Η Indian Motorcycles επιτίθεται!

Νέα μοντέλα για το 2019!
Από τον

Πάνο Καραβοκύρη

17/9/2018

Μετά την επιτυχία που είχε σημειώσει τα τελευταία χρόνια στους αγώνες Flat track, η αμερικάνικη κατασκευάστρια αποφάσισε να ακούσει τις δεήσεις του κοινού της και να κατασκευάσει μια flat track μοτοσυκλέτα παραγωγής. Το πρωτότυπο το είχαμε συναντήσει πρώτη φορά όταν έκανε το ντεμπούτο του στην EICMA το 2017.

Όσον αφορά τις πατέντες για τη κατασκευή του, είχαν κατατεθεί το Μάρτιο του 2018, αλλά η έκδοσή τους έγινε πριν από λίγες μέρες. Τα σχέδια αφορούσαν το μοντέλο με ονομασία FTR 1200 και πρόκειται για μια μοτοσυκλέτα που θα είναι εφοδιασμένη με τον υγρόψυκτο τετράχρονο κινητήρα 1200 κυβικών σε διάταξη V. Συγκεκριμένα όπως γίνεται αντιληπτό από τα έγγραφα, η εταιρεία σκοπεύει να χρησιμοποιήσει το πλαίσιο και τον κινητήρα των 1200 κυβικών ως κοινή πλατφόρμα.

Ακολουθεί λοιπόν την πεπατημένη οδό για τη μείωση του κόστους παραγωγής, ενώ παράλληλα διευρύνει περισσότερο την γκάμα της. Έτσι, το FTR θα κυκλοφορήσει σε τρείς εκδόσεις, μια cruiser, μια sport και μια standard έκδοση ούτως ώστε να απευθύνεται σε μεγαλύτερο αγοραστικό κοινό. Αναλυτικότερα, από τα σχέδια της πατέντας παρατηρείται πως το μοντέλο θα είναι εφοδιασμένο με ένα ψευδορεζερβουάρ μπροστά από τον αναβάτη, ενώ το κυρίως ρεζερβουάρ θα βρίσκεται κάτω από τη σέλα, συγκρεντρώνοντας το βάρος της μοτοσυκλέτας στο κέντρο της.

Ο εφοδιασμός θα γίνεται κανονικά από την τάπα που είναι μετατοπισμένη από τη κλασσική της θέση, όντας λίγο πιο κοντά στον αναβάτη. Ακόμη το φίλτρο αέρα, όπως φαίνεται από τη σχεδίαση του, είναι τοποθετημένο πίσω από το λαιμό του πλαισίου και έχει δύο εισαγωγές, που παραπέμπουν σε ram-air. Τα κάρτερ του κινητήρα είναι τοποθετημένα παράλληλα με το έδαφος που σημαίνει πως ο πίσω κύλινδρος βρίσκεται κάτω από τη σέλα του αναβάτη, προσφέροντας πιθανότατα μια λίγο πιο πισώβαρη κατανομή. Στο τομέα τον αναρτήσεων και των φρένων, μπροστά έχουμε ένα ανεστραμμένο πιρούνι και δύο δισκόφρενα, ενώ πίσω το αμορτισέρ δεν έχει μοχλικό και είναι τοποθετημένο παράκεντρα προς τα δεξιά και στα φρένα έχουμε ένα δισκόφρενο με δαγκάνα ενός εμβόλου.

Όσον αφορά το πλαίσιο, θα είναι υβριδικού τύπου συνδυάζοντας ατσάλινους σωλήνες με χυτές πλάκες αλουμινίου που πάνω τους θα εδράζεται ο άξονας του ψαλιδιού. Τέλος, το ψαλίδι απ' τη πλευρά του είναι και αυτό σωληνωτό και πάνω του εδράζεται το αμορτισέρ. Η εταιρεία αναφέρει πως τα σχέδια του μοντέλου μπορεί να τροποποιηθούν ανάλογα με την πλατφόρμας που θα ακολουθήσουν. Συγκεκριμένα αναφέρει πως οι εκδόσεις sport και standard θα έχουν μεγαλύτερο φιλτροκούτι ώστε να επιτυγχάνονται οι καλύτερες επιδόσεις συγκριτικά με το cruiser, το οποίο θα είναι προσανατολισμένο περισσότερο στα χαλαρά ταξίδια. Όπως και να ‘χει, με αυτή τη κίνηση η Indian ακολουθεί κατά ένα τρόπο τα βήματα της Harley, παραδίδοντας στο κόσμο της μοτοσυκλέτας μια σειρά από νέα μοντέλα πιο προσιτά στο ευρωπαϊκό κοινό. Περισσότερες επίσημες πληροφορίες από την εταιρεία για την εμφάνιση του μοντέλου δεν υπάρχουν και το πιθανότερο όμως είναι να το δούμε σε κάποιο από τα διεθνή σαλόνια τους επόμενους μήνες.

