H SYM εξελίσσει κινητήρες με κυψέλες υδρογόνου!

SYM κυψέλες υδρογόνου
Κώστα Γκαζή
Από τον

Κώστα Γκαζή

27/1/2023

Η SYM, έχοντας ως βασικό άξονα της φιλοσοφίας της την πρωτοπορία στην τεχνολογική αναζήτηση, κάνει το επόμενο βήμα και περνά στην εξέλιξη κινητήρων με κυψέλες υδρογόνου.

Ακολουθεί το δελτίο τύπου της SYM:

Πιο συγκεκριμένα, στις 16 Ιανουαρίου οργανώθηκε η τελετή υπογραφής της συμφωνίας με το Ινστιτούτο Τεχνολογικών Ερευνών, όπου ανακοινώθηκε η μεταξύ τους συμφωνία για την εξέλιξη και το σχεδιασμό οχημάτων που θα χρησιμοποιούν κυψέλες υδρογόνου για την παραγωγή ηλεκτρικής ενέργειας. Παράλληλα, θα γίνει έρευνα και ανάπτυξη για την τεχνολογία αποθήκευσης υδρογόνου υπό πίεση, ένας τομέας που αποτελεί τη μεγαλύτερη ίσως πρόκληση στο συγκεκριμένο τομέα.

Αυτό θα είναι και το πρώτο στάδιο της συνεργασίας, με τη SYM να επενδύει πάνω στην τεχνογνωσία που έχει αποκτήσει το Ινστιτούτο, με πάνω από 40 χρόνια έρευνας στην κατασκευή ειδικών κυλίνδρων αποθήκευσης με τη χρήση ρομποτικών μηχανημάτων. Το όφελος από τη συγκεκριμένη διαδικασία, είναι το μειωμένο κόστος και η ευελιξία στην παραγωγή μικρότερων ποσοτήτων και διαφορετικών απαιτήσεων, ενώ προσφέρει υψηλό επίπεδο ασφάλειας, χαμηλό βάρος και αντιοξειδωτικές ιδιότητες. Η ποικιλία των υλικών και των μεθόδων (από ξηρή έως υγρή διαδικασία σκλήρυνσης) που χρησιμοποιούνται είναι εξαιρετικά μεγάλη και θα συνδυαστεί με την τεράστια εμπειρία της SYM πάνω στο σχεδιασμό οχημάτων.

Η εναλλακτική των κυψελών υδρογόνου μπορεί να προσφέρει μια σοβαρή λύση στο πρόβλημα της αυτονομίας των ηλεκτρικών δικύκλων.

Όπως δήλωσε ο Qiu Yingfeng, διευθυντικό στέλεχος της SYM ο οποίος εμπνεύστηκε αυτό το project συνεργασίας, "προκειμένου να διασφαλίσουμε το βιώσιμο περιβάλλον στο μέλλον, χρειάζονται περισσότερες λύσεις στον τομέα των μεταφορών. Αν μπορεί να χρησιμοποιηθεί το υδρογόνο με ασφάλεια στα οχήματα, θεωρώ ότι θα αποτελέσει την ιδανική λύση για πραγματικά μηδενικούς ρύπους".

Μουσείο Agostini: Το μουσείο αφιερωμένο στον αναβάτη-θρύλο ανοίγει τις πόρτες του

Ένας χώρος για τους λάτρεις του πιο επιτυχημένου αναβάτη μοτοσυκλέτας
agostini
Από τον

Παύλο Καρατζά

25/6/2026

Πρόκειται για ένα νέο μουσείο που είναι αφιερωμένο στον θρύλο της μοτοσυκλέτας Giacomo Agostini, το οποίο ανοίγει τις πόρτες του σήμερα Πέμπτη 25 Ιουνίου στο Bergamo της Ιταλίας.

Ο Ιταλός γεννήθηκε το 1942 στο Bergamo και στα 21 του χρόνια έκανε το ντεμπούτο στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Ταχύτητας με Moto Morini. Τρία χρόνια αργότερα κατέκτησε τον πρώτο του Παγκόσμιο τίτλο με MV Agusta και από εκείνη την χρονιά και μετά στέφεται συνεχώς πρωταθλητής. Από το 1968 έως το 1972 κατακτά το Παγκόσμιο Πρωτάθλημα σε δύο κατηγορίες, ενώ θα στεφθεί Παγκόσμιος Πρωταθλητής 15 φορές συνολικά, πετυχαίνοντας 123 νίκες σε GP.

agostini

Οι επιτυχίες του Ιταλού αναβάτη δεν σταματάνε μέσα στην πίστα, καθώς συμμετείχε και στον πολύ επικίνδυνο και ιστορικό αγώνα του Isle of Man TT, σημειώνοντας 10 νίκες! Το 1974 συμμετείχε για πρώτη φορά στον αγώνα δρόμου Daytona 200 και κερδίζει κι εκεί. Τρία χρόνια αργότερα εγκαταλείπει την ενεργό δράση, όντας ο πιο επιτυχημένος αναβάτης όλων των εποχών, κάτι που ισχύει ακόμη και σήμερα.

Όσον αφορά το μουσείο, αυτό βρίσκεται στην γενέτειρα του Ιταλού αναβάτη, το Bergamo και η γενική είσοδος κοστίζει 20 ευρώ. Οι επισκέπτες μπορούν να δουν από κοντά αυθεντικές αγωνιστικές μοτοσυκλέτες του Ιταλού, δερμάτινες φόρμες, φωτογραφίες, έγγραφα και προσωπικές αναμνήσεις. Κάθε αίθουσα αποτελεί ένα κεφάλαιο της πορείας του ανθρώπου που άλλαξε τον κόσμο της μοτοσυκλέτας. Μάλιστα υπάρχει και ειδική υπηρεσία, που προσφέρει το μουσείο και μπορείς να γευματίσεις με τον Ιταλό θρύλο!

Ιστοσελίδα Μουσείου Agostini: agomuseum.it