Η Fantic στην Eicma 2018

Μια concept μοτοσυκλέτα κι ένα ηλεκτρικό ποδήλατο
Από τον

Πάνο Καραβοκύρη

13/11/2018

Η φετινή EICMΑ ήταν γεμάτη από ηλεκτρικά μοντέλα, με κάποια από αυτά να είναι έτοιμα για παραγωγή και κάποια άλλα να βρίσκονται ακόμη υπό τη μορφή concept . Μέσα στην δεύτερη κατηγορία βρισκόταν και αυτό της Fantic, το ηλεκτρικό scrambler που δανείστηκε τον σχεδιασμό της πλατφόρμας των Caballero της εταιρείας. Η αρχική πλατφόρμα έχει δεχτεί όλες τις απαραίτητες αλλαγές ώστε να φιλοξενήσει τον ηλεκτροκινητήρα, με το πλαίσιο πλέον να αποτελείται από μια κεντρική δοκό –σε αντίθεση με πριν- στηρίζοντας τον κινητήρα και αποσκοπώντας στην συγκέντρωση των μαζών στο κέντρο της μοτοσυκλέτας και στην διατήρηση του βάρους χαμηλά.

Για την επίτευξη αυτού του αποτελέσματος η εταιρεία χρησιμοποίησε ένα ειδικό κράμα CrMo, που έχει εξαιρετική αναλογία αντοχής και βάρους, ενώ το πλαίσιο σχεδιάστηκε με τέτοιο τρόπο ώστε να φιλοξενεί την μπαταρία απόδοσης 7,5kwh κοντά στο κέντρο της μοτοσυκλέτας και παράλληλα διατηρήθηκε η Scrambler αισθητική αναλλοίωτη. Ακόμη, η χρήση αλουμινίου ergal και carbon έπαιξε σημαντικό ρόλο στο να περιοριστεί το συνολικό βάρος της μοτοσυκλέτας στα 147 κιλά, δηλαδή τρία κιλά λιγότερο απ’ όσο ζυγίζει το Caballero Scrambler 500. Ο ηλεκτροκινητήρας αποδίδει 11kw και έχει μέση αυτονομία που αγγίζει τα 110 χιλιόμετρα, ενώ η τελική της μοτοσυκλέτας φτάνει τα 120km/h, δίνοντας έτσι τη δυνατότητα στους κατόχους διπλώματος Α1 να μπορούν να την οδηγήσουν, εφόσον δει το φως της παραγωγής.

Εκτός απ’ το E-Cab η εταιρεία παρουσίασε και ένα ηλεκτρικό ποδήλατο, το Issimo. Το όνομα του μοντέλου είναι ιστορικό, καθώς προέρχεται από το μοτοποδήλατο που είχε παρουσιαστεί τη δεκαετία του ’70, γνωρίζοντας μεγάλη επιτυχία. Το νέο ηλεκτρικό ποδήλατο προορίζεται για αστική χρήση με το βάρος του να ανέρχεται στα 30 κιλά. Το πλαίσιο είναι αλουμινένιο χωροδικτύωμα με τους συνδέσμους να βρίσκονται σε κοινή θέα, ώστε να τονίζεται ο μοντέρνος σχεδιασμός βάσει των λεγόμενων της εταιρείας. Η μπαταρία και ο ηλεκτρικός κινητήρας βρίσκονται κάτω από τη σέλα με το βάρος της κατασκευής να είναι όσο πιο κεντρικά και χαμηλά γίνεται, για να είναι ευέλικτο. Όσον αφορά το σύστημα πέδησης, απαρτίζεται από δισκόφρενα μπρος και πίσω με την εταιρεία να αναφέρει πως έχουν εξαιρετική απόδοση, τα οποία είναι βιδωμένα πάνω στις ζάντες των 20 ιντσών.

Επιπλέον, το Issimo θα είναι εξοπλισμένο και με σύστημα συνδεσιμότητας με smartphone, ώστε οι αστικές μετακινήσεις να γίνονται ακόμη πιο εύκολες. Τέλος, θα βγαίνει σε δύο εκδόσεις: το Urban –για καθαρά αστική χρήση- που θα είναι εξοπλισμένο με πιο ψηλό τιμόνι, βάση για τα ψώνια και τη δυνατότητα μεταφοράς δεύτερης μπαταρίας για μεγαλύτερη αυτονομία, ενώ τα ελαστικά έχουν ασφάλτινη χάραξη. Απ’ την άλλη το Fun, είναι εξοπλισμένο με ένα χαμηλότερο τιμόνι τύπου Bmx, με χωμάτινα ελαστικά και με τις βάσεις για τα ψώνια να απουσιάζουν, ώστε να είναι πιο διασκεδαστικό.

Ετικέτες

Kosmocar – Νέα Head of Marketing, Communications & PR η Μαρίζα Πετράκου

BMW, Porsche, MG Rover και H&M μερικές από τις εταιρίες στις οποίες έχει εργαστεί η κα. Πετράκου
motomag Kosmocar – Νέα Head of Marketing, Communications & PR η Μαρίζα Πετράκου
Από τον

Γιάννη Τσινάβο

24/4/2024

Νέα Head of Marketing, Communications & PR της Kosmocar Α.Ε. είναι πλέον η κα. Μαρίζα Πετράκου η οποία έχει μακρά θητεία στον χώρο του αυτοκινήτου.

Η κα. Πετράκου ξεκίνησε την καριέρα της στην Ιntercar (BMW) το 2000 στο τμήμα Marketing, ενώ στη συνέχεια ανέλαβε τη θέση της Sales & Marketing Coordinator στην ΜG Rover Greece.

Το 2005, συνέχισε ως Διευθύντρια PR και Advertising στην Porsche, μέχρι και το 2011 όπου ανέλαβε τη θέση της Communications & Press Manager της H&M για την Ελλάδα και την Κύπρο. Το 2018 επέστρεψε στη BMW Hellas, ως Marketing Manager όπου και παρέμεινε για περίπου έξι χρόνια.

Η αλλαγή αυτή στοχεύει στη δημιουργία στρατηγικών επικοινωνίας και τη βελτιστοποίηση των σχέσεων με τους πελάτες και τους συνεργάτες της, ενώ περιλαμβάνει τα τμήματα του Marketing (digital, online, offline, after sales), τις Δημόσιες Σχέσεις (PR), τη Διαχείριση Σχέσεων Πελατών (CRM) και τη Διαχείριση Προϊόντων (Product Management).

Ετικέτες