Ανάκληση Suzuki DR-Z400S και DR-Z400SM – Έφτασε και στην Αμερική

Ελλιπής ροπή σύσφιξης στο κάλυμμά του δοχείου υγρών φρένων της πίσω αντλίας
Recall DR-Z4S / SM
Από τον

Φίλιππο Σταυριδόπουλο

29/12/2025

Διαρροή υγρού φρένων λόγω της ελλιπούς ροπής σύσφιξης στο κάλυμμά του δοχείου υγρών φρένων της πίσω αντλίας ενδέχεται να μειώσει την απόδοση πέδησης και να αυξήσει τον κίνδυνο ατυχήματος.

Η Suzuki ανακοίνωσε την ανάκληση ασφαλείας για την οποία σας είχαμε ενημερώσει που αφορά μοτοσυκλέτες Suzuki DR-Z400S ετών 2025-2026 και DR-Z400SM έτους 2025, στην Υπηρεσία Οδικής Ασφάλειας των ΗΠΑ (NHTSA).

Η ανάκληση φέρει τον αριθμό καμπάνιας NHTSA 25V873000 και αφορά συνολικά 3.003 μοτοσυκλέτες.

Σύμφωνα με την ανακοίνωση, οι βίδες στερέωσης του καπακιού στο δοχείο υγρού φρένων της πίσω αντλίας ενδέχεται να μην έχουν σφιχτεί επαρκώς κατά την παραγωγή. Αυτό μπορεί να οδηγήσει σε διαρροή υγρού φρένων, με αποτέλεσμα τη μείωση της απόδοσης πέδησης και την αύξηση της απόστασης ακινητοποίησης.

recall suzuki dr-z4s/sm

Η Suzuki θα προχωρήσει σε έλεγχο και σωστή σύσφιξη των βιδών, χωρίς καμία οικονομική επιβάρυνση για τους ιδιοκτήτες.
Οι επιστολές ενημέρωσης προς τους κατόχους αναμένεται να αποσταλούν στις 9 Ιανουαρίου 2026.

Οι κάτοχοι των παραπάνω μοτοσυκλετών καλούνται να απευθυνθούν άμεσα στο επίσημο δίκτυο Suzuki για τον απαραίτητο έλεγχο και την αποκατάσταση του προβλήματος.

Μετά την ολοκλήρωση των εργασιών, θα τοποθετείται πράσινο αναγνωριστικό αυτοκόλλητο στο πλαίσιο της μοτοσυκλέτας, κοντά στη σφράγιση του αριθμού πλαισίου, ως ένδειξη ότι η ανάκληση έχει πραγματοποιηθεί.

Σύμφωνα με την ενημέρωση που υπάρχει στην Ελλάδα οι παρτίδες μοτοσυκλετών που έχουν εισαχθεί εδώ δεν επηρεάζονται από την ανωτέρω ανάκληση καθώς έχουν θα έχουν όλες περάσει από την σωστή διαδικασία. Οπότε σε περίπτωση που δείτε να κυκλοφορεί στο διαδίκτυο ενημέρωση περί ανάκληση για το πίσω φρένο, θα γνωρίζετε ότι έχει ήδη επιλυθεί για την χώρα μας.

Δήμος Αθηναίων: Σηκώνει δίκυκλα αντί να φτιάξει πάρκινγκ!

Αυτά συμβαίνουν όταν σε νοιάζει η επικοινωνία και όχι η ουσία
dimos
Από τον

Παύλο Καρατζά

5/2/2026

Για ακόμη μία φορά η δημοτική αστυνομία σε συνεργασία με την τροχαία Αθηνών προχώρησαν σε 30 άρσεις δικύκλων και εντόπισαν ακόμη 22 παραβάσεις. Οι παρεμβάσεις πραγματοποιήθηκαν ενδεικτικά στις οδούς Υμηττού, Ακαδημίας, Πανεπιστημίου, Πατησίων, Σταδίου, Φιλελλήνων και Αμαλίας.

Σωστή βάσει νόμου είναι η παραπάνω ενέργεια, με ένα μεγάλο “αλλά” να πλανάται στον ορίζοντα. Για αρχή, καλό θα ήταν ο δήμος Αθηναίων να φτιάξει δημόσια πάρκινγκ στο κέντρο της πόλης, εφόσον στην ανακοίνωσή του δηλώνει πως στόχος του είναι η ενίσχυση της οδικής ασφάλειας και τη βελτίωση της καθημερινότητας στην πόλη. Οι κάτοικοι του κέντρου σπαταλούν απίστευτο ποσοστό από τον χρόνο τους για να μετακινηθούν και έπειτα να βρουν μία θέση πάρκινγκ. Το γεγονός αυτό έχει εκτός των άλλων και τεράστιο περιβαλλοντικό αποτύπωμα στην πόλη.

Επίσης, οι αναβάτες δικύκλων ρισκάρουν κυριολεκτικά τη ζωή τους -που είναι βεβαίως επιλογή τους- για να μετακινηθούν, όμως συνεισφέρουν απίστευτα πολύ στο τεράστιο κυκλοφοριακό πρόβλημα της Αθήνας και δεν βρίσκουν θέση πάρκινγκ για τα οχήματά τους, καθώς αφενός αυτοκίνητα παρκάρουν πολλές φορές στις θέσεις τους, αφετέρου οι θέσεις αυτές είναι ελάχιστες και σε καμία περίπτωση δεν μπορούν να εξυπηρετήσουν τα χιλιάδες δίκυκλα που κυκλοφορούν στο κέντρο.

parkarisma

Όπως έχει πει και ο Γερμανός φιλόσοφος Εμάνουελ Καντ, το ηθικό είναι νόμιμο, αλλά το νόμιμο δεν είναι πάντα ηθικό και αυτό ακριβώς συμβαίνει στη συγκεκριμένη περίπτωση, αφού δεν είναι νόμιμο να παρκάρεις το δίκυκλό σου πάνω σε πεζοδρόμιο, όμως τι κάνεις σε περίπτωση που δεν βρίσκεις θέση για το όχημά σου και πόσο παράνομο και ανήθικο είναι να παρκάρεις το δίκυκλό σου όπως στην παραπάνω εικόνα, που δεν ενοχλεί τους διερχόμενους. Προσοχή, δεν αναφέρομαι σε περιπτώσεις που ένα δίκυκλο κλείνει το πεζοδρόμιο και δεν αφήνει χώρο για καρότσια, διαβάσεις κλπ, εκεί πρέπει να κοπούν κλήσεις, γιατί εκτός από παράνομο είναι και θέμα σεβασμού στον συνάνθρωπο.

Οπότε σε μία πόλη με απίστευτο κυκλοφοριακό πρόβλημα, έλλειψη θέσεων παρκινγκ, ρυμοτομία για κλάματα, κάκιστους δρόμους, υψηλή ρύπανση και ένα σωρό ακόμα προβλήματα που θα χρειαστώ δύο – τρία ακόμα άρθρα για να τα συμπεριλάβω όλα, αυτό που δεν ανέχεται ο δήμος Αθηναίων είναι το παράνομο παρκάρισμα των δικύκλων. Τότε ένα μεγάλο εύγε από εμένα στον δήμαρχο, στο επιτελείο του, στην δημοτική αστυνομία και τροχαία που μας έλυσαν το τεράστιο αυτό πρόβλημα και από σήμερα θα κοιμόμαστε ήσυχοι.