Μοτοσυκλετιστική συγκέντρωση στο Λονδίνο για το βρετανικό ζευγάρι που βρίσκεται φυλακισμένο στο Ιράν

Ως μέτρο άσκησης πίεσης στη βρετανική κυβέρνηση
foreman
Από τον

Παύλο Καρατζά

7/5/2026

Μοτοσυκλετιστές καλούνται σε συγκέντρωση σε ένδειξη αλληλεγγύης προς τους κρατούμενους Βρετανούς υπηκόους Lindsay και Craig Foreman, οι οποίοι εκτίουν επί του παρόντος ποινή δέκα ετών σε μία από τις πιο διαβόητες φυλακές του Ιράν με την κατηγορία της κατασκοπείας. 

Σας είχαμε ενημερώσει για το ζευγάρι από το Sussex που συνελήφθη τον Ιανουάριο του 2025, ενώ διέσχιζαν το Ιράν στο πλαίσιο του παγκόσμιου ταξιδιού τους και κατηγορήθηκαν για κατασκοπεία με ποινή φυλάκισης δέκα ετών. Το ζευγάρι μάλιστα βρίσκεται στη φυλακή Εβίν της Τεχεράνης, που έχει καταδικαστεί επανειλημμένα για συστηματικές παραβιάσεις των ανθρωπίνων δικαιωμάτων.

foreman

Για τον λόγο αυτόν μοτοσυκλετιστές καλούνται να συγκεντρωθούν στο Λονδίνο, σε ένδειξη αλληλεγγύης προς το ζευγάρι. Η δράση έχει προγραμματιστεί για τις 20 Μαΐου, σηματοδοτώντας τα 500 ημέρες κράτησης στη χώρα. Οι διοργανωτές θα παραδώσουν στην κυβέρνηση και τις 67.000 υπογραφές που έχουν μαζευτεί (μέχρι στιγμής) και ζητούν την ανάληψη πιο δυναμικών ενεργειών για την απελευθέρωση του ζευγαριού.

Ο Craig Foreman μίλησε στο MCN μέσω τηλεφώνου και δήλωσε: “Ο Joe (γιος του ζευγαριού) και εγώ σκεφτήκαμε την ιδέα να ενώσουμε την κοινότητα των μοτοσυκλετιστών. Θέλουμε [η κυβέρνηση] να συνειδητοποιήσει ότι είμαστε ακόμα εδώ. Ζούμε αυτή τη ζωή, φυλακισμένοι για κάτι που δεν έχουμε κάνει. Υπάρχουν φίλοι και συγγενείς που μας στηρίζουν και η κυβέρνηση ξέρει ότι είμαστε αθώοι, αλλά έχω την αίσθηση ότι επιλέγουν να μην αναλάβουν δράση. Πιστεύω ότι μπορούν να κάνουν κάτι. Δεν πρόκειται μόνο για μένα και τη Lindsay. Μόνο στο κτίριό μου υπάρχουν 150 άτομα, συμπεριλαμβανομένων 18 ανθρώπων διαφορετικών εθνικοτήτων που βρίσκονται στην ίδια θέση με εμάς. Υπάρχει μια πολύ ευρύτερη εικόνα εδώ."

Η οικογένεια ελπίζει να δει 100 ή περισσότερες μοτοσυκλέτες να συμμετέχουν εκείνη την ημέρα και οι αναβάτες μπορούν να δηλώσουν συμμετοχή εδώ. Η συγκέντρωση θα γίνει στο φημισμένο Ace Cafe του Λονδίνου, θα περάσει από την Ιρανική Πρεσβεία, στη συνέχεια από το Hyde Park Corner και θα καταλήξει στο Westminster πριν από τη συνάντηση με την κυβέρνηση.

Η εκστρατεία διοργανώνει επίσης μια καμπάνια συγκέντρωσης χρημάτων για την κάλυψη των τρεχουσών δαπανών και μέχρι στιγμής έχουν συγκεντρωθεί 14.700 λίρες.

 

Ετικέτες