Βενζινάδικο στην Κίσσαμο δεν θα ανεφοδιάζει μοτοσυκλέτες με αναβάτες χωρίς κράνος – Θρήνος για 17χρονο νεκρό

Μόλις 17 ετών ο Γιάννης Χριστουλάκης
Βενζινάδικο στην Κίσσαμο δεν θα ανεφοδιάζει μοτοσυκλέτες με αναβάτες χωρίς κράνος – Θρήνος για 17χρονο νεκρό
Από το

motomag

11/12/2024

Κηδεύτηκε σήμερα ο Γιάννης Χριστουλάκης που είχε τραυματιστεί σοβαρά το Σάββατο 23 Νοεμβρίου μετά από τροχαίο με αυτοκίνητο. Αρχικά είχε μεταφερθεί στο κέντρο Υγείας Κισσάμου και έπειτα μεταφέρθηκε στην Μονάδα Εντατικής Θεραπείας του Νοσοκομείου Χανίων όπου παρέμενε επί δύο βδομάδες με βαριές κρανιοεγκεφαλικές κακώσεις. Σύμφωνα με τον Διοικητή του Νοσοκομείου Χανίων, Γιώργο Μπέα η κατάστασή του ήταν μη αναστρέψιμη, ρίχνοντας ασήκωτο βάρος στην οικογένειά του.

Στον απόηχο της κηδείας του πρατήριο υγρών καυσίμων ανακοίνωσε ότι από σήμερα Τετάρτη 11/12/2024 σταματά τον ανεφοδιασμό σε κάθε δίκυκλο που ο αναβάτης και ο συνεπιβάτης δεν φορούν τα προστατευτικά κράνη. Ταυτόχρονα προτρέπει και τα υπόλοιπα πρατήρια να κάνουν το ίδιο.

Η ανακοίνωση αναφέρει:

«Το πρατήριο υγρών καυσίμων ΕΜΜΑΝΟΥΗΛ ΡΟΔΟΥΣΑΚΗΣ Κ ΣΙΑ ΟΕ ανακοινώνει ότι λόγω του άδικου χαμού του 16χρονου ΙΩΑΝΝΗ ΧΡΙΣΤΟΥΛΑΚΗ έπειτα από τροχαίο από αύριο 11/12/2024 δεν θα προμηθεύει με καύσιμα κανένα μηχανάκι μικρού ή μεγάλου κυβισμού αν οδηγός ή συνοδηγός δεν φέρει κράνος ασφαλείας… Ευελπιστούμε ότι και τα υπόλοιπα πρατήρια της πόλης μας θα ακολουθήσουν την ενέργεια αυτή που σκοπό έχει όλοι μαζί να προσπαθήσουμε έτσι ώστε να μην ξαναθρηνήσουμε θύματα…Τέλος ευχόμαστε στην οικογένεια του Γιάννη μας ο θεός και η χάρις της Παναγίας μας να τους δίνει υπομονή και δύναμη στην δοκιμασία αυτή…»

Από τον Δεκέμβριο του 1985 προσπαθούμε ενεργά και αδιάκοπα να αλλάξουμε την νοοτροπία που υπάρχει στην Ελλάδα για την μη χρήση κράνους και έχουμε ακούσει κάθε δικαιολογία από ανθρώπους που δεν το φορούν, δεν υπάρχει ούτε μία που να μην καταρρέει τέτοιες στιγμές.

Η κίνηση του βενζινάδικου προκαλεί αίσθηση αυτή την στιγμή και θα δούμε αν θα συνεχίσει και αν θα επεκταθεί. Συλλυπητήρια στην οικογένεια, τους γονείς και τα αδέρφια του Γιάννη Χριστουλάκη.

