Εξαρθρώθηκε συμμορία που έκλεβε μοτοσυκλέτες σε Αθήνα και Μύκονο

Τρεις συλλήψεις, κατασχέσεις 5 δικύκλων, 3 πλαισίων και 13 κινητήρων
Κλοπές μοτοσυκλετών
Κώστα Γκαζή
Από τον

Κώστα Γκαζή

18/9/2024

Από την Υποδιεύθυνση Αστυνομίας Μυκόνου σε συνεργασία με Ειδικό Κλιμάκιο Αστυνομικών της Διεύθυνσης Ασφάλειας Αττικής, εξαρθρώθηκε εγκληματική οργάνωση, τα μέλη της οποίας δραστηριοποιούνταν στη διάπραξη διακεκριμένων κλοπών μοτοσυκλετών σε Αττική και Μύκονο, παραποιώντας στη συνέχεια τα στοιχεία ταυτοποίησής τους.

Συνελήφθησαν τρία -3- μέλη της οργάνωσης ηλικίας 18, 21, και 24 ετών, ενώ στη δικογραφία που σχηματίστηκε σε βάρος τους για -κατά περίπτωση- εγκληματική οργάνωση - συμμορία, πλαστογραφία, διακεκριμένες κλοπές, κατά συναυτουργία και κατ’ εξακολούθηση, καθώς και παραβάσεις των νομοθεσιών για τον Κ.Ο.Κ. και τους αλλοδαπούς, περιλαμβάνεται ακόμη ένα άτομο.

Προηγήθηκε έρευνα στο πλαίσιο της οποίας προέκυψε ότι, οι κατηγορούμενοι έχοντας συστήσει εγκληματική οργάνωση, με διακριτούς ρόλους, διαρκή δράση και με σκοπό τον παράνομο πορισμό εισοδήματος, διέπρατταν διακεκριμένες κλοπές μοτοσυκλετών, τις οποίες αφαιρούσαν από διάφορες περιοχές της Αττικής και της Μυκόνου.

Ειδικότερα, αφού στοχοποιούσαν τα δίκυκλα, κατόπτευαν τους χώρους όπου αυτά φυλάσσονταν και παρακάμπτοντας τα διάφορα μέτρα ασφαλείας που υπήρχαν, τα αφαιρούσαν. Στη συνέχεια, τα μετέφεραν σε ειδικό χώρο και με εξοπλισμό που διέθεταν, παραποιούσαν τα στοιχεία ταυτοποίησής τους (αριθμούς πλαισίου, κινητήρα κ.λπ.), προκειμένου να καθίσταται δυσχερής ο έλεγχός τους σε ενδεχόμενη έρευνα.

Καταλυτικό ρόλο στον τερματισμό της δράσης τους είχαν οι στοχευμένοι έλεγχοι αστυνομικών της Ο.Π.Κ.Ε. και της Υποδιεύθυνσης Αστυνομίας Μυκόνου, με τον 18χρονο και τον 21χρονο να καταλαμβάνονται τις τελευταίες μέρες σε επαρχιακές οδούς της Μυκόνου, να επιβαίνουν και να οδηγούν κλεμμένες μοτοσυκλέτες χωρίς πινακίδες κυκλοφορίες. Μάλιστα, ο 18χρονος κατελήφθη να ενεργεί επικίνδυνους ελιγμούς, ενώ για τον 21χρονο προέκυψε ότι δεν διέθετε την απαιτούμενη άδεια ικανότητας οδήγησης.

Από την περαιτέρω αξιοποίηση των στοιχείων της προανάκρισης, διαπιστώθηκε ότι τις ανωτέρω δύο μοτοσυκλέτες είχαν παραχωρήσει στους συγκατηγορούμενούς τους, ο 24χρονος και το έτερο άτομο-μέλος της οργάνωσης που περιλαμβάνεται στη δικογραφία.

Σύμφωνα με τη μέχρι τώρα έρευνα, τα μέλη της οργάνωσης ενέχονται σε -3- διακεκριμένες κλοπές μοτοσυκλετών σε Αθήνα και Μύκονο καθώς και -5- περιπτώσεις πλαστογραφίας δικύκλων, κινητήρων και σκελετού μοτοσικλέτας.

