BIKE ALERT HELLAS: Σάρωσε στα UX/CX με 4 βραβεία η νέα B2B πλατφόρμα των επαγγελματιών μοτοσυκλέτας

85% των συνεργείων της Ελλάδας εξυπηρετούνται αστραπιαία!
BIKE ALERT HELLAS: Σάρωσε στα UX/CX με 4 βραβεία η νέα B2B πλατφόρμα των επαγγελματιών μοτοσυκλέτας
Θάνο Αμβρ. Φελούκα
Από τον

Θάνο Αμβρ. Φελούκα

13/9/2024

Με στόχο να γίνουν ο καλύτερος συνεργάτης των συνεργείων και των επαγγελματιών μοτοσυκλέτας η BIKE ALERT HELLAS ξεκίνησε πριν από δύο σχεδόν χρόνια να αναπτύσσει τη νέα της Business to Business ιστοσελίδα, μέσα από την οποία οι πελάτες θα μπορούσαν να εξυπηρετηθούν άμεσα, γνωρίζοντας την πραγματική διαθεσιμότητα κάθε προϊόντος και εξαρτήματος.

Από ανταλλακτικά κινητήρα, ανταλλακτικά μοτοσυκλετών, αξεσουάρ, μπαταρίες, αναρτήσεις, αναλώσιμα τελικής μετάδοσης, φίλτρα, φρένα, φώτα κτλ και επιπρόσθετα με μία τεράστια γκάμα εταιρειών που αναφέροντας ορισμένες μόνο, θα αντιληφθεί κανείς το πλήθος των προϊόντων: ABUS / BS Battery / Bando / Bitubo / DID / Ferodo / Hiflofiltro / JT / K&N / Malossi / Polisport / Renthal / YSS, η Bike Alert είχε λοιπόν ένα τεράστιο πλήθος προϊόντων να διαχειριστεί, στην πορεία της προς την δημιουργίας της καλύτερης B2B πλατφόρμας στην Ελλάδα!

Η δημιουργία μίας εξειδικευμένης B2B σελίδας για τη μοτοσυκλέτα, ξεπερνά κατά πολύ εκείνη ενός eshop καθώς στοχεύει στον επαγγελματία που κάνει δύσκολες και καίριες ερωτήσεις, έχοντας επιτακτική ανάγκη για αμεσότητα σε κάθε βήμα. Από το να βλέπει ζωντανά το απόθεμα της αποθήκης και όχι κατά προσέγγιση, να λαμβάνει πρόσθετες πληροφορίες για κάθε προϊόν, μέχρι την παρακολούθηση της παραγγελίας, την τροποποίηση, τη δέσμευση σε back order ή την επιστροφή, τα πάντα θα έπρεπε να γίνονται χωρίς κόπο, χωρίς να χρειάζεται εκμάθηση ενός ακόμη εργαλείου και κυρίως χωρίς προβλήματα, καθώς η ανοχή σε αυτά είναι μηδενική.

Για αυτό τον λόγο η BIKE ALERT HELLAS προχώρησε και στο επόμενο βήμα και δεν προσάρμοσε απλά την νέα πλατφόρμα B2B σε κάθε μέγεθος οθόνης, ένα έτσι και αλλιώς δύσκολο βήμα για αυτό το είδος ιστοσελίδων, αλλά επιπρόσθετα σχεδίασε από την αρχή την εμπειρία του χρήστη όταν εκείνος συνδεθεί στο λογαριασμό του από κινητό ή tablet.

Το αποτέλεσμα είναι να δώσει στο πελατολόγιο της, που αυτή την στιγμή ανέρχεται στο 85% των συνεργείων σε όλη την χώρα, τη δύναμη να έχουν πλήρη έλεγχο των παραγγελιών του από οπουδήποτε, οποιαδήποτε στιγμή.

Best in Automotive / Best in B2B / Best CX in Mobile

Αν όλοι οι ανταγωνιστές της BIKE ALERT που στο σύνολό τους αποτελούν τους προμηθευτές των συνεργείων στην Ελλάδα, έκαναν ένα τέτοιο βήμα, τότε όλα τα συνεργεία της χώρας θα μπορούσαν να απαντήσουν με απόλυτη ακρίβεια πότε θα έχεις το ανταλλακτικό σου, για οποιαδήποτε μοτοσυκλέτα.

Κι αυτό γιατί δεν δημιούργησαν απλά μία πύλη παραγγελιών για το πελατολόγιό τους, αλλά μπήκαν στην διαδικασία σχεδιασμού ολόκληρου του συστήματος λειτουργίας, με αποτέλεσμα να αποσπάσουν το πρώτο βραβείο στην εμπειρία χρήσης B2B στην Ελλάδα!

Best B2B Experience bike alert
Best B2B Experience - Τα στελέχη της ESEPIA παραλαμβάνουν το Χρυσό βραβείο με τον εκπρόσωπο της Bike Alert, Θοδωρή Τσέλιο

Μαζί με την πλατφόρμα της TOYOTA ήταν οι μόνες από τον κλάδο αυτοκινήτου και μοτοσυκλέτας και αναμετρήθηκαν με όλες τις υπόλοιπες του γενικού εμπορίου, πράγμα που σημαίνει πως οι επαγγελματίες της μοτοσυκλέτας που συνδέονται στην Bike Alert Hellas, δεν απολαμβάνουν μόνο την καλύτερη εμπειρία χρήστη από τον κλάδο της αυτοκίνησης, αλλά γενικά στην Ελλάδα!

