Ένα Fireblade στην κούτα για 9000€

Πουλήθηκε καινούριο 20 χρόνια μετά
Μπάμπη Μέντη
Από τον

Μπάμπη Μέντη

18/2/2020

Θα είναι πάντα συναισθηματικά φορτισμένη η σκηνή που ανοίγεις την πόρτα ενός σκοτεινού δωματίου και αντικρίζεις μια ολοκαίνουρια μοτοσυκλέτα, η οποία είναι μέσα στο κουτί της για 20 ολόκληρα χρόνια. Η κίτρινη Honda Fireblade που βλέπετε σε αυτές τις φωτογραφίες είναι ακριβώς όπως έφυγε από την γραμμή παραγωγής του εργοστασίου και έφτασε σε ένα τοπικό κατάστημα της Ισπανίας στα μέσα του 2000. Έκτοτε έμεινε αποθηκευμένη για είκοσι ολόκληρα χρόνια χωρίς να έχει δουλέψει ο κινητήρας της ποτέ. Οι λόγοι που ο ιδιοκτήτης της δεν είχε την επιθυμία να την οδηγήσει είναι άγνωστοι.

Ίσως να βρέθηκε στα χέρια του για άλλους λόγους  που να έχουν να κάνουν με εμπορική συναλλαγή και να μην είναι καν μοτοσυκλετιστής ο ίδιος. Αν πάντως την κράτησε σε αυτή την κατάσταση για να ανέβει η αξία της στο μέλλον, μάλλον η επένδυση δεν απέδωσε τα αναμενόμενα. Μετά από είκοσι χρόνια κατάφερε να την πουλήσει για 9.000€ στο eBAY, που είναι λιγότερα λεφτά σε σχέση με εκείνα που κόστιζε καινούρια η μοτοσυκλέτα το 2000. Όσο για την συλλεκτική αξία της συγκεκριμένης Fireblade, υπάρχουν διαμετρικά αντίθετες απόψεις. Η 929 ήταν η πρώτη Fireblade με εμπρός τροχό 17 ιντσών και διέθετε πλαίσιο pivot-less (το ψαλίδι έδενε κατευθείαν στα κάρτερ του κινητήρα και όχι στο πλαίσιο), που ήταν η “νέα” ιδέα της Honda εκείνη την εποχή (ξεκίνησε από τα Firestorm και ακολούθησαν τα VFR 800F και Fireblade), έστω κι αν στην πραγματικότητα πρόκειται για αντιγραφή του πλαισίου των αερόψυκτων Ducati 750/900 SS. Εμπορικά η 929 αποδείχτηκε αποτυχία σε σχέση με τους προκατόχους της, διότι η Yamaha είχε ήδη το R1 και η Suzuki για πρώτη φορά είχε ολοκαίνουριο GSX-R1000R. Το επόμενο μοντέλο 954 είχε καλύτερη τύχη εμπορικά, όχι τόσο γιατί ο υπερκυβισμένος κινητήρας του έβγαζε περισσότερα άλογα από τα 1000αρια του ανταγωνισμού, όσο γιατί ήταν η ομορφότερη Fireblade που είχε σχεδιάσει η Honda έως τότε. 

Το MOTO πήγε στο Suzuki Festival 2025

Το μοτοσυκλετιστικό τριήμερο ξεκίνησε σήμερα στις Αφίδνες
suzuki
Από το

motomag

9/5/2025

Η Suzuki Moto Greece διοργανώνει για δεύτερη συνεχόμενη χρονιά στο Suzuki Festival, τη μεγάλη γιορτή αφιερωμένη στη μοτοσυκλέτα και τους ανθρώπους της.

Σήμερα, αύριο και μεθαύριο, από τις 10:00 έως τις 19:00, η ελληνική αντιπροσωπεία της Suzuki σας περιμένει στο Riding School του Θανάση Χούντρα στις Αφίδνες για ένα μοναδικό τριήμερο γεμάτο δράση, μοτοσυκλέτες και εκπλήξεις.

Εμείς ήμασταν εκεί σήμερα και είδαμε από κοντά όλα τα νέα μοντέλα της Suzuki όπως και τα νέα DR-Z 4S και DR-Z 4SM. Καθώς επίσης και εμβληματικά αγωνιστικά, custom και ιστορικά μοντέλα της ιαπωνικής εταιρείας.

Η προσέλευση του κόσμου ήταν μεγάλη ακόμη και σήμερα που είναι μία εργάσιμη ημέρα, οπότε το Σαββατοκύριακο οι εγκαταστάσεις του Riding School αναμένεται να είναι γεμάτες, καθώς όλα τα test rides είναι ήδη κλεισμένα.

Πριν από κάθε test ride μάλιστα, οι εκπαιδευτές του Riding School παρέχουν στους συμμετέχοντες οδηγίες και χρήσιμες συμβουλές ασφαλείας, εξασφαλίζοντας μια ολοκληρωμένη και απολαυστική εμπειρία.

Όπως θα δείτε και στις φωτογραφίες, για πρώτη φορά φέτος, στο πλαίσιο του φεστιβάλ θα δοθεί η ευκαιρία στο κοινό να δοκιμάσει τον πρώτο επίσημο προσομοιωτή αγωνιστικής οδήγησης MotoGP στην Ελλάδα, powered by MOTOKINISI.

Επιπλέον, το Σάββατο και την Κυριακή, από τις 14:00 έως τις 15:00, θα πραγματοποιηθούν σεμινάρια ασφαλούς οδήγησης από την ομάδα του Riding School, ανοιχτά σε όλους τους επισκέπτες.

Μουσική, φαγητό και happenings συνοδεύουν αυτή τη μεγάλη γιορτή της μοτοσυκλέτας, αφιερωμένη στους φίλους της Suzuki – και όχι μόνο!