Αποχωρεί από την κεφαλή της KTM ο Stefan Pierer! Νέος CEO ο Gottfried Neumeister

Όλα βάση προγράμματος
Αποχωρεί από την κεφαλή της KTM ο Steran Pierer! Νέος CEO ο Gottfried Neumeister
Θάνο Αμβρ. Φελούκα
Από τον

Θάνο Αμβρ. Φελούκα

24/1/2025

Σε μία κίνηση που περίμεναν παράγοντες της αγοράς αλλά θα φανεί ως μία σημαντική αλλαγή στο ευρύ κοινό που θα σηματοδοτήσει την επιστροφή στην κανονικότητα για την KTM, προχώρησε σήμερα η KTM AG ανακοινώνοντας την αλλαγή CEO.

Σε κάθε περίπτωση είναι μία ιστορική στιγμή καθώς ο Stefan Pierer ανέλαβε την χρεωκοπημένη, δίχως προσανατολισμό και με ασαφή γκάμα KTM το 1992 και την μεταμόρφωσε στην παγκόσμια ηγέτιδα του off road και έπειτα στον μεγαλύτερο Ευρωπαίο κατασκευαστή.

Από σήμερα παραδίδει την σκυτάλη στον μέχρι πρότινος Co-CEO  Gottfried Neumeister και ο ίδιος ο Pierer θα παραμείνει μέλος του Executive Board και μέλος της οικογένειας της KTM.

«Για εμένα η KTM ήταν πάντα κάτι περισσότερο από μία εταιρεία, ήταν το πάθος μου, η αποστολή μου στη γη και η οικογένειά μου. Η απόφαση να παραδώσω τα ινία δεν ήταν εύκολη. Είμαι βαθιά πεπεισμένος πως ο Gottfried Neumeister με την στρατηγική του, την διορατικότητά του και την αφοσίωσή του, είναι η κατάλληλη επιλογή να ηγηθεί της KTM και να την οδηγήσει στο μέλλον» δήλωσε ο Stefan Pierer.

Ο Gottfried Neumeister φέρνει εκτεταμένη εμπειρία στην διαχείριση μεγάλων εταιρειών και κυρίως στην αναδιάρθρωση τους, την τελευταία φορά το έκανε σε όμιλο με 12.000 θέσεις εργασίας, πάνω από 2 φορές μεγαλύτερο από την KTM.

«Ο Stefan Pierer έχει δημιουργήσει μία μοναδική εταιρεία που αντανακλά το πάθος και το πνεύμα πρωτοπορίας σε όλους τους εργαζομένους. Την διατήρηση αυτή της κληρονομιάς και ταυτόχρονα την πορεία προς τα εμπρός θα τα αντιμετωπίσω ως την δική μου αποστολή από εδώ και πέρα. KTM σημαίνει θάρρος, πρωτοπορία και πάθος, αξίες που θα πρέπει να συνεχίσουμε να ζούμε με αυτές και να χτίσουμε πάνω τους για το μέλλον. Μαζί σαν ομάδα θα συνεχίσουμε να δυναμώνουμε και να στηρίζουμε την KTM θέτοντας νέα πρότυπα στον δρόμο προς την κατασκευή των καλύτερων μοτοσυκλετών του κόσμου»!

Είμαι βέβαιος πως ο περισσότερος κόσμος θα ζητωκραυγάσει και θα χαιρετήσει την αλλαγή αυτή ως το πρώτο βήμα προς την επιστροφή της KTM στην σωστή πορεία και μαζί και οι πιστωτές που είναι ο μόνος τρόπος να δεχτούν το πλάνο αναδιάρθρωσης να το υλοποιήσει ένας νέος CEO. Στην πράξη όμως είναι άλλο ένα βήμα ενός καλά μελετημένου πλάνου που ο ίδιος ο Pierer έχει σχεδιάσει καιρό πριν. Ο Gottfried Neumeister είναι δική του επιλογή, έχει έρθει τον Ιούλιο με στόχο να αναλάβει την αναδιάρθρωση σε ένα απότομοι -φάνηκε τότε- άδειασμα του Sigl. Ο Neumeister ανέλαβε μόλις τον περασμένο Σεπτέμβριο χρέη Co-CEO και ήταν από την αρχή προμελετημένο να πάρει στα χέρια του την KTM AG. Μεγάλη πιθανότητα να την παραδώσει πίσω μετά από δύο οικονομικές σεζόν ή στον επόμενο, σε κάθε περίπτωση το πλάνο εξυγίανσης που υλοποιεί η KTM, βαδίζει βάση προγράμματος χωρίς να έχει παρεκκλίνει μέχρι στιγμής!

Isle of Man TT 2026: Με γυναικεία σκυταλοδρομία ανοίγει το TT Legacy Lap

Ιστορική στιγμή με αναβάτριες στην κεφαλή της πομπής στη θρυλική ορεινή διαδρομή
WRWR 2026
Από τον

Φίλιππο Σταυριδόπουλο

15/4/2026

Το TT Legacy Lap του 2026 αποκτά νέο συμβολισμό, με την παγκόσμια γυναικεία μοτο-σκυταλοδρομία να ηγείται της πομπής σε έναν γύρο-φόρο τιμής που ενώνει το παρελθόν με το παρόν του Isle of Man TT.

