Το Benelli TRK 502/Χ στην κορυφή της ιταλικής αγοράς
Στόχος επιτεύχθει
Από τον
Μπάμπη Μέντη
5/10/2020
Η Ιταλία ήταν από τις χώρες που χτυπήθηκαν με τον πιο σκληρό τρόπο από την επιδημία του Covid-19 και φυσικά αυτό είχε περιπτώσεις στην οικονομία της, όμως η αγορά δικύκλων κατάφερε να αντισταθεί σθεναρά στις πιέσεις. Το ίδιο δυναμική ήταν και η παρουσία της Benelli όπου τους πρώτους εννέα μήνες είδε το TRK 502/X να σκαρφαλώνει στην πρώτη θέση των πωλήσεων της τοπικής αγοράς. Ακολουθεί το δελτίο τύπου της εταιρείας που αφορά αυτή την επιτυχία:
ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ
Στην κορυφή των πωλήσεων στην Ιταλία η Benelli!
Η Benelli πέτυχε έναν εξαιρετικό στόχο αυτές τις μέρες, αφού για πρώτη φορά στην πρόσφατη ιστορία της ιταλικής αγοράς μοτοσικλετών, κορυφαία σε πωλήσεις είναι μια ιταλική μοτοσικλέτα!
Πιο συγκεκριμένα το Benelli TRK 502/Χ βρίσκεται στην κορυφή των πωλήσεων με 3.004 ταξινομήσεις για το διάστημα Ιανουαρίου-Σεπτεμβρίου 2020!
Ένα ιστορικό γεγονός όχι μόνο για τη Benelli αλλά και για ολόκληρη την ιταλική βιομηχανία μοτοσικλετών!
Ινδία - Παράλληλα θα πωλούνται ΚΤΜ 350 και 390, τι θα γίνει με Bajaj και Triumph 400
Η φρορολογική αναμόρφωση στην Ινδία φέρνει τα πάνω-κάτω στην ινδική παραγωγή
Από τον
Σπύρο Τσαντήλα
10/3/2026
Η Ινδία προέβη σε μια ευρεία αναδιαμόρφωση των φορολογικών συντελεστών της και, όσον αφορά στα δίκυκλα, η αλλαγή που κάνει τη διαφορά είναι ο ορισμός των 350 κυβικών εκατοστών ως σημείο καμπής. Τα δίκυκλα με κινητήρες έως 350 cc έχουν φορολογικό συντελεστή 18%, ενώ ξεπερνώντας αυτό το όριο μπαίνουν σε μια κλίμακα πολυτελείας με φόρο 40%.
Αυτό σημαίνει πως οι Ινδοί κατασκευαστές βλέπουν τον κίνδυνο αρκετές μοτοσυκλέτες τους να βρεθούν με υπολογίσιμο "καπέλο" στην εγχώρια αγορά τους – η οποία, με περισσότερες από 20 εκατομμύρια ταξινομήσεις τον χρόνο, δεν είναι ακριβώς αμελητέα, όταν η Ευρώπη παίζει αθροιστικά γύρω στο ένα εκατομμύριο ετησίως.
Πρόσφατα ο ηγέτης της Bajaj, Rajiv Bajaj, εξήγησε πώς η εταιρεία του θα προσαρμοστεί στα νέα δεδομένα. Και ο λόγος του έχει ιδιαίτερο ενδιαφέρον στα μέρη μας, καθώς η Bajaj δεν έχει μόνο τη δική της παραγωγή, αλλά πλέον και την ΚΤΜ, ενώ κατασκευάζει και για λογαριασμό της Triumph τα μονοκύλινδρα 400άρια της.
Πρόσφατα λοιπόν, ο κύριος Bajaj είχε αποκαλύψει πως τα μικρά μονοκύλινδρα Triumph θα μικρύνουν ελαφρώς σε κυβισμό ώστε να ενταχθούν στη χαμηλότερη φορολογική βαθμίδα – ζήτημα επιβίωσης στη μάχη της ινδικής αγοράς. Αυτό που δεν μας είχε εξηγήσει είναι τι θα γίνει με τις άλλες δύο εταιρείες που σχετίζονται με το όνομά του, Bajaj και KTM.
Το πλάνο της Bajaj είναι να προσαρμόσει όλα τα μοντέλα 400 κυβικών των Bajaj, Triumph και ΚΤΜ στα νέα δεδομένα, δηλαδή να μικρύνουν ελαφρώς οι χωρητικότητες των κινητήρων τους ώστε να εμπίπτουν στον χαμηλότερο φορολογικό συντελεστή των 350 cc.
Στις περιπτώσεις των Bajaj και Triumph, αυτός θα είναι ο μόνος διαθέσιμος κυβισμός, ωστόσο στην ΚΤΜ φαίνεται πως θα κινηθεί διαφορετικά. Έτσι σε πρώτη φάση τα μοντέλα της οικογένειας 390 θα συνεχίσουν να διατίθενται με τον κινητήρα των 399 cc που έχουν σήμερα και θα πωλούνται παράλληλα με τα νέα υποκυβισμένα μοντέλα των 350 cc.
Αυτό βέβαια αφορά στην ινδική αγορά – και ίσως κάποιες άλλες ασιατικές – καθώς στην Ευρώπη είναι πολύ πιθανό να μην αντιληφθούμε τίποτε αφού λογικά τα 390 θα συνεχίσουν να πωλούνται ως τα γνωρίζουμε.