Αδιάβροχα ANORAK: Η απάντηση στον "Ιανό"!

Η απόλυτη προστασία από την βροχή και τον αέρα
Από τον

Λάζαρο Μαυράκη

17/9/2020

Τα αδιάβροχα σετ της ANORAK είναι από εκείνα τα αξεσουάρ που θεωρούμε εκ των ουκ άνευ εδώ στην συντακτική ομάδα του ΜΟΤΟ, όχι μόνο ως απαραίτητα "εργαλεία" σε κάθε MEGA TEST, αλλά και στην καθημερινότητά μας που χαρακτηρίζεται από άπειρα χιλιόμετρα όλες τις εποχές του χρόνου.

Αυτές τις μέρες που είμαστε προ των πυλών ενός σπάνιου ακραίου καιρικού φαινομένου, του λεγόμενου "μεσογειακού κυκλώνα", η προστασία που προσφέρουν τα αδιάβροχα της ANORAK είναι επίκαιρη από ποτέ. Γιατί η αλήθεια είναι, όπως έχουμε διαπιστώσει κι εμείς από πρώτο χέρι και μπορούμε να εγγυηθούμε, τα συγκεκριμένα αδιάβροχα σετ προστατεύουν αποτελεσματικά και στις πιο αντίξοες συνθήκες, όχι μόνο από την βροχή αλλά και από τον δυνατό αέρα.

 

Η σπουδαιότητα του ρόλου ενός καλού σετ αδιάβροχων, μπορεί να γίνει αντιληπτή από οποιονδήποτε από εμάς έχει οδηγήσει έστω και με ελαφρώς βρεγμένα ρούχα. Χωρίς κανένα ίχνος υπερβολής, μεγάλο μέρος της προσοχής και της συγκέντρωσης του αναβάτη αποσπάται όταν είναι αναγκασμένος να οδηγήσει με βρεγμένα ρούχα, σε συνθήκες δηλαδή που προκαλούν στρες στο σώμα αλλά και στο επίπεδο αντίληψης του εγκεφάλου μας. Για να έχει ο αναβάτης το 100% της προσοχής του στην οδήγηση και στον δρόμο –ειδικά όταν μιλάμε για βρεγμένες συνθήκες- πρέπει το σώμα του να λειτουργεί σε ένα απόλυτα άνετο περιβάλλον, όπως εξασφαλίζουν τα αδιάβροχα της ANORAK. Ενδεικτικά μόνο να αναφέρουμε ότι η αντοχή του υφάσματός τους στο κρύο φτάνει μέχρι τους -20°C.

 

Και όταν μιλάμε για τέτοιες συνθήκες, που επηρεάζουν την ορατότητα τόσο την δική μας όσο και των υπόλοιπων οδηγών και αναβατών που χρησιμοποιούν το δρόμο, είναι εξίσου ζωτικής σημασίας το να είμαστε όσο το δυνατόν περισσότερο ορατοί, κάτι που εξασφαλίζεται από τις επιλογές που προσφέρει η ANORAK σε έντονους χρωματισμούς και από τις ανακλαστικές λωρίδες της 3M Scotchlite™ τις οποίες φέρουν τα αδιάβροχά της.

Με τεχνογνωσία συσσωρευμένη άνω των 40 ετών, η ελληνική εταιρεία (η οποία ράβει στην Ελλάδα τα προϊόντα της με υλικά από την Γερμανία) έχει δημιουργήσει ένα έμπειρο τμήμα έρευνας και τεχνολογίας, που σχεδιάζει και κατασκευάζει αδιάβροχα που είναι όχι μόνο αποτελεσματικά, αλλά και ανθεκτικά στην σκληρή χρήση και τον χρόνο. Όπως έχει αποδειχθεί άλλωστε και στην πράξη εδώ και δεκαετίες, δύσκολα μπορεί να βρεθεί αναβάτης που θα τα υποβάλλει σε πιο σκληρή χρήση από αυτή των επαναλαμβανόμενων MEGA TEST!

Τέλος, δύο από τα βασικά χαρακτηριστικά τους που κάνουν τα αδιάβροχα της ANORAK από τα πιο δημοφιλή της αγοράς, είναι ότι καθαρίζονται εξαιρετικά εύκολα και διαθέτουν άνετη γραμμή για να τα βάζετε και να τα βγάζετε πολύ εύκολα, αλλά και να φοριούνται πάνω από οποιοδήποτε casual ή μοτοσυκλετιστικό ρούχο.

