Η BMW με Leon Haslam και Troy Corser το 2011

Από το

Μαύρο Σκύλο

1/10/2010

Ολοκληρώθηκε η επιλογή αναβατών της BMW Motorrad Motorsport για το 2011 στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα FIM Superbike. Τη δεύτερη BMW S 1000 RR για την ομάδα με έδρα το Μόναχο και το Stephanskirchen θα οδηγήσει δίπλα από τον παγκόσμιο πρωταθλητή Troy Corser (38) ο Βρετανός Leon Haslam (27).

Ο διευθυντής της BMW Motorrad Motorsport, Berthold Hauser, δηλώνει: "Είμαστε άκρως ενθουσιασμένοι για τη συνεργασία μας με τον Troy και τον Leon. Αυτό το ζευγάρι αναβατών συνδυάζει την πλούσια εμπειρία με το νεανικό αγωνιστικό πνεύμα. Είμαστε ιδιαίτερα ικανοποιημένοι που μαζί με τον δύο φορές Παγκόσμιο Πρωταθλητή θα έχουμε την επόμενη χρονιά στην ομάδα μας και τον αναβάτη που κατέκτησε τη δεύτερη θέση στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα του 2010. Σ' αυτή τη φάση του εγχειρήματος, αυτός είναι ο ιδανικός συνδυασμός για την ομάδα μας που στήθηκε πρόσφατα. Παρακολουθούμε τον Leon για αρκετό καιρό και δηλώνουμε κάτι παραπάνω από εντυπωσιασμένοι με τα προσόντα του ως αναβάτης. Τον καλωσορίζουμε θερμά στην ομάδα μας. Με τον Troy και τον Leon έχουμε ένα δυνατό δίδυμο αναβατών και δεν έχουμε καμία αμφιβολία ότι μαζί τους θα πετύχουμε τους φιλόδοξους στόχους που έχουμε θέσει. Θα θέλαμε επίσης να ευχαριστήσουμε θερμά και τον Ruben Xaus που τα τελευταία δύο χρόνια μας βοήθησε να φτάσουμε την ομάδα στο σημείο που βρίσκεται σήμερα. Του ευχόμαστε ό,τι καλύτερο για το μέλλον."

Ο Leon Haslam ανυπομονεί να τρέξει για την BMW Motorrad: "Τις δύο τελευταίες σεζόν παρακολούθησα την πρόοδο που σημείωσε η BMW S1000RR. Η σταθερή βελτίωση της μοτοσικλέτας ήταν άκρως εντυπωσιακή. Ανυπομονώ να οδηγήσω τη μοτοσικλέτα και να ζήσω ο ίδιος αυτά που παρακολούθησα το διάστημα αυτό. Η ομάδα έχει αποδείξει την ικανότητά της να νικά και διαθέτει την εργοστασιακή υποστήριξη που χρειάζεται. Ελπίζω ότι θα δώσω ό,τι χρειάζεται για να νικήσουμε. Ευχαριστώ την BMW για την εμπιστοσύνη που έδειξε σε μένα, αλλά και για την υπομονή στις δύσκολες στιγμές. Περιμένω λοιπόν με ανυπομονησία να ξεκινήσουμε μαζί ένα πετυχημένο 2011."

 

Το προφίλ του Leon Haslam:
Ημερομηνία γέννησης:     31 Μαΐου 1983
Ημερομηνία γέννησης:     Smalley/Derbyshire (GBR)
Τόπος κατοικίας:     Smalley/Derbyshire (GBR)
Οικογενειακή κατάσταση:     Αρραβωνιασμένος
Ύψος:     1,73 m
Βάρος:     67 kg
Χόμπι:     γκολφ, wakeboarding, mountain bike
Πάθος:     Η οικογένειά μου, οι αγώνες
Αγαπημένα σιρκουί:     Phillip Island, Assen, Silverstone
Πρώτη μοτοσικλέτα:     Honda QR 50
Πρώτος αγώνας:     1987, Αργεντινή, κατηγορία 50cc
Σημαντικότερες στιγμές της καριέρας:     2006/2008: 2ος στο Βρετανικό Πρωτάθλημα Superbike
2010: WSBK, Kyalami (RSA), αγώνας 2
2010: 2η θέση στην κατάταξη οδηγών του WSBK
Ιστορικό WSBK:     82 αγώνες, 19 βάθρα, 3 νίκες, 9 δεύτερες θέσεις και 7 τρίτες θέσεις, 1 pole position, 2 ταχύτεροι γύροι
Ιστοσελίδα:     www.leonhaslam.com

Το μεγάλο δώρο της KTM στους υπόλοιπους κατασκευαστές!

Μία στρατιά εξιδεικευμένων στελεχών δίνει πνοή στα R&D
Το μεγάλο δώρο της KTM στους υπόλοιπους κατασκευαστές!
Θάνο Αμβρ. Φελούκα
Από τον

Θάνο Αμβρ. Φελούκα

5/5/2026

Πνοή πήραν πολλά και διαφορετικά R&D από τη μείωση δυναμικού που συνέβη στην KTM το διάστημα μετά την εισαγωγή σε καθεστώς επιτήρησης έως και την πώλησή της στη Bajaj.

