25.000 ευρώ πρόστιμο σε πρατήριο για έλλειψη δείγματος βυτιοφόρου κατά τη διάρκεια δειγματοληψίας

Στο Παλαιό Φάληρο
Πρόστιμο σε πρατήριο
Κώστα Γκαζή
Από τον

Κώστα Γκαζή

24/7/2023

Εικοσιπέντε χιλιάδες ευρώ πρόστιμο επέβαλλε η Περιφέρεια Αττικής σε πρατήριο υγρών καυσίμων στο Παλαιό Φάληρο (Λ. Αμφιθέας 43), για έλλειψη δείγματος βυτιοφόρου κατά τη διάρκεια δειγματοληψίας.

Ακολουθεί το δελτίο τύπου της Περιφέρειας Αττικής: "Σύμφωνα με το υπ.αρ.3562/21-07-23 έγγραφο, το ΤΜΗΜΑ ΕΜΠΟΡΙΟΥ ΠΕ ΝΟΤΙΟΥ ΤΟΜΕΑ ΑΘΗΝΩΝ επιβάλλει πρόστιμο ΕΙΚΟΣΙΠΕΝΤΕ ΧΙΛΙΑΔΩΝ ΕΥΡΩ (25.000,00€), στην επιχείρηση «ΑΦΟΙ Γ. ΚΑΡΕΛΙΩΤΗ Ο.Ε.ΠΡΑΤΗΡΙΟ ΥΓΡΩΝ ΚΑΥΣΙΜΩΝ» με έδρα στη Λεωφόρο Καλυβίων- Μαρκοπούλου στα Καλύβια Αττικής, βάσει του άρθρου 101 παρ.4.Α  της  αριθ. 91354/24-08-2017 «Κωδικοποίηση Κανόνων Διακίνησης και Εμπορίας Προϊόντων και Παροχής Υπηρεσιών (Κανόνες ΔΙ.Ε.Π.Π.Υ.)» Απόφασης του Υπουργού Ανάπτυξης και Ανταγωνιστικότητας (ΦΕΚ 2983/τ.Β΄/30-8-17) όπως ισχύει σε συνδυασμό με το άρθρο 24 του Ν.4177/2013, διότι κατά τον έλεγχο και τη δειγματοληψία υγρών καυσίμων που διενήργησαν υπάλληλοι της Υπηρεσίας στις 12-07-2023 στο υποκατάστημα της  ανωτέρω επιχείρησης  που βρίσκεται στο Παλαιό Φάληρο (Λ. Αμφιθέας 43), για τα κάτωθι είδη καυσίμων: 1) Πετρέλαιο Κίνησης, 2) Πετρέλαιο Κίνησης Ενισχυμένο, 3) Βενζίνη Αμόλυβδη 100 οκτανίων, 4) Βενζίνη Αμόλυβδη 98 οκτανίων και 5) Βενζίνη Αμόλυβδη 95 οκτανίων, δεν υπήρχαν και ως εκ τούτου δεν παραδόθηκαν τα αντίστοιχα δείγματα του βυτιοφόρου (δεύτερο δείγμα) έκαστης παραλαβής καυσίμου, όπως αυτά περιγράφονται στο άρθρο 101 παρ.1 και άρθρο 99 της ανωτέρω διάταξης. Τα παραπάνω αποτελούν παράβαση του  άρθρου 101 παρ.1 της αριθ. 91354/24-08-2017 Απόφασης του Υπουργού Ανάπτυξης και Ανταγωνιστικότητας (Κανόνες ΔΙ.Ε.Π.Π.Υ) (ΦΕΚ 2983/τ.Β΄/30-8-17), όπως ισχύει και επισύρουν  πρόστιμο ΠΕΝΤΕ ΧΙΛΙΑΔΕΣ ΕΥΡΩ (5.000,00€) ανά καύσιμο."

Ετικέτες

Vespa – Η αποτίμηση της εταιρείας ξεπερνά το 1 δις ευρώ

Αύξηση της αξίας της κατά 19%, σε σύγκριση με την προηγούμενη αποτίμηση (906 εκατομμύρια ευρώ το 2021)
motomag Vespa – Η αποτίμηση της εταιρείας ξεπερνά το 1 δις ευρώ
Από τον

Γιάννη Τσινάβο

4/12/2023

Ο Όμιλος Piaggio, ανέθεσε στην Interbrand - παγκόσμιος ηγέτης στη συμβουλευτική εμπορικών σημάτων- να διερευνήσει το πόσο αποτιμάται η αξία της εταιρείας Vespa, με την συμβουλευτική εταιρεία να αποτιμά την αξία του εμπορικού σήματος Vespa στα 1 δις ευρώ.

