Αγώνας Enduro στο χιόνι: Πρωτάθλημα "Ice Gladiators" [VIDEO]

Στην πίστα με το μεγαλύτερο υψόμετρο στον κόσμο!
Θάνο Αμβρ. Φελούκα
Από τον

Θάνο Αμβρ. Φελούκα

15/2/2021

Σημερινό και ταιριαστό με τις ημέρες μας, το video από την Ανδόρα, το μικρό περίκλειστο κράτος -φορολογικός παράδεισος- ανάμεσα σε Ισπανία και Γαλλία. Εκεί όπου διοργανώνεται το πρωτάθλημα «Μονομαχίας σε Πάγο» με Enduro και συμμετοχές Ισπανών και Γάλλων αναβατών.

Δεν έχει σχέση με τους γνωστούς αγώνες σε πάγο, θυμίζει αρκετά το flat-track αλλά διεξάγεται σε μία κανονική ασφάλτινη πίστα γεμάτη στροφές, και φυσικά μπόλικο χιόνι. Ας σταθούμε λίγο στο σημείο της πίστας. Η Ανδόρα, ένα κράτος με 80.000 κατοίκους, έκταση ελάχιστα μεγαλύτερη από την Αθήνα που μέσα εκεί περικλείεται η πρωτεύουσα και 7-8 χωριά και οικισμοί, έχει την δική της πίστα, την Pas de la Casa Andora Circuit. Η οποία απολαμβάνει μάλιστα τον τίτλο της ψηλότερης ασφάλτινης πίστας του κόσμου, στα 2.400 μέτρα!
Πρόκειται για ένα σύστημα δρόμων που με κινητά διαχωριστικά μπορούν να δημιουργήσουν διαφορετικές διατάξεις και καθώς έχει ένα ελάχιστο πλάτος δεν περιορίζεται μόνο στα καρτ και τις μικρές μοτοσυκλέτες αλλά μπορεί να φιλοξενήσει κανονικούς αγώνες και είναι ξακουστή για τα drift που διοργανώνονται εκεί. Περιλαμβάνει και flat track χώρο, όπως και μία επίπεδη πλατφόρμα 5 στρεμμάτων που μπορούν να γίνουν πολλά διαφορετικά αθλήματα ενώ, εξαιτίας του υψομέτρου το χειμώνα λειτουργεί ως πίστα πάγου με την ίδια πάντα χάραξη, μήκους ενός χιλιομέτρου με 11 στροφές και 14 μέτρα πλάτος. Άλλωστε στα 2.400 μέτρα, πολλά πάνω από τον ψηλότερο ασφαλτοστρωμένο δρόμο της Ελλάδας και ελάχιστα κάτω από τον δικό μας χωματόδρομο με το μεγαλύτερο υψόμετρο, όπου πέρασε το Mega Test του 2019, η πίστα στην Ανδόρα περνά πολύ καιρό καλυμμένη από τα χιόνια.

Ξεκινώντας από το πρωί και με τον ήλιο να κρύβεται γρήγορα, τα φώτα της πίστας εξασφαλίζουν πως οι αγώνες δεν θα διεξάγονται κυνηγώντας το φως, και στο τέλος οι συμμετέχοντες έχουν την ευκαιρία να πάρουν μέρος σε κάτι εξαιρετικά διασκεδαστικό, όπου μία ιδέα μπορεί κανείς να πάρει στο video που ακολουθεί:

 

Ανάκληση Honda CL 250/500 και Rebel 500 για το παξιμάδι τιμονόπλακας

Ανακοινώθηκε μέσω του ευρωπαϊκού συστήματος ανακλήσεων RAPEX - Είμαστε σε αναμονή για το αν θα ισχύσει και στην Ελλάδα
Rebel
Από τον

Παύλο Καρατζά

19/6/2026

Μέσω του ευρωπαϊκού συστήματος ανακλήσεων RAPEX, ανακοινώθηκε η ανάκληση των Honda CL250A, CL250A3, CL500A, CMX500A και CMX500A2, με ημερομηνία παραγωγής 01.12.2022 - 31.03.2025, καθώς ενδέχεται το παξιμάδι τιμονόπλακας να μην έχει σφιχτεί σωστά.

Όπως αναφέρει η ανάκληση, "ενδέχεται το παξιμάδι της τιμονόπλακας να μην έχει σφιχτεί σωστά. Εάν χαλαρώσει ενώ η μοτοσυκλέτα βρίσκεται σε κίνηση, αυτό θα μπορούσε να επηρεάσει το σύστημα διεύθυνσης και να προκαλέσει απώλεια ελέγχου, αυξάνοντας τον κίνδυνο πτώσης, όπως και να θέσει σε κίνδυνο άλλους χρήστες του οδικού δικτύου."

Μέχρι τώρα η ανάκληση έχει επισημανθεί σε Γαλλία, Ιρλανδία, Ισλανδία, Λουξεμβούργο, Ουγγαρία, Σλοβενία και Σουηδία και είμαστε σε αναμονή για το αν θα ισχύσει και στην Ελλάδα.

Ετικέτες