Indian Challenger: Ανάκληση για ρουλεμάν τελικής μετάδοσης

Αφορά μικρό ποσοστό μοτοσυκλετών
Από τον

Πάνο Καραβοκύρη

8/4/2020

Την πρώτη “παιδική ασθένεια” αντιμετώπισε το νέο Indian Challenger, με την αμερικάνικη εταιρεία μοτοσυκλετών να προχωρά στην ανάκλησή του. Όπως αναφέρεται στο NHTSA (National Highway Traffic Safety Administration) η ανάκληση αφορά εάν πολύ μικρό ποσοστό των 616 μοντέλων που παράχθηκαν μέχρι να επιλυθεί το πρόβλημα στη γραμμή παραγωγής.

Κατά τη συναρμολόγηση του κινητήρα υπάρχει το ενδεχόμενο το ρουλεμάν του άξονα της τελικής μετάδοσης να μην έχει λιπανθεί καταλλήλως, με αποτέλεσμα να έχουμε την απότομη επιβράδυνση της μοτοσυκλέτας (σε περίπτωση που υπερθερμανθεί και κολλήσει) και σε ακραίες περιπτώσεις την πτώση του αναβάτη. Σύμφωνα με την Indian το πρόβλημα θα εμφανιστεί απ’ τα πρώτα κιόλας χιλιόμετρα και συμβουλεύει όσους έχουν διανύσει λιγότερα από 50 χιλιόμετρα να μην ξαναχρησιμοποιήσουν το Challenger και να επικοινωνήσουν με την αντιπροσωπεία ώστε να έρθουν να παραλάβουν τη μοτοσυκλέτα και να τη μεταφέρουν στο συνεργείο για τεχνικό έλεγχο για να επισκευαστούν οι όποιες βλάβες μπορεί να έχουν προκύψει. Ο στόχος της μεταφοράς είναι να εκμηδενιστεί το ενδεχόμενο εμφάνισης κάποιας βλάβης λόγω της ελλιπούς λίπανσης του ρουλεμάν. Όλα αυτά φυσικά τα καλύπτει η εγγύηση και ο ιδιοκτήτης δεν επιβαρύνεται οικονομικά.

Για όσους έχουν διανύσει πάνω από 50 χιλιόμετρα η Indian αναφέρει ότι δεν χρειάζεται να προβούν σε κάποια απ’ τις παραπάνω διαδικασίες και πως το μόνο που απαιτείται είναι να συμπληρώσουν μια ηλεκτρονική φόρμα ή να έρθουν σε επικοινωνία με έναν επίσημο αντιπρόσωπο της Indian, ο οποίος θα τη συμπληρώσει και θα τους την ταχυδρομήσει.

Asus Cross X 125 2025 - Στην Ελλάδα το crossover παπί της Motoway Καμπράνης [Τιμή]

Με εμπρός τροχό 18 ιντσών, ψηλό φτερό και αμορτισέρ αερίου-λαδιού
Asus Cross X 125 2025
Από τον

Θοδωρή Ξύδη

7/7/2025

Μετράμε ήδη χρόνια που το αίτημα για Ευρωπαϊκή πορεία του Honda CT125 ακούγεται έντονα. Αν βέβαια αυτό το αίτημα το έλεγαν περισσότεροι από τις σημαντικές αγορές της Ευρώπης τότε ίσως να γινόταν και πράξη, η δική μας αγορά δεν μπορεί από μόνη της να δικαιολογήσει το υψηλό κόστος Έγκρισης Τύπου και τις απαραίτητες αλλαγές στην γραμμή παραγωγής για τις Ευρωπαϊκές προδιαγραφές.

