Η Brembo αγόρασε μετοχές της Pirelli!

Δεσμοί αίματος
Από τον

Πάνο Καραβοκύρη

3/4/2020

Πείτε το δεσμούς αίματος ή όπως αλλιώς θέλετε, όμως οι δύο ιταλικές εταιρείες – Brembo και Pirelli – έρχονται πιο κοντά η μία στην άλλη, με την κορυφαία εταιρεία φρένων να ανακοινώνει την εξαγορά του 2,43% των μετοχών της Pirelli. Και για όσους πιστεύουν ότι πρόκειται για ένα μικρό ποσοστό, να αναφέρουμε ότι αναλογεί σε 74 εκατομμύρια ευρώ!

Παρότι η είδηση μπορεί να εντυπωσιάσει μερικούς, η κίνηση της Brembo δεν ξάφνιασε καθώς ήταν μέσα στους στόχους της να συγχωνευτεί και να αποκτήσει μετοχές άλλων εταιρειών αντίστοιχου βεληνεκούς. Από την πλευρά της η Pirelli προχώρησε γρήγορα στην ανακοίνωση της ενίσχυσης της θέσης της στην παγκόσμια αγορά μέσα απ’ τα κέρδη των πωλήσεων των μετοχών της και παράλληλα διέψευσε τις όποιες συζητήσεις υπήρξαν για την συγχώνευσή τους. “Δεν υπάρχουν πλάνα συγχώνευσης με την Brembo. Η εταιρεία φρένων προχώρησε σε μια επένδυση και είμαστε χαρούμενοι για την επιλογή της”, τόνισε ο CEO της Pirelli, Marco Tronchetti Provera. Παράλληλα πρόσθεσε πως έμαθε για την κίνηση της Brembo όταν η συναλλαγή είχε ήδη ολοκληρωθεί και πώς δεν την θεωρεί απειλή για την εταιρεία του αλλά την εμπιστεύεται.

Έχουν υπάρξει διάφορες συζητήσεις ότι η επένδυση της Brembo στην Pirellli θα μπορούσε να οδηγήσει στην συγχώνευση των δύο εταιρειών για τη δημιουργία ενός ιταλικού ονόματος απόλυτα εξιδεικευμένου σε τελευταίας τεχνολογίας προϊόντα για τα οχήματα. Μπορεί το σενάριο να είναι αρκετά ενδιαφέρον και η βιομηχανία των οχημάτων να έχει δεχτεί πολλά πλήγματα απ’ τη μετάβαση στην ηλεκτροκίνηση, όμως οι δύο ιταλικές εταιρείες δεν επηρεάζονται από αυτό ώστε να είναι απαραίτητη η συγχώνευση για την επιβίωσή τους σε καμία περίπτωση. Τώρα το αν τελικά θα γίνει κάτι τέτοιο, θα φανεί εν καιρώ.

Αγγλία: 20χρονος με ηλεκτρικό ποδήλατο σκότωσε πεζό και προσπάθησε να διαφύγει

Οδηγούσε επικίνδυνα και σκότωσε έναν 86χρονο
Dylan Green
Από τον

Παύλο Καρατζά

21/8/2025

Ο Bart O'Hare πήγαινε στο σούπερ μάρκετ της περιοχής του, όμως δεν κατάφερε να επιστρέψει στο σπίτι του. Ο Bart πήγε να διασχίζει την οδό Accrington και χτυπήθηκε από τον Dylan Green, 20 ετών, ο οποίος οδηγούσε ένα ηλεκτρικό ποδήλατο και είχε συνεπιβάτη στο πίσω μέρος. Κανείς από τους δύο δεν φορούσε κράνος.

Ο 20χρονος είχε εντοπιστεί νωρίτερα στην ίδια οδό να κάνει σούζες. Οι εισαγγελείς δήλωσαν στο Preston Crown Court ότι οδηγούσε με ταχύτητα μεγαλύτερη των 70 km/h σε δρόμο με όριο ταχύτητας 50 km/h. Μάλιστα, μάρτυρες αναφέρουν ότι ο Green έκανε σούζα λίγα δευτερόλεπτα πριν χτυπήσει τον κ. O’Hare.

Μετά τη σύγκρουση, ο Green και ο συνεπιβάτης του έπεσαν από το δίκυκλο, αλλά αμέσως το σήκωσαν και έφυγαν από τον τόπο του ατυχήματος. Το ηλεκτρικό ποδήλατο έκτοτε αγνοείται.

Ο κ. O'Hare ήταν σοβαρά τραυματισμένος και μεταφέρθηκε αμέσως στο νοσοκομείο. Δυστυχώς, παρά την παρέμβαση των γιατρών, δεν τα κατάφερε και έφυγε από την ζωή.

Ο Green, από το Helston Close, Burnley, συνελήφθη αργότερα το ίδιο βράδυ, αφού πρώτα πήγε στο σπίτι του για να ενημερώσει την οικογένειά του για το ατύχημα και στη συνέχεια επέστρεψε στον τόπο του ατυχήματος.

Αργότερα ομολόγησε την ενοχή του για πρόκληση θανάτου λόγω επικίνδυνης οδήγησης, οδήγηση χωρίς ασφάλιση και οδήγηση χωρίς άδεια. Καταδικάστηκε σε οκτώ χρόνια και τρεις μήνες σε ίδρυμα για νεαρούς παραβάτες, με επιπλέον ποινή 12 μηνών για αδίκημα σχετικό με ναρκωτικά. Επίσης, του απαγορεύτηκε να οδηγεί για τα επόμενα 12 χρόνια.

Μετά την έκδοση της ποινής, ένας αξιωματικός της τροχαίας δήλωσε: “Ο Bart ήταν σαφώς ένας πολύ αγαπητός πατέρας και παππούς και ήταν πολύ σεβαστός στην κοινότητά του. Ο Dylan Green οδηγούσε το ηλεκτρικό ποδήλατό του χωρίς να νοιάζεται για τους γύρω του. Έκανε φιγούρες, εκτελώντας σούζες λίγο πριν συγκρουστεί με τον Bart. Δεν παρέμεινε στον τόπο του ατυχήματος, δεν κάλεσε βοήθεια, ούτε έδωσε τα στοιχεία του στην αστυνομία. Αντίθετα, έφυγε, συνεχίζοντας να οδηγεί επικίνδυνα σε μια προσπάθεια να καλύψει τις πράξεις του. Ο τρόπος που οδήγησε ο Green δεν είναι και δεν θα είναι ποτέ αποδεκτός. Όταν συμβαίνει το χειρότερο σενάριο, όπως συνέβη εκείνη την ημέρα, αφήνει πίσω του καταστροφή σε περισσότερους ανθρώπους από ό,τι μπορείτε να φανταστείτε.

Η υπόθεση φέρνει για άλλη μια φορά στο προσκήνιο τη χρήση ηλεκτρικών δίκυκλων και το πόσο επικίνδυνα μπορούν να γίνουν σε λάθος χέρια. Μπορεί η υπόθεση να έχει εξελιχθεί χιλιάδες χιλιόμετρα μακριά μας, όμως μας αφορά άμεσα, καθώς ιδιαίτερα οι μεγάλες πόλεις έχουν γεμίσει με ηλεκτρικά δίκυκλα που μπορεί να οδηγήσει ο καθένας χωρίς να γνωρίζει να οδηγεί, χωρίς να γνωρίζει τον Κώδικα Οδικής Κυκλοφορίας, χωρίς να έχει καν δίπλωμα!