Εκνευρισμός στον North West 200: Ο Peter Hickman καταγγέλλει ευνοϊκή μεταχείριση Michael Dunlop

Απειλεί πως δεν θα ξανά τρέξει μετά την ακύρωση ποινής του Michael Dunlop
Εκνευρισμός στον North West 200: Ο Peter Hickman καταγγέλλει ευνοϊκή μεταχείριση Michael Dunlop Απειλεί πως δεν θα ξανά τρέξει μετά την ακύρωση ποινής του Michael Dunlop  Ένα περιστατικό στο δεύτερο αγώνα των Superbikes επισκίασε μια από τις καλύτερες αποδόσεις του Michael Dunlop στο North West 200. Ο Dunlop πέρασε το εσάκι του Mather στον πρώτο γύρο του αγώνα Superbike αλλά δεν σταμάτησε όπως ορίζει ο κανονισμός. Ο Hickman συνέχισε επίσης κατευθείαν στο εσάκι, αλλά σταμάτησε στο κουτί του στοπ, όπως όφειλε
Από το

motomag

12/5/2025

Ένα περιστατικό στο δεύτερο αγώνα των Superbikes επισκίασε μια από τις καλύτερες αποδόσεις του Michael Dunlop στο North West 200.

Ο Dunlop πέρασε το εσάκι του Mather στον πρώτο γύρο του αγώνα Superbike αλλά δεν σταμάτησε όπως ορίζει ο κανονισμός. Ο Hickman συνέχισε επίσης κατευθείαν στο εσάκι, αλλά σταμάτησε στο κουτί του στοπ, όπως όφειλε πριν εκκινήσει ξανά.

Αργότερα ο Dunlop έκανε και άλλο λάθος και έχασε περισσότερο χρόνο, αλλά ήταν ακόμα σε θέση να φτάσει τον ομόσταυλο του Hickman, Davey Todd. Ο Βορειοϊρλανδός κατάφερε να περάσει τον Άγγλο αναβάτη στον τελευταίο γύρο και να πάρει την πρώτη του νίκη στην κατηγορία Superbike του North West 200 μετά το 2016.

Αρχικά, στον Dunlop επιβλήθηκε ποινή 10 δευτερολέπτων και κατατάχθηκε τρίτος με διορθωμένο χρόνο. Στη συνέχεια όμως η ποινή ανακλήθηκε, έτσι ο Dunlop ανακηρύχθηκε νικητής. Ο Hickman τερμάτισε τρίτος στον αγώνα, αλλά αρνήθηκε να ανέβει μαζί με τους Dunlop και Todd στο βάθρο μετά τον αγώνα.

Ο Hickman εξέφρασε έντονα την άποψή του για το αποτέλεσμα που θα έπρεπε να έχει προκύψει από τους αγωνοδίκες και δήλωσε: «Είναι πολύ απλό, πρέπει να σταματήσεις στο κουτί του στοπ, να πατήσεις το πόδι σου και να ξεκινήσεις ξανά. Εγώ σταμάτησα στο κουτί του stop και πήγα - όπως πρέπει. Αν δεν το κάνεις αυτό, παίρνεις ποινή 10 δευτερολέπτων, αυτός είναι ο κανόνας

Πραγματικά είναι λίγο λυπηρό το τέλος και συνέβησαν πολλά πράγματα που δεν έπρεπε να είχαν συμβεί, οπότε αυτός θα είναι μάλλον ο τελευταίος μου αγώνας στο North West δυστυχώς. Δεν πρόκειται να είμαστε εδώ και να μας φέρονται με τον τρόπο που μας φέρονται, και οι κανόνες να κάμπτονται για ορισμένους ανθρώπους αλλά όχι για άλλους».

Ο Dunlop, από την πλευρά του, είπε ότι ο λόγος που δεν σταμάτησε στο stop box στον πρώτο γύρο ήταν για λόγους ασφαλείας και ότι δεν απέκτησε πλεονέκτημα με τον ίδιο να δηλώνει “Έχουμε ένα μικρό παράπονο από μερικούς αναβάτες εδώ στο parc ferme σχετικά με το εσάκι του Mather. Σπρωχτήκαμε στο εσάκι: Ο Pete (Peter Hickman) πέρασε πάνω από το γρασίδι, το οποίο ήταν επικίνδυνο και για την ασφάλειά μου πέρασα πάνω από το κράσπεδο, χωρίς να σταματήσω.

