Aprilia Racing MotoGP και Monster Energy ανακοίνωσαν πολυετή συνεργασία από το 2026

Ξεκινάει επίσημα από το Grand Prix της Ιταλίας στο Mugello
Aprilia Monster Energy
Από τον

Φίλιππο Σταυριδόπουλο

29/5/2026

Η συμφωνία προβλέπει πως η Monster Energy θα αποτελέσει βασικό χορηγό της εργοστασιακής ομάδας της Aprilia από το 2026, ενώ από το 2027 θα αναβαθμιστεί με το brand να εμφανίζεται και στο όνομα της ομάδας.

Στο πλαίσιο της συνεργασίας, το χαρακτηριστικό λογότυπο της Monster Energy θα εμφανίζεται στις εργοστασιακές RS-GP, στις αγωνιστικές φόρμες των αναβατών και στα υπόλοιπα βασικά στοιχεία της ομάδας.

Η Aprilia Racing χαρακτηρίζει τη συμφωνία ως ένα σημαντικό στρατηγικό βήμα για το αγωνιστικό της πρόγραμμα σε μια περίοδο όπου η ομάδα βρίσκεται σε συνεχή άνοδο. Μάλιστα υπογραμμίζει ότι πρόκειται για τον πρώτο title sponsor στην ιστορία της εργοστασιακής της ομάδας στα MotoGP.

Aprilia Monster Energy

Η ιταλική εταιρεία από το Noale σημειώνει πως η συνεργασία με έναν παγκόσμιο συνεργάτη όπως η Monster Energy ενισχύει περαιτέρω τη θέση της στο κορυφαίο επίπεδο των αγώνων μοτοσυκλέτας.

Aprilia Monster Energy

Συνεχής αγωνιστική άνοδος για την Aprilia

Η ανακοίνωση της συνεργασίας έρχεται σε μια ιδιαίτερα επιτυχημένη αγωνιστική περίοδο για την Aprilia Racing.

Aprilia Monster Energy

Το 2025 αποτέλεσε την πιο επιτυχημένη σεζόν της ιστορίας της στα MotoGP, με τις περισσότερες νίκες σε μία χρονιά, την τρίτη θέση στο πρωτάθλημα αναβατών με τον Marco Bezzecchi και τη δεύτερη θέση στο πρωτάθλημα κατασκευαστών.

Aprilia Monster Energy

Η ανοδική πορεία συνεχίζεται και το 2026, με την Aprilia να έχει κατακτήσει τις τρεις πρώτες νίκες της χρονιάς, να έχει βρεθεί στο βάθρο στους πέντε πρώτους αγώνες της σεζόν και να πετυχαίνει για πρώτη φορά τριπλή παρουσία στο βάθρο με το 1-2-3 στο Grand Prix Γαλλίας.

Aprilia Monster Energy

Η ομάδα βρίσκεται επίσης στην κορυφή της βαθμολογίας αναβατών με τους Marco Bezzecchi και Jorge Martin, ενώ προηγείται τόσο στο πρωτάθλημα κατασκευαστών όσο και στο πρωτάθλημα ομάδων.

Aprilia Monster Energy

Δηλώσεις Rivola και Monster Energy

Ο CEO της Aprilia Racing, Massimo Rivola, δήλωσε: "Είμαστε εξαιρετικά χαρούμενοι που ανακοινώνουμε αυτή τη συνεργασία με μια παγκόσμια εταιρεία όπως η Monster Energy, η οποία θα βρίσκεται δίπλα μας το 2026 ως βασικός χορηγός και από το 2027 θα μπει και στον τίτλο της ομάδας. Η συμφωνία αυτή αποτελεί ένα σημαντικό ορόσημο για την Aprilia και επισφραγίζει την πορεία επιτυχιών της ομάδας μας."

Aprilia Monster Energy

Από την πλευρά της Monster Energy, ο Αθλητικός Εμπορικός Διευθυντής, Mitch Covington, συμπλήρωσε πως, "η συνεργασία με την Aprilia αποτελεί ένα σημαντικό βήμα για τη Monster Energy στα MotoGP. Η ομάδα έχει καθιερωθεί ως μία από τις πιο ανταγωνιστικές και εξελισσόμενες δυνάμεις του πρωταθλήματος και ανυπομονούμε να αποτελέσουμε μέρος αυτής της πορείας."

Aprilia Monster EnergyAprilia Monster Energy

 

Ελληνική Λέσχη Φίλων Κλασικής Μοτοσυκλέτας: 18o Hand Shift Rally - Με τον λεβιέ στο χέρι

Από 19 ως 21 Ιουνίου σε Εύβοια και Σκύρο
hand shift rally
Από τον

Σπύρο Τσαντήλα

8/6/2026

Η Λέσχη Φίλων Κλασικής Μοτοσυκλέτας διοργανώνει στις 19 - 21 Ιουνίου το 18o Hand Shift Rally. Πρόκειται για μια ξεχωριστή εκδήλωση, με την ιδιαίτερη αυτή κατηγορία μοτοσυκλετών με τον ρυθμικό ήχο και τον λεβιέ στο χέρι!

Μια μοναδική διήμερη περιήγηση, για εκείνους που έχουν τη γνώση και την εμπειρία στον χειρισμό ταχυτήτων στο χέρι και αγαπούν τις κλασικές, αμερικάνικες κατά κανόνα μοτοσυκλέτες, με πιο δημοφιλείς τις Harley-Davidson.

Hand Shift Rally

Η εκδήλωση καλύπτει 140 χιλιόμετρα, με διαμονή στην Κύμη και μονοήμερη επίσκεψη το Σάββατο στο νησί της Σκύρου, με τυπωμένο road book και ιδανικούς χρόνους στις "ειδικές" διαδρομές. Τη διαδρομή μπορεί να ακολουθήσει ως συνοδός όποιο μέλος ή φίλος της Λέσχης το επιθυμεί. 

Η διαδρομή ξεκινά την Παρασκευή 19 Ιουνίου από τον παράδρομο της Εθνικής στον Άγιο Στέφανο προς Κύμη, για διανυκτέρευση. Η εκδήλωση ξεκινά από εκεί το Σάββατο το πρωί, περνά στη Σκύρο για περιήγηση στο νησί με επιστροφή στην Κύμη το βράδυ. Την Κυριακή η εκδήλωση θα κινηθεί στα χωριά κοντά στην Κύμη, με ανασυγκρότηση στις Κονίστρες, όπου θα τιμήσουμε την εκτέλεση αθώων κατοίκων από τους Ναζί. Εν συνεχεία παίρνει πορεία προς Νέα Στύρα, όπου είναι και το τέλος της εκδήλωσης.

Η εκδήλωση είναι αφιερωμένη στον Τζίμη τον Αμερικάνο.