιηγητική, Συγκοινωνιακή, Ψυχαγωγική, Συνδικαλιστική κ.λπ
2.
Η καλλιέργεια της αλληλεγγύης μεταξύ των μοτοσυκλετιστών, ο συντονισμός, η δράση, και η δημιουργία φιλίας και αλληλοϋποστήριξης των σωματείων και των ενώσεων μελών της.
3.
Η εκπροσώπηση κάθε μοτοσυκλετιστή για την αντιμετώπιση και επίλυση των προβλημάτων που αντιμετωπίζουν ή πρόκειται να αντιμετωπίσουν οι Έλληνες μοτοσικλετιστές. Τα προβλήματα αυτά μπορεί να σχετίζονται με την ασφάλεια, την ελεύθερη μετακίνηση με δίκυκλο, το δικαίωμα συμμετοχής τους στη λήψη αποφάσεων για τα θέματα που τους αφορούν, η ψυχαγωγία με την μοτοσυκλέτα, οικονομικά θέματα κ.λπ.
4.
Η ανταλλαγή πληροφοριών και γνώσεων σε θέματα ασφάλειας, με την δημιουργία κάθε τύπου διαδικτυακής επικοινωνίας ΜΜΕ, ανταλλαγής γνώσεων και τεχνικών πληροφοριών.
5.
Η ακριβής και εκτενής πληροφόρηση για όλα τα θέματα που αφορούν στο δίκυκλο.
6.
Η προστασία των δικυκλιστών από ενέργειες που τους υπονομεύουν και τους βλάπτουν.

Την Κυριακή 26 Ιουνίου 2022 όπου και πραγματοποιήθηκε το Ιδρυτικό Συνέδριο, εγκρίθηκε το καταστατικό της ΕΛ.ΜΟΤ.Ο. κι εκλέχτηκαν τα 7 μέλη της προσωρινής Διοικούσας Επιτροπής. Μετά από ψηφοφορία διαμόρφωσαν το παρακάτω προσωρινό  Δ.Σ. το οποίο και θα οδηγήσει την ομοσπονδία μέχρι την πρώτη της γενική συνέλευση στις 22 Απριλίου 2023 με σκοπό την ψήφιση του πρώτου Δ.Σ. :

ΠΡΟΕΔΡΟΣ: Καράμπελας Παναγιώτης - ΛΕΜΟΤ

ΑΝΤΙΠΡΟΕΔΡΟΣ: Ντίνιας Γιώργος - Μοτολέσχη Ιεράς Πόλεως Μεσολογγίου

ΓΡΑΜΜΑΤΕΑΣ:  Αναγνωστόπουλος Γαρύφαλλος - BMW RIDERS CLUB ΕΛΛΑΣ

ΤΑΜΙΑΣ: Γκικόπουλος Παναγιώτης - ΜΟΤΟρχομενού

 ΜΕΛΗ:

Παπανδρικόπουλος Ανδρέας - ΜΟΤΟΛΕΑμαλιάδος

Αγιομαυρίτης Στέλιος - ΛΕΜΟΤ

Ντελής Νίκος - ΜΟΤΟΛΕΑμαλιάδος

Οι πρώτες 18 λέσχες από όλη την Ελλάδα που απαρτίζουν την ομοσπονδία είναι οι παρακάτω:

  1. Λέσχη Ελλήνων Μοτοσυκλετιστών (Λ.Ε.ΜΟΤ.)

  2. Μοτοσυκλετιστική Λέσχη Αμαλιάδας (ΜΟΤΟ.ΛΕ.Α.)

  3. Μοτολέσχη Ιεράς Πόλεως Μεσολογγίου

  4. Μοτολέσχη Ορχομενού (ΜΟΤ.ΟΡ.)

  5. Σύλλογος Φίλων Αυτ/του-Μοτ/τας Σιδηροκάστρου (ΣΥ.Φ.Α.ΜΟ.Σ.)

  6. Moto Club Alexandroupolis "Οι Αγριάνες"

  7. Artemis Moto Club

  8. Μοτοσυκλετιστικός Όμιλος Λέρου (Μ.Ο.Λ.)

  9. Ομάδα Εκτός Δρόμου

10. Λέσχη Μοτοσυκλέτας Νάξου (ΛΕ.ΜΟ.Ν.)

11. Λέσχη Μικτού Αθλητισμού Θέρμου (ΛΕ.Μ.Α.Θ.)

12. ΑΘΛΗΤΙΚΟ ΣΩΜΑΤΕΙΟ "MOTOCROSS ΛΙΒΑΔΕΙΑΣ"

13. Αρτινή Λέσχη Μοτοσυκλέτας (Α.Λ.ΜΟ.)

14. Λέσχη Μοτοσυκλέτας Αγρίνιου

15. BMW RIDERS CLUB ΕΛΛΑΣ

16. TDM Hellas

17. Φίλοι Μοτοσυκλέτας Ευπαλίου (ΦΙΛ.ΜΟΤ.Ε.)

18. Africa Twin Club Hellas

 

 

Για την ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΜΟΤΟΣΥΚΛΕΤΙΣΤΙΚΗ ΟΜΟΣΠΟΝΔΙΑ (ΕΛ.ΜΟΤ.Ο.)

 

Ο Γραμματέας

Αναγνωστόπουλος Γαρύφαλλος