MV Agusta Superveloce 1000 Ago 2025: Μοτοσυκλέτα αφιερωμένη στον τεράστιο Giacomo Agostini

Παρουσιάστηκε στα 83α γενέθλια του Ιταλού θρύλου - Θα κατασκευαστεί σε 83 αντίτυπα
SV_1000
Από τον

Παύλο Καρατζά

18/6/2025

Η ιταλική εταιρεία θα κατασκευάσει μόνο 83 MV Agusta Superveloce 1000 Ago, κάθε μία από αυτές θα φέρει ένα στοιχείο του Agostini όπως θα διαβάσετε παρακάτω. Είναι μία σύγχρονη μοτοσυκλέτα με ηλεκτρονικές αναρτήσεις Öhlins, φρένα Brembo, πολλά ηλεκτρονικά καλούδια, όμως παράλληλα φέρνει στοιχεία από το νοσταλγικό παρελθόν, όταν ο Ιταλός θρύλος κέρδιζε το ένα παγκόσμιο πρωτάθλημα μετά το άλλο, πάνω στην σέλα της MV Agusta.

O Giacomo Agostini έκλεισε τα 83 του χρόνια στις 16 Ιουνίου και αυτή την ημέρα επέλεξε η MV Agusta για να παρουσιάσει στο κοινό την Superveloce 1000 Ago, η οποία είναι αποκλειστικά αφιερωμένη στον 15 φορές Παγκόσμιο Πρωταθλητή, ο οποίος σύνδεσε άρρηκτα την αγωνιστική του καριέρα και τις επιτυχίες του με την ιταλική εταιρεία.

Μόλις 83 μονάδες της Superveloce 1000 Ago θα κατασκευαστούν, μία για κάθε έτος της ζωής του Agostini, καθιστώντας την μία από τις σπανιότερες μοτοσυκλέτες παραγωγής που έχει κατασκευάσει ποτέ η MV Agusta. Όλες οι μοτοσυκλέτες θα είναι αριθμημένες και υπογεγραμμένες από τον 15 φορές παγκόσμιο πρωταθλητή. Η βάση της "Ago" είναι η Superveloce 1000 Serie Oro και με αυτή μοιράζεται όλα τα μηχανικά της μέρη.

Ωστόσο, για να κάνει ακόμη πιο ιδιαίτερη τη συγκεκριμένη έκδοση, η MV Agusta κατάφερε να πείσει τον Agostini να της δώσει ένα από τα τρόπαιά του, συγκεκριμένα ένα που πήρε έπειτα από νίκη του στην Imola. Από αυτό, που επιλέχθηκε  γιατί ήταν ήταν το πιο εύκολο να "δώσει" μέταλλο χωρίς να καταστραφεί, οι Ιταλοί έφτιαξαν πλακέτες, τις οποίες και τοποθέτησαν στο κλειδί της μοτοσυκλέτας! Έτσι κυριολεκτικά κάθε ιδιοκτήτης της μοτοσυκλέτας παίρνει μαζί και ένα κομμάτι της αγωνιστικής ιστορίας των MV Agusta-Agostini.

Ago

Οπτικά, η Superveloce 1000 Ago χαρακτηρίζεται από ένα μείγμα της old-school MV Agusta με σύγχρονες πινελιές. Το πλαίσιο της μοτοσυκλέτας είναι από ανθρακόνημα, βαμμένο σε Fire Red Matt και Magnum Silver Matt, με τους χρωματικούς συνδυασμούς και τα γραφικά να είναι ξεκάθαρα εμπνευσμένα από τις αγωνιστικές MV Agusta του Ago με τις οποίες κυριαρχούσε στους αγώνες του Παγκόσμιου Πρωταθλήματος. Τα κίτρινα number plates, ο δερμάτινος ιμάντας του ρεζερβουάρ με τη χρυσή επιγραφή “15 Titoli Mondiali”, δηλαδή 15 Παγκόσμιοι Τίτλοι και οι ασημένιες ακτινωτές ζάντες ολοκληρώνουν την vintage εμφάνιση.

