BMW R20 - Πιο κοντά στην παραγωγή ο μεγαλύτερος boxer όλων των εποχών

Κατοχυρώνει πατέντες με το όνομά του η γερμανική εταιρεία
Μοτοσυκλέτα BMW R20 roadster 2024
Από τον

Θοδωρή Ξύδη

24/12/2024

Ένα βήμα πιο κοντά στην παραγωγή βρίσκεται η roadster που ετοιμάζουν οι Βαυαροί με το θηριώδη boxer κινητήρα των δύο χιλιάδων κυβικών εκατοστών.

Το BMW R20 έκανε την πρώτη του εμφάνιση τον περασμένο Μάιο στη Concorso d’Eleganza Villa d’Este στην Λίμνη Como (διαβάστε εδώ περισσότερα) κεντρίζοντας το ενδιαφέρον με την προσεγμένη μίνιμαλ αισθητική του αλλά ακόμη περισσότερό με τον δικύλινδρο boxer κινητήρα του, ο οποίος έχει χωρητικότητα ένα λίτρο για κάθε κύλινδρό του.

Η μοτοσυκλέτα υπό τη μορφή concept δημιουργήθηκε για να βολιδοσκοπήσει την πρόθεση του κοινού για την αγορά μιας roadster με τόσο μεγάλο κινητήρα και από ό,τι φαίνεται τα δεδομένα που έχουν συγκεντρώσει οι Βαυαροί είναι ενθαρρυντικά για να δοθεί το πράσινο φως και να μπει στον δρόμο για τις γραμμές παραγωγής της BMW.

BMW R20

Προς αυτή την κατεύθυνση δείχνουν τουλάχιστον οι πατέντες που κατέθεσε η BMW για κατοχύρωση του ονόματος "R20" εγχώρια στη Γερμανία αλλά και στην άλλη μεριά του Ατλαντικού στις ΗΠΑ. Εντύπωση προκαλεί το γεγονός ότι δεν υπάρχει κενό ανάμεσα στο γράμμα και τον αριθμό, όπως μας έχουν συνηθίσει οι Βαυαροί με τα ονόματα των μοτοσυκλετών τους και είναι γραμμένο έτσι ακριβώς όπως εκείνο της concept μοτοσυκλέτας που παρουσιάστηκε στην Ιταλία.

Συνήθως για να παρουσιαστεί η μοτοσυκλέτα παραγωγής μεσολαβεί περίπου ένα διάστημα δώδεκα μηνών από τότε που κάνει την εμφάνισή της ως concept. Αν η BMW έχει όντως πρόθεση να βγάλει το R20 στην παραγωγή τότε από τον ερχόμενο Μάιο και έπειτα μπορούμε να περιμένουμε να κάνει την εμφάνισή της η μοτοσυκλέτα παραγωγής με τον μεγαλύτερο boxer όλων των εποχών. Η BMW έχει το απαιτούμενο χρονικό διάστημα για να εξελίξει την μοτοσυκλέτα στο βαθμό που απαιτείται για να την παρουσιάσει σε πέντε περίπου μήνες από τώρα.

Royal Enfield Hunter 350 2025: Αναβάθμιση σε αναρτήσεις και συμπλέκτης περιορισμένης ολίσθησης με υποβοήθηση

Αναβάθμιση και στον εξοπλισμό – Σε 3 νέους χρωματικούς συνδυασμούς, με LED προβολέα
Royal Enfield HNTR 350 2025
Από το

motomag

29/4/2025

Η Royal Enfield προχώρησε στο φρεσκάρισμα του Hunter 350 για το 2025 με αλλαγές ουσίας που βελτιώνουν τη συμπεριφορά, τη χρηστικότητά του αλλά και την ασφάλεια.

Συγκεκριμένα η ρετρό σχεδίασης μοτοσυκλέτα της ινδικής εταιρείας διατηρεί τον μονοκύλινδρο αερόψυκτο κινητήρα J-series 349 κ.εκ. των 20,4 ίππων με τις υποτετράγωνες διαστάσεις του κυλίνδρου και το χαρακτηριστικά ευχάριστο, αργόστροφο δούλεμά που ταιριάζει γάντι στην αισθητική και τον χαρακτήρα της μοτοσυκλέτας. 

Ωστόσο, το μικρό commuter έχει υποστεί μια σειρά από αλλαγές που στοχεύουν στη συνολική βελτίωσή του με τους Ινδούς να “απαντούν” στις κινήσεις του ανταγωνισμού  (βλ. Honda GB350) ώστε να διατηρήσουν ή ακόμη και να αυξήσουν το μερίδιο που έχουν -αρχικά- στην τεράστια ινδική αγορά.

Royal Enfield HNTR 350 2025

Συγκεκριμένα η θέση οδήγησης έχει αναθεωρηθεί με το εργονομικό τρίγωνο του αναβάτη να επηρεάζεται από το νέο τιμόνι αλλά και από τη σέλα που φέρει νέο αφρώδες και επένδυση. Στο παραπάνω έρχονται να προστεθούν οι αλλαγές στην πίσω ανάρτηση με νέα προοδευτικά ελατήρια και set up για τις αποσβέσεις των αμορτισέρ, ενώ έχει αυξηθεί και η απόσταση από το έδαφος.

 

Royal Enfield HNTR 350 2025

Παράλληλα, ο συμβατικός συμπλέκτης άλλαξε και έδωσε τη θέση του σε έναν περιορισμένης ολίσθησης με υποβοήθηση στη μανέτα, για πρώτη φορά σε 350άρι της Royal Enfield. Το τελευταίο το HNTR δεν το χρειαζόταν αφού η μανέτα του συμπλέκτη είναι ήδη ελαφριά στο τράβηγμα, αλλά όχι δεν λέμε σε τέτοιες αλλαγές με τη μοτοσυκλέτα να γίνεται ακόμη πιο φιλική στην καθημερινότητα, ειδικά για τις γυναίκες.

Royal Enfield HNTR 350 2025

Νέος είναι επίσης ο LED προβολέας, ο οποίος λογικά θα αναβαθμίσει αρκετά την ορατότητα τη νύχτα, ενώ στον εξοπλισμό έρχονται να προστεθούν το κομψό όργανο πλοήγησης tripper pod -όχι στη στάνταρ έκδοση "Factory Black"- που συνδέεται με smartphone και η “απαραίτητη” πλέον θύρα φόρτισης USB Type-C.

Royal Enfield HNTR 350 2025

Η πρώτη παρουσίαση έγινε σε φεστιβάλ της Royal Enfield στην Ινδία και συνολικά τα χρώματα που θα προσφέρονται είναι τα: Factory Black, Rio White και Dapper Grey, Tokyo Black, London Red και Rebel Blue ενώ είμαστε σε αναμονή για ανακοινώσεις από την ελληνική αντιπροσωπεία σχετικά με την εισαγωγή και την τιμή του στην Ελλάδα. Στην Ινδία πάντως η στάνταρ έκδοση παρέμεινε στο ίδιο επίπεδο με την απερχόμενη μοτοσυκλέτα.

 

Ετικέτες