Μπορεί κάποτε η Γαλλία να είχε γραμμή παραγωγής για παπιά (το εργοστάσιο που αγόρασε η Yamaha), όμως αυτά παραμένουν καθαρά μία ελληνική υπόθεση μέσα στο υπόλοιπο ευρωπαϊκό σύνολο και έτσι οι μεγάλοι κατασκευαστές προσπερνούν το ζήτημα, παρόλο που στις ασιατικές χώρες παράγουν «καραβιές» ολόκληρες.

Ευτυχώς όλα αυτά τα ανυπέρβλητα, μπορεί να τα υπερνικήσει η ελληνική πρωτοβουλία και ένα από τα τελευταία παραδείγματα είναι κιόλας εδώ. Όχι «θα» έρθει, είναι ήδη στη χώρα:

Η Motoway Καμπράνης Α.Ε, με 37 χρόνια λειτουργίας στον χώρο της μοτοσυκλέτας έχει δημιουργήσει τη δική της εταιρεία οχημάτων κάτω από την εμπορική ονομασία ASUS και το Cross X 125 είναι το νέο σκληροτράχηλο παπί της, σχεδιασμένο για να ανταπεξέρχεται και στην εκτός δρόμου χρήση.

Το Cross X 125, ένα παπί με αερόψυκτο κινητήρα 125cc που σχεδιάστηκε για να ανταποκρίνεται σε όλες τις ανάγκες με έμφαση στην αντοχή, την οικονομία και την αντιμετώπιση κακοτράχαλου τερέν.

Ιδανικό για αστικό και ημιαστικό περιβάλλον, το Cross X προσφέρει λειτουργικότητα και πρακτικότητα και παρουσιάζεται ιδανικό για επαγγελματίες διανομείς, αλλά και για εκείνους που ασχολούνται με αγροτικές εργασίες και ψάχνουν για ένα παπί που είναι πολύ φιλικό στη χρήση και έχει χαμηλό κόστος απόκτησης αλλά και συντήρησης.

Asus Cross X 125 2025

Σύμφωνα με την Motoway Καμπράνης τα κύρια χαρακτηριστικά το Cross X 125 είναι η στιβαρή κατασκευή και οι μεγάλες για την κατηγορία των παπιών διαδρομές των ανατρήσεων. Ο αερόψυκτος κινητήρας αποδίδει 9,3 ίππους και 0,95 kg.m ροπής με την κατανάλωση να φτάνει επίσηα τα 2,1 λτ./100 χλμ.

Στον εξοπλισμό περιλαμβάνονται φώτα LED, ψηφιακός πίνακας οργάνων και θύρα USB, μεγάλη σχάρα στο πίσω μέρος, αλλά και σχάρα στην περιοχή της ποδιάς. Στα φρένα έχουμε δίσκους και στα δύο άκρα με δάμετρο στα 240 χλστ. και σύστημα CBS, με τη ζάντα του εμπρός τροχού να έχει διάμετρο 18 ίντσων και του πίσω 16, ενώ τα αμορτισέρ είναι αερίου και λαδιού. 

Asus Cross X 125 2025

Χαρακτηριστικά που κάνουν το Cross X 125 μια πολύ ενδιαφέρουσα πρόταση για επαγγελματίες είναι το μεγάλο για την κατηγορία ρεζερβουάρ των 8,5 λίτρων και η διαρούμενη σέλα, με εκείνη του συνεπιβάτη να αφαιρείται εύκολα για την τοποθέτηση κουτιού ή τελάρου.

Η εξάτμιση είναι ψηλά τοποθετημένη, όπως και το τιμόνι σε στιλ "BMX" και το όλο concept αντλεί εμφανώς την έμπνευσή του από το Honda CT125, το οποίο όπως εμφατικά είπαμε, δεν έρχεται επίσημα στην Ευρώπη. Το Asus Cross X 125 από την άλλη είναι ήδη διαθέσιμο στην ελληνική αγορά στην τιμή των 2.150 ευρώ, σε τρία διαφορετικά χρώματα: Λευκό, Πράσινο και Γκρι.

 

Ετικέτες