Τα αποτελέσματα της μελέτης της Interbrand έδειξαν ταυτόχρονα πως σε σχέση με το 2021 η εμπορική αξία της Vespa αυξήθηκε κατά 19% (το 2021 η εμπορική αξία άγγιζε τα 906 εκατομμύρια ευρώ), με τον Manfredi Ricca, Global Chief Strategy Officer της Interbrand να δηλώνει: “Ίσως γίνεται κατάχρηση του όρου εμβληματική, αλλά στην πραγματικότητα δεν υπάρχει άλλος τρόπος για να χαρακτηριστεί αυτή η μάρκα. H Vespa είναι μια μάρκα με κληρονομιά, η οποία εξελίσσεται διαρκώς. Έχει ιταλικές ρίζες, ωστόσο αγαπήθηκε παγκοσμίως. Eίναι μία premium μάρκα, που παραμένει όμως ανοιχτή σε όλους. Το έργο της αποτίμησης όχι μόνο προσδιορίζει σε αριθμούς την επιτυχία αυτής της μάρκας, αλλά δείχνει και ότι η Vespa αποτελεί μία κατηγορία από μόνη της, μία μίξη κινητικότητας, έκφρασης και κουλτούρας.”

Vespa – Η αποτίμηση της εταιρείας ξεπερνά το 1 δις ευρώ

Για τον προσδιορισμό της οικονομικής αξίας του εμπορικού σήματος Vespa, η Interbrand χρησιμοποίησε αποδεδειγμένες τεχνικές αποτίμησης, ενσωματώνοντας ένα ολοκληρωμένο σύνολο πόρων, δεδομένων της αγοράς και ποσοτικών μελετών που διεξήχθησαν σε 10 βασικές αγορές εμπορικής αναφοράς για την Vespa (Ιταλία, Γαλλία, Γερμανία, Ισπανία, ΗΠΑ, Βιετνάμ, Ταϊλάνδη, Ινδονησία, Κίνα και Ινδία). Η Vespa επιβεβαιώνει ταυτόχρονα την ηγετική της θέση στις ευρωπαϊκές αγορές ενώ αποκτά μεγαλύτερη παρουσία στις Η.Π.Α. και την Ασία, παρουσιάζοντας ανάπτυξη ιδιαίτερα στην Ινδονησία, όπου ο όμιλος Piaggio άνοιξε πρόσφατα ένα νέο εργοστάσιο για την τοπική αγορά. Η μελέτη που διεξήγαγε η Interbrand, επιβεβαιώνει πως η Vespa δεν είναι ένα απλό scooter αλλά ένας σύγχρονος τρόπος lifestyle κάτι που αποδεικνύουν οι συνεργασίες με τις εταιρείες Christian Dior, Disney Pixar, τη Lego, την Walt Disney καθώς και τον τραγουδιστή Justin Bieber.

Vespa – Η αποτίμηση της εταιρείας ξεπερνά το 1 δις ευρώ

Σύμφωνα με τους παράγοντες δυναμικής της εταιρείας (Brand Strength Score) που αναλύθηκαν στη μελέτη της Interbrand, η Συγγένεια και η Διακριτικότητα επιβεβαιώνονται ως βασικές αρχές της Vespa. Αυτό αποδεικνύει περίτρανα όχι μόνο τη βαθιά εγγύτητα που έχει η Vespa με τους πελάτες της, αλλά και την ικανότητά του να δημιουργεί συναισθηματική σύνδεση μαζί τους, μέσα από ιδιαίτερα διαφοροποιημένες και καινοτόμες κινήσεις. Εν ολίγοις, η Vespa επιβεβαιώνει πως είναι μια εταιρεία μόδας-lifestyle σε δύο τροχούς, η οποία στοχεύει προς το μέλλον με μια ξεκάθαρη στρατηγική, την οποία ακολουθούν και αγαπούν εκατομμύρια παθιασμένοι αγοραστές σε όλο τον κόσμο.

Vespa – Η αποτίμηση της εταιρείας ξεπερνά το 1 δις ευρώ

Η αποτίμηση της εμπορικής επωνυμίας άνω του 1 δις ευρώ αναδεικνύει τη σχέση που έχει η εταιρεία με το παγκόσμιο κοινό της καθώς επίσης πως η Vespa αποτελεί κλειδί στην επιχειρηματικότητα και όχι ζημιογόνα επιχείρηση. Επιπρόσθετα ένα σημαντικό στοιχείο που πρέπει να λάβουμε υπόψιν είναι πως το Piaggio Group είδε φέτος τα έσοδα του να αυξάνονται κατά 25% αγγίζοντας τα 2 δις ευρώ.

Vespa – Η αποτίμηση της εταιρείας ξεπερνά το 1 δις ευρώ

 

Ετικέτες