Royal Enfield Hunter 350 2025: Αναβάθμιση σε αναρτήσεις και συμπλέκτης περιορισμένης ολίσθησης με υποβοήθηση

Αναβάθμιση και στον εξοπλισμό – Σε 3 νέους χρωματικούς συνδυασμούς, με LED προβολέα
Royal Enfield HNTR 350 2025
Από το

motomag

29/4/2025

Η Royal Enfield προχώρησε στο φρεσκάρισμα του Hunter 350 για το 2025 με αλλαγές ουσίας που βελτιώνουν τη συμπεριφορά, τη χρηστικότητά του αλλά και την ασφάλεια.

Συγκεκριμένα η ρετρό σχεδίασης μοτοσυκλέτα της ινδικής εταιρείας διατηρεί τον μονοκύλινδρο αερόψυκτο κινητήρα J-series 349 κ.εκ. των 20,4 ίππων με τις υποτετράγωνες διαστάσεις του κυλίνδρου και το χαρακτηριστικά ευχάριστο, αργόστροφο δούλεμά που ταιριάζει γάντι στην αισθητική και τον χαρακτήρα της μοτοσυκλέτας. 

Ωστόσο, το μικρό commuter έχει υποστεί μια σειρά από αλλαγές που στοχεύουν στη συνολική βελτίωσή του με τους Ινδούς να “απαντούν” στις κινήσεις του ανταγωνισμού  (βλ. Honda GB350) ώστε να διατηρήσουν ή ακόμη και να αυξήσουν το μερίδιο που έχουν -αρχικά- στην τεράστια ινδική αγορά.

Royal Enfield HNTR 350 2025

Συγκεκριμένα η θέση οδήγησης έχει αναθεωρηθεί με το εργονομικό τρίγωνο του αναβάτη να επηρεάζεται από το νέο τιμόνι αλλά και από τη σέλα που φέρει νέο αφρώδες και επένδυση. Στο παραπάνω έρχονται να προστεθούν οι αλλαγές στην πίσω ανάρτηση με νέα προοδευτικά ελατήρια και set up για τις αποσβέσεις των αμορτισέρ, ενώ έχει αυξηθεί και η απόσταση από το έδαφος.

 

Royal Enfield HNTR 350 2025

Παράλληλα, ο συμβατικός συμπλέκτης άλλαξε και έδωσε τη θέση του σε έναν περιορισμένης ολίσθησης με υποβοήθηση στη μανέτα, για πρώτη φορά σε 350άρι της Royal Enfield. Το τελευταίο το HNTR δεν το χρειαζόταν αφού η μανέτα του συμπλέκτη είναι ήδη ελαφριά στο τράβηγμα, αλλά όχι δεν λέμε σε τέτοιες αλλαγές με τη μοτοσυκλέτα να γίνεται ακόμη πιο φιλική στην καθημερινότητα, ειδικά για τις γυναίκες.

Royal Enfield HNTR 350 2025

Νέος είναι επίσης ο LED προβολέας, ο οποίος λογικά θα αναβαθμίσει αρκετά την ορατότητα τη νύχτα, ενώ στον εξοπλισμό έρχονται να προστεθούν το κομψό όργανο πλοήγησης tripper pod -όχι στη στάνταρ έκδοση "Factory Black"- που συνδέεται με smartphone και η “απαραίτητη” πλέον θύρα φόρτισης USB Type-C.

Royal Enfield HNTR 350 2025

Η πρώτη παρουσίαση έγινε σε φεστιβάλ της Royal Enfield στην Ινδία και συνολικά τα χρώματα που θα προσφέρονται είναι τα: Factory Black, Rio White και Dapper Grey, Tokyo Black, London Red και Rebel Blue ενώ είμαστε σε αναμονή για ανακοινώσεις από την ελληνική αντιπροσωπεία σχετικά με την εισαγωγή και την τιμή του στην Ελλάδα. Στην Ινδία πάντως η στάνταρ έκδοση παρέμεινε στο ίδιο επίπεδο με την απερχόμενη μοτοσυκλέτα.

 

Ετικέτες