Έκλεψαν Motocross μοτοσυκλέτες από νεαρούς πλημμυροπαθείς αναβάτες στο Βόλο!

Ζητούνται πληροφορίες - Τηλ.6938802610 / 6832353245
Έκλεψαν Motocross μοτοσυκλέτες από νεαρούς πλημμυροπαθείς αναβάτες στο Βόλο!
Θάνο Αμβρ. Φελούκα
Από τον

Θάνο Αμβρ. Φελούκα

13/9/2023

 

Κλάπηκαν οι μοτοσυκλέτες με τις οποίες αγωνίζονται οι μικροί αναβάτες, Θανάσης Στρούγκης και Θεόδωρος Στρούγκης με αριθμό πλαισίου VBKMRA233PM053104 και JYACB11C000011431 που η οικογένειά τους επλήγη από τις καταστροφικές πλημμύρες στον Βόλο.

 

Το πλιάτσικο στα χωριά και τις περιοχές που πλήττονται από τις πλημμύρες συνεχίζεται ακάθεκτο και φανερώνει άλλη μία ανεπάρκεια της πολιτείας που ακόμη και κατόπιν εορτής αδυνατεί να επέμβει και να σταματήσει το έργο των υπάνθρωπων που επιδίδονται σε κάτι τέτοιο.

Έκλεψαν Motocross μοτοσυκλέτες από νεαρούς πλημμυροπαθείς αναβάτες στο Βόλο!

Οι φωτογραφίες των μοτοσυκλετών πρέπει να ταξιδέψουν παντού ώστε να αυξηθούν οι πιθανότητες να εντοπιστούν ή τουλάχιστον να οδηγηθούν στη δικαιοσύνη οι κλέφτες.

Έκλεψαν Motocross μοτοσυκλέτες από νεαρούς πλημμυροπαθείς αναβάτες στο Βόλο!

Έκλεψαν Motocross μοτοσυκλέτες από νεαρούς πλημμυροπαθείς αναβάτες στο Βόλο!

Είναι η απόλυτη ντροπή όχι απλά να μην βοηθάς όσους έχασαν τα σπίτια και τις περιουσίες τους αλλά να κλέβεις επιβαρύνοντας ακόμη περισσότερο την καταστροφή και μάλιστα το μοναδικό μέσο ενός παιδιού – αθλητή να συνεχίσει την αθλητική του πορεία όταν ορθοποδήσει.

Ευχόμαστε να εντοπιστούν άμεσα.

Οι νεαροί αναβάτες είχαν ενεργή συμμετοχή στο Πανελλήνιο Πρωτάθλημα

 

UPDATE:

Φαίνεται πως η έκταση των δημοσιεύσεων που δόθηκε στα κοινωνικά δίκτυα τρόμαξε τους δράστες που παράτησαν τις δύο μοτοσυκλέτες σε σκοτεινό σημείο μέσα στους θάμνους κοντά στο ποτάμι. Κάτοικοι της περιοχής που άκουσαν να τις οδηγούν προς τα εκεί και γνώριζαν για την κλοπή ειδοποίησαν την οικογένεια που βρήκε τις μοτοσυκλέτες.

Ετικέτες

Vespa – Η αποτίμηση της εταιρείας ξεπερνά το 1 δις ευρώ

Αύξηση της αξίας της κατά 19%, σε σύγκριση με την προηγούμενη αποτίμηση (906 εκατομμύρια ευρώ το 2021)
motomag Vespa – Η αποτίμηση της εταιρείας ξεπερνά το 1 δις ευρώ
Από τον

Γιάννη Τσινάβο

4/12/2023

Ο Όμιλος Piaggio, ανέθεσε στην Interbrand - παγκόσμιος ηγέτης στη συμβουλευτική εμπορικών σημάτων- να διερευνήσει το πόσο αποτιμάται η αξία της εταιρείας Vespa, με την συμβουλευτική εταιρεία να αποτιμά την αξία του εμπορικού σήματος Vespa στα 1 δις ευρώ.

