Ecoshift NOOS – Προμήθεια 250 ηλεκτρικών σκούτερ από τα ΕΛΤΑ

Τα Ελληνικά Ταχυδρομεία ανανέωσαν μετά από 25 χρόνια τον στόλο δικύκλων τους επιλέγοντας ελληνικό σκούτερ
Ecoshift Noos
Από τον

Σπύρο Τσαντήλα

2/3/2026

Την Τρίτη 24 Φεβρουαρίου έλαβε χώρα στο Κέντρο Διαλογής των ΕΛΤΑ στο Κρυονέρι η τελετή παράδοσης 250 ηλεκτρικών σκούτερ NOOS, παρουσία της Διοίκησης των ΕΛΤΑ, του Υπερταμείου καθώς και του Ομίλου Πέτρος Πετρόπουλος.

Πρόκειται για τα δίκυκλα που σχεδιάστηκαν στην Ελλάδα από Έλληνες μηχανικούς και παράγονται στη χώρα μας από την Ecoshift, εταιρεία του Ομίλου Πέτρος Πετρόπουλος.

Η προμήθειά τους από τα ΕΛΤΑ έγινε μετά τη διεξαγωγή ανοικτού διαγωνισμού, στον οποίο συμμετείχαν τρεις εταιρείες leasing, εκπροσωπώντας ισάριθμους κατασκευαστικούς οίκους δικύκλων. Νικήτρια αναδείχθηκε η Instacar, με το ηλεκτρικό NOOS.

Το σκούτερ αυτό εξοπλίζεται με ηλεκτροκινητήρα μέγιστης απόδοσης 6,7 hp (5 kW), κυλώντας σε τροχούς 14 ιντσών και καταφέρνοντας μέγιστη ταχύτητα 80 km/h και αυτονομία που φτάνει ως τα 131 χιλιόμετρα με δύο αποσπώμενες μπαταρίες.

Ecoshift Noos ELTA

Αυτά τα χαρακτηριστικά προφανώς εκτιμήθηκαν από τους ανθρώπους των ΕΛΤΑ, κρίνοντας πως ταιριάζουν με τις απαιτήσεις της δουλειάς που πρέπει να ικανοποιήσουν. Η χρήση μιας ή και δύο μπαταριών που αφαιρούνται εύκολα εξασφαλίζει ευελιξία και αδιάλειπτη λειτουργία, ενώ οι δυνατότητες συνδεσιμότητας και εντοπισμού επιτρέπουν αποτελεσματικότερη διαχείριση του στόλου και βελτιστοποίηση των διαδρομών. Τα 250 NOOS προορίζονται να μοιραστούν σε υπηρεσίες των ΕΛΤΑ σε όλη την Ελλάδα.

Ο Πρόεδρος του ΔΣ των ΕΛΤΑ, κ. Δανιήλ Μπεναρδούτ, δήλωσε μεταξύ άλλων: “Εκσυγχρονίζουμε τον στόλο. Επενδύουμε στους ανθρώπους μας. Επενδύουμε στην τεχνολογία. Επενδύουμε σε ένα βιώσιμο μέλλον. Θέλω να ευχαριστήσω το Υπερταμείο για τη στήριξή του στην πορεία ανασυγκρότησης των ΕΛΤΑ. Θέλω να συγχαρώ τον Όμιλο Πέτρος Πετρόπουλος και την Ecoshift για την καταπληκτική τους δουλειά. Πάνω απ’ όλα, θέλω να ευχαριστήσω τους εργαζομένους των ΕΛΤΑ. Η προσπάθεια εκσυγχρονισμού έχει νόημα μόνο όταν διευκολύνει το έργο τους και αναβαθμίζει την καθημερινότητά τους.”

