Γαλλία: Του πήραν το νέο δίπλωμα και ένα Kawasaki ZX-6R μετά από μόλις 10χλμ!

Πήγαινε με 177 με όριο τα 90χλμ/ώρα
Γαλλία: Του πήραν το νέο δίπλωμα και ένα Kawasaki ZX-6R μετά από μόλις 10χλμ!
Από το

motomag

11/9/2024

Είχε το δίπλωμα μόλις για 5 ημέρες – Ανυπομονούσε να οδηγήσει την νέα του μοτοσυκλέτα την οποία και έχασε, έχοντας κάνει μόλις 10 χιλιόμετρα

 

Στο Charmentray (Seine-et-Marne) της Γαλλίας, ένας μοτοσυκλετιστής έζησε το πιο απότομο φρενάρισμα του ονείρου μόλις με δέκα χιλιόμετρα στον ολικό χιλιομετρητή!

Είχε μόλις παραλάβει μια ολοκαίνουρια Kawasaki ZX-6R, όταν τον σταμάτησε η αστυνομία στις 30 Αυγούστου 2024 λόγω υπερβολικής ταχύτητας και ανακάλυψαν ότι είχε αποκτήσει το δίπλωμα οδήγησης μόλις 5 ημέρες νωρίτερα.

Όπως εξήγησε, περίμενε την παράδοση της μοτοσυκλέτας του στωικά εκείνη την εβδομάδα καθώς είχαν καθυστερήσει να του την παραδώσουν και μόλις βγήκε από το κατάστημα μοτοσυκλετών με το νέο του απόκτημα, άνοιξε αμέσως το γκάζι στην εθνική οδό, όπου στο συγκεκριμένο σημείο είχε μέγιστο όριο ταχύτητας τα 90 χιλιόμετρα την ώρα.

H Kawasaki ZX-6R είναι μια τετρακύλινδρη μοτοσικλέτα των 636 κυβικών εκατοστών, αποδίδοντας 124 ίππους στις 13.000σ.α.λ με Supersport καταβολές και ένα γλυκό γκάζι, με τον ασυγκράτητο αναβάτη να πιάνει εκείνη την στιγμή τα 177χλμ/ώρα και να το πληρώνει ακριβά, καθώς του αφαιρέθηκε αμέσως το δίπλωμα οδήγησης για τρία έτη ενώ κατασχέθηκε η ολοκαίνουρια ZX-6R! Επιπρόσθετα καλείται να πληρώσει ένα μεγάλο χρηματικό πρόστιμο και να παρακολουθήσει σεμινάριο οδηγικής ασφάλειας πριν οδηγήσει ξανά.

Στην Γαλλία η κατάσχεση του οχήματος αφήνεται στην ευχέρεια του αστυνομικού οργάνου και προβλέπεται από τον νόμο όταν υπερβαίνεις το όριο ταχύτητας κατά 50χ.α.ω όπως και η ταυτόχρονη αφαίρεση διπλώματος για μία τριετία.

Ωστόσο στην περίπτωση που η παράβαση του ορίου με πάνω από 50χ.α.ω γίνεται κατά εξακολούθηση, τότε η κατάσχεση του οχήματος είναι υποχρεωτική, αν ο παραβάτης είναι και ο ιδιοκτήτης, ενώ πολλαπλασιάζεται και το πρόστιμο!

Μουσείο Agostini: Το μουσείο αφιερωμένο στον αναβάτη-θρύλο ανοίγει τις πόρτες του

Ένας χώρος για τους λάτρεις του πιο επιτυχημένου αναβάτη μοτοσυκλέτας
agostini
Από τον

Παύλο Καρατζά

25/6/2026

Πρόκειται για ένα νέο μουσείο που είναι αφιερωμένο στον θρύλο της μοτοσυκλέτας Giacomo Agostini, το οποίο ανοίγει τις πόρτες του σήμερα Πέμπτη 25 Ιουνίου στο Bergamo της Ιταλίας.

Ο Ιταλός γεννήθηκε το 1942 στο Bergamo και στα 21 του χρόνια έκανε το ντεμπούτο στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Ταχύτητας με Moto Morini. Τρία χρόνια αργότερα κατέκτησε τον πρώτο του Παγκόσμιο τίτλο με MV Agusta και από εκείνη την χρονιά και μετά στέφεται συνεχώς πρωταθλητής. Από το 1968 έως το 1972 κατακτά το Παγκόσμιο Πρωτάθλημα σε δύο κατηγορίες, ενώ θα στεφθεί Παγκόσμιος Πρωταθλητής 15 φορές συνολικά, πετυχαίνοντας 123 νίκες σε GP.

agostini

Οι επιτυχίες του Ιταλού αναβάτη δεν σταματάνε μέσα στην πίστα, καθώς συμμετείχε και στον πολύ επικίνδυνο και ιστορικό αγώνα του Isle of Man TT, σημειώνοντας 10 νίκες! Το 1974 συμμετείχε για πρώτη φορά στον αγώνα δρόμου Daytona 200 και κερδίζει κι εκεί. Τρία χρόνια αργότερα εγκαταλείπει την ενεργό δράση, όντας ο πιο επιτυχημένος αναβάτης όλων των εποχών, κάτι που ισχύει ακόμη και σήμερα.

Όσον αφορά το μουσείο, αυτό βρίσκεται στην γενέτειρα του Ιταλού αναβάτη, το Bergamo και η γενική είσοδος κοστίζει 20 ευρώ. Οι επισκέπτες μπορούν να δουν από κοντά αυθεντικές αγωνιστικές μοτοσυκλέτες του Ιταλού, δερμάτινες φόρμες, φωτογραφίες, έγγραφα και προσωπικές αναμνήσεις. Κάθε αίθουσα αποτελεί ένα κεφάλαιο της πορείας του ανθρώπου που άλλαξε τον κόσμο της μοτοσυκλέτας. Μάλιστα υπάρχει και ειδική υπηρεσία, που προσφέρει το μουσείο και μπορείς να γευματίσεις με τον Ιταλό θρύλο!

Ιστοσελίδα Μουσείου Agostini: agomuseum.it