Ελληνική συμμετοχή ADAC Junior

Διεξάγεται αμέσως μετά τα MotoGP
Θάνο Αμβρ. Φελούκα
Από τον

Θάνο Αμβρ. Φελούκα

29/6/2017

ΑΝΑΧΩΡΕΙ ΓΙΑ ΤΟ ADAC JUNIOR CUP KTM H ΟΜΑΔΑ KTM SKOURTAS RACING CENTER

Καθ’ οδόν για την Γερμανία και την ιστορική πίστα του Sachsenring βρίσκονται ήδη οι δύο νεαροί πρωταγωνιστές του Πανελλήνιου Πρωταθλήματος Ταχύτητας Βασίλης Κορωνάκης και Κυριάκος Λιούτας. Σε ένα Σαββατοκύριακο όπου τα βλέμματα όλου του κόσμου θα είναι στραμμένα στη Γερμανική πίστα, οι δύο αναβάτες θα συμμετάσχουν στο ADAC JUNIOR CUP KTM.



Οδηγώντας δύο ειδικά προετοιμασμένες KTM RC 390, οι δύο εκπρόσωποι της ομάδας KTM SKOURTAS RACING CENTER θα δοκιμάσουν τις δυνάμεις του απέναντι σε 40 επίλεκτους αναβάτες από κάθε γωνιά του πλανήτη. Με την αγωνιστική δράση για το ADAC JUNIOR CUP KTMνα ολοκληρώνεται το Σάββατο 1 Ιουλίου, στην ίδια πίστα την επόμενη μέρα θα γίνουν οι τελικοί του Παγκόσμιου Πρωταθλήματος MotoGP.

Σε μία αποστολή που για ακόμη μία χρονιά φέρνει την σφραγίδα της KTM SOUTH EAST EUROPE SA, ο Βασίλης και ο Κυριάκος θα μπορέσουν να δείξουν τις δυνατότητές τους και να πάρουν εικόνες και παραστάσεις από μία διοργάνωση παγκόσμιου επιπέδου. 

Στόχος μας είναι να δώσουμε την ευκαιρία στους νεαρούς αναβάτες της ομάδας να κερδίζουν όσο το δυνατό περισσότερο εμπειρία,” δήλωσε χαρακτηριστικά ο manager της ομάδας KTM SKOURTAS RACING CENTER Σάκης Σκούρτας. “Το τριήμερό μας στη Γερμανία ξεκινά ήδη από την Πέμπτη 29 του μήνα όπου θα έχουμε μία πρώτη επαφή με την ιστορική πίστα και θα παρακολουθήσουμε το επίσημο briefing αναβατών. Την Παρασκευή έχουμε τα πρώτα δοκιμαστικά εντός πίστας καθώς και τα προκριματικά σκέλη, ενώ το Σάββατο θα γίνουν οι αγώνες.”

Με τον αγώνα να φιλοξενεί 40 νέους αναβάτες από όλο τον κόσμο, ξέρουμε ότι η πρόκληση είναι μεγάλη για τον Βασίλη και για τον Κυριάκο. Θέλουμε και οι δύο αναβάτες μας να εξοικειωθούν πρώτα με την πίστα και τις συνθήκες και κατόπιν βήμα - βήμα να δώσουν τον καλύτερό τους εαυτό για ένα καλό συνολικά αποτέλεσμα. Μετά τον τερματισμό, θεωρούμε πως ένα πλασάρισμα στους πρώτους 20 αναβάτες θα είναι ένα σπουδαίο βήμα.

Με ολικό μήκος τα 3.671 μέτρα και ένα σύνολο 14 στροφών, η πίστα στην Σαξονία της Γερμανίας ξεκίνησε την ιστορία της το 1927 και έκτοτε έχει φιλοξενήσει αμέτρητους αγώνες καθώς και το παγκόσμιο πρωτάθλημα MotoGP σταθερά από το 1998.

Περισσότερες πληροφορίες για τον παγκόσμιο θεσμό του KTM RC Cup μπορείτε να βρείτε εδώ: www.ktmrccup.com/int/rc-home

Διανομείς efood: Σε απεργία σήμερα Τσικνοπέμπτη – Κύριο αίτημά τους η υπογραφή συλλογικής σύμβασης

Συμμετέχουν τα σωματεία Αττικής, Θεσσαλονίκης, Καλαμάτας, Λάρισας και Βόλου.
efood
Από το

motomag

12/2/2026

Σε 24ωρη πανελλαδική απεργία κατεβαίνουν σήμερα 12/2 οι διανομείς της ηλεκτρονικής πλατφόρμας efood. Στην κίνηση αυτή συμμετέχουν τα σωματεία της Αττικής, της Θεσσαλονίκης, της Καλαμάτας, της Λάρισας και του Βόλου.

Οι εργαζόμενοι της efood απαιτούν να μπει ένα φρένο στις μειώσεις των αμοιβών τους αλλά και να δεχτεί η διοίκηση της εταιρείας να υπογράψει συλλογική σύμβαση.

Οι δύο πλευρές βρίσκονται σε διαπραγματεύσεις για την συλλογική σύμβαση τα τελευταία δυόμιση χρόνια και οι εργαζόμενοι απευθύνθηκαν στην επιτροπή διαιτησίας, στο πλαίσιο του ΟΜΕΔ (Οργανισμός Μεσολάβησης και Διαιτησίας). Η απόφαση που βγήκε πριν λίγες ημέρες ήταν αρνητική, όμως τα σωματεία συνεχίζουν να τη διεκδικούν μέσω της νομικής οδού, εφόσον η εταιρεία αρνείται να το κάνει.

Τα σωματεία καλούν τον κόσμο να συμμετέχει στην παραπάνω κινητοποίηση και παρακάτω μπορεί να δείτε τα αιτήματά τους:

  • Συλλογική Σύμβαση Εργασίας με αυξήσεις στους μισθούς για όλους τους εργαζόμενους της Efood (διανομείς, υπαλλήλους γραφείου, αποθήκες, μάρκετ)
  • Ελάχιστη εγγυημένη αμοιβή ανά ώρα, αυξήσεις και διαφάνεια στις αμοιβές
  • Κάλυψη εργατικού ατυχήματος/ δωρεάν παροχή ΜΑΠ (Μέσα Ατομικής Προστασίας) για τους freelancers
  • Μετατροπή όσων το επιθυμούν από freelancers σε μισθωτούς
  • Να μην υπάρχουν οι εργολάβοι – απευθείας προσλήψεις στην Efood.