Απαγόρευση μοτοσυκλετών που κάνουν θόρυβο στην Γερμανία!

Πόλεμος στην ηχορύπανση
Από τον

Λάζαρο Μαυράκη

19/5/2020

Η γερμανική κυβέρνηση σχεδιάζει να πάρει δραστικά μέτρα κατά της ηχορύπανσης, με την τοποθέτηση ακουστικών καμερών σε όλη την επικράτεια, και με την απαγόρευση των μοτοσυκλετών που κάνουν φασαρία για συγκεκριμένες ημέρες.

Ενώ οι ακουστικές κάμερες είναι κάτι που εξετάζουν πολλές ευρωπαϊκές κυβερνήσεις εδώ και καιρό, το δεύτερο μέτρο που σχεδιάζει να πάρει η γερμανική κυβέρνηση, αποτελεί έναν ακόμη μεγαλύτερο περιορισμό. Ο νέος νόμος που ψηφίσθηκε αυτόν το μήνα, απαγορεύει πολλές μοτοσυκλέτες στην στάνταρ μορφή τους να κυκλοφορούν σε συγκεκριμένες περιοχές τις Κυριακές και τις αργίες. Θα επιτρέπονται μόνο μοτοσυκλέτες με εναλλακτικούς κινητήρες (ηλεκτρικούς) να κυκλοφορούν στους δρόμους εκείνες τις ημέρες.

Επιπλέον, οι ομοσπονδιακές αρχές θέλουν να δώσουν το δικαίωμα στους αστυνομικούς να ακινητοποιούν οχήματα, σε περίπτωση που κάνουν πολύ θόρυβο, ή να τα κατάσχουν επί τόπου. Θα μπορούν επίσης, αν ο νόμος περάσει από το κοινοβούλιο, να κόβουν κλήσεις σε μοτοσυκλέτες και αυτοκίνητα, που είναι υπερβολικά θορυβώδη.

Πέρα από τους νέους κανονισμούς στο δρόμο, θα γίνει και μια αλλαγή που μπορεί να επηρεάσει όλες τις νέες μοτοσυκλέτες που πωλούνται στην Γερμανία, καθώς η κυβέρνηση θέλει να περιορίσει το όριο θορύβου στα 80db. Αναλογιστείτε μόνο ότι στην Αγγλία, για παράδειγμα, τα track days θέτουν όριο τα 100db, οπότε ο νέος αυτός κανονισμός θα υποχρεώνει τις καινούργιες μοτοσυκλέτες που πωλούνται στην Γερμανία να είναι πολύ πιο "ήσυχες" απ' ό,τι είναι αυτή την στιγμή.

Αν και οι συγκεκριμένοι νόμοι δεν επηρεάζουν τις υπόλοιπες χώρες της Ε.Ε., μοτοσυκλέτες που θα παίρνουν έγκριση τύπου για την Γερμανία και την Ελλάδα για παράδειγμα, θα μπορούσαν να επηρεαστούν από το όριο θορύβου. Οι πιθανότητες για κάποιο εργοστάσιο, όπως της BMW, να φτιάξει μοτοσυκλέτες με διαφορετικές προδιαγραφές για την εγχώρια αγορά και διαφορετικές για τον υπόλοιπο κόσμο, είναι εξαιρετικά μικρές…

 

Aprilia Racing MotoGP και Monster Energy ανακοίνωσαν πολυετή συνεργασία από το 2026

Ξεκινάει επίσημα από το Grand Prix της Ιταλίας στο Mugello
Aprilia Monster Energy
Από τον

Φίλιππο Σταυριδόπουλο

29/5/2026

Η συμφωνία προβλέπει πως η Monster Energy θα αποτελέσει βασικό χορηγό της εργοστασιακής ομάδας της Aprilia από το 2026, ενώ από το 2027 θα αναβαθμιστεί με το brand να εμφανίζεται και στο όνομα της ομάδας.

Στο πλαίσιο της συνεργασίας, το χαρακτηριστικό λογότυπο της Monster Energy θα εμφανίζεται στις εργοστασιακές RS-GP, στις αγωνιστικές φόρμες των αναβατών και στα υπόλοιπα βασικά στοιχεία της ομάδας.

Η Aprilia Racing χαρακτηρίζει τη συμφωνία ως ένα σημαντικό στρατηγικό βήμα για το αγωνιστικό της πρόγραμμα σε μια περίοδο όπου η ομάδα βρίσκεται σε συνεχή άνοδο. Μάλιστα υπογραμμίζει ότι πρόκειται για τον πρώτο title sponsor στην ιστορία της εργοστασιακής της ομάδας στα MotoGP.

Aprilia Monster Energy

Η ιταλική εταιρεία από το Noale σημειώνει πως η συνεργασία με έναν παγκόσμιο συνεργάτη όπως η Monster Energy ενισχύει περαιτέρω τη θέση της στο κορυφαίο επίπεδο των αγώνων μοτοσυκλέτας.

Aprilia Monster Energy

Συνεχής αγωνιστική άνοδος για την Aprilia

Η ανακοίνωση της συνεργασίας έρχεται σε μια ιδιαίτερα επιτυχημένη αγωνιστική περίοδο για την Aprilia Racing.

Aprilia Monster Energy

Το 2025 αποτέλεσε την πιο επιτυχημένη σεζόν της ιστορίας της στα MotoGP, με τις περισσότερες νίκες σε μία χρονιά, την τρίτη θέση στο πρωτάθλημα αναβατών με τον Marco Bezzecchi και τη δεύτερη θέση στο πρωτάθλημα κατασκευαστών.

Aprilia Monster Energy

Η ανοδική πορεία συνεχίζεται και το 2026, με την Aprilia να έχει κατακτήσει τις τρεις πρώτες νίκες της χρονιάς, να έχει βρεθεί στο βάθρο στους πέντε πρώτους αγώνες της σεζόν και να πετυχαίνει για πρώτη φορά τριπλή παρουσία στο βάθρο με το 1-2-3 στο Grand Prix Γαλλίας.

Aprilia Monster Energy

Η ομάδα βρίσκεται επίσης στην κορυφή της βαθμολογίας αναβατών με τους Marco Bezzecchi και Jorge Martin, ενώ προηγείται τόσο στο πρωτάθλημα κατασκευαστών όσο και στο πρωτάθλημα ομάδων.

Aprilia Monster Energy

Δηλώσεις Rivola και Monster Energy

Ο CEO της Aprilia Racing, Massimo Rivola, δήλωσε: "Είμαστε εξαιρετικά χαρούμενοι που ανακοινώνουμε αυτή τη συνεργασία με μια παγκόσμια εταιρεία όπως η Monster Energy, η οποία θα βρίσκεται δίπλα μας το 2026 ως βασικός χορηγός και από το 2027 θα μπει και στον τίτλο της ομάδας. Η συμφωνία αυτή αποτελεί ένα σημαντικό ορόσημο για την Aprilia και επισφραγίζει την πορεία επιτυχιών της ομάδας μας."

Aprilia Monster Energy

Από την πλευρά της Monster Energy, ο Αθλητικός Εμπορικός Διευθυντής, Mitch Covington, συμπλήρωσε πως, "η συνεργασία με την Aprilia αποτελεί ένα σημαντικό βήμα για τη Monster Energy στα MotoGP. Η ομάδα έχει καθιερωθεί ως μία από τις πιο ανταγωνιστικές και εξελισσόμενες δυνάμεις του πρωταθλήματος και ανυπομονούμε να αποτελέσουμε μέρος αυτής της πορείας."

Aprilia Monster EnergyAprilia Monster Energy