Παράλληλα το bikealert.gr απέσπασε τρία ασημί βραβεία στις κατηγορίες Best in Automotive / Best in B2B / Best CX in Mobile φεύγοντας από τη βραδιά των UX/CX βραβείων με μία από τις μεγαλύτερες συγκομιδές.

Στον φυσικό τώρα κόσμο, η Bike Alert ολοκληρώνει αυτή την στιγμή έναν μεγάλο κύκλο επένδυσης στην Ελλάδα με καταστήματα και αποθήκες, το πρώτο στη Θεσσαλονίκη έχει ήδη ξεκινήσει την λειτουργία του.

Best B2B Experience
Best B2B Experience / Best in Automotive / Best in B2B / Best CX in Mobile

Την ανάπτυξη της B2B πλατφόρμας της Bike Alert Hellas ανέλαβε η E-Sepia που μεταξύ άλλων έχει επιμεληθεί και την κατασκευή του νέου motomag.gr που ήδη απολαμβάνετε. Μία από τις μεγαλύτερες εταιρείες στο χώρο του web innovation, η E-Sepia αγκάλιασε το bikealert.gr ως μία πρόκληση που αν την έφερνε εις πέρας, θα αποτελούσε παράδειγμα για όλο τον επαγγελματικό κόσμο της χώρας! Με 4 κορυφαίες διακρίσεις και τα πρώτα σχόλια του πελατολογίου, μπορεί πλέον να πει πως έχει θέσει το πρότυπο για την εμπειρία B2B!

BIKE ALERT HELLAS: Σάρωσε στα UX/CX με 4 βραβεία η νέα B2B πλατφόρμα των επαγγελματιών μοτοσυκλέταςBIKE ALERT HELLAS: Σάρωσε στα UX/CX με 4 βραβεία η νέα B2B πλατφόρμα των επαγγελματιών μοτοσυκλέταςBIKE ALERT HELLAS: Σάρωσε στα UX/CX με 4 βραβεία η νέα B2B πλατφόρμα των επαγγελματιών μοτοσυκλέτας

Bike Alert: Επισκεφτήκαμε το κέντρο της πολυεθνικής εξαρτημάτων στο Λονδίνο! [VIDEO]

Η πολυεθνική δύναμη στα εξαρτήματα μοτοσυκλετών

Ετικέτες

Royal Enfield Bullet 650 Twin - Καταχωρήθηκε το όνομα για το δικύλινδρο μοντέλο που έρχεται

Εμπλουτίζει περαιτέρω την γκάμα της η ινδική εταιρεία - Μια κλασική για κάθε γούστο
Royal Enfield Bullet logo κατοχύρωση ονόματος
Από το

motomag

24/4/2025

Η Royal Enfield κατέθεσε αίτηση κατοχύρωσης της εμπορικής ονομασίας Bullet 650 Twin επιβεβαιώνοντας ότι εργάζεται σε μια νέα δικύλινδρη μοτοσυκλέτα με το εμβληματικό όνομα στα 650 κυβικά. 

Το νέο μοντέλο, που έχει εντοπιστεί ήδη να δοκιμάζεται στον δρόμο αρκετές φορές, θα βασίζεται μηχανικά στο πρόσφατα παρουσιασμένο Classic 650,, το οποίο έχουμε οδηγήσει, διατηρώντας τον δικύλινδρο κινητήρα 648cc που αποδίδει 47 ίππους και 52,3Nm ροπής, ενώ αναμένεται να φέρει και το ίδιο πλαίσιο, το οποίο δεν αποκλείεται να έχει μικρές αλλαγές στη γεωμετρία του σε σχέση με το Classic.

Η βασική διαφοροποίηση του Bullet 650 Twin αναμένεται να αφορά τη σχεδίαση, με χαρακτηριστικά όπως το τετραγωνισμένο πίσω φτερό, τη μονοκόμματη σέλα και την βαφή, ενώ όπως έχουμε δει και από τα άλλα μοντέλα της δικύλινδρης πλατφόρμας, αλλαγές μπορούν να αναμένονται στο υποπλαίσιο, τους τροχούς, τις αναρτήσεις και το σετάρισμά τους, ίσως και στα φρένα.

Η τιμή του λογικά θα κυμανθεί κοντά σε εκείνη του Classic 650 ίσως ελαφρώς χαμηλότερα, καθώς το Bullet παραδοσιακά αποτελεί πιο προσιτή επιλογή, ενώ το Classic βρίσκεται στην κορυφή της γκάμας. Παράλληλα, επιβεβαιώνεται ότι ο κινητήρας των 648cc θα παραμείνει ενεργός στη γκάμα της Royal Enfield, παρά την ανάπτυξη νέου μοτέρ 750cc.

Η επίσημη ημερομηνία παρουσίασης του Bullet 650 Twin δεν έχει ακόμη ανακοινωθεί άλλα αναμένεται εντός του έτους με τους Ινδούς να την προμηνύουν με την κατοχύρωση του ονόματος της μοτοσυκλέτας.