O κύριος Μιχάλης Η. Οικονομάκης, Εκτελεστικός Πρόεδρος του Ομίλου Πέτρος Πετρόπουλος δήλωσε: “Η σημερινή ημέρα αποτελεί σημείο αναφοράς για τον Όμιλο Πέτρος Πετρόπουλος, για το όραμά μας για μια βιώσιμη τεχνολογικά προηγμένη Ελλάδα που όταν θέλει, επιβεβαιώνεται ότι μπορεί να συναγωνιστεί επάξια προϊόντα του εξωτερικού. Η διαγωνιστική διαδικασία ολοκληρώθηκε με επιτυχία και η επιλογή μας, είναι τιμή αλλά και ευθύνη. Το NOOS βρίσκεται πλέον στα χέρια σας — ένα προϊόν σχεδιασμένο και κατασκευασμένο στην Ελλάδα, από Έλληνες μηχανικούς και επιστήμονες, στις εγκαταστάσεις μας της ECOSHIFT, που ενσωματώνει τεχνογνωσία, καινοτομία και βιώσιμη τεχνολογία. Είμαι βέβαιος ότι θα δικαιώσουμε αυτήν την εμπιστοσύνη και την επιλογή, θα είμαστε δίπλα σας σε ό,τι χρειαστεί, υποστηρίζοντας τις ανάγκες των Ελληνικών Ταχυδρομείων και των ανθρώπων τους, αναπτύσσοντας λύσεις βιώσιμης κινητικότητας και διανομής.”

Σηκώνουν μοτοσυκλέτες και σκούτερ από το κέντρο της Αθήνας

Επιχείρηση του Δήμου απομακρύνει τα παρατημένα δίκυκλα σε τηλεοπτική μετάδοση
Athens Derelict Bikes
Από τον

Φίλιππο Σταυριδόπουλο

21/11/2025

Μια επιχείρηση εκκαθάριση ξεκίνησε, ο Δήμος Αθηναίων απομακρύνωντας εγκαταλελειμμένα δίκυκλα από τους δρόμους, απελευθερώνοντας θέσεις στάθμευσης και δημόσιο χώρο.

Μεγάλη επιχείρηση του Δήμου Αθηναίων πραγματοποιήθηκε την Πέμπτη 20/11, με στόχο την απομάκρυνση δεκάδων εγκαταλελειμμένων δικύκλων που εδώ και μήνες καταλάμβαναν δημόσιο χώρο στο κέντρο της πόλης. Από νωρίς το πρωί, συνεργεία του Δήμου προχωρούσαν σε “σήκωμα” δικύκλων, με ένα από αυτά να μεταδίδεται ζωντανά σε τηλεοπτική εκπομπή.

Σύμφωνα με την αντιδήμαρχο Αθηναίων Ρωξάνη Μπέη, το συγκεκριμένο δίκυκλο που απομακρύνθηκε στον αέρα της εκπομπής βρισκόταν στο σημείο ακινητοποιημένο από τον Φεβρουάριο του 2025.

Η ίδια εξήγησε αναλυτικά το νομικό πλαίσιο:
“Αυτό που προβλέπει ο νόμος είναι 15 ημέρες αμετακίνητο και καταγεγραμμένο από την υπηρεσία, στη συνέχεια άλλες 20 ημέρες με το ενημερωτικό αυτοκόλλητο περί ακινησίας, που ειδοποιεί τον ιδιοκτήτη και ακολουθείται η διαδικασία συστημένης επιστολής”.

Η κ. Μπέη ανέφερε επίσης ότι ο Δήμος προχώρησε στη μαζική σάρωση μετά την αποσυμφόρηση της αποθήκης όπου βρίσκονταν σχεδόν 1.800 εγκαταλελειμμένα δίκυκλα. Η διαδικασία ξεμπλόκαρε όταν δόθηκε η δυνατότητα να μεταφερθούν σε ανάδοχη εταιρεία για ανακύκλωση, αντί να περιμένουν τον εκπλειστηριασμό μέσω ΑΑΔΕ.

Στο πλαίσιο των τρεχουσών δράσεων, 380 εγκαταλελειμμένα δίκυκλα θα απομακρυνθούν μέσα στις επόμενες δύο εβδομάδες, απελευθερώνοντας δεκάδες σημεία στάθμευσης και διευκολύνοντας την κυκλοφορία στο κέντρο.

Το πρόβλημα, όπως σημείωσε η αντιδήμαρχος, δεν περιορίζεται μόνο στα δίκυκλα, καθώς το 2024 πραγματοποιήθηκαν 900 άρσεις εγκαταλελειμμένων αυτοκινήτων, αριθμός που αναμένεται να ξεπεραστεί φέτος.

Το φαινόμενο των εγκαταλελειμμένων οχημάτων, μοτοσυκλετών και αυτοκινήτων, παραμένει ένα ζήτημα στο δημόσιο χώρο της Αθήνας, με τις επιχειρήσεις απομάκρυνσης, να συνεχίζονται σύμφωνα με τις δημοτικές αρχές.