Η σέλα από αλκαντάρα είναι κεντημένη με το όνομα του Agostini και φέρει τις εμβληματικές λωρίδες βέλους από τα δερμάτινά του. Ο κεντρικός στρογγυλός προβολέας είναι ίδιος όπως και στην κανονική έκδοση, ενώ τα αεροδυναμικά φτερά από ανθρακόνημα και τα εκτεθειμένα carbon μέρη δίνουν στη μοτοσυκλέτα μια φουτουριστική όψη.

Μαζί με τη μοτοσυκλέτα κάθε αγοραστής θα παίρνει δώρο μια ολόσωμη φόρμα Dainese Demone GP 3X και ένα κράνος AGV Pista GP RR, τα οποία έχουν σχεδιαστεί αποκλειστικά για αυτό το μοντέλο. Η στολή Dainese είναι προδιαγραφών MotoGP, κατασκευασμένη από δέρμα καγκουρό και εξοπλισμένη με την τελευταία τεχνολογία αερόσακων D-Air Racing Shield 3X. Μιμείται χρωματικά τα αυθεντικά αγωνιστικά δέρματα του Ago και ο κάθε ιδιοκτήτης θα μπορεί να την παραγγείλει στα μέτρα του απλά πηγαίνοντας σε ένα κατάστημα της Dainese. Το κράνος, που είναι ομολογογκαρισμένο κατά FIM, χρησιμοποιεί κέλυφος από ανθρακόνημα και είναι σχεδιασμένο σε μια σύγχρονη έκδοση του τρικολόρ σχεδίου του Agostini. Κανένα από τα δύο αντικείμενα δεν θα είναι διαθέσιμο ξεχωριστά και μόνο οι ιδιοκτήτες του Superveloce 1000 Ago θα τα παραλάβουν, με το "πακέτο" να κοστίζει στην Ιταλία 83.000 ευρώ χωρίς τους φόρους. Όπως μας ενημέρωσαν οι άνθρωποι της ιταλικής εταιρείας κάποιες από τις 82 μοτοσικλέτες που θα διατεθούν -η μία είναι για τον Agostini- κάποιες βρήκαν τους ιδιοκτήτες τους πριν ακόμη ανακοινωθεί επίσημα η ειδική έκδοση, ενώ οι υπόλοιπες θα δοθούν στους ντίλερ της MV Agusta.

Στην καρδιά της Superveloce 1000 Ago βρίσκεται ο τετρακύλινδρος εν σειρά κινητήρας 998 κυβικών που αποδίδει 205 ίππους στις 13.000 στροφές. και 11,9 kgm ροπής στις 11.000 στροφές. Διαθέτει βαλβίδες τιτανίου, σφυρήλατες μπιέλες τιτανίου και εκκεντροφόρους με επίστρωση DLC επιτρέποντας στον κινητήρα να “στροφάρει” στις 14.000 στροφές ανά λεπτό.

Ago

Η μοτοσυκλέτα διαθέτει ηλεκτρονική διαχείριση γκαζιού ride-by-wire, quickshifter για ανεβάσματα και κατεβάσματα, cruise control, τέσσερα riding modes (Rain, Sport, Race και Custom), traction control 8 επιπέδων, wheelie control, launch control, ABS δύο επιπέδων, cornering ABS και rear lift mitigation (RLM). Οι ιδιοκτήτες μπορούν επίσης να ελέγχουν τις μοίρες κλίσης και να έχουν πλοήγηση στροφή-στροφή μέσω της εφαρμογής MV Ride, καθώς επίσης μπορούν και να ρυθμίσουν την απόκριση του γκαζιού, τη ροπή του κινητήρα, το φρένο του κινητήρα και τις αναρτήσεις.

Η μοτοσυκλέτα φέρει ηλεκτρονικά ελεγχόμενες αναρτήσεις Öhlins, με πιρούνι διαμέτρου 43 χιλιοστών μπροστά και monoshock αμορτισέρ πίσω με τις διαδρομές τους να είναι στα 120 χιλιοστά. Υπάρχει επίσης και ηλεκτρονικό σταμπιλιζατέρ τιμονιού που μπορεί να ρυθμιστεί στα μέτρα του αναβάτη.

