Aprilia: «Κανείς δεν χρειάζεται πάνω από 175hp στο Tuono και το Tuareg 660 θα είναι πραγματικό On-OFF»

Ο κος Barelli αποκαλύπτει για την Aprilia
Θάνο Αμβρ. Φελούκα
Από τον

Θάνο Αμβρ. Φελούκα

30/6/2021

Σε συνέντευξή του στον Ιταλικό τύπο, ο κος Romeo Barelli στέλεχος της Aprilia, αποκάλυψε πως το πολύ-αναμενόμενο Tuareg θα είναι μοντέλο του 2022 αλλά θα έρθει στο τέλος του 2021 στην αγορά εκτιμώντας μάλιστα πως δεν θα υπάρχουν μεγάλες καθυστερήσεις στην γραμμή παραγωγής, όπως συνέβη με το RS 660.

Σημαντικότερη βέβαια είναι η επιβεβαίωση πως θα έχει εμπρός τροχό 21 ιντσών και 18 πίσω και θα στοχεύει στην εκτός δρόμου οδήγηση με την τιμή του να μπορεί να ανταγωνιστεί το Tenere 700 την ίδια στιγμή που θα αποδίδει όμως σημαντικά παραπάνω από τον εξαιρετικό δικύλινδρο της Aprilia!

Να θυμίσουμε πως το ΜΟΤΟ είχε αποκαλύψει πρώτο στον κόσμο πως το on-off που ετοίμαζε η Aprilia από το 2019, θα λέγεται Tuareg και θα έχει σαφέστατο προσανατολισμό στην εκτός δρόμου οδήγηση.

Από τις λίγες φωτογραφίες που υπάρχουν για το νέο Tuareg 660:
Η Aprilia ομαλοποίησε διαδικασίες και έκανε τον πρώτο κύκλο παραγωγής με το 660 RS και το μεσαίο Tuono και πλέον είναι έτοιμη να αντιμετωπίσει την σαφέστατα μεγαλύτερη ζήτηση που θα υπάρχει με το Tuareg 660, έχοντας πάντα ως δεδομένο την άνοδο της συγκεκριμένης κατηγορίας σε ολόκληρη την Ευρώπη. Παράλληλα ο Barelli τόνισε την προσπάθεια που έχει γίνει για να κρατηθεί χαμηλά το κέντρο βάρους, παρά την απόσταση από το έδαφος και τον σαφέστατο off road προσανατολισμό, πράγμα που θα βοηθήσει τόσο στην γρήγορη οδήγηση σε επαρχιακούς, όσο και στο χώμα όμως. Να μην ξεχνάμε, είπε, πως η πλατφόρμα 660 έχει δημιουργηθεί σε στόχο την οδηγική ευχαρίστηση, ξεκάθαρα προσανατολισμένη στην σπορ οδήγηση και τις επιδόσεις. Αν τώρα, τουλάχιστον στο εξωτερικό, η τιμή του πράγματι δεν ξεφύγει μακριά από τον άμεσο ανταγωνισμό του, τότε η Aprilia θα έχει στα χέρια της μία από τις πιο πολλά υποσχόμενες μοτοσυκλέτες σε ολόκληρη την Ευρώπη.

Για το Tuono V4 2021 που τώρα ξεκινά πρακτικά την εμπορική του πορεία, ο Barelli τόνισε πως 175 ίπποι είναι υπέρ αρκετοί για να οδηγείται η μοτοσυκλέτα στον δρόμο και να είναι απολαυστική αλλά πρώτα από όλα να μπορεί να την διαχειριστεί ο αναβάτης. "Έχουμε στην γκάμα μας το Tuono X από την Aprilia Racing που αποδίδει 221 ίππους, και εκεί φαίνονται οι δυνατότητες που έχει αυτή η μοτοσυκλέτα ως προς την απόδοση. Αλλά σε κάθε περίπτωση εκείνο είναι ένα μοντέλο καθαρά για χρήση σε πίστα. Κανείς δεν χρειάζεται περισσότερα στον δρόμο".