Εκνευρισμός στον North West 200: Ο Peter Hickman καταγγέλλει ευνοϊκή μεταχείριση Michael Dunlop Απειλεί πως δεν θα ξανά τρέξει μετά την ακύρωση ποινής του Michael Dunlop  Ένα περιστατικό στο δεύτερο αγώνα των Superbikes επισκίασε μια από τις καλύτερες αποδόσεις του Michael Dunlop στο North West 200. Ο Dunlop πέρασε το εσάκι του Mather στον πρώτο γύρο του αγώνα Superbike αλλά δεν σταμάτησε όπως ορίζει ο κανονισμός. Ο Hickman συνέχισε επίσης κατευθείαν στο εσάκι, αλλά σταμάτησε στο κουτί του στοπ, όπως όφειλε πριν εκκινήσει ξανά.  Αργότερα ο Dunlop έκανε και άλλο λάθος και έχασε περισσότερο χρόνο, αλλά ήταν ακόμα σε θέση να φτάσει τον ομόσταυλο του Hickman, Davey Todd. Ο Βορειοϊρλανδός κατάφερε να περάσει τον Άγγλο αναβάτη στον τελευταίο γύρο και να πάρει την πρώτη του νίκη στην κατηγορία Superbike του North West 200 μετά το 2016. Αρχικά, στον Dunlop επιβλήθηκε ποινή 10 δευτερολέπτων και κατατάχθηκε τρίτος με διορθωμένο χρόνο. Στη συνέχεια όμως η ποινή ανακλήθηκε, έτσι ο Dunlop ανακηρύχθηκε νικητής. Ο Hickman τερμάτισε τρίτος στον αγώνα, αλλά αρνήθηκε να ανέβει μαζί με τους Dunlop και Todd στο βάθρο μετά τον αγώνα. Ο Hickman εξέφρασε έντονα την άποψή του για το αποτέλεσμα που θα έπρεπε να έχει προκύψει από τους αγωνοδίκες και δήλωσε: «Είναι πολύ απλό, πρέπει να σταματήσεις στο κουτί του στοπ, να πατήσεις το πόδι σου και να ξεκινήσεις ξανά. Εγώ σταμάτησα στο κουτί του stop και πήγα - όπως πρέπει. Αν δεν το κάνεις αυτό, παίρνεις ποινή 10 δευτερολέπτων, αυτός είναι ο κανόνας Πραγματικά είναι λίγο λυπηρό το τέλος και συνέβησαν πολλά πράγματα που δεν έπρεπε να είχαν συμβεί, οπότε αυτός θα είναι μάλλον ο τελευταίος μου αγώνας στο North West δυστυχώς. Δεν πρόκειται να είμαστε εδώ και να μας φέρονται με τον τρόπο που μας φέρονται, και οι κανόνες να κάμπτονται για ορισμένους ανθρώπους αλλά όχι για άλλους». Ο Dunlop, από την πλευρά του, είπε ότι ο λόγος που δεν σταμάτησε στο stop box στον πρώτο γύρο ήταν για λόγους ασφαλείας και ότι δεν απέκτησε πλεονέκτημα με τον ίδιο να δηλώνει “Έχουμε ένα μικρό παράπονο από μερικούς αναβά

Ο κανόνας είναι ότι αν περάσεις από το εσάκι, όπως και αν περάσεις από το κουτί του στοπ, σταματάς και πατάς το πόδι σου. Για λόγους ασφαλείας δεν μπορούσα να το κάνω αυτό, δεν μπορούσα να πηδήξω από το γρασίδι στο κουτί του στοπ, ήταν πολύ επικίνδυνο.

Αλλά προφανώς (ο Hickman και ο Todd) έχουν πρόβλημα με αυτό. Όμως δεν απέκτησα πλεονέκτημα, τους πέρασα όλους και κέρδισα τον αγώνα. Αυτό είναι αρκετό για μένα”.

Και πρόσθεσε: “Ο Pete πέρασε και μπήκε μέσα. Οι αναβάτες είναι πολλοί, ξέρεις ότι κάποιος θα πάει ευθεία, δεν μπορείς να αρχίσεις να κάνεις ελιγμούς. Πήρα μια απόφαση- ανέβηκα στο κράσπεδο, αυτός (ο Hickman) ανέβηκε στο κράσπεδο αλλά αποφάσισε να κατέβει, κάτι που ήταν αρκετά επικίνδυνο, νομίζω. Αλλά δεν απέκτησα πλεονέκτημα. Ο κόσμος με προσπέρασε, έκανα άλλο ένα λάθος και δεν βλέπω το λόγο για τον οποίο γίνεται τόσος ντόρος”.

Να προσθέσουμε εδώ πως με τον όρο εσάκι (chicane) αναφερόμαστε σε ένα σύνολο τεχνητών στροφών που προστίθεται στην πίστα για να επιβραδύνει τις μοτοσυκλέτες σε συγκεκριμένα σημεία υψηλής ταχύτητας, ώστε να βελτιωθεί η ασφάλεια των αναβατών.

Ετικέτες