Αυτή την στιγμή η KTM βρίσκεται σε περίοδο σταθεροποίησης με τους Ινδούς να κάνουν το σωστό, να μην ανακατεύουν τη ροή εργασίας και τα πρωτόκολλα των διαφόρων τμημάτων, διατηρώντας και τη γραμμή παραγωγής της Αυστρίας σε πλήρη ισχύ, κάτι που αναμένεται να κρατήσει πολύ καιρό ακόμη.

Μένει να δούμε τι θα αποφασίσουν οι άνθρωποι της Bajaj για το μέλλον, προς το παρόν όμως η KTM βαδίζει μπροστά με όλα όσα είχε ήδη προγραμματίσει πριν τα οικονομικά προβλήματα και τη συνέχιση της γραμμής παραγωγής εξασφαλισμένη.

Στο μεταξύ όμως είναι εκατοντάδες τα εξιδεικευμένα στελέχη, κυρίως από το R&D, που έφυγαν από την εταιρεία το προηγούμενο διάστημα αναζητώντας εργασία. Δεν πήγαν όλοι τους σε κατασκευαστές μοτοσυκλετών, όμως σε ορισμένες περιπτώσεις, όπως στη CFMOTO, βρήκαν την ευκαιρία να δημιουργήσουν νέα παραρτήματα κινούμενοι γρήγορα στην απορρόφηση στελεχών που έφευγαν από την KTM. Σημαντική ροή καταγράφθηκε και προς τη BMW, την ίδια στιγμή που ορισμένα στελέχη της BMW από τμήματα επικοινωνίας, δέχθηκαν προτάσεις και αποχώρησαν για να μεταβούν στην KTM.

Είναι μάλιστα χαρακτηριστικό πως ένας από τους υπεύθυνους για το φιάσκο στην BMW με φωτογραφίες τεχνητής νοημοσύνης σε παρουσίαση νέου μοντέλου είναι τώρα στην KTM, όπου έως τώρα φημιζόταν για τις πιο σκληροπυρηνικές φωτογραφίσεις της σε κάθε παρουσίαση νέου μοντέλου. Στο μεταξύ, θυμίζουμε πως ο ίδιος ο CEO της BMW Motorrad, κος Markus Flaschδήλωσε στο MOTO πως ήταν λάθος η χρήση φωτογραφιών τεχνητής νοημοσύνης, όχι μόνο γιατί δεν προέτρεπαν το κοινό να οδηγήσει τη νέα μοτοσυκλέτα, αλλά και για πιο πρακτικό τρόπο, καθώς δεν αποτύπωναν ούτε τις πραγματικές διαστάσεις της μοτοσυκλέτας. Έτσι κάποιος που ήθελε να δει το νέο μοντέλο, έμενε ουσιαστικά με περισσότερες απορίες από αυτές που είχε πριν! Ας ελπίσουμε πως αυτό το λάθος δεν θα μεταφερθεί τώρα στην KTM από το στέλεχος της BMW που έχει αναλάβει εδώ και λίγες ημέρες θέματα επικοινωνίας.

Είναι αρκετές οι εταιρείες που αναζητούσαν καταρτισμένο προσωπικό με εμπειρία και δυσκολεύονταν να βρουν αντίστοιχα στελέχη, σε ένα πρόβλημα που δεν αφορούσε μονάχα τον κλάδο της μοτοσυκλέτας. Είναι λοιπόν πολλά τα στελέχη της KTM που στελεχώνουν νέα τμήματα σε υφιστάμενες εταιρείες σε διάφορους κλάδους ή, ακόμη περισσότερο, ενισχύουν το τμήμα R&D σε ανταγωνιστές.

Δεν υπάρχει φυσικά καταμέτρηση των μετακινήσεων, εμείς παρακολουθούμε όλο αυτό το διάστημα τις ανακοινώσεις από στελέχη που γνωρίζουμε, όπως επίσης και πληροφορίες για την αύξηση θέσεων εργασίας σε R&D που είχαν μείνει στάσιμα εδώ και καιρό και σκιαγραφούμε με τον τρόπο αυτό τη γενική εικόνα. Ενισχύθηκε και το τμήμα R&D που έχει η Yamaha στο Μιλάνο, εκεί όπου σχεδιάστηκε το Tracer7 και βρίσκεται μεταξύ άλλων και το σπίτι της ομάδας MotoGP.

Υπολογίζεται πως μόνο από το R&D της KTM έχουν φύγει σχεδόν 400 στελέχη, πολλά από τα οποία όμως ήταν επιφορτισμένα με την εξέλιξη ποδηλάτων, σε έναν τομέα από τον οποίο έχουν αποτραβηχτεί οι Αυστριακοί στη νέα τους δομή. Καθώς στο απόγειό του το R&D της KTM ήταν το πολυπληθέστερο στην ιστορία της μοτοσυκλέτας, η μείωση αυτή δεν μπόρεσε να τους ταρακουνήσει, όπως είδαμε με το 1390 Super Adventure που είναι το καλύτερο της οικογένειας και εξελίχθηκε σε αυτήν ακριβώς την ταραχώδη περίοδο. Το R&D αποδεδειγμένα λοιπόν παραμένει και τώρα πλήρως στελεχωμένο χωρίς να παρουσιάζει κενά, την ίδια στιγμή όμως που βοήθησε πολλούς από τους ανταγωνιστές, και όχι μόνο, να βελτιώσουν τα δικά τους!

Ετικέτες