500 προσλήψεις διανομέων από το efood!

Προσλαμβάνονται άμεσα από την #1 υπηρεσία delivery!
Θάνο Αμβρ. Φελούκα
Από τον

Θάνο Αμβρ. Φελούκα

13/11/2020

Το efood, η γοργά αναπτυσσόμενη υπηρεσία delivery στην Ελλάδα, προσλαμβάνει 500 νέους διανομείς! Τις επόμενες ημέρες οι διανομείς θα κληθούν να στηρίξουν για άλλη μία φορά την εφοδιαστική αλυσίδα, έχοντας τους δρόμους λίγο πιο δικούς τους.

Το efood, θέλοντας να στηρίξει τον κλάδο της εστίασης που δέχεται ισχυρό πλήγμα με τα νέα μέτρα για τον περιορισμό εξάπλωσης της πανδημίας, αναζητά 500 νέους διανομείς. Οι νέες προσλήψεις θα ενισχύσουν την υπηρεσία “delivered by efood”, η οποία δίνει τη δυνατότητα σε καταστήματα να κάνουν delivery μέσα από τη μεγαλύτερη πλατφόρμα στην Ελλάδα, εύκολα και γρήγορα.

 

Στόχος της #1 υπηρεσίας delivery στην Ελλάδα είναι να φέρει στους καταναλωτές τις αγαπημένες τους τοπικές επιχειρήσεις, από εστιατόρια και καφέ μέχρι καταστήματα λιανικής. Ταυτόχρονα, βρίσκεται πλάι στα καταστήματα προσφέροντας λύσεις διανομής σε Αθήνα, Θεσσαλονίκη, Λάρισα, Πάτρα, Βόλο και Ηράκλειο Κρήτης.

 

Περισσότερα από 1.000 εστιατόρια σε όλη την Ελλάδα επιλέγουν την υπηρεσία delivered by efood για να παραδώσουν τα προϊόντα τους στην πόρτα των καταναλωτών ενώ με τη δυναμική ανάπτυξη του στόλου ακόμα περισσότερες επιχειρήσεις έχουν εύκολη πρόσβαση στο online delivery χωρίς να χρειάζεται να αναλάβουν το κομμάτι της διανομής.

 

Η αναζήτηση διανομέων έχει ξεκινήσει και μπορεί κανείς να μάθει περισσότερα για τα εταιρικά προνόμια και τις θέσεις εργασίας εδώ

 

 

Σχετικά με το efood:

Tο efood είναι η υπηρεσία delivery στην Ελλάδα μέσω της οποίας μπορεί κανείς να παραγγείλει από 10.000 καταστήματα σε 90 πόλεις της Ελλάδας με τρία απλά βήματα: προσθήκη, καλάθι, αποστολή. #efoodgr

Δήμος Αθηναίων: Σηκώνει δίκυκλα αντί να φτιάξει πάρκινγκ!

Αυτά συμβαίνουν όταν σε νοιάζει η επικοινωνία και όχι η ουσία
dimos
Από τον

Παύλο Καρατζά

5/2/2026

Για ακόμη μία φορά η δημοτική αστυνομία σε συνεργασία με την τροχαία Αθηνών προχώρησαν σε 30 άρσεις δικύκλων και εντόπισαν ακόμη 22 παραβάσεις. Οι παρεμβάσεις πραγματοποιήθηκαν ενδεικτικά στις οδούς Υμηττού, Ακαδημίας, Πανεπιστημίου, Πατησίων, Σταδίου, Φιλελλήνων και Αμαλίας.

Σωστή βάσει νόμου είναι η παραπάνω ενέργεια, με ένα μεγάλο “αλλά” να πλανάται στον ορίζοντα. Για αρχή, καλό θα ήταν ο δήμος Αθηναίων να φτιάξει δημόσια πάρκινγκ στο κέντρο της πόλης, εφόσον στην ανακοίνωσή του δηλώνει πως στόχος του είναι η ενίσχυση της οδικής ασφάλειας και τη βελτίωση της καθημερινότητας στην πόλη. Οι κάτοικοι του κέντρου σπαταλούν απίστευτο ποσοστό από τον χρόνο τους για να μετακινηθούν και έπειτα να βρουν μία θέση πάρκινγκ. Το γεγονός αυτό έχει εκτός των άλλων και τεράστιο περιβαλλοντικό αποτύπωμα στην πόλη.

Επίσης, οι αναβάτες δικύκλων ρισκάρουν κυριολεκτικά τη ζωή τους -που είναι βεβαίως επιλογή τους- για να μετακινηθούν, όμως συνεισφέρουν απίστευτα πολύ στο τεράστιο κυκλοφοριακό πρόβλημα της Αθήνας και δεν βρίσκουν θέση πάρκινγκ για τα οχήματά τους, καθώς αφενός αυτοκίνητα παρκάρουν πολλές φορές στις θέσεις τους, αφετέρου οι θέσεις αυτές είναι ελάχιστες και σε καμία περίπτωση δεν μπορούν να εξυπηρετήσουν τα χιλιάδες δίκυκλα που κυκλοφορούν στο κέντρο.

parkarisma

Όπως έχει πει και ο Γερμανός φιλόσοφος Εμάνουελ Καντ, το ηθικό είναι νόμιμο, αλλά το νόμιμο δεν είναι πάντα ηθικό και αυτό ακριβώς συμβαίνει στη συγκεκριμένη περίπτωση, αφού δεν είναι νόμιμο να παρκάρεις το δίκυκλό σου πάνω σε πεζοδρόμιο, όμως τι κάνεις σε περίπτωση που δεν βρίσκεις θέση για το όχημά σου και πόσο παράνομο και ανήθικο είναι να παρκάρεις το δίκυκλό σου όπως στην παραπάνω εικόνα, που δεν ενοχλεί τους διερχόμενους. Προσοχή, δεν αναφέρομαι σε περιπτώσεις που ένα δίκυκλο κλείνει το πεζοδρόμιο και δεν αφήνει χώρο για καρότσια, διαβάσεις κλπ, εκεί πρέπει να κοπούν κλήσεις, γιατί εκτός από παράνομο είναι και θέμα σεβασμού στον συνάνθρωπο.

Οπότε σε μία πόλη με απίστευτο κυκλοφοριακό πρόβλημα, έλλειψη θέσεων παρκινγκ, ρυμοτομία για κλάματα, κάκιστους δρόμους, υψηλή ρύπανση και ένα σωρό ακόμα προβλήματα που θα χρειαστώ δύο – τρία ακόμα άρθρα για να τα συμπεριλάβω όλα, αυτό που δεν ανέχεται ο δήμος Αθηναίων είναι το παράνομο παρκάρισμα των δικύκλων. Τότε ένα μεγάλο εύγε από εμένα στον δήμαρχο, στο επιτελείο του, στην δημοτική αστυνομία και τροχαία που μας έλυσαν το τεράστιο αυτό πρόβλημα και από σήμερα θα κοιμόμαστε ήσυχοι.