BIKE ALERT HELLAS: Σάρωσε στα UX/CX με 4 βραβεία η νέα B2B πλατφόρμα των επαγγελματιών μοτοσυκλέτας

85% των συνεργείων της Ελλάδας εξυπηρετούνται αστραπιαία!
BIKE ALERT HELLAS: Σάρωσε στα UX/CX με 4 βραβεία η νέα B2B πλατφόρμα των επαγγελματιών μοτοσυκλέτας
Θάνο Αμβρ. Φελούκα
Από τον

Θάνο Αμβρ. Φελούκα

13/9/2024

Με στόχο να γίνουν ο καλύτερος συνεργάτης των συνεργείων και των επαγγελματιών μοτοσυκλέτας η BIKE ALERT HELLAS ξεκίνησε πριν από δύο σχεδόν χρόνια να αναπτύσσει τη νέα της Business to Business ιστοσελίδα, μέσα από την οποία οι πελάτες θα μπορούσαν να εξυπηρετηθούν άμεσα, γνωρίζοντας την πραγματική διαθεσιμότητα κάθε προϊόντος και εξαρτήματος.

Από ανταλλακτικά κινητήρα, ανταλλακτικά μοτοσυκλετών, αξεσουάρ, μπαταρίες, αναρτήσεις, αναλώσιμα τελικής μετάδοσης, φίλτρα, φρένα, φώτα κτλ και επιπρόσθετα με μία τεράστια γκάμα εταιρειών που αναφέροντας ορισμένες μόνο, θα αντιληφθεί κανείς το πλήθος των προϊόντων: ABUS / BS Battery / Bando / Bitubo / DID / Ferodo / Hiflofiltro / JT / K&N / Malossi / Polisport / Renthal / YSS, η Bike Alert είχε λοιπόν ένα τεράστιο πλήθος προϊόντων να διαχειριστεί, στην πορεία της προς την δημιουργίας της καλύτερης B2B πλατφόρμας στην Ελλάδα!

Η δημιουργία μίας εξειδικευμένης B2B σελίδας για τη μοτοσυκλέτα, ξεπερνά κατά πολύ εκείνη ενός eshop καθώς στοχεύει στον επαγγελματία που κάνει δύσκολες και καίριες ερωτήσεις, έχοντας επιτακτική ανάγκη για αμεσότητα σε κάθε βήμα. Από το να βλέπει ζωντανά το απόθεμα της αποθήκης και όχι κατά προσέγγιση, να λαμβάνει πρόσθετες πληροφορίες για κάθε προϊόν, μέχρι την παρακολούθηση της παραγγελίας, την τροποποίηση, τη δέσμευση σε back order ή την επιστροφή, τα πάντα θα έπρεπε να γίνονται χωρίς κόπο, χωρίς να χρειάζεται εκμάθηση ενός ακόμη εργαλείου και κυρίως χωρίς προβλήματα, καθώς η ανοχή σε αυτά είναι μηδενική.

Για αυτό τον λόγο η BIKE ALERT HELLAS προχώρησε και στο επόμενο βήμα και δεν προσάρμοσε απλά την νέα πλατφόρμα B2B σε κάθε μέγεθος οθόνης, ένα έτσι και αλλιώς δύσκολο βήμα για αυτό το είδος ιστοσελίδων, αλλά επιπρόσθετα σχεδίασε από την αρχή την εμπειρία του χρήστη όταν εκείνος συνδεθεί στο λογαριασμό του από κινητό ή tablet.

Το αποτέλεσμα είναι να δώσει στο πελατολόγιο της, που αυτή την στιγμή ανέρχεται στο 85% των συνεργείων σε όλη την χώρα, τη δύναμη να έχουν πλήρη έλεγχο των παραγγελιών του από οπουδήποτε, οποιαδήποτε στιγμή.

