Ένας μηχανόβιος στο τιμόνι της BMW

Από τους αγώνες στη διευθυντική καρέκλα
Μπάμπη Μέντη
Από τον

Μπάμπη Μέντη

7/8/2019

Όλα εξηγούνται με την λογική.  Το γεγονός πως η BMW έφτιαχνε μοτοσυκλέτες “για γιατρούς και δικηγόρους” έως τις αρχές του 2000 και τώρα είναι μια εταιρεία που έχει κυρίαρχη εμπορική θέση σε όλες τις αγορές του κόσμου και φτιάχνει μοτοσυκλέτες ακόμα και για “τελειωμένους κάγκουρες” όπως το S 1000 XR, έχει κι αυτό μια λογική εξήγηση. Και η εξήγηση δεν είναι άλλη από τους ανθρώπους που την διοικούν και σχεδιάζουν τις μοτοσυκλέτες της. Όλοι όσοι έχουν κάτσει σε καυτές διοικητικές καρέκλες της εταιρείας τα τελευταία χρόνια είναι πραγματικοί μηχανόβιοι. Όχι μόνο αυτό, αλλά κάνουν περισσότερα χιλιόμετρα με τις μοτοσυκλέτες τους απ’ ότι κάνει η μέσος όρος των μοτοσυκλετιστών.

Κι όποιος οδηγάει καθημερινά τις μοτοσυκλέτες που σχεδιάζει και πουλάει, είναι λογικό να έχει καλύτερα αποτελέσματα από έναν διευθυντή που πάει με το αυτοκίνητο στη δουλειά και αποκαλεί τις μοτοσυκλέτες που πουλά ως “προϊόν”. Για εμάς τους δημοσιογράφους που πάμε στις διεθνείς παρουσιάσεις στο εξωτερικό και μιλάμε με τους ανθρώπους που σχεδίασαν και κατασκεύασαν την κάθε μοτοσυκλέτα, δεν αποτελεί έκπληξη η αλλαγή φιλοσοφίας στην BMW, ούτε αποτελεί μυστήριο η εκτόξευση των πωλήσεών της.

Οπότε δεν είναι έκπληξη που πριν λίγες ημέρες, Διευθυντής Ανάπτυξης της BMW Motorrad ανέλαβε ο νικητής του αγώνα Accept No Limits, ο οποίος επίσης έχει αγωνιστεί δύο φορές στο Roof of Africa Rally και στο Master of Dirt. Μιλάμε για τον Christof Lischka που από εδώ και πέρα θα είναι υπεύθυνος για όλα τα νέα μοντέλα που θα βγάλει η BMW τα επόμενα χρόνια.

Ανάκληση Kawasaki Ninja ZX-6R - Ήρθε και στην Ευρώπη

Οι μοτοσυκλέτες ενδέχεται να χάσουν ισχύ κατά τη λειτουργία τους λόγω υπερβολικής σύσφιξης των κάρτερ
Recall Kawasaki ZX-6R
Από τον

Φίλιππο Σταυριδόπουλο

20/8/2025

Όπως αναφέρεται σε ανακοίνωση της ευρωπαϊκής κομισιόν, η Kawasaki ανακαλεί την μοτοσυκλέτα Kawasaki Ninja ZX-6R.

Όπως σας είχαμε ενημερώσει εδώ από το Ιούνιο η Kawasaki είχε ανακοινώσει την ανάκληση την άλλη μεριά του Ατλαντικού, η οποία τώρα έφτασε και στην Ευρώπη. Η ανάκληση με κωδικό DAM08 προειδοποιεί πώς ενδέχεται οι βίδες ένωσης των κάρτερ να έχουν σφιχτεί υπερβολικά. Οι μειωμένες ανοχές της συναρμογής δεν επιτρέπουν επαρκή λίπανση των εξαρτημάτων γεγονός που μπορεί να οδηγήσει σε πρόωρη φθορά ή ακόμα και μπλοκάρισμα των κουζινέτων στροφάλου, με αποτέλεσμα ασυνήθιστους θορύβους, απώλεια ισχύος και στη χειρότερη περίπτωση, να προκαλέσει σβήσιμο του κινητήρα, με κίνδυνο ατυχήματος και σοβαρού τραυματισμού.

Οι ημερομηνίες παραγωγής τον μοτοσυκλετών που ενδέχεται να επηρεάζονται από την ανωτέρω ανάκληση είναι από 31/07/2023 έως 28/05/2025.