Hooligan Class από την Harley Davidson Athena (ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ)

Dirt Fest στις 30 Ιουνίου
Μπάμπη Μέντη
Από τον

Μπάμπη Μέντη

27/6/2018

Η Harley-Davidson® Athena παρουσιάζει το Hooligan Class

Στο Dirt Fest στις 30 Ιουνίου

 

Η κακοκαιρία μας ανάγκασε να αναβάλουμε το Gent’s Sand Race αλλά μας σκληραγώγησε και μας έδωσε την ευκαιρία να το αναβαθμίσουμε σε Hooligan Class, το οποίο θα πραγματοποιηθεί αυτό το Σάββατο 30 Ιουνίου στο πλαίσιο του Dirt Fest.

To Hooligan Class είναι για περιπετειώδεις αναβάτες με μοτοσικλέτες με 2 ή περισσότερους κυλίνδρους και με >750cc.

Δείτε εδώ τι έγινε την τελευταία φορά που μπήκαν τα Harley-Davidsonστο χώμα.

Το  Zulap Crew και η RedBull σας προσκαλούν σε μια βραδιά πλαγιολίσθησης, στις 30 Ιουνίου στο RidingSchool στα Κιούρκα.

 Οι συμμετέχοντες θα έχουν τη δυνατότητα να εξοικειωθούν με την οδήγηση σε οβάλ πίστα υπό τις συμβουλές των εκπαιδευτών του Riding School, χωρισμένοι σε κατηγορίες ανάλογα με τη μοτοσυκλέτα που θα οδηγούν, αλλά και να λάβουν μέρος στις νυχτερινές head-to-head μάχες.

Για φέτος θέλουμε να γνωριστούμε με όλους εσάς που σας συγκινεί η ιδέα του dirttrack, να προπονηθούμε μαζί σε ένα ελεγχόμενο περιβάλλον και γενικά να περάσουμε μια βραδιά γλιστρώντας πάνω στις μοτοσυκλέτες που αγαπάμε υπό τα βλέμματα των φίλων μας.

Παράλληλα με τα workshops και την προπόνηση, στο Dirt Fest θα υπάρχει 

- υπαίθριο παζάρι μεταχειρισμένων ρούχων/αξεσουάρ/ανταλακτικών μοτοσυκλέτας, μια καλή ευκαιρία να αδειάσετε τις αποθήκες σας (ή να γεμίσετε καινούριες..) 

YamahaJuniorAcademy για τα πρώτα μοτοσυκλετιστικά βήματα των μικρών μας φίλων

- food & drinks service από το Rey Pablo

- Μουσικές από το Red Bull jeep & τον DJ Riskokindinos

 Η είσοδος για τους θεατές είναι δωρεάν από τις 16:00 και μετά, ενώ για όσους θέλουν να οδηγήσουν, οι δηλώσεις συμμετοχής έχουν ήδη ξανα ανοίξει στο goo.gl/zSgvit

 

Με την ευγενική υποστήριξη των

C-RacerThe Real IntellectualsRider's Shop, SilkBastards

Συνεργάτες επικοινωνίας

RISE, Athens Voice, MOTO, bikeit.gr, 2wo.gr, caferacercult.gr

H Bajaj αλλάζει την Α2 γκάμα της ΚΤΜ

Στη νέα εποχή της ΚΤΜ υπό την ιδιοκτησία της Bajaj αναμένεται νέα δικύλινδρη πλατφόρμα προδιαγραφών Α2 και μετάλλαξη των 390.
ktm 390 adventure r
Από τον

Σπύρο Τσαντήλα

12/2/2026

Ένας επώδυνος κύκλος έκλεισε για την ΚΤΜ με το λυκαυγές της νέας χρονιάς, καθώς ολοκληρώθηκε η μετάβασή της στην ιδιοκτησία της Bajaj Auto και πλέον περιμένουμε να δούμε πώς αυτή η νέα δομή θα λειτουργήσει για την ΚΤΜ, τι θα αλλάξει στη γκάμα της.

Στην Ινδία η Bajaj φέρεται να εξελίσσει έναν νέο δικύλινδρο σε σειρά κινητήρα με χωρητικότητα κάτω των 500 cc ο οποίος προορίζεται να γεμίσει το κενό μεταξύ των οικογενειών 390 και 690, δηλαδή θέλει να πρωταγωνιστήσει στο Α2 φάσμα της αγοράς.