Σε σωματικές έρευνες καθώς και έρευνες που πραγματοποιήθηκαν σε αποθηκευτικούς χώρους βρέθηκαν -μεταξύ άλλων- και κατασχέθηκαν:

  • -5- δίκυκλα όπου, για το ένα είχε δηλωθεί κλοπή, ενώ ορισμένα δεν διέθεταν αριθμό πλαισίου,
  • -3- πλαίσια και -13- κινητήρες μοτοσικλετών,
  • πινακίδα κυκλοφορίας, η οποία αντιστοιχεί σε δίκυκλο για το οποίο είχε δηλωθεί κλοπή,
  • ζεύγος πινακίδων κυκλοφορίας για τις οποίες είχε δηλωθεί κλοπή/απώλεια,
  • τροχός, κόφτης, τρυπάνι,
  • -3- κινητά τηλέφωνα και άδεια κυκλοφορίας.

Η άδεια κυκλοφορίας που κατασχέθηκε θα αποσταλεί στην Αρχή που την εξέδωσε, τα πειστήρια (μοτοσυκλέτες, σκελετοί κ.λπ.), θα αποσταλούν για εξέταση στο αρμόδιο συνεργείο της Διεύθυνσης Εγκληματολογικών Ερευνών, ενώ λοιπά εξαρτήματα και ανταλλακτικά στο αρμόδιο Τελωνείο για φύλαξη.

Οι συλληφθέντες οδηγήθηκαν στην αρμόδια εισαγγελική Αρχή.

Ετικέτες

Dakar 2025 10o σκέλος - Ιστορική νίκη για τον Michael Docherty

Παραμένει πρώτος ο Sanders - 53ος γενικής ο Βασίλης Μπούδρος!
Docherty Dakar Winner Stage 10
Από τον

Θοδωρή Ξύδη

15/1/2025

Ο Michael Docherty κέρδισε την 10η ειδική και έγινε ο δεύτερος στην ιστορία του Dakar που το καταφέρνει ως αγωνιζόμενος στην κατηγορία Rally 2!

Το πρωί ήταν εξαιρετικά κουραστικό για όλους που έπρεπε να καλύψουν πρώτα τα 520+ χιλιόμετρα της απλής ειδικής, από το Haradh στο Shubaytah μιας ατελείωτης ευθείας που σπάει από 4-5 "στροφές" όλες κι όλες, με τον πρώτο να βρίσκεται ήδη στον δρόμο από τις 04.15 το πρωί (!) και τους διοργανωτές να έχουν δώσει χρονικό περιθώριο έξι ωρών και 20 λεπτών για την κάλυψη της απόστασης με μέγιστη επιτρεπόμενη ταχύτητα τα 120 χλμ./ώρα... Ο Βασίλης έφτασε σε σημείο να παρακαλάει να έρθει να τον πάρει... ελικόπτερο για να τελειώσει πιο σύντομα αυτό το αργό μαρτύριο και παραδέχτηκε ότι πήγε να τον πάρει ο ύπνος δυο φορές πάνω στη μοτοσυκλέτα.

Docherty Dakar Winner Stage 10

Εκτός από τους αγωνιζόμενους και το καραβάνι του Dakar στον δρόμο έβλεπες μόνο... σαύρες και αστυνομικούς, πολλούς αστυνομικούς, όπως και κάμερες για την ταχύτητα κίνησης στη μέση του πουθενά και τίποτα άλλο. Ημέρα transfer λοιπόν για να φτάσουν οι αγωνιζόμενοι στo μέρος που οι Άραβες αποκαλούν "Empty Quarter" (Άδεια Περιοχή) και είναι γεμάτη από αμμόλοφους, για την ειδική που είναι πιο μικρή σε σχέση με τις προηγούμενες αλλά έχει εξαιρετικό υψηλό συντελεστή δυσκολίας. Η δυσκολία ξεκινά από το γεγονός ότι φτάνεις εκεί παγωτό από το κρύο και σχεδόν έτοιμος να κοιμηθείς, με το γκάζι σταθερό για τόσα χιλιόμετρα και έπειτα πρέπει αμέσως να γυρίσεις τον διακόπτη και να επιτεθείς στους αμμόλοφους που κρύβουν τις δικές τους παγίδες για 120 χιλιόμετρα. 