Best in Automotive / Best in B2B / Best CX in Mobile

Αν όλοι οι ανταγωνιστές της BIKE ALERT που στο σύνολό τους αποτελούν τους προμηθευτές των συνεργείων στην Ελλάδα, έκαναν ένα τέτοιο βήμα, τότε όλα τα συνεργεία της χώρας θα μπορούσαν να απαντήσουν με απόλυτη ακρίβεια πότε θα έχεις το ανταλλακτικό σου, για οποιαδήποτε μοτοσυκλέτα.

Κι αυτό γιατί δεν δημιούργησαν απλά μία πύλη παραγγελιών για το πελατολόγιό τους, αλλά μπήκαν στην διαδικασία σχεδιασμού ολόκληρου του συστήματος λειτουργίας, με αποτέλεσμα να αποσπάσουν το πρώτο βραβείο στην εμπειρία χρήσης B2B στην Ελλάδα!

Best B2B Experience bike alert
Best B2B Experience - Τα στελέχη της ESEPIA παραλαμβάνουν το Χρυσό βραβείο με τον εκπρόσωπο της Bike Alert, Θοδωρή Τσέλιο

Μαζί με την πλατφόρμα της TOYOTA ήταν οι μόνες από τον κλάδο αυτοκινήτου και μοτοσυκλέτας και αναμετρήθηκαν με όλες τις υπόλοιπες του γενικού εμπορίου, πράγμα που σημαίνει πως οι επαγγελματίες της μοτοσυκλέτας που συνδέονται στην Bike Alert Hellas, δεν απολαμβάνουν μόνο την καλύτερη εμπειρία χρήστη από τον κλάδο της αυτοκίνησης, αλλά γενικά στην Ελλάδα!

Παράλληλα το bikealert.gr απέσπασε τρία ασημί βραβεία στις κατηγορίες Best in Automotive / Best in B2B / Best CX in Mobile φεύγοντας από τη βραδιά των UX/CX βραβείων με μία από τις μεγαλύτερες συγκομιδές.

Στον φυσικό τώρα κόσμο, η Bike Alert ολοκληρώνει αυτή την στιγμή έναν μεγάλο κύκλο επένδυσης στην Ελλάδα με καταστήματα και αποθήκες, το πρώτο στη Θεσσαλονίκη έχει ήδη ξεκινήσει την λειτουργία του.

Best B2B Experience
Best B2B Experience / Best in Automotive / Best in B2B / Best CX in Mobile

Την ανάπτυξη της B2B πλατφόρμας της Bike Alert Hellas ανέλαβε η E-Sepia που μεταξύ άλλων έχει επιμεληθεί και την κατασκευή του νέου motomag.gr που ήδη απολαμβάνετε. Μία από τις μεγαλύτερες εταιρείες στο χώρο του web innovation, η E-Sepia αγκάλιασε το bikealert.gr ως μία πρόκληση που αν την έφερνε εις πέρας, θα αποτελούσε παράδειγμα για όλο τον επαγγελματικό κόσμο της χώρας! Με 4 κορυφαίες διακρίσεις και τα πρώτα σχόλια του πελατολογίου, μπορεί πλέον να πει πως έχει θέσει το πρότυπο για την εμπειρία B2B!

BIKE ALERT HELLAS: Σάρωσε στα UX/CX με 4 βραβεία η νέα B2B πλατφόρμα των επαγγελματιών μοτοσυκλέταςBIKE ALERT HELLAS: Σάρωσε στα UX/CX με 4 βραβεία η νέα B2B πλατφόρμα των επαγγελματιών μοτοσυκλέταςBIKE ALERT HELLAS: Σάρωσε στα UX/CX με 4 βραβεία η νέα B2B πλατφόρμα των επαγγελματιών μοτοσυκλέτας

Bike Alert: Επισκεφτήκαμε το κέντρο της πολυεθνικής εξαρτημάτων στο Λονδίνο! [VIDEO]

Η πολυεθνική δύναμη στα εξαρτήματα μοτοσυκλετών

Ετικέτες

Δημιουργήθηκε το ίδρυμα Luca Salvadori, προς τιμήν του Ιταλού αναβάτη που έχασε τη ζωή του