Ο Barelli μίλησε επίσης και για τους Euro5 κανονισμούς, διευκρινίζοντας πως ανάμεσα σε όλα τα υπόλοιπα το πρόβλημα που είχε η Aprila στο γυμνό Tuono ήταν και στην κάλυψη ορισμένων μηχανικών ήχων καθώς οι κανονισμοί ορίζουν την ένταση και σε αυτούς. Την ίδια ώρα που στο RSV4 ήταν πιο εύκολα τα πράγματα απλά με την ύπαρξη του φαίρινγκ. Παρόλο αυτά ανέβασαν κι εδώ τον κόφτη κατά 300 στροφές αλλάζοντας και τις βαλβίδες με εκείνες του RSV4, ωστόσο όλα αυτά μπορείτε να τα βρείτε και εδώ, παράλληλα με την αναγγελία της έλευσης των Tuono V4 2021 και Factory 2021 στην Ελλάδα.

Ετικέτες

Βενζινάδικο στην Κίσσαμο δεν θα ανεφοδιάζει μοτοσυκλέτες με αναβάτες χωρίς κράνος – Θρήνος για 17χρονο νεκρό

Μόλις 17 ετών ο Γιάννης Χριστουλάκης
Βενζινάδικο στην Κίσσαμο δεν θα ανεφοδιάζει μοτοσυκλέτες με αναβάτες χωρίς κράνος – Θρήνος για 17χρονο νεκρό
Από το

motomag

11/12/2024

Κηδεύτηκε σήμερα ο Γιάννης Χριστουλάκης που είχε τραυματιστεί σοβαρά το Σάββατο 23 Νοεμβρίου μετά από τροχαίο με αυτοκίνητο. Αρχικά είχε μεταφερθεί στο κέντρο Υγείας Κισσάμου και έπειτα μεταφέρθηκε στην Μονάδα Εντατικής Θεραπείας του Νοσοκομείου Χανίων όπου παρέμενε επί δύο βδομάδες με βαριές κρανιοεγκεφαλικές κακώσεις. Σύμφωνα με τον Διοικητή του Νοσοκομείου Χανίων, Γιώργο Μπέα η κατάστασή του ήταν μη αναστρέψιμη, ρίχνοντας ασήκωτο βάρος στην οικογένειά του.

Στον απόηχο της κηδείας του πρατήριο υγρών καυσίμων ανακοίνωσε ότι από σήμερα Τετάρτη 11/12/2024 σταματά τον ανεφοδιασμό σε κάθε δίκυκλο που ο αναβάτης και ο συνεπιβάτης δεν φορούν τα προστατευτικά κράνη. Ταυτόχρονα προτρέπει και τα υπόλοιπα πρατήρια να κάνουν το ίδιο.

Η ανακοίνωση αναφέρει:

«Το πρατήριο υγρών καυσίμων ΕΜΜΑΝΟΥΗΛ ΡΟΔΟΥΣΑΚΗΣ Κ ΣΙΑ ΟΕ ανακοινώνει ότι λόγω του άδικου χαμού του 16χρονου ΙΩΑΝΝΗ ΧΡΙΣΤΟΥΛΑΚΗ έπειτα από τροχαίο από αύριο 11/12/2024 δεν θα προμηθεύει με καύσιμα κανένα μηχανάκι μικρού ή μεγάλου κυβισμού αν οδηγός ή συνοδηγός δεν φέρει κράνος ασφαλείας… Ευελπιστούμε ότι και τα υπόλοιπα πρατήρια της πόλης μας θα ακολουθήσουν την ενέργεια αυτή που σκοπό έχει όλοι μαζί να προσπαθήσουμε έτσι ώστε να μην ξαναθρηνήσουμε θύματα…Τέλος ευχόμαστε στην οικογένεια του Γιάννη μας ο θεός και η χάρις της Παναγίας μας να τους δίνει υπομονή και δύναμη στην δοκιμασία αυτή…»

Από τον Δεκέμβριο του 1985 προσπαθούμε ενεργά και αδιάκοπα να αλλάξουμε την νοοτροπία που υπάρχει στην Ελλάδα για την μη χρήση κράνους και έχουμε ακούσει κάθε δικαιολογία από ανθρώπους που δεν το φορούν, δεν υπάρχει ούτε μία που να μην καταρρέει τέτοιες στιγμές.

Η κίνηση του βενζινάδικου προκαλεί αίσθηση αυτή την στιγμή και θα δούμε αν θα συνεχίσει και αν θα επεκταθεί. Συλλυπητήρια στην οικογένεια, τους γονείς και τα αδέρφια του Γιάννη Χριστουλάκη.