Τα αποτελέσματα της μελέτης της Interbrand έδειξαν ταυτόχρονα πως σε σχέση με το 2021 η εμπορική αξία της Vespa αυξήθηκε κατά 19% (το 2021 η εμπορική αξία άγγιζε τα 906 εκατομμύρια ευρώ), με τον Manfredi Ricca, Global Chief Strategy Officer της Interbrand να δηλώνει: “Ίσως γίνεται κατάχρηση του όρου εμβληματική, αλλά στην πραγματικότητα δεν υπάρχει άλλος τρόπος για να χαρακτηριστεί αυτή η μάρκα. H Vespa είναι μια μάρκα με κληρονομιά, η οποία εξελίσσεται διαρκώς. Έχει ιταλικές ρίζες, ωστόσο αγαπήθηκε παγκοσμίως. Eίναι μία premium μάρκα, που παραμένει όμως ανοιχτή σε όλους. Το έργο της αποτίμησης όχι μόνο προσδιορίζει σε αριθμούς την επιτυχία αυτής της μάρκας, αλλά δείχνει και ότι η Vespa αποτελεί μία κατηγορία από μόνη της, μία μίξη κινητικότητας, έκφρασης και κουλτούρας.”

Vespa – Η αποτίμηση της εταιρείας ξεπερνά το 1 δις ευρώ

Για τον προσδιορισμό της οικονομικής αξίας του εμπορικού σήματος Vespa, η Interbrand χρησιμοποίησε αποδεδειγμένες τεχνικές αποτίμησης, ενσωματώνοντας ένα ολοκληρωμένο σύνολο πόρων, δεδομένων της αγοράς και ποσοτικών μελετών που διεξήχθησαν σε 10 βασικές αγορές εμπορικής αναφοράς για την Vespa (Ιταλία, Γαλλία, Γερμανία, Ισπανία, ΗΠΑ, Βιετνάμ, Ταϊλάνδη, Ινδονησία, Κίνα και Ινδία). Η Vespa επιβεβαιώνει ταυτόχρονα την ηγετική της θέση στις ευρωπαϊκές αγορές ενώ αποκτά μεγαλύτερη παρουσία στις Η.Π.Α. και την Ασία, παρουσιάζοντας ανάπτυξη ιδιαίτερα στην Ινδονησία, όπου ο όμιλος Piaggio άνοιξε πρόσφατα ένα νέο εργοστάσιο για την τοπική αγορά. Η μελέτη που διεξήγαγε η Interbrand, επιβεβαιώνει πως η Vespa δεν είναι ένα απλό scooter αλλά ένας σύγχρονος τρόπος lifestyle κάτι που αποδεικνύουν οι συνεργασίες με τις εταιρείες Christian Dior, Disney Pixar, τη Lego, την Walt Disney καθώς και τον τραγουδιστή Justin Bieber.

Vespa – Η αποτίμηση της εταιρείας ξεπερνά το 1 δις ευρώ

Σύμφωνα με τους παράγοντες δυναμικής της εταιρείας (Brand Strength Score) που αναλύθηκαν στη μελέτη της Interbrand, η Συγγένεια και η Διακριτικότητα επιβεβαιώνονται ως βασικές αρχές της Vespa. Αυτό αποδεικνύει περίτρανα όχι μόνο τη βαθιά εγγύτητα που έχει η Vespa με τους πελάτες της, αλλά και την ικανότητά του να δημιουργεί συναισθηματική σύνδεση μαζί τους, μέσα από ιδιαίτερα διαφοροποιημένες και καινοτόμες κινήσεις. Εν ολίγοις, η Vespa επιβεβαιώνει πως είναι μια εταιρεία μόδας-lifestyle σε δύο τροχούς, η οποία στοχεύει προς το μέλλον με μια ξεκάθαρη στρατηγική, την οποία ακολουθούν και αγαπούν εκατομμύρια παθιασμένοι αγοραστές σε όλο τον κόσμο.

Vespa – Η αποτίμηση της εταιρείας ξεπερνά το 1 δις ευρώ

Η αποτίμηση της εμπορικής επωνυμίας άνω του 1 δις ευρώ αναδεικνύει τη σχέση που έχει η εταιρεία με το παγκόσμιο κοινό της καθώς επίσης πως η Vespa αποτελεί κλειδί στην επιχειρηματικότητα και όχι ζημιογόνα επιχείρηση. Επιπρόσθετα ένα σημαντικό στοιχείο που πρέπει να λάβουμε υπόψιν είναι πως το Piaggio Group είδε φέτος τα έσοδα του να αυξάνονται κατά 25% αγγίζοντας τα 2 δις ευρώ.

Vespa – Η αποτίμηση της εταιρείας ξεπερνά το 1 δις ευρώ

 

Ετικέτες