Αυτό είναι το πρώτο "τεστ" για τις μεγαλύτερες ειδικές που θα ακολουθήσουν στους αμμόλοφους με την άμμο να αλλάζει και μαζί της να αλλάζει και η πρόσφυση προς το καλύτερο. Αυτό το καταλαβαίνουν οι πρώτοι αναβάτες πως αυτό το κομμάτι της ερήμου που δεν είναι ίδιο με τα υπόλοιπα όπως και οι Άραβες που έχουν μάθει να τα ξεχωρίζουν φυσικά, σε αντίθεση με εμάς που νομίζουμε ότι η έρημος είναι ένα ενιαίο πράγμα.
 
Λόγω των πολλών ωρών που χρειάστηκε για να καλυφθεί η απλή, η ειδική άργησε να ξεκινήσει και οι πρώτοι αναβάτες έδειξαν να το απολαμβάνουν με τον Michael Docherty να κινείται ταχύτερα από οποιονδήποτε άλλο και να γίνεται έτσι μόλις ο δεύτερος αναβάτης της Rally 2 κατηγορίας στην ιστορία του Dakar που κερδίζει ειδική, έπειτα από τον Danillo Petrucci το 2022! 

Docherty Dakar Winner Stage 10

Αυτή ήταν και η πρώτη νίκη για τον Docherty (BAS world KTM) στον αγώνα με χρόνο 02:00:03, με τον Rui Goncalves (Sherco Rally Factory) στη δεύτερη θέση, ένα λεπτό και 20 δεύτερα πίσω και τον Tobias Ebster, ομόσταυλο του Docherty, στην τρίτη θέση και +02:21 από τον πρώτο.

Ο Daniel Sanders (Red Bull KTM Factory Racing) που βρίσκεται στην κορυφή της κατάταξης στη γενική, όπως και οι υπόλοιποι κορυφαίοι αναβάτες που τον ακολουθούν κινήθηκαν εκ του ασφαλούς σε αυτή την "αναγνωριστική" ειδική. O Sanders βρέθηκε μόλις 11ος. Ωστόσο διατηρεί την πρώτη θέση στη γενική έχοντας μαξιλαράκι ασφαλείας 16,5 λεπτών από τον συμπατριώτη του Tosha Schareina (Monster Energy Honda HRC) που ήταν 17ος στην ειδική και σχεδόν 22,5 λεπτών από τον τριτο Adrian Van Beveren (Monster Energy Honda HRC).

Στη Rally 2 η νίκη του Docherty δεν άλλαξε τα πράγματα στη γενική του Dakar ούτε στην R2 με τον Νοτιοαφρικανό να βρίσκεται στη 15η και 6η θέση αντίστοχα. Ο 19χρονος και πρώτος στην R2, Edgar Canet (Red Bull KTM Factory Racing), βρίσκεται στην 8η θέση της γενικής με δεύτερο τον Ebster και τρίτο τον Dumontier (Honda HRC).

Ο Μπούδρος (DNA AIR FILTERS RACING TEAM- ENDURO GREECE) που αποτελεί και τη μοναδική ελληνική συμμετοχή σε αυτό το Dakar διατήρησε την 53η θέση στη γενική κατάταξη και πέρασε τη γραμμή του τερματισμού της ειδικής στην 72η θέση. Στην κατηγορία του Original by Motul ο Βασίλης τερμάτισε τελευταίος, στη 13η θέση, ενώ βρίσκεται στην 11η θέση της δυσκολότερης κατηγορίας του αγώνα και με τον Φελούκα να βρίσκεται στη Σαουδική Αραβία σύντομα θα σας ενημερώσουμε και για τις λεπτομέρειες της σημερινής του προσπάθειας.