Ανάκληση BMW F 750/850 GS

Πρόβλημα με τις αντλίες λαδιού
Από τον

Πάνο Καραβοκύρη

28/8/2018

Μετά από στατικές δοκιμές που διεξήγαγε η BMW στον κινητήρα των 853 κυβικών που χρησιμοποιείται στα F750GS και F850GS, διαπιστώθηκε απο το εργοστάσιο πως η αντλία λαδιού δεν συμμορφώνεται στις απαιτούμενες προδιαγραφές. Συγκεκριμένα λόγω της ελαττωματικής λειτουργία της, η BMW προχώρησε στην ανάκληση 1.385 μοτοσυκλετών από την ευρωπαϊκή αγορά, με 229 απ’ αυτές να βρίσκονται στην Γερμανία. Η δυσλειτουργία της μπορεί να προκαλέσει είτε κάποια ζημιά είτε μόνιμη βλάβη στον κινητήρα λόγω της ελλιπούς τροφοδοσίας λαδιού. Ο εκπρόσωπος της BMW Gerhard Lindner, ανέφερε πως “μπορούμε να εντοπίσουμε τις μοτοσυκλέτες από τον αριθμό πλαισίου, οι περισσότερες από αυτές δεν βρίσκονται στα χέρια των καταναλωτών, αλλά στις βιτρίνες των αντιπροσωπειών.” Όσον αφορά την αγορά της Γερμανίας, δήλωσε πως οι 50 κάτοχοι των μοντέλων έχουν ήδη ειδοποιηθεί για την ανάκληση. Επίσης δήλωσε πως “είναι σημαντικό ότι αναγνωρίσαμε το πρόβλημα άμεσα”. Εμείς από τη πλευρά μας ήρθαμε σε επικοινωνία με την ελληνική αντιπροσωπεία της BMW για να λάβουμε περαιτέρω πληροφορίες όσον αφορά την ανάκληση. Οι αντιπρόσωποι της BMW μας διαβεβαίωσαν πως καμία από τις 1.385 ελαττωματικές μοτοσυκλέτες που αφορά η ανάκληση δεν βρίσκεται στην ελληνική αγορά. Γεγονός απόλυτα λογικό καθώς οι κινήσεις της BMW ήταν άμεσες και περιόρισε το πρόβλημα αισθητά.

Ducati Desmosedici GP8 - Δόθηκε για εντυπωσιακό ποσό έπειτα από δημοπρασία

Με βαφή φόρο τιμής στον Nicky Hayden - Αλλά χωρίς αγωνιστικό ιστορικό
Nicky Hayden GP8 Tribute
Από τον

Φίλιππο Σταυριδόπουλο

3/9/2025

Μια αυθεντική Ducati Desmosedici GP8 στα αγαπημένα χρώματα του Nicky Hayden άλλαξε χέρια για ένα διόλου ευκαταφρόνητο ποσό παρά το γεγονός ότι δεν συνοδεύεται από αρχείο με τις αγωνιστικές της επιτυχίες. Φέρει ωστόσο εξαρτήματα που χρησιμοποίησε και ο "Kentucky Kid".

Καταφέρνοντας να πάρει τον τίτλο το 2006 από τον Valentino Rossi στο τελευταίο αγώνα εκείνης της χρονιάς ο Hayden ήταν ο τελευταίος παγκόσμιος πρωταθλητής του MotoGP από τις Ηνωμένες Πολιτείες, ένας αναβάτης που προσπαθούσε πάντα να δείχνει την αγάπη που είχε για την πατρίδα του. Όμως ο σεβασμός και η αγάπη που δεχόταν από τους φίλους των αγώνων μοτοσυκλέτας ξεπερνούσαν τα αμερικάνικα σύνορα με τον Kentuky Kid να είναι ένας από τους πλέον αγαπητούς αναβάτες παρόλο που υστερούσε σε αγωνιστικές επιτυχίες αν συγκριθεί με άλλους παγκόσμιους πρωταθλητές.

Nicky Hayden Ducati GP8 δημοπρασία

Η μοτοσυκλέτα που βλέπετε στις οθόνες σας είναι μια αυθεντική GP8 που αγοράστηκε αποσυναρμολογημένη από το εργοστάσιο τον Φεβρουάριο του 2010, ενώ το πλαίσιό της κατασκευάστηκε τον Ιούλιο του 2008. Κατά τη συναρμολόγησή της χρησιμοποιήθηκαν μόνο γνήσια εξαρτήματα της Ducati Corse, τοποθετήθηκε στον κινητήρα ένας ολοκαίνουργιος και αχρησιμοποίητος στροφαλοθάλαμος, ενώ το ρεζερβουάρ που φέρει είχε χρησιμοποιηθεί από τον Nicky Hayden, όπως και άλλα μέρη της -δεν διευκρινίζεται ποια είναι αυτά στη σχετική ανάρτηση. Είναι βαμμένη στα χρώματα της αμερικάνικης σημαίας για τα οποία ο Hayden είχε ιδιαίτερη λατρεία, τα ίδια με εκείνα που έφερε και η μοτοσυκλέτα που δοκίμασε στο τέλος της σεζόν 2008 πριν τρέξει για την Ducati το 2009.

Είναι αρκετό λοιπόν το βάψιμο "σήμα κατατεθέν" του Hayden ώστε να δικαιολογήσει ένα ποσό κοντά στα 250.000 ευρώ; Για έναν συλλέκτη η απάντηση ήταν “ναι” όπως φάνηκε και στη δημοπρασία που πραγματοποίησε ο οίκος RM Sotheby's στο Monterey των ΗΠΑ η Desmosedici GP8 βρήκε τον νέο ιδιοκτήτη της.

Η μοτοσυκλέτα βρίσκεται σε κατάσταση εκθεσιακού μοντέλου, άρα δεν μπορεί να κινηθεί έτσι όπως είναι στον δρόμο ή στην πίστα. Με την προσθήκη των κατάλληλων εξαρτημάτων, ωστόσο, μπορεί να επιστρέψει σε πλήρη λειτουργική κατάσταση για χρήση εντός πίστας. Σε κάθε περίπτωση αυτή η GP8, όπως και οποιοδήποτε ενθύμιο που σχετίζεται με τον Nicky Hayden και την αγωνιστική του κληρονομιά διαθέτουν και μια πρόσθετη συλλεκτική αξία.

Nicky Hayden GP8 Tribute