Το Isle of Man TT συνεχίζει να εξελίσσει τις παραδόσεις του με το ΤΤ Legacy Lap, τον γύρο-φόρο τιμής την Κυριακή 31 Μαΐου 2026 που προλογίζει το αγωνιστικό πρόγραμμα των επόμενων εβδομάδων, να αποκτά ξεχωριστή σημασία.

Η φετινή διοργάνωση θα πραγματοποιηθεί σε συνεργασία με το Women Riders World Relay (WRWR), μια παγκόσμια δράση που ξεκίνησε τoν Φεβρουάριο του 2019 με στόχο να συνδέσει γυναίκες αναβάτριες σε όλο τον κόσμο και μέχρι τον Φεβρουάριο του 2020 πάνω από 3.500 αναβάτριες ταξίδεψαν συνολικά πάνω από 100.000 χιλιόμετρα μέσα σε 79 χώρες. Η ξύλινη σκυτάλη κατέχει πλέον μια θέση ως έκθεμα στο Εθνικό Μουσείο Μοτοσυκλέτας στο Coventry της Αγγλίας, σηματοδοτώντας το τέλος του πρώτου ιστορικού κεφαλαίου.

WRWR 2026

Η μεγάλη επιστροφή έγινε την 1η Ιανουαρίου 2026, αυτή τη φορά με την ψηφιακή σκυτάλη που επιτρέπει σε γυναίκες από κάθε γωνιά του πλανήτη να συμμετέχουν χωρίς τους περιορισμούς μιας προκαθορισμένης διαδρομής. Πλέον η συμβολική φυσική σκυτάλη έχει αντικατασταθεί από την αντίστοιχη ηλεκτρονική εφαρμογή με την σκυταλοδρομία να διαρκεί ένα έτος έως την 1η Ιανουαρίου του 2027.

WRWR 2026

Η συγκεκριμένη δράση δεν είναι απλώς συμβολική, καθώς αποτελεί μια δήλωση από τις αναβάτριες ανά τον κόσμο που δίνουν το παρών και ζητούν ισότητα, αναγνώριση και συμπερίληψη. Το WRWR έχει ήδη ενώσει περισσότερες από 20.000 γυναίκες σε πάνω από 100 χώρες και η παρουσία του στο TT σηματοδοτεί μια νέα εποχή για έναν θεσμό που βασίζεται στον σεβασμό, την κοινότητα και τη χαρά της διαδρομής.

WRWR 2026

Στο φετινό Legacy Lap, η πομπή θα ξεκινήσει με γυναίκες αναβάτριες στην κορυφή, στέλνοντας ένα ξεκάθαρο μήνυμα ότι η μοτοσυκλέτα ανήκει σε όλους.

WRWR 2026
Beryl Swain, η πρώτη αναβάτρια που αγωνίστηκε στο Isle of Man TT

Η ιστορία του TT άλλωστε περιλαμβάνει σημαντικές γυναικείες παρουσίες. Από τη Beryl Swain, που το 1962 έγινε η πρώτη γυναίκα που συμμετείχε σε αγώνα TT, μέχρι τη Jenny Tinmouth, την ταχύτερη γυναίκα στην ορεινή διαδρομή, οι γυναίκες έχουν αφήσει το αποτύπωμά τους σε έναν από τους πιο διάσημους δρόμους στον κόσμο.

WRWR 2026
Jenny Tinmouth, η ταχύτερη γυναίκα στην διαδρομή του Isle of Man

Το Legacy Lap ξεκίνησε ως Simon Andrews Lap προς τιμήν του αδικοχαμένου Άγγλου αναβάτη Simon Andrews, που έχασε τη ζωή του σε δυστύχημα στον αγώνα δρόμου North West 200 στη Βόρεια Ιρλανδία και με τα χρόνια εξελίχθηκε σε μια συλλογική στιγμή μνήμης για αναβάτες, ομάδες και μοτοσυκλέτες που σημάδεψαν την ιστορία των αγώνων δρόμου. Σήμερα αποτελεί μια μοναδική ευκαιρία για το κοινό να βρεθεί μέσα στη δράση, συμμετέχοντας σε μια οργανωμένη πομπή στους δημόσιους δρόμους της διαδρομής των 37,73 μιλίων.

Beryl Swain

Η συγκέντρωση των συμμετεχόντων θα πραγματοποιηθεί στις 08:30 στο Douglas, με την εκκίνηση να δίνεται στις 09:30 υπό την καθοδήγηση των διοργανωτών. Πριν την αναχώρηση, θα προηγηθεί το χαρακτηριστικό “Sound of Thunder”, ένα λεπτό όπου οι συμμετέχοντες ανεβάζουν στροφές στους κινητήρες τους ως φόρο τιμής.

WRWR 2026

Παρά τον εορταστικό χαρακτήρα, οι διοργανωτές υπενθυμίζουν ότι το Legacy Lap διεξάγεται σε ανοιχτούς δημόσιους δρόμους, με συνοδεία αλλά και σαφείς οδηγίες που πρέπει να τηρούνται. Ο σεβασμός προς τους υπόλοιπους συμμετέχοντες, τους θεατές και την τοπική κοινότητα παραμένει βασική προϋπόθεση.