Τα φρένα έρχονται από την Brembo και πιο συγκεκριμένα βρίσκουμε τετραπίστονες ακτινικές δαγκάνες Brembo Stylema που συνδυάζονται με δίσκους 320 χιλιοστών μπροστά, ενώ πίσω έχουμε μονό δίσκο 220 χιλιοστών με διπίστονη δαγκάνα.

Ετικέτες

Honda ADV350 2026: Ανανέωση σε τέσσερα νέα χρώματα

Φρεσκάρισμα για το best-seller της κατηγορίας
26YM_Honda_ADV350
Από τον

Φίλιππο Σταυριδόπουλο

23/9/2025

Η Honda παρουσιάζει το ADV350 MY26 με τέσσερις νέες χρωματικές επιλογές, συνεχίζοντας την εμπορική επιτυχία του scooter με την Adventure εμφάνιση που κατέκτησε την κορυφή των πωλήσεων στην Ευρώπη

Το ADV350, που λανσαρίστηκε το 2022, συνδυάζει τον premium χαρακτήρα ενός πολυτελούς σκούτερ με adventure στοιχεία στην εμφάνιση κυρίως, και λιγότερο στις ικανότητές του, παραμένοντας και πολύ σωστά, μία λύση για καθημερινή μετακίνηση στην πόλη. Εμπνευσμένο από το X-ADV, τη μοτοσυκλέτα με τις περισσότερες πωλήσεις της Honda στην Ευρώπη το 2025 (άνω των 10.000 μονάδων), το ADV350 έχει ήδη αφήσει το στίγμα του, όντας το πιο εμπορικό scooter άνω των 300cc το 2024.

26YM_Honda_ADV350

Η επιτυχία του οφείλεται στον ξεχωριστό του χαρακτήρα και τον πλούσιο εξοπλισμό: ατσάλινο σωληνωτό πλαίσιο, ανεστραμμένο πιρούνι 37mm, πίσω αμορτισέρ με εξωτερικό δοχείο λαδιού, αυξημένη απόσταση από το έδαφος, αποθηκευτικό χώρο για δύο full-face κράνη, θύρα USB, Smart Key, ρυθμιζόμενη ζελατίνα και TFT οθόνη 5'' με Honda RoadSync για πλήρη συνδεσιμότητα με το κινητό τηλέφωνο του ιδιοκτήτη.

26YM_Honda_ADV350

Ο κινητήρας 330cc eSP+ SOHC αποδίδει 29 ίππους και 31,5 Nm ροπής, με νέα ECU και τελικό εξάτμισης, καλύπτοντας τις ανάγκες για καθημερινή χρήση στον πυκνό αστικό ιστό, χωρίς όμως να ζεσταίνεται στην συνεχή λειτουργία με σταθερές στροφές για τις φορές που θα δοκιμαστεί σε μεγαλύτερες αποστάσεις ή και στον αυτοκινητόδρομο. Η αίσθηση πολυτέλειας για τον αναβάτη ενισχύεται με τα ηλεκτρονικά βοήθηματα HSTC (Honda Selectable Torque Control), Emergency Stop Signal και φλας αυτόματης ακύρωσης.26YM_Honda_ADV350

Το νέο Honda ADV350 MY26 θα είναι διαθέσιμο στις ακόλουθες χρωματικές επιλογές, Pearl Falcon Grey, Iridium Gray Metallic, Mat Pearl Cool White και Mat Coal Black Metallic.

26YM_Honda_ADV350

Η παραγωγή του συνεχίζεται στο εργοστάσιο Honda Italia Industriale SpA στο Atessa, το οποίο λειτουργεί από το 1971 και αποτελεί το “σπίτι” για μοντέλα-θρύλους όπως η σειρά SH, αποτελώντας έτσι ένα ζωντανό κομμάτι της παγκόσμιας ιστορίας της Honda.