Ιδρύθηκε από τους γονείς του, με σκοπό την υποστήριξη στους μοτοσυκλετιστές που έχουν πέσει θύματα ατυχημάτων
Luca
Από τον

Παύλο Καρατζά

18/9/2025

Ένα χρόνο μετά το ατύχημα στη Γερμανία που κόστισε τη ζωή του Luca Salvadori, γεννιέται σήμερα το Ίδρυμα που είναι αφιερωμένο σε αυτόν, με την έντονη επιθυμία των γονιών του Maurizio και Monica, με σκοπό να μετατρέψουν έναν ανείπωτο πόνο σε μια συγκεκριμένη και διαρκή δέσμευση. Ένα έργο που ο ίδιος ο Luca, με το πάθος και το πνεύμα του, θα έβλεπε με υπερηφάνεια.

Η Ίδρυση έχει ως στόχο να στηρίξει τους μοτοσυκλετιστές που έχουν πέσει θύματα ατυχημάτων, σε πίστα και στο δρόμο, καθώς και τις οικογένειές τους, παρέχοντας υποστήριξη στην αποκατάσταση, ψυχολογική και νομική βοήθεια, και να προωθήσει την κουλτούρα της ασφάλειας ως απαραίτητη αξία στον μηχανοκίνητο αθλητισμό και στον κόσμο των δύο τροχών.

Luca

Η ίδρυση του Ιδρύματος κατέστη δυνατή χάρη στην προσωπική δέσμευση του Maurizio Salvadori, ο οποίος χρηματοδότησε το αρχικό κεφάλαιο, δίνοντας υπόσταση στο έργο με άμεση δέσμευση. Σε αυτή την κίνηση έχουν ήδη προστεθεί οι πρώτες εξωτερικές δωρεές, που προήλθαν από επιχειρηματίες που ασχολούνται με τον μηχανοκίνητο αθλητισμό και οι οποίοι δώρισαν σημαντικά ποσά, δείχνοντας μεγάλη εμπιστοσύνη στο έργο.

Δίπλα τους, και ο κόσμος των επιχειρήσεων ανταποκρίθηκε με πεποίθηση. Η AGV δώρισε 23 αντίγραφα του κράνους του Luca, τα οποία κατασκευάστηκαν από τον Nicolas Casadei της CSD Design, τον ίδιο καλλιτέχνη που είχε δημιουργήσει τα αυθεντικά κράνη που φορούσε ο Luca. Τα κράνη, τα οποία είναι αριθμημένα και διατίθενται στον επίσημο ιστότοπο του Ιδρύματος, θα διατεθούν προς πώληση, με το 100% των εσόδων να διατίθεται για φιλανθρωπικούς σκοπούς. Ιδιαίτερη αναγνώριση αξίζει επίσης στην EICMA, η οποία παρείχε την υποστήριξή της και εγγυήθηκε τη στήριξή της από την πρώτη μέρα, επιβεβαιώνοντας την αξία του έργου.

Για να ενισχύσει το όραμα του Ιδρύματος, ο πατέρας του Luca ανακοίνωσε τη δημιουργία της Τεχνικής Επιστημονικής Επιτροπής.

Ο πατέρας του Luca δήλωσε: “Το Ίδρυμα Luca Salvadori – δηλώνει ο πατέρας του Luca – δημιουργήθηκε για να μετατρέψει τον μεγαλύτερο πόνο σε μια συγκεκριμένη δέσμευση προς όσους βιώνουν παρόμοιες καταστάσεις. Κανείς δεν πρέπει να αντιμετωπίζει μόνος του τις συνέπειες ενός ατυχήματος. Για αυτό ευχαριστώ όσους πίστεψαν από την αρχή σε αυτό το έργο, τους ανθρώπους που στάθηκαν δίπλα μου και όλη την κοινότητα του Luca. Είναι μόνο η αρχή ενός ταξιδιού που θέλει να αφήσει ένα θετικό και διαρκές σημάδι στον κόσμο των δύο τροχών”.

Ετικέτες