"ADV 2 Dubai 2016": Στο “Μανχάταν της Ερήμου”

Από τον

Λάζαρο Μαυράκη

18/4/2016

Αναζητώντας νέες ταξιδιωτικές εμπειρίες και γοητευτικούς προορισμούς όσο και συναρπαστικούς, ο Κωνσταντίνος Μητσάκης ξεκινά στις 21/4/2016 μια ακόμα μοτοσυκλετιστική περιπέτεια στους δρόμους της Μέσης & Εγγύς Ανατολής.
Με εκκίνηση την Αθήνα και "γραμμή τερματισμού" το κοσμοπολίτικο Dubai, ο Έλληνας αναβάτης σκοπεύει να πραγματοποιήσει το ταξιδιωτικό εγχείρημα "ADV 2 Dubai 2016", διανύοντας 7.400 χιλιόμετρα σε τέσσερις ασιατικές χώρες (Τουρκία, Ιράν, Η.Α.Ε., Ομάν).

Επιδίωξη του Κώστα Μητσάκη είναι, μετά από ακριβώς 22 ημέρες να "πατήσει" στο Ντουμπάι, το "Μανχάταν της Ερήμου", ενώ θα υπάρχουν ενημερώσεις και updates καθ' όλη την διάρκεια του ταξιδιού του, με φωτογραφίες και κείμενα στο www.motomag.gr. Για όγδοη συνεχόμενη χρονιά, η ΚΤΜ S.E.E στηρίζει τα ταξιδιωτικά πλάνα του Μητσάκη και παραχωρεί για τις ανάγκες του "ADV 2 Dubai 2016" μια ΚΤΜ 1050 Adventure, μαζί με τον απαραίτητο ενδυματολογικό εξοπλισμό.
Στη νέα μοτο-περιπέτειά του, ο Κωνσταντίνος Μητσάκης έχει την πολύτιμη υποστήριξη των εταιρειών-χορηγών:

1) KTM S.E.E
2) Coffee Company "Mikel"
3) Ταξιδιωτικό γραφείο "Marine Tours"
4) Κατάστημα φωτογραφικών "Photoagora GR"
5) Περιοδικό μοτοσυκλέτας "ΜΟΤΟ"
6) Κατάστημα ελαστικών "Rider's Shop"
7) Εταιρία ηλεκτρονικών εφαρμογών-εξοπλισμού "Smart Access"

Τέλη κυκλοφορίας με το μήνα – Η διαδικασία ξεκινά από την 1η Απριλίου

Ποιο είναι το ποσό που πρέπει να καταβληθεί και ποιες οι προϋποθέσεις
cover
Από τον

Παύλο Καρατζά

27/3/2026

Μέσω της ψηφιακής πλατφόρμας myCAR της ΑΑΔΕ, οι ιδιοκτήτες των οχημάτων θα μπορούν να πληρώνουν τέλη κυκλοφορίας μόνο για τους μήνες που επιθυμούν να χρησιμοποιήσουν το όχημά τους, με τη ρύθμιση που έρχεται ενόψει της πασχαλινής περιόδου.

Στην πλατφόρμα myCAR, από την πρώτη Απριλίου οι ιδιοκτήτες θα μπορούν να πληρώσουν μόνο τα τέλη που αναλογούν στο χρονικό διάστημα που επιθυμούν να χρησιμοποιήσουν το όχημά τους έως το τέλος του έτους και χωρίς προσαυξήσεις.

Περισσότεροι από 120.000 ιδιοκτήτες αυτοκινήτων και δικύκλων είχαν καταθέσει τις πινακίδες των οχημάτων τους τον Δεκέμβριο του 2025, όπως και τα προηγούμενα χρόνια και με το μέτρο αυτό μπορούν να τις πάρουν πίσω.

Αυτό πρακτικά σημαίνει πως ένας ιδιοκτήτης που θέλει να κυκλοφορήσει το όχημα του για ένα μήνα, θα καταβάλει το 1/12 των τελών κυκλοφορίας, για δύο μήνες τα 2/12 κλπ.

Ωστόσο, πριν επανεκκινηθεί το όχημα θα προηγηθεί online έλεγχος εάν είναι ασφαλισμένο κατά την ημερομηνία και ώρα συμπλήρωσης της σχετικής αίτησης και στη συνέχεια να γίνει η υποβολή του αιτήματος, ενώ όσοι έχουν καταθέσει τις πινακίδες του οχήματός τους στην εφορία θα πρέπει να υποβάλλουν το αίτημα στη αρμόδια Δ.Ο.Υ. για να τις παραλάβουν. Στην περίπτωση που υπάρχουν συνιδιοκτήτες σε ένα όχημα για να αρθεί η ακινησία θα πρέπει να είναι σύμφωνοι όλοι οι συνιδιοκτήτες.

Θυμίζουμε πως:

  • Κάθε ιδιοκτήτης οχήματος μπορεί να εκμεταλλευτεί αυτή τη δυνατότητα μόνο μια φορά κάθε χρόνο.
  • Ο μήνας άρσης ακινησίας λογίζεται ακέραιος, ακόμη κι αν η διαδικασία γίνει μέσα στον μήνα.
  • Η πληρωμή των τελών για το επιθυμητό διάστημα γίνεται εφάπαξ και όχι σε δόσεις.
  • Όταν λήξει η περίοδος που πληρώθηκαν τα τέλη ο ιδιοκτήτης θα πρέπει να ξαναθέσει ο όχημα σε ακινησία, αλλιώς κινδυνεύει με πρόστιμο που εκδίδεται αυτομάτως.