ΕΛ.ΜΟΤ.Ο. – Ολοκληρώθηκε η 1η Γενική Συνέλευση το διήμερο 23-24 Μαρτίου στο Αγρίνιο

Υπήρξε πλήρης μαγνητοσκόπηση της Γενικής Συνέλευσης ενώ κρατήθηκαν και πρακτικά
motomag ΕΛ.ΜΟΤ.Ο. – Ολοκληρώθηκε η 1η Γενική Συνέλευση το διήμερο 23-24 Μαρτίου στο Αγρίνιο
Από τον

Γιάννη Τσινάβο

28/3/2024

Στην 1η Γενική Συνέλευση της Ελληνικής Μοτοσυκλετιστικής Ομοσπονδίας η οποία έλαβε χώρα το διήμερο 23 και 24 Μαρτίου στην πόλη του Αγρινίου παρευρέθηκαν 32 λέσχες και μοτοπαρέες από όλη την Ελλάδα.

Το Σάββατο 22 Μαρτίου στην αίθουσα του Δημοτικού Συμβουλίου Αγρινίου οι συμμετέχοντες έθεσαν προτάσεις και ιδέες ώστε να ξεκινήσει ο σχεδιασμός -δημιουργία ομάδων δράσεων κ.α.- των δράσεων της ΕΛ.ΜΟΤ.Ο. ενώ παρουσιάστηκαν και οι στόχοι της Ομοσπονδίας για τη φετινή χρονιά.

ΕΛ.ΜΟΤ.Ο. – Ολοκληρώθηκε η 1η Γενική Συνέλευση το διήμερο 23-24 Μαρτίου στο Αγρίνιο

Την Κυριακή 23 Μαρτίου, συνήλθε σε σώμα η συνέλευση με εκπροσώπους των λεσχών μελών αλλά και των υποστηρικτών μοτοπαρεών και αφού άκουσαν όλοι τον οικονομικό απολογισμό αλλά και τα πεπραγμένα της ομοσπονδίας για το 2023, ψήφισαν από κοινού τις δράσεις και δραστηριότητες καθώς και την συγκρότηση των ομάδων εργασίας για το μέλλον του μοτοσυκλετισμού στη χώρα μας.

Οι άνθρωποι της ΕΛ.ΜΟΤ.Ο. δεν παρέλειψαν να ευχαριστήσουν τον Δήμο Αγρινίου, την περιφέρεια Δυτικής Ελλάδος και την Λέσχη Μοτοσυκλέτας Αγρινίου ΛΕ.ΜΟΤ.Α για την άψογη προετοιμασία και φιλοξενία όλο το διήμερο ενώ μετά το τέλος της 1ης Γενικής Συνέλευσης οι υπεύθυνοι της ΕΛ.ΜΟΤ.Ο ανέφεραν πως η δέσμευση τους για εξωστρέφεια και διαφάνεια γίνεται πράξη.

ΕΛ.ΜΟΤ.Ο. – Ολοκληρώθηκε η 1η Γενική Συνέλευση το διήμερο 23-24 Μαρτίου στο ΑγρίνιοΕΛ.ΜΟΤ.Ο. – Ολοκληρώθηκε η 1η Γενική Συνέλευση το διήμερο 23-24 Μαρτίου στο ΑγρίνιοΕΛ.ΜΟΤ.Ο. – Ολοκληρώθηκε η 1η Γενική Συνέλευση το διήμερο 23-24 Μαρτίου στο ΑγρίνιοΕΛ.ΜΟΤ.Ο. – Ολοκληρώθηκε η 1η Γενική Συνέλευση το διήμερο 23-24 Μαρτίου στο Αγρίνιο

 

Ετικέτες

Μουσείο Agostini: Το μουσείο αφιερωμένο στον αναβάτη-θρύλο ανοίγει τις πόρτες του

Ένας χώρος για τους λάτρεις του πιο επιτυχημένου αναβάτη μοτοσυκλέτας
agostini
Από τον

Παύλο Καρατζά

25/6/2026

Πρόκειται για ένα νέο μουσείο που είναι αφιερωμένο στον θρύλο της μοτοσυκλέτας Giacomo Agostini, το οποίο ανοίγει τις πόρτες του σήμερα Πέμπτη 25 Ιουνίου στο Bergamo της Ιταλίας.

Ο Ιταλός γεννήθηκε το 1942 στο Bergamo και στα 21 του χρόνια έκανε το ντεμπούτο στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Ταχύτητας με Moto Morini. Τρία χρόνια αργότερα κατέκτησε τον πρώτο του Παγκόσμιο τίτλο με MV Agusta και από εκείνη την χρονιά και μετά στέφεται συνεχώς πρωταθλητής. Από το 1968 έως το 1972 κατακτά το Παγκόσμιο Πρωτάθλημα σε δύο κατηγορίες, ενώ θα στεφθεί Παγκόσμιος Πρωταθλητής 15 φορές συνολικά, πετυχαίνοντας 123 νίκες σε GP.

agostini

Οι επιτυχίες του Ιταλού αναβάτη δεν σταματάνε μέσα στην πίστα, καθώς συμμετείχε και στον πολύ επικίνδυνο και ιστορικό αγώνα του Isle of Man TT, σημειώνοντας 10 νίκες! Το 1974 συμμετείχε για πρώτη φορά στον αγώνα δρόμου Daytona 200 και κερδίζει κι εκεί. Τρία χρόνια αργότερα εγκαταλείπει την ενεργό δράση, όντας ο πιο επιτυχημένος αναβάτης όλων των εποχών, κάτι που ισχύει ακόμη και σήμερα.

Όσον αφορά το μουσείο, αυτό βρίσκεται στην γενέτειρα του Ιταλού αναβάτη, το Bergamo και η γενική είσοδος κοστίζει 20 ευρώ. Οι επισκέπτες μπορούν να δουν από κοντά αυθεντικές αγωνιστικές μοτοσυκλέτες του Ιταλού, δερμάτινες φόρμες, φωτογραφίες, έγγραφα και προσωπικές αναμνήσεις. Κάθε αίθουσα αποτελεί ένα κεφάλαιο της πορείας του ανθρώπου που άλλαξε τον κόσμο της μοτοσυκλέτας. Μάλιστα υπάρχει και ειδική υπηρεσία, που προσφέρει το μουσείο και μπορείς να γευματίσεις με τον Ιταλό θρύλο!

Ιστοσελίδα Μουσείου Agostini: agomuseum.it