Σύμφωνα με έγκυρα ινδικά δημοσιεύματα, πρόκειται για έναν κινητήρα που είναι ήδη υπό εξέλιξη από τη Bajaj στην Ινδία και θα κατασκευαστεί από το υπερσύγχρονο εργοστάσιό της στην πόλη Chakan.

ktm 490 adventure

Ταυτόχρονα όμως θυμόμαστε τα πρωτότυπα 490 που δοκίμαζε η ΚΤΜ το περασμένο Καλοκαίρι στην Ευρώπη. Είδαμε Adventure, είδαμε Duke, είδαμε και RC (όχι το κινέζικο RC 450, άλλη ιστορία αυτή που δεν μας αφορά εδώ στην Ευρώπη) με αυτόν τον δικύλινδρο 490 κινητήρα και το ερώτημα πλέον είναι αν πρόκειται για το ίδιο πακέτο που εξελίσσει η Bajaj.

Ξεκάθαρη απάντηση δεν υπάρχει αυτή τη στιγμή, καθώς αυτό είναι ένα project που έτρεχε προ της απόκτησης ΚΤΜ από τη Bajaj, οπότε όλα τα ενδεχόμενα είναι ανοικτά: μπορεί να είναι το ίδιο, μα εξίσου εύκολα μπορεί η Bajaj να το έβαλε στην άκρη προκειμένου να εξελίξει το δικό της. Οι πληροφορίες που μας έρχονται από την Ινδία προκρίνουν το δεύτερο ενδεχόμενο.

ktm 490 duke

Θυμίζουμε πως τυχόν συσχετισμοί με τον δικύλινδρο 450 της CFMOTO δεν έχουν καμιά σχέση με την πραγματικότητα των 490 και το έχουμε ξεκαθαρίσει πέραν κάθε αμφιβολίας εδώ και καιρό.

Όσον αφορά στο μέλλον των 390 της ΚΤΜ, το επικρατέστερο σενάριο μιλά για υποκυβισμό τους στη γειτονιά των 350 cc προκειμένου να προσαρμοστούν στα νέα φορολογικά δεδομένα που έχουν τεθεί σε ισχύ στην Ινδία εδώ και μερικούς μήνες.

Πρωταρχικός στόχος τους θα είναι η αχανής ινδική αγορά, όπου ο ανταγωνισμός είναι ήδη καυτός και δυσκολεύει διαρκώς, με τη Royal Enfield να κυριαρχεί με τα δικά της 350, με τους υπόλοιπους Ινδούς κατασκευαστές αλλά και το Honda CB350, τα 400άρια της Triumph και το 440 της Harley-Davidson.

Η ΚΤΜ έχει ήδη δυνατή θέση στην αγορά αυτή και μια νέα σειρά 350, ενδεχομένως με πιο χαμηλές τιμές, μπορεί να κάνει τη διαφορά χωρίς να χάσει την επαφή με τις δυτικές αγορές όπου το δυνατό όνομα, τα επώνυμα περιφερειακά και μια απόδοση της τάξης των 40 ίππων θα την κρατούν μέσα στο A2 παιχνίδι.

ktm 390 duke

Η δε νέα δικύλινδρη γκάμα θα μπορεί να παίξει επίσης σε δύο ταμπλό: από τη μια θα είναι η πραγματική διαδοχή των 390 στις δυτικές αγορές, από την άλλη θα εκμεταλλευτεί την ανάπτυξη των ασιατικών αγορών - και κυρίως της Ινδίας - όπου η αναδυόμενη μεσαία αστική τάξη, τροφοδοτούμενη από την καλπάζουσα ανάπτυξη της ινδικής οικονομίας, αρχίζει δειλά-δειλά να ζητά το κάτι παραπάνω.

Έτσι η ΚΤΜ θα έχει ουσιαστικά δύο σειρές μοντέλων στο πλαίσιο των προδιαγραφών Α2, τα μονοκύλινδρα 350 που θα ενισχύσουν τη θέση τους στις ασιατικές αγορές και τα δικύλινδρα (αγνώστου προς το παρόν κυβισμού) που θα αναβαθμίσουν τη γκάμα της εταιρείας αντικαθιστώντας τα σημερινά 390.

Αυτές οι αλλαγές δεν αφορούν το άμεσο μέλλον, δεν είναι δηλαδή κάτι που θα δούμε απαραιτήτως στη γκάμα του 2027, αλλά είναι πιθανό να τα δούμε με ορίζοντα το 2028. Άλλωστε η αναβάθμιση των 390 με τον νέο κινητήρα των 399 cc είναι πολύ πρόσφατη για την “κάψουν” τόσο νωρίς οι Ινδοί και φυσικά ο,τιδήποτε καινούργιο εξελίσσεται αυτή τη στιγμή θέλει τον χρόνο του μέχρι να ωριμάσει σε μοντέλο